Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003as c3 citroen aminek az első ajtóban lévő hangszórók rácsiból süvít be a hideg. Találkozott már valaki hasonlóval, illetve sikerült e megoldást találni?
Van a családban egy C3 Pluriel 2008-as évjárat, 1.4 HDI diesel motorral.
~140k km van benne, most esett át egy generátor felújításon.
Pár kérdésem lenne amiben szeretnék segítséget kérni:
- mennyi km-enként ajánlott a vezérlés csere?
- tudtok megbízható villamossági szakembert budapestit, aki át tudná nézni az autót? Valószínűleg a tető miatt néha belül megjelenő pára miatt nedvesség tartalom okozhatott valamit és nem világít a középkonzolon lent a központi kijelzőnek és gombjainak háttérvilágítása, illetve a szivargyújtó sem működik. Gondolom valami biztosíték kimehetett, nem értek hozzá max tipp...
Előre is köszönöm!
Nem megbízható és univerzális autószerviz negatív tapasztalat van, azt nem szeretném bővíteni.. :(
Sziasztok ☺ cincogo hang a kerektol? Tapasztaltatok mar ilyet? Egyre hangosabb.... fekezesnel surlodo hang... 2 szerelo mar atcseszett... egyik szilentblokkot cserelt, masik fektarcsat es betetet, a problema maradt... visszavittuk, o nem hallja... es ha van is ilyen hang, ez citroen sajatossag, bele kell torodni. 2010-es modell, nem egy oskovulet... segitsetek legyszi, mi lehet? Az osszes lehuzos szerelot ki kene vegezni... 😔
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy miként tudom visszaállítani a műszerfalon, hogy a következő tankolásig mutassa, hány km-t tudok még menni? A szervizből tegnap elhoztam és már csak az összesen és a napi futott km-t mutatja... :(
Csak csere lehetséges? (gondolom automata állítója van) Mitől mehetett tönkre ilyen hamar? Főként autópályán ment a kocsi, sima családi használatban, nincs falábam. :-)
Gyári alkatrészt meglepő módon a márkakereskedésekben vagy márkaszervizekben lehet venni. (persze adott esetben az egyéb alkatrészeseknél is lehet rendelni, de drágább és lassab, mintha besétálnál egy márkaszervizbe)
Az alkatrészt pedig pl. a gyár honlapján lehet kikeresni regisztráció után. (alkatrész ingyen lehet keresni, más fizetős)
Sziasztok. Sajnos elveszett a bal tükörboritásunk. Rendeltünk párban újat de nem lett jó. Nem passzol. Én nem is találok neten másikat csak amilyet kaptunk. Az autónk 2007.10 havi c3 gyárilag benzin-gázos olaszból származik. Ha tudtok segíteni honnan tudnék szerezni, annak nagyon örülnék.
Én biztosan nem sértődtem meg és amúgy a többiek nevében köszi az információt. :-)
Az írásom arra utalt volna, hogy igazából ne ragadjuk ki ezt a kisautót a sorból, mert az összes típussal előfordulhat ez a jelenség, ezért kell nagyon körültekintően venni autót és néha még ez sem védi meg a tulajt teljesen. Autójavítással foglalkozom, úgyhogy tudnék mesélni milyen "szépségekkel" találkozom, gyártmánytól függetlenül. ;-)
A kettőstömegűt azért hoztam fel, mert egy átlag felhasználó azt sem otthon cseréli, ugyanúgy, mint a küszöböt sem, tehát nem fog szo..ni sem azzal, hogy lejön-e a váltó simán vagy sem, és azzal sem, hogy hogyan illeszkedik az utángyártott küszöb, őt majd csak a végeredmény érdekli, tehát a két esemény paritásban lehet nála. Aki meg nem készül lélekben egy esetleges karosszériajavításra egy tizenX éves autónál, az elég naív vagy nagyon pozitív gondolkodású. :-)
igazad van, autót kell óvatosan venni, itt nem sikerült. Ahhoz képest, hogy csak "alvázvédőzni kell, kisebb javításokkal előtte", volt előirányozva, elég nagy tragédia a küszöbcsere és a szerelési időráfordítás, főleg ha normális, több évre tartós, nem pedig "csak menjen át műszakin" munkát kell/akar/tud végezni a még talán fellelhető gondosabb lemezlakatos... vagy a tulaj kívánságának szót fogadva ... szóval nagy eséllyel zsákutca és vita forrás így is, úgy is... . Egy kettőstömegű cseréje inkább csak pénz kérdés, ha kell a csere, lehet tudni előre szinte a teljes menetét, időráfordítást, anyagárat mert jó beszerzés esetén technikailag egymáshoz passzoló elemekkel kell bajlódni, nem fog deformálódni hegesztéskor, azt utókezelni, nem kell szobrászkodni, kalapálni, köszörülni, hogy passzoljon, festhető legyen és kúltúráltan nézzen ki... és ezt türelmesen fekve középpontos emelő híján esetleg...
De ha valaki beleszalad, mégis, mert a bőrszerű alváz, illetve ajtók alatti külső (főleg hátsó oldalajtók) küszöbbevonat alá nem lát be, a vételi szándék eseténi vizsgálódáskor pedig mégsem kopogtathatod kiskalapáccsal, szurkálhatod csavarhúzóval, nem szerelheted ki a dobbetéteket, hogy alánézz, hiszen mégsem a tiéd még... tehát ha a belső küszöbrészeket is cserélni kell valakinek, nekem van polcon, elérhető, tudok küldeni, külső borítás pedig beszerezhető. Itt ugyan az is le lett gyártva gyakorlás képpen ahogy látható. No nem azért mert ez akkora üzlet, hanem mert már egyediben, kis szériában is gyártható ilyesmi, nem kell a kézi élhajlítós "Józsibácsira" várni, mert már szinte nincs is Józsibácsi...
Persze hosszabb használat után egygazdás kocsinál is kialakulhat ugyan ez... érdekesség még, hogy a gyártás során az egyébként előre horganyzott lemez elemek ponthegesztésénél indul a korrózió, ez jól látható több helyen...
Senkit nem akartam elbizonytalanítani, megsérteni, lebecsülni... csak informálni. Üdvözlettel!
Egy 2003-as C3 1.6os benzines autóm van és az automata váltójával van problémám. Ha valaki tud segíteni valami ötlettel vagy egy jó szerelővel az kérem jelezzen nekem itt a fórumon vagy a novacomkft@gmail.hu-n.