A zasszony továbbképzésre jár péntekenként, és én vagyok a pesztra. :) Péntek este 7-8 körül tudtam volna leghamarabb indulni a kb. 400 km-re. Szóval sok éjjeli motorozás után lemaradtam volna az esti buliról, vagy ha szombat reggel indulok akkor meg a szombati gurigáról. Szóval nem láttam értelmét.
Én 2009-ben vettem az enyém, eddig semmi baja sem volt. A gyárilag szerelt Bt21-es gumi hátul nem volt valami jó, nem tapadt valami szépen, más rosszat nem tudok mondani.
Sziasztok! Épp most készülök venni egy 650-es Bandit-ot. A kérdésem, hogy milyen a szervízigénye. Mire kell figyelni vele? Valami típushiba? Illetve melyik üzletet ajánlanátok? Most vannak nyílt napok, kimennék pár helyre.
Az én Banditom 650-es (85le) az ö FZ6-ja meg 98Le.
Ennek ellenére a Bandit sokkal jobban megy alacsony fordulaton, kb 6000-ig (vagyis az esetek 95%-ban), majd 6000-10000ig úgy egyformák, 10.000 felett a Yamaha erösebb és ugye tovább el is forog. Fogyasztásban teljesen ugyan annyit szoktunk fizetni a kúton, max egy euró a különbség 300-350km-en.
Összeszerelésre nekem a Bandit tünik komolyabbnak, az ö FZ-je egy korábbi évjárat amin még egy rettenetesen rosszul leolvasható müszerfal van, meg a hátsó lábtartó a vázhoz van hegesztve, nem egy csavarozott konzolon nyugszik mint a Banditon. A fiatalabb FZ-k, ha jól tudom már új müszerfalat kaptak meg más lábtartófelfogatást.
Nekem ennek ellenére nem kellene, ha már Yamaha és 600-as, akkor inkább egy XJ6N vagy ami nekem bejönne az egy Bt1100 Bulldog :-)