Helló én új vagyok itt és egy mustáng on gondolkodom következő motornak. Idáig volt egy nagyon szar romet kadet és most van egy patika komárom. Tudom hogy hülyén hangzik ,de azért akarok másik motort mert igazából kevés nekem a komár 2 sebessége illetve az 50 km/ó végsebessége..... és annyi is marad...a blokk nem bír többet...egyszerűen nem látok benne potenciált...De a mustáng mehet akár 70 et is..tudtommal a jawakban nem papírmaséból van a főtengely,van hozzá megszakító, külső trafós a gyújtása, nem a főtengelyen van a kuplung, és 3 sebességes lábváltója van....illetve nekem a külseje is bejön...DE nagyon hezitálok, az ismerőseim nagyon le akarnak beszélni....
Szia! Köszönöm hogy válaszoltál és Tamás1-nek is, akkor veszek egy belevaló gyertyát, egyelőre még nem szereltem be a motort, kíváncsi leszek hogy milyen lesz a 05-ös. Teleszkóp perselyt nem tudjátok véletlenül, hogy hol tudnék venni, a mustangé jó úgy tudom?
Hát akkor sajnos messze lakunk egymástól.Amúgy nagyon szép a mustangod.A fulladás oka több minden is lehet.Először takarítsd ki a karbit jó alaposan,és ha még akkor sem jó ellenőrizd a tömítéseket (karburátor és a henger alatt).Én még a gyújtás alatti simeringet is cserélném.
Eredeti fényezéssel, gyári csengővel és tükörrel stb. Ami sérülés van rajta azt én okoztam 15 évvel ezelőtt tizenéves koromban, illetve a lábtartó konzol van eltörve a hegesztésnél. Ilyet bontóban vennék inkább mint újan mert 10+ ezer Forint.
A terhelés alatti fulladást kapcsán is szívesen veszem a segítségeteket.
Ha menet közben mikor fullad lenyomom a szívatót akkor erőre kap. Tehát nem kap elég üzemanyagot, vagy a karburátort megkerülve kap valahol levegőt ha jól sejtem?
Szia!Én ezt úgy szoktam megoldani,hogy letépek egy kb 30 cm alufóliát,összehajtogatom olyan 4cm hosszú csíkra,amit aztán rátekerek a kipufogókönyök vêgére és rátolom a dobot.A végén esetleg a kilógó darabokat levágom.Igaz van nállam olyan alufóliára hasonlító ragasztó szalagom, amivel egyszerűbb boldogulni,de ha nincs akkor ahogy írtam ez is egy megoldás.
Tudom hogy nem engem kérdeztél, de 1Tamás belinkelte a táblázatot. A PAL 14-7 RZ-nek (a végén a Z a kétüteműre utalt, ma már ne keress ilyen jelzést) a Brisk NR17 vagy az NR17C felel meg.
Egyébként a Jawa Mustanghoz a Brisk katalógus az N15C-t hozza. (nincs R jelzés, nincs benne ellenállás)
Az N8Y-t ne tedd bele, mert annak a szigetelőcsúcsa a menetes részből kinyúlik, a típushoz ajánlottaké pedig nem. (süllyesztett középelektróda)
Jawa 05-ösbe, vagy mustang-ba milyen váltó olajat használtok, gondolom egyforma mindkettőbe, viszkozitásra gondolok, nem márkára. Gyújtógyertyából milyen lenne jó a 05-öshöz, nekem nem volt hozzá gyertya, mert üzemképtelen volt a motor, ezért elképzelésem sincsen, most egy PAL super N8Y-t tettem be, egyik babettámban volt?
Nincs benne semmi, teljesen szét van szedve a blokk. Gondolom előttem valaki kicserélte a 2 pálcát 1-re. Ezért kérdeztem a méreteket. A keresővel kezdtem....