Szia! Köszi a választ. Valóban rosszul írtam. Nem Fiat, viszont olaszok csinálták a motort a net szerint. Mennyire megbízható a motor? Vannak típushibái? Mire kellene figyelni vásárláskor? A kaszni mennyire hajlamos a rozsdásodásra? Egy Ford Focushoz képest hova tennéd megbízhatóságilag meg úgy összességében? Bocsánat, hogy ennyit kérdezek de nehéz róla adatokat, véleményt találni. Előre is köszönöm a segítséget.
semmi köze a fiathoz,van benn minden finomság mint mindenkorszerű dizelben ebben a méretben,mind DPF mind kettőstömegű van benn van minden hozzá csak hiába J200(Nubira/Lacetti) a kereskedelmi név a kocsinak nem sok köze van hozzá mind a motor mind a váltó 1 kategóriával fentebbről került bele más a zajkomfort mint a benzinesben a dinamika ég és föld viszont a fenntartás is drágább!
Üdvözletem a kedves Fórumozóknak! A segítségeteket szeretném kérni. Autóváltás előtt állok. A kiszemeltem egy Chevrolet Lacetti kombi, dízel kivitelben. Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mik a tapasztalataitok a gépekkel. Azt láttam, hogy a Lacetti-Nubira egy. Azt tudom, hogy a motor a Fiattól van. Mennyire megbízható? Az autónak vannak e típusbetegségei? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen az alkatrész ellátottság és az árak? Kettős tömegű lendkerék van benne? Van benne részecskeszűrő? Tudom sokan nem szeretik a dízelt, én viszont imádom. Ezért is ilyen motorral keresem. Még a Ford Focusokat nézegettem, de félek tőlük, sok velük a gond. Előre is köszönöm, ha írtok véleményt. Szép estét. István
Helló. Köszi a választ. Nekem mostanában csinálja, de nem mindig, mert, próbálok úgy váltani. Régebben olvasta hogy valami pillangó szelepet kell kitakarítani.
Szia,
Az én 2007-es 1.4-es sedanom is így üzemel, régebben én is feltettem ezt a kérdést, és Sebi szaktársunk szerint ez természetes. Én magam is ültem olyan 1,4-es ötajtósban, aminél ez a jelenség nem mutatkozott ( vagyis sebváltáskor visszaesett a fordulat.) Ha az autószervíz is értetlenkedik, nem tudom mi a megoldás.... Bár érdeklődve várom más Lacetti-s tagtársak észrevételeit.
Helló mindenkinek.Van nekem egy kombi 1,6-os Lacettim, és az vele a bajom, hogy ha váltok akkor kicsit feljebb megy a fordulat.Szeretném ha tudna valaki segíteni hogy mi lehet vele a probléma, mert a szervizek csak találgatnak. A válaszokat előre is k{szönöm.
2007-es,1.4-es,négy ajtós Lacetti.Észrevettem,hogy az üzemanyag szint jelzőm az utóbbi időben "megbolondult".Néha drasztikus üzemanyag szint csökkenést mutatott,máskor napokig meg sem moccant,de volt olyan,hogy este több üzemanyagot jelzett,mint reggel,és a tankolásra figyelmeztető ikon sem világított akkor,amikor valószínűleg már csak benzingőz volt a tankban...Autószerelő ismerősöm szerint,tönkrement a üzemanyag szint mérő-szivattyú.A nem túl távoli bontóból beszereztem egy bontottat,amire ki is lett cserélve.Javaslat alapján teletankoltam a szekeret ( 48,55 L ),hogy lássuk,hogy mit mutat.Jelenleg 550 Km megtétele után,az üzemanyag szint jelző szerint a tank pont félig van.....Bár szeretném,de nem gondolom,hogy egy tank benzinnel 1100 Km-t fogok tudni autózni......
Segítségeteket szeretném kérni,hogy mi legyen a következő lépés.Van-e ezzel kapcsolatban tapasztalatotok,vagy van -e aki jobban ért hozzá?Városi autózó vagyok,10-20 liternél soha nem tankolok többet....Mennyi Km-re elég egy tank benzin?Úgy hallottam,hogy ha már csak félig van a tank,utána drasztikus csökkenést fog mutatni a benzin szint jelző,a tank szabálytalan alakja miatt.Legyek türelemmel,és kockáztassam meg,hogy egyszer csak kifogy a nafta úgy,hogy elvileg még van üzemanyag bőven?
Szerettem volna fotót mellékelni a műszerfalról ( megtett km+ üzemanyag szint jelző ),de valószínűleg túl nagy lett a mérete.
