Na, az hétszentség! Ma épp kuplung munkahengert cseréltem, hát utána nem keveset kellett sportolni, mire egyáltalán megmozdult a rendszerben a nyomás. És ugyanígy volt az alsó munkahenger csere után is korábban.
Viszont minden küzdelem ellenére továbbra sem javult az a jelenség, hogy eléggé lent fog a kuplung. A csövezésen kívül pedig már minden ki volt cserélve benne. Váltó, kuplungszett, alsó és felső hengerek...
Egy kis segítségre lenne szükségem, megkuplungoztuk az autót, és visszatettük a régi kuplung munkahengert (ami a váltó tetején van), majd kb 1 hét múlva elkezdett folyni, kicseréltük, le is légtelenítettük.
Azóta reggelre mindig beesik félig a pedál egyszer-kétszer rá kell pumpálni indulás miatt.
Ez mi miatt lehet rossz az új? nem légtelenítettük rendesen? másik munkahenger hiba?
Időközben Tinta fórum társsal már kapcsolatba léptem, napellenzője már biztos hogy van, Hétfőn postázza. Ha kis szerencsém lesz, van neki kapcsolója is. Hamarosan visszajelez. Tulajdonképpen nekem egy rossz kapcsoló is jó, mert a billenő rész törött el, azt meg át lehet rakni a rosszból is. De azért köszönöm, további szép napot!
Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben jó állapotú bal első ablakemelő gombsor, ill. jobb oldali szürke napellenző, amiben nincs eltörve a rugó? Árat kérnék szépen. Üdv.: Laci
Hat fiuk nem tudom mi a gond az eladasotokkal de en most adtam el eppen a kormanymuvet.facebookon most is kerestek a csoportban 1.6oshoz.Amit eladtam szinten a face csoportban kerestek. :))))
Tobbet kell reklamozni.De ha valaki go dolja meg 2.4jtd hez van par cuccom egybe elviheto egy jol kialkudott arert :))))
Ma úgy jártam (1.9JTD) hogy a víz hűtőhöz menő fenti nagy csövet levágta, ami közvetlenül a hűtőre megy rá (ez a gyári bilincs amit felül és alul megnyomod és úgy bírod lehúzni) , két hete megbontottuk a rendszert de rendesen bepattanva ment vissza. Valaki járt e már hasonlóképpen, vagy lehet-e valami más megoldással helyettesíteni.
Meg tudná valaki mondani, hogy a Lybra 2000 ccm benzines hűtővízcsövének mekkora a belső átmérője? Annak a csőnek, amelyik a motorblokkból a hűtő aljába megy.
A blokknál lévő kötés szivárog (az aba bilics alól). Most odébb tettem a bilincset a kivezető csonk peremére, de ez nyilván csak ideiglenes megoldás. Egy boltban azt modták csak gyári cső van 20000 Ft-ért - kapják be... Lehet kapni toldót, majd azt beteszem, de kéne az átmérő.
Én kb 1 éve vettem az 1.8-as Lybrám. Akkor én is nagyszervízt csináltattam rajta: görgők feszítők, vezérműszíjak (úgy emlékszem kettő van benne egy kicsi meg egy nagy) ,olajcsere, szűrők cseréje, gyertyák stb.. Nem emlékszem már a típusokra de annyit tudok, hogy kb 100000 volt az anyagköltség és 10000 volt a szervízdíj. Mondjuk én Tolna megyében lakom.