Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Tegnap új papucsokat kapott az RP04-esem. Michelin P4 lett a választott, eddig Metzeller Road 01 volt rajta. Este kipróbáltam és sajnos elengedett kormánynál 75 és 65 km/h között beszitál. Nem nagyon, de láthatóan valami nem oké. Ha fogom a kormányt nem érzem. Kipróbáltam 200 felett is (természetesen nem elengedett kormánnyal :-) ), de nem érzek semmi rázkódást. Az elefántossal nem tapasztaltam ezt. Szerintetek vigyem vissza egy újboli centírozásra, vagy próbáljak meg így élni vele? Ja, R17-ben csinálták Debrecenben.
Elnézést a késői válaszért, régen jártam itt. Köszönöm a segítséget és a linkeket. A plexi biztosan le lett vágva, iszonyatosan ronda a reszelés, sorjázás. :-( Azt biztos hogy keresek másikat. Az ülés egyelőre marad, még nem olyan vészes a repedés. A műanyag elemeket más bejegyzésnél láttam, hogy elérhetők.
E-bay-en, vagy Alin láttam utángyárott komplett burkolat szettet, 120ezer körül. Felejtős?
Bizony vannak szépséghibái a motornak, időközben technikai probléma is akadt: egy jótékonysági motoros felvonulás során, nagyon lassú vánszorgásnál felforrt a hűtővíz. Ott helyben, egy parkolóban lebontottuk a burkolatot, a hibát keresve, de sajnos akkor nem találtuk meg, a hűtőcsövek nem voltak eldurranva, biztosítékok rendben (megjegyzés: ilyen hülye helyre szerelni a biztosítéktáblát!!!???? - a CBF1000 nél szépen az ülés alatt volt.) . Nem sok vizet vett fel a rendszer. Úgyhogy csupaszon, de hazagurultam vele, probléma nélkül. Otthon jobban lebontottam, és kiderült, hogy a hűtőventilátor kerete beleért a ventilátor lapátjába, és megszorult. Hűtött volna szegény a nagy melegben, de meg sem tudott moccanni. Szerencsére nem égett le a motorja. Kiigazítottam, most jól működik.
De azért szépen jár, szépen indul, jól húz. Az optikai hiányosságokat majd szépen idővel korrigálom. Elsősorban gurulni szeretnék vele. :-)
A váltó nekem is hangos kicsit, fokozatok között is. A más bejegyzésnél javasolt olajcserét megcsinálom (az olajszint rendben).
A jobb villaszár alján, a lengéscsillapító "compression damper" csavarja meg van szorulva, nem tudom állítani. Ahhoz cseredarabot tudsz esetleg?
A csillapítás nekem még mindig túl lágy, a kelleténél jobban hintázik, főleg kanyarban zavaró. Olajat a villákban is cserélek.
Augusztusban lenne egy 5 napos osztrák túra, arra szeretném felkészíteni a mocit. :-)
Ha tele tankkal indulsz, menet közben csökken még nem lesz annyira meleg a tankod és az üzemanyag, hogy égési sérüléseket okozzon. Amennyiben már problémás be kell állni egy benzinkútra és rátankolni hideget. Én így jártam meg Olaszország déli részét nappal nem ritkán 42 fokos hőmérséklet mellett. Rómában majdnem folyamatosan ment a ventilátor és 4db csík világított a műszeren, alig bírta lecsökkenteni a vízhőmérsékletét.
Pont azért írtam ide, mert reméltem, hogy van olyan tapasztalt motoros, aki érti, hogy mi kérdésem lényege, és nem csak kb: lehülyéző válaszokat tud adni.
Nem értem miert kell a másikat ostobának nézni...
Döntöttem, megveszem a minősített akra dobokat, ki ehető hangtompítóval.
Ezeknek konkrétan nincs ordító hangja, sőt kellemes. Inkább kicsit öblösebb, nincs az a villanymotor hang. Én ezekkel vettem a motort, eredetit nem adott a tulaj. Csak azért vettem le, mert egyszer az eBay-en sikerült vennem kerek 1 euróért egy jobbost. Azután 43-ért egy balost. Gondoltam, kipróbálom. A "bicaj" legyen gyári!
Egyébként nekem is Akrapovic van fent(ezt is adta hozzá a korábbi tulaj, meg a gyárit is), nincs beírva a forgalmiba, bár típushelyes. Viszont A sógorokhoz visszaraktam az eredetit, amikor túráztunk.
Magyarban meg arra figyelj, hogy ne legyél hangos, akkor nem bántanak(idáig ez a tapasztalatom).
Dél Európában, Olaszban meg nem foglalkoznak vele.
Saját tapasztalatok: A tavaszi autós kiállításnál sorra szedték ki a járgányokat, és nem csak hangra, hanem műbizonylat/forgalmi bejegyzés/ engedélyeket is kérték már a kipufogónál is, persze felni, és karosszéria elem eltérésnél. És van teljesítmény mérő padjuk is. Bünti kb 300 eft, plusz a visszaalakítás, és újravizsgáztatás költsége.
Tehát ha túl hangos/ feltűnő vagy, kiszednek.
Külföldön Ausztriába pedig nehogy ezekkel menj, mert jobb esetben megvetetik veled a gyárit ott a helyszínen(van egy kitelepült kereskedés ilyenkor), és jó áron felszerelik. Abból a pénzből meg 2 garnitúra Akrapovic kijön.
Rosszabb esetben intézheted magadnak a trélert, de csak azután, hogy befizetted az 1500 eurós büntit, és visszakaptad a motort. És ezt sajnos egy Soproni barátom tapasztalatából tudom, Ő inkább megvette a helyszínen(800EUR+200 a szerelés, még jó hogy volt nála bankkártya, azzal is lehetett fizetni), bár azt nem tudom, hogyan tudnak hirtelen ennyi féle/fajta motorra tartani kipufogót, de lehet van még egy belső nagyobb raktáruk is....
Azért ezeknek van hangjuk rendesen. Ilyennel vettem az egynégyest. Nagyon gyorsan leszereltem róla. Csak olyannak ajánlott, akinek még a 6. szomszédja is motoros.
Lili látja, hogy milyen szépen lehúzódnak a hangos sportkipufogós motorosok elől a városban, ha húznak egy kövér gázt. Mondta is, hogy tegyünk a robogóra is olyat. Mondtam, hogy nem. Miért? Nincs kuplung. Ha húzok egy kövér gázt, már át is mentem köztük, ha van hely, ha nincs :-)
Rendeltetésszerűen használt FJR-re felesleges. Ha fejfájást akarsz, 700 km autópálya után a szélzajtól megkapod. :-)