Hátha tud valaki segíteni: 5 ajtós Lacettim hátsó ablakai mechanikusan kezelendők. A hajtókar úgy van felszerelve, hogy menet közben lerázódva az ablakok résnyire megnyílnak. Ha elfelejtem megnézni, időnként esőben beázik. Hogyan kell roncsolás mentesen leszerelni és átállítva visszaszerelni?
Sziasztok! Van egy 5 ajtós, 2005-ös lacettim, a kesztyütartó alól, vagy felől egy olyan hangot hallok menet közben (nem mindig, de nem jöttem rá mivel függhet össze) mint amikor egy trafóház mellett állok, egy olyan elektromos sci-fi-s erőtér, elektromos dongás / búgás hangot, mi a fene lehet az, vagy sokat parkoltam tesla mellett és utánoz a drágaságom :-) ha felnyitom a motorházat ott nem hallom semerre... előre is köszönöm a tippeket
Bocsánat valószínűleg elírhattam és később se vettem észre meg kicsit késő volt
2000-ként akartam írni
Még annyit tudni kell, hogy huzamosabb ideig le volt állítva
alapvető fogalomzavara volt a "szerviz"nek mert nem gyújtás hanem égéskimaradás a hibakód a kettő pedig nem ugyanaz!!
gratulálok a 20000km es olajcseréhez a kocsi ezzel ki is lett végezve! elég vicces,hogy azt írod,hogy vigyáztok rá mikor az alap karbantartásokat sem kapta meg időben!
Az a probléma merült fel a mi kis 2008-as 1.4-es 5ajtós Lacettinkkel, hogy dobálja a check engine hibát, de a szervizekben nem tudták kiolvasni a hibatárolóból mert nem volt ott, csak hülyének néztek minket. Na erre vettem egy Bluetoothos OBDII. olvasót, bevált P0300 Random/Multiple Cylinder misfire detected szóval gyújtáskimaradás. Oké, szervíz elhitték, gyertyacsere, gyertyakábelcsere. 1 hétig tökéletes, majd jött is egy check engine. Megnézem, megint az, nem ütöttem ki megyek tovább. Egyszercsak egy intenzív sebesség 140-145 km/h után lassítás 80 majd megint vissza 120 hirtelen megjelent aladin csodalámpája, szervó nuku. Azonnal félreállás izomból, motot leállít, körbenézem az autót semmi olajfolyás, köpködés taknyolás egyéb rendellenesség, 5 perc után megnézem az olajszintet, az is normális. Nagy teketóriázás után beindítom a motort, semmi hibakód a tárolóban sem, előzmények között se, szervó működik
Mint tapasztaltabbak. Mi erről a vélemény?
Az autó 8évig márkaszervízbe volt hordva, olajcsere 20000-ként, nincs elhanyagolva, vigyázunk rá ahogy tudunk, nagyon szeretjük.
Ha valaki járt már így, vagy esetleg véleménye a dologról, ne tartsa magában
Kocsim szokott olyat csinálni, hogy váratlanul elkezd világítani a sebesség függő szervokormány sárga visszajelzője.
A kormányzás nem lesz rosszabb/nehezebb.
Szervó olaj kb fél éve lett cserélve, és a szint is megfelelő. Semmi konstans dolog nincs a visszajelző felgyulladásai között. (hideg vagy meleg motor, egyenesben vagy kormányzás közben stb.. teljesen random)
Újraindítás után magától kialszik.
Van hogy 1-2 hétig nincs semmi, de van hogy napjában 2-3x is elkezd világítani.
Régi Lacetti (2006-os SW, 1.6 benzin), új probléma, de ahogy láttam, más is találkozott már ezzel.
Az ABS-em kezdett időnként ok nélkül működni, egészen kis sebességnél, épphogy gurulva fékezésnél is. Visszaolvasgattam a fórumban, ugyanazt láttam, amit a szerelőm is mondott: ABS jeladó, vagy tárcsa. Eddig oké, jövő hét elején meg is nézi, illetve ki is cseréli, amit kell. A gondom az, hogy a hétvégén költöztetnem kell rokonságot és muszáj mennem úgy 150-200 kilométert... A fórumban azt is megtaláltam, hogy ha kiveszem az ABS biztosítékát, az megoldhatja a problémát ideiglenesen - a "kikapcsolt" ABS biztosan jobb, mint a rosszul működő. A kérdés az, hogy ez tényleg így van-e - ha kiveszem az ABS biztosítékát, akkor az kvázi kikapcsolja azt? Más gondot nem okoz? Biztonságos ez így azt leszámítva persze, hogy nincs ABS (ezzel együtt tudok élni egy hétvégét)?