Jaja, volt jópár (ál)tudományos kutatás az írott nyelv kognitív leképezéséről, többnyire az jött ki, hogy a nyelvtanilag (szintaktikai és szemantikai szempontok szerint értve), de akár a helyesírásilag értelmetlen mondatokat az agy megpróbálja kipótolni és értelmet társítani hozzá.
Nem sorolnám a nyelvtani csemegéket Meki legutóbbi szösszenetében, de a személynevek nemecsekesítése a brand orientált tulajdonnevek ellenében, a névelők használata és elhagyása, a mondatszerkezet felborítása bravúros.
Szerintem már-már művészi. Tényleg le a kalappal! :)))
mindenesetre most kapott a csapágy egy zsírzószemet. :) furcsa, mert mindegyik másik himbacsapágy teljesen jól zsírzott volt...és ez ráadásul olyan helyen van, ahova a nagynyomásúval esélytelen befújni.
viszont a hátsóteló elkezdett folyni, tud valaki megbízható WP szervízt?
ha nem szívok a lengőkarcsapággyal, akkor mentem volna. de végül sikerült kivésni a helyéről. annyira be volt rohadva, hogy a tűgörgő kosár a rozsdától darabokra esett...
Monnyuk a kisautó biztosítása is egy vicc: valami havi kéterezpárszáz A00-ban. Azt még nem tudom malus 4-ben mennyi lenne, remélem, a kölkök sem derítik ki egyhamar. :))
Vasárnap 12:00 Óbuda, Bogdáni úti OMV! Bp - Dobogókő - Esztergom - Lepence - Szentendre - Bp. Ez a terv :) Ja, akinek kérdéses lenne: MOTORRAL! :D Kaja vagy útközben valahol (Esztergom? Bár Meki fikázza az ottani büfét bár én nagyon szeretem :) ), vagy hazafelé jövet a Mozaik utcánál a BurgerHouse-ban egy hambi :)
ps. csak pillogok: kértem ajánlatot a kis Fordra, vezérlés szett 22e, munkadíjjal együt 30e alatt van a csere (10 év/160e km-enként esedékes, csak ugye az osztrák vidéki Dr. 2005 óta nem vezette a szervizkönyvet, ezért jobb elővigyázatosnak lenni), olajcsere 0w30-al 8e Ft plusz szűrő. Kapott most 4 új téli gumit, az is 10e alatt volt darabja.
A kisebbik kölköm is bejelentkezett jogsiszerzési igényre, muszáj volt sok lufis, ABS-es kisautót találni.
De backi ez a kis fosh olyan mint egy gokart: kis kormány, fordul mint egy ördög, pörög a motor lelkesen, tökre meg tudom érteni Cé apót a fóbiával. Na persze nem minden fosh gázos is egyben. :)))
és csak hogy röhögjetek: elvileg szerdán hoztuk volna el, csak hát a kombi amivel mentünk, az a balcsi végénél adta fel 2 hengerét. a maradék 2 hengerrel elporoszkáltunk egy szervízhez, ahol közölték a jóhírt, hogy 1 hengerben pontosan 0-a a kompresszió, egy másikban pedig 4-es. a 2.5 hengerrel 60-al szépen hazajöttünk a 7-es úton. :)))))
így ma egy újabb autóval kitűztem és elhoztam végre a blokkot. 800km kb. egyben, szíp vót. :)
nem is rossz ötlet, nyákfúróval lehet gravírozni. :)
na megvan az "új" blokk, holnap belenéz a szervízes, hogy milyen állapotú, nekem jónak tűnt.
ahonnan hoztam nevezhetjük blokk-nagykernek simán, mert 3 polcszint 2 raktárépületben, csak motorblokkok. :)
hehe, miután átvettem jött egy vevő hófehér új A8-assal és egy 3-as propelleresbe vitt egy tüchtig alutömböt. kicsit megnyugodtam, hogy nem csak a fhanszia/olasz teknics tud ennyire bedögleni. :)
Csak azt nem értem, mit aprózza el az egyedi kivitelt: karbon szövetet lézerrel kő az utolsó lukig formára vágni, mehet hozzá a műgyanta, aztán formázás és irány az autokláv. :)))