Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ATóthG Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13173

Ez a fórum pont erre IS jó. Ki kell olvasni, sokat segít. Bár pont a diesel motor annyira nincs vesézve, de minden másra jó.

Előzmény: badubadu (13172)
badubadu Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13172

Szia! Köszi a választ. Valóban rosszul írtam. Nem Fiat, viszont olaszok csinálták a motort a net szerint. Mennyire megbízható a motor? Vannak típushibái? Mire kellene figyelni vásárláskor? A kaszni mennyire hajlamos a rozsdásodásra? Egy Ford Focushoz képest hova tennéd megbízhatóságilag meg úgy összességében? Bocsánat, hogy ennyit kérdezek de nehéz róla adatokat, véleményt találni. Előre is köszönöm a segítséget.

Előzmény: sebike05 (13169)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13171

fordulat emelés váltáskor természetes,semmi gond nincs vele ,folytószelep tisztítás után kaibrálni kell amihez kell a műszer

Előzmény: Gabi1997 (13164)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 13170

semmi baja NINCS! Természetes jelenség!

Előzmény: Gabi1997 (13159)
sebike05 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13169

semmi köze a fiathoz,van benn minden finomság mint mindenkorszerű dizelben ebben a méretben,mind DPF mind kettőstömegű van benn van minden hozzá csak hiába J200(Nubira/Lacetti) a kereskedelmi név a kocsinak nem sok köze van hozzá mind a motor mind a váltó 1 kategóriával fentebbről került bele más a zajkomfort mint a benzinesben a dinamika ég és föld viszont a fenntartás is drágább!

Előzmény: badubadu (13166)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13168

Az alkatrész ellátottság jó és az árak rendkivül olcsók. Jó konstrukció szerintem a Lacetti.

 

Szokott ide irogatni egy Sebike nevű kolléga, neki azt hiszem pont 2.0 dizel van.

 

Karácsony legújabb bejelentése miatt bizonyos dizel tulajok aggódnak, azt fedd figyelembe.

Előzmény: badubadu (13166)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.11.12 0 0 13167

Szívesen!

Előzmény: Gaberrácgabbi (13163)
badubadu Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13166

Üdvözletem a kedves Fórumozóknak! A segítségeteket szeretném kérni. Autóváltás előtt állok. A kiszemeltem egy Chevrolet Lacetti kombi, dízel kivitelben. Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mik a tapasztalataitok a gépekkel. Azt láttam, hogy a Lacetti-Nubira egy.  Azt tudom, hogy a motor a Fiattól van. Mennyire megbízható? Az autónak vannak e típusbetegségei? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen az alkatrész ellátottság és az árak? Kettős tömegű lendkerék van benne? Van benne részecskeszűrő? Tudom sokan nem szeretik a dízelt, én viszont imádom. Ezért is ilyen motorral keresem. Még a Ford Focusokat nézegettem, de félek tőlük, sok velük a gond. Előre is köszönöm, ha írtok véleményt. Szép estét. István

H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13165
Kérlek írj, ha esetleg sikerült konkrét megoldást találni a problémára.
Üdv
Előzmény: Gabi1997 (13164)
Gabi1997 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13164

Helló. Köszi a választ. Nekem mostanában csinálja, de nem mindig, mert, próbálok úgy váltani. Régebben olvasta hogy valami pillangó szelepet kell kitakarítani. 

Előzmény: H. úr (13161)
Gaberrácgabbi Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13163

Gyuri 63-nak köszönöm a feltett videót!!! Ha holnap nem esik meg is próbálom.

H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13162
Visszakerestem. 2018.01.04. kértem tanácsot, észrevételt. Utána ott is van Sebike hozzászólásai, tanácsai is....
Előzmény: Gabi1997 (13159)
H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13161
Szia,
Az én 2007-es 1.4-es sedanom is így üzemel, régebben én is feltettem ezt a kérdést, és Sebi szaktársunk szerint ez természetes. Én magam is ültem olyan 1,4-es ötajtósban, aminél ez a jelenség nem mutatkozott ( vagyis sebváltáskor visszaesett a fordulat.) Ha az autószervíz is értetlenkedik, nem tudom mi a megoldás.... Bár érdeklődve várom más Lacetti-s tagtársak észrevételeit.
Előzmény: Gabi1997 (13159)
H. úr Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13160
Szia,
Köszönöm a tanácsot, én is gondoltom erre, de félek, hogy nem leszek vele előbbre. Még mindig "félig" van a tank, bár már 600Km-t megtettem....
Előzmény: Törölt nick (13158)
Gabi1997 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 13159

Helló mindenkinek.Van nekem egy kombi 1,6-os Lacettim, és az vele a bajom, hogy ha váltok akkor kicsit feljebb megy a fordulat.Szeretném ha tudna valaki segíteni hogy mi lehet vele a probléma, mert a szervizek csak találgatnak. A válaszokat előre is k{szönöm. 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.10 0 0 13158

Tegyél be egy 5 literes kannában benzint a kocsiba és akkor ki tudod próbálni, mikor fogy ki

Előzmény: H. úr (13156)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.10 0 0 13157

Nem lineáris a mutató- Majd kitapasztalod.

