Sziasztok, a b6 passat motoros teréktámasza nem működik
A motorja megy, meg is áll a végállásnál, de nem csinál semmit. Mi lehet a gond? Hogyan férhetek hozzá?
A legjobb az alsó cső ami a hűtőre megy, de a blokkban még így is tetemes mennyiség marad. Amennyiben nincs különösebb indok a cserére, akkor azt javaslom, várj a a következő vezérlés cseréig, mert akkor a vízpumpa cserekor a blokkból is lejön minden.
Szia, 2017es. Állítólag volt egy időszak amikor úgy programozták, ne kérdezd az okát. Csak autópályán jelentkezik, máshol szépen teszi a dolgát. Erre keresek valakit aki ért hozzá. Mondjuk a telefon screen miror is érdekelne, ami csak szerviz kód ellenében aktivalhato 60-70ezer forint ellenében...
Ami a hűtőre megy, alulról. Onnan folyik ki a legtöbb dzsuva. Aztán töltsd fel sima vízzel (deszt.vízzel), menj vele pár 10km-t és újra le. Ha nagyon dzsuvás még, akkor az eljárást újra... Amúgy meg merem kockáztatni, hogy sima vízzel is menne a dolog, ennyi idő alatt nem hiszem, hogy vízkő képződne.
Valodi matrix uj B8-ban vagy a rancfelvarrott elotti B8 dynamic LED-je? (egyszerubb "matrix")
Csak azert kerdezem, mert nekem a dynamic LED-es (B8 2016) van es nem alapertelmezett a bal felso sarok kitakaras. Szepen kapcsolgat/maszkol ha jon szembe kamion vagy auto.
Az VW ASPEN típusáról esetleg van infó, mert azt jó áron meg lehetne kapni, csak ET39-el van problémám, mert a könyve szerint ET41-re tehető fel a hólánc és ha megyünk pl sielni és szükséges, akkor nehogy probléma legyen. Amivel kaptam az autót az is ET40-es. Említetted a használtat is, de hol érdemes megnézni BP környékén, mert lehet, hogy van benne hiba, mit én nem biztos, hogy észre veszek.
Felninet, mint forglamazóról van tapasztalata valakinek?
Ha atment es fog a fek erzesre, es tapasztalatra is, akkor hagyd a francba. Egyebkent mereskor azt vizsgaljak a ket oldalon egyforma erovel fognak-e a fekek, ha jol tudom, de en csak bameszkodo vagyok a szervizben. mosoly
Nekem valamikor regen kiiktatta egy szerelo az EGR szelepemet, de gond nelkul vizsgazott mar tobbszor. A benzinese Opelemben akkor sem eleg meleg az olaj mereshez, ha 20 kilometert megyek vele, -ezek ilyen motorok, nem egyedi jelenseg-, a vizsgabiztos az ongyujtojaval ra szokott segiteni a szonadara.
Persze, át. Úgy fogalmazott a szerelőm, hogy hümmögtek a fék miatt. Este odamentem a szerelőhöz, hogy mit mondtak? Erre ő: " a f@...t se érdekelte, ezek hülyék!". Utána olyat mondott, hogy az elekromos rögzítőféket nem is szokták ellenőrizni hatásosságra. Na, itt éreztem, hogy elgurul a gyógyszerem. Kimentem az aszfaltos útra, behúztam a kéziféket, nem kötöttem be magam és GO! És 2 hátsó kereket vonszolta az első kerék. Értitek?! esetleg olyat tudnék elképzelni, hogy a 2 fék nem egyformán fog...
a tököm az egészbe. :(
P.s.: a világ poénja, mitől féltem: a helyzetjelzőm narancssárga, az indexem pedig folyamatosan világít 10%-al, így állítottam be (amerikai style). Na, ezért semmit se szóltak. Érdekelt, hogy szóvá teszik e. De semmi. :o
Matrix led van az autóban, az a fajta ami - szakszervíz szerint - úgy van gyárilag állítva, hogy autópályán mindig kitakarja a látómező bal felső sarkát (a szembe jövő kamionok elvakításának elkerülése miatt). mondani se kell ez mennyire egy idegesítő dolog. A szervíz elmondása szerint (ráadásul többet is kérdeztem) ezen nem lehet állítani, fogadjam el, ez van.
Van e valakinek ötlete esetleg kontaktja ennek orvoslására? Én úgy tudom elkézelni, hogy ez egy megfelelő pipa eltávolításával a szoftverben biztos orvosolható lenne. Nagyon hálás lennék! Köszönömm szépen!
Figyuzzatok! A kocsim ma volt műszakin és az elektromos kézifék (ha jól értettem) nem jó értéket hozott. Én, érzésre úgy érzem, hogy jó, a hangja is megfelelő. Ilyenkor mi van? Mi lehet a baj? Aki vitte műszakizni, azt mondja, hogy a motor fog szerinte beszarni. :( Ez mibe fáj? Vagy mit tudtok javasolni?
Te tudod, de a gyári felniknél nem nagyon van jobb és szerintem puszta pénzkidobás komplett kereket tartani télire... (ha csak nem valami nagyon jutányos áron jut hozzá az ember, vagy nagyon exkluzív méretű nyári kerekeket használ, ahol egy téligumi árban több mint egy általánosabb méretből egy komplett kerék, de ez utóbbi általában nem egy Passat kategóriás autón szokott előfordulni.)
B8 Passat-ra kell téligumit vennem, de felnivel (17") szeretném. A gumi típust már kinéztem (Conti 850P), de a felnit még nem sikerült megtalálnom. A VW télikerék összeállítását is néztem, ahol árban még pont belefér a POLAR típusú felni, de nem találok róla semmilyen infót, mennyire megbízható, stb. A Corvara van még a VW-nél, de az meg árban nagyon elszállt, ezért nézegettem más forrásokat. A corvara-t megtaláltam, illetve még egy Aspen típust, ami szintén VW, de árban kb 38eFt db-ja. Ez jó lenne, de csak egy helyen találtam ami egy webáruház és nem tudom mennyire megbízható (felninet). Valaki esetleg ismeri, vagy tud ajánlani megbízható helyet, ahol felni+gumi beszerezhető normális áron? A használt felniktől félek (nem ismert előélet miatt), még néztem dezent, AEZ felniket, ezek mennyire ajánlottak, jobbak/rosszabbak, mint a VW (vagy Polar)?
Sziasztok! Adott egy 2013-as b7-es 2.0 140 lovas dsg váltós passat.
Lenne egy olyan problémám, hogy az autó víz hőfoka folyamatosan ingadozik, nem áll be egy állandó értékre és ilyen 60-90 fok között mozog. Ezt most a hidegebb időben kezdte el ilyen drasztikusan. Illetve sokszor a hűtő venti is elindul és megy még leállítás után is. Akár 60 fokos víznél is.
Ki lett cserélve a termosztát. Továbbra is fenn áll a probléma. A szerelő azt mondta van még egy termosztátja az automata váltónak és azt is ki kell cserélni és akkor remélhetőleg jó lesz.
Szerintetek? Tapasztalt valaki hasonlót? Egy német forumon talaltam egy bejegyzést ami elvileg igazolja is ezt. Remélem a venti probléma is megoldódik ezzel. Bízom benne valaki azért tud valami okosat mondani. Bocsi ha rossz helyre írtam. Köszi előre is, szép napot nektek.