Nem szinte. Ezt te üzented így ahogy van régebben az Opeles topikban, valakinek, aki ugyanigy fémgőzölés után keresett téged. Na mit szólsz? Nem sajnáltam a fáradságot rá, hogy megkeressem.
Gondolom a Szerencs utcába mész fémgőzöltetni. Onnan közel vagyunk. XVI. Baross u. 177. Ki van írva, hogy Magyar Opel Manta Club. Ja és, sima Baross u. és nem Baross Gábor (van egy olyan is a kerületben és valami megmagyarázhatatlan oknál fogva mindenki ott keres)
Hétfőn 2-re viszem az üveget fémgőzöltetni, elmegyek még ajtózsanérhoz rugós csapokat venni, aztán ráérek... Merre is vagytok pontosan ? Asszem a számodat felírtam valamikor, el tudlak érni ha változik a program.
Igen van ilyen film. Az eredeti címe Manta Manta. Magyarországon Opel Manta címmel moziban is játszották '91-ben, de nem sokáig :(. Én eddig még csak VHS (Video) formátumban találkoztam vele, úgyhogy nem tudok segíteni a dologban.
Bár nem Mantám van, de a jó hangolat és a Mantákkal szemben érzett szimpátia miatt gyakran olvasom a topicot.
Úgy tudom, hogy van egy film Manta ,Manta címmel, amit szívesen megnéznék.
Mivel csak számítógépem vanotthon videóm nincs, ezért mozgóképként lenne jó amit medisaplayerrel le tudok játszani.
Esetleg valahonnan a Netről le tudom tölteni?
Abban az időben az a Renault is komoly volt. Van egy ilyen anekdota, hogy a Ferjáncz kiment németországba az Irmscher-hez, hogy kipróbáljon egy Ascona 400-at. Akkor úgy volt, hogy hivatalosan lesz magyarországi Opel Kereskedelem. Ez később ki tudja miért kútba esett, tehát a teszt hiába való volt. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy átvette az autót és vele egy gyári BMW csapatból kiküldött navigátort. El is indult a próba, Ferjáncz ugye a hazai viszonylathoz szokva (ha tönkre megy az autó nekik kell megcsinálni) a mega tempójában autózott, a navigátor folyamatosan utötte a hátát, hogy "gyorsabban Attila, gyorsabban". Mire ő, nem lehet, szét fog menni az Opel. Erre a navigátor: az legyen az Irmscher baja, minek adták oda. A teszt jól sikerült, az Opel nem esett szét, sőt Ferjáncz el volt ragadtatva. Aztán még sem lett belőle semmi sem. :((
Képzeld el, lehetett volna jónéhány évig a gyári Opel csapatban magyar pilóta, eb-n és vb-n is.
Én néhány évig dolgoztam Opel szervízben, még a '90-es évek elején. A továbbképzés abból állt, hogy körbeadtak fénymásolt papirokat. Az viszont biztos, hogy teljesen rá vannak állva a mai típusokra. A régieket csak ritkán ismerik, akkor sem ott a márkaszervízben tanulták. Amikor én először bementem Mantával a szervízbe, csak pislogtak, hogy de jó kis autó (pedig akkor csak 2 éve nem gyártották a Mantát). Sajnos az a baj, hogy '89-ig nem volt hivatalos Opel eladás M.o.-n. Ennek is megvan a története, mert ha annak idején majdnem lett(a 70-es évek végén), de aztán mégsem jött össze a dolog. Pedig Ferjáncz már tesztelte az Ascona 400-at. Szóval Opel alkatrész ellátás és szervíz nem nagyon volt.
Elég sok Mantát láttam már, úgyhogy nem nagyon tud meglepni semmi hiba. A márkaszervizekkel kapcsolatban csak annyit, hogy mindenki azt hiszi az a tuti. De miért lenne az? Hiszen ott is csak szerelők dolgoznak, akik elötte és utána ugyanolyan hétköznapi szerelők, csak a amikor a márkaszervízben dolgoznak van rajtuk egyforma Opeles ruha. Annyi előnyük van, hogy sok azonos autót láttak már, de ez leginkább az Astrákat és Corsákat jelenti, kiegészítve néha egy-két Vectra és Omega. Az is előny, hogy sokan vannak és ha valamit az egyik nem tud, akkor azt hátha tudja valaki más. Viszont sokkal hamarabb cserélnek alkatrészeket, amiket még javítani lehetne. Hibamegállapításnál szinte teljesen a műszerekre hagyatkoznak (lásd nálad is), és nem egy szervízt ismerek, ahol ha a főszaki szabin van, akkor áll minden, mert egy motordiagnosztikát nem tud más megcsinálni.
Ez hihetetlen, hogy egy márkaszervízbe elviszed az autót és fogalmuk sincs, hogy mi a baja. Megnézed te és kb. 3 perc mulva mondod a megoldást. Kellene nyitnod egy Manta szervízt. Vagy jó pénzér elmehetnél a márkaszervizekbe szaktanácsadónak :))
Mégegyszer köszi, és a többi alkatrész miatt hívlak majd.