Előzmény: H. úr (13156)
H. úr Creative Commons License 2019.11.10 0 0 13156

Sziasztok klubtársak,

2007-es,1.4-es,négy ajtós Lacetti.Észrevettem,hogy az üzemanyag szint jelzőm az utóbbi időben "megbolondult".Néha drasztikus üzemanyag szint csökkenést mutatott,máskor napokig meg sem moccant,de volt olyan,hogy este több üzemanyagot jelzett,mint reggel,és a tankolásra figyelmeztető ikon sem világított akkor,amikor valószínűleg már csak benzingőz volt a tankban...Autószerelő ismerősöm szerint,tönkrement a üzemanyag szint mérő-szivattyú.A nem túl távoli bontóból beszereztem egy bontottat,amire ki is lett cserélve.Javaslat alapján teletankoltam a szekeret ( 48,55 L ),hogy lássuk,hogy mit mutat.Jelenleg 550 Km megtétele után,az üzemanyag szint jelző szerint a tank pont félig van.....Bár szeretném,de nem gondolom,hogy egy tank benzinnel 1100 Km-t fogok tudni autózni......

Segítségeteket szeretném kérni,hogy mi legyen a következő lépés.Van-e ezzel kapcsolatban tapasztalatotok,vagy van -e aki jobban ért hozzá?Városi autózó vagyok,10-20 liternél soha nem tankolok többet....Mennyi Km-re elég egy tank benzin?Úgy hallottam,hogy ha már csak félig van a tank,utána drasztikus csökkenést fog mutatni a benzin szint jelző,a tank szabálytalan alakja miatt.Legyek türelemmel,és kockáztassam meg,hogy egyszer csak kifogy a nafta úgy,hogy elvileg még van üzemanyag bőven?

Szerettem volna fotót mellékelni a műszerfalról ( megtett km+ üzemanyag szint jelző ),de valószínűleg túl nagy lett a mérete.

Segítségeteket előre is köszönöm+üdv!

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 13155

https://landsmann.wordpress.com/2019/03/09/suzuki-ablaktekero-leszerelese/     Szia, Nekem elektromos a hátsó is,de hátha ez segít.Sok autónál igy van megoldva.

Előzmény: Gaberrácgabbi (13154)
Gaberrácgabbi Creative Commons License 2019.11.03 0 0 13154

Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni: 5 ajtós Lacettim hátsó ablakai mechanikusan kezelendők. A hajtókar úgy van felszerelve, hogy menet közben lerázódva az ablakok résnyire megnyílnak. Ha elfelejtem megnézni, időnként esőben beázik. Hogyan kell roncsolás mentesen leszerelni és átállítva visszaszerelni?

Ebben kéne segítség. Előre is köszönöm

variazoli Creative Commons License 2019.10.31 0 0 13153

Sziasztok!  Van egy 5 ajtós, 2005-ös lacettim, a kesztyütartó alól, vagy felől egy olyan hangot hallok menet közben (nem mindig, de nem jöttem rá mivel függhet össze) mint amikor egy trafóház mellett állok, egy olyan elektromos sci-fi-s erőtér, elektromos dongás / búgás hangot, mi a fene lehet az, vagy sokat parkoltam tesla mellett és utánoz a drágaságom :-) ha felnyitom a motorházat ott nem hallom semerre...  előre is köszönöm a tippeket

SmithM[HUN] Creative Commons License 2019.10.30 0 0 13152
Bocsánat valószínűleg elírhattam és később se vettem észre meg kicsit késő volt
2000-ként akartam írni
Még annyit tudni kell, hogy huzamosabb ideig le volt állítva
Előzmény: sebike05 (13151)
sebike05 Creative Commons License 2019.10.29 0 1 13151

alapvető fogalomzavara volt a "szerviz"nek  mert nem gyújtás hanem égéskimaradás a hibakód a kettő pedig nem ugyanaz!!

gratulálok a 20000km es olajcseréhez a kocsi ezzel ki is lett végezve! elég vicces,hogy azt írod,hogy vigyáztok rá mikor az alap karbantartásokat sem kapta meg időben!

 

Előzmény: SmithM[HUN] (13148)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.28 0 0 13150

Először szedj ki egy helyzetjelzőt, hogy mi a helyzet

 

Előzmény: gusztikok (13149)
gusztikok Creative Commons License 2019.10.28 0 0 13149

Üdv mindenkinek.

Van egy 4 ajtós lacettim aminek az elején egyik helyzetjelző sem világít.

Lehetséges lenne,hogy egyszerre égett ki mindkettő vagy egy biztosítékon vannak és az a ludas?

 

SmithM[HUN] Creative Commons License 2019.10.27 0 0 13148

Üdvözlöm a kesves topik olvasókat!

Az a probléma merült fel a mi kis 2008-as 1.4-es 5ajtós Lacettinkkel, hogy dobálja a check engine hibát, de a szervizekben nem tudták kiolvasni a hibatárolóból mert nem volt ott, csak hülyének néztek minket. Na erre vettem egy Bluetoothos OBDII. olvasót, bevált P0300 Random/Multiple Cylinder misfire detected szóval gyújtáskimaradás. Oké, szervíz elhitték, gyertyacsere, gyertyakábelcsere. 1 hétig tökéletes, majd jött is egy check engine. Megnézem, megint az, nem ütöttem ki megyek tovább. Egyszercsak egy intenzív sebesség 140-145 km/h után lassítás 80 majd megint vissza 120 hirtelen megjelent aladin csodalámpája, szervó nuku. Azonnal félreállás izomból, motot leállít, körbenézem az autót semmi olajfolyás, köpködés taknyolás egyéb rendellenesség, 5 perc után megnézem az olajszintet, az is normális. Nagy teketóriázás után beindítom a motort, semmi hibakód a tárolóban sem, előzmények között se, szervó működik

 

Mint tapasztaltabbak. Mi erről a vélemény?

Az autó 8évig márkaszervízbe volt hordva, olajcsere 20000-ként, nincs elhanyagolva, vigyázunk rá ahogy tudunk, nagyon szeretjük.

Ha valaki járt már így, vagy esetleg véleménye a dologról, ne tartsa magában

sebike05 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 13147

PERSZE, KI KELL OLVASNI

Előzmény: Jake Peralta (13146)
Jake Peralta Creative Commons License 2019.10.25 0 0 13146

Üdv

 

Kocsim szokott olyat csinálni, hogy váratlanul elkezd világítani a sebesség függő szervokormány sárga visszajelzője.

A kormányzás nem lesz rosszabb/nehezebb.

Szervó olaj kb fél éve lett cserélve, és a szint is megfelelő. Semmi konstans dolog nincs a visszajelző felgyulladásai között. (hideg vagy meleg motor, egyenesben vagy  kormányzás közben stb.. teljesen random)

 

Újraindítás után magától kialszik.

Van hogy 1-2 hétig nincs semmi, de van hogy napjában 2-3x is elkezd világítani.

 

Valami ötlet?

Beren Creative Commons License 2019.10.24 0 0 13145

Üdv mindenkinek!

 

Régi Lacetti (2006-os SW, 1.6 benzin), új probléma, de ahogy láttam, más is találkozott már ezzel.

 

Az ABS-em kezdett időnként ok nélkül működni, egészen kis sebességnél, épphogy gurulva fékezésnél is. Visszaolvasgattam a fórumban, ugyanazt láttam, amit a szerelőm is mondott: ABS jeladó, vagy tárcsa. Eddig oké, jövő hét elején meg is nézi, illetve ki is cseréli, amit kell. A gondom az, hogy a hétvégén költöztetnem kell rokonságot és muszáj mennem úgy 150-200 kilométert... A fórumban azt is megtaláltam, hogy ha kiveszem az ABS biztosítékát, az megoldhatja a problémát ideiglenesen - a "kikapcsolt" ABS biztosan jobb, mint a rosszul működő. A kérdés az, hogy ez tényleg így van-e - ha kiveszem az ABS biztosítékát, akkor az kvázi kikapcsolja azt? Más gondot nem okoz? Biztonságos ez így azt leszámítva persze, hogy nincs ABS (ezzel együtt tudok élni egy hétvégét)?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

 

Beren

Robiré Creative Commons License 2019.10.21 0 0 13144

Nagyon köszönöm! Az nem probléma, úgyis csak hangerő állításra használtam. 

Előzmény: sebike05 (13143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!