Nekem csak akkor szalltak vissza spwaw-ban ha teljes volt a szemelyzet, vissza kell setalni veluk a tankhoz, meg a supressiont levinni minimumra, es hagyni oket, remelhetoleg visszaugralnak. A kis 60as mortarok sokkal jobbak mint a nagyok, pont a supression miatt, pontosabban osztanak nagyobbat. A nagyok is jok, csak sok kell belole, es loszerutanpotlasukat biztositani kell. Igy teruletet lehet veluk lefedni, nekem a rekordom egy orosz 120milissel egy tiger II. volt sp3-ban (lanctalp) Vannak olyan beszivagro egysegek (rangerek talan ?) akiket az ellenfel teruleten tudsz letenni, es szabadon mozoghatnak. Ezek nagyok jok megkeresni a gyenge pontokat, es zargatni az ellenfelet. Ha az erdokben maradsz veluk, nem is mindig veszik eszre oket.
Amugy erdekelne pontosan mi ez az spbmt, mert en csak spwaw-ot jatszottam, meg sp3-at, ez utobbi 39-99ig dolgozza fel az egysegeket, nagyon kellemes.
Jok ezek a billentyuzetkombinaciok a kozelharcra, bar en nem hasznaltam oket, csak azt, hogy tankkal ramentem a gyalogokra, es akkor keves geppuskazas utan megadtak magukat.
Probaltatok mar ejszakai csatakat ? Kellemetlen amikor a szomszedos mezon lapulo egyseget sem talalod meg :)
Emlékeim szerint a HE élőerő ellen van, az összes többi páncélozott egységek ellen. APC, APCR az Armor Piercing lőszer. A HEAT is páncélozott célok ellen van (High Explosive Anti Tank), de ha jól emlékszem, a HEAT átütőereje nem függ a távolságtól, míg a többié igen. De hogy hogy lehet állítani hogy melyikkel lőjenek, azt nem tudom.
A legtöbb nehéz fegyvernek van "területre ható" hatása is, pl. HE lőszer, géppuskák, bombák. Vigyázni kell velük.
Időnként tényleg nagyon megijed a személyzet, de be kell valljam, én még nem láttam, hogy visszaszálltak volna valaha is. De attól még lehet :).
Sajnos most nálam nincs föltelepíve az SPWAW, úgyhogy nem t'om kipróbálni.
Nagyon képzett vagy te ebben. :) Nagyon jókat írsz. Sokat segítettél. Köszi. :)
Legalább értelmesebben fogok harcolni. Eddig a tüzérségnél a minél nagyobb kaliberre mentem.
Lőszerek: Ok, tehát a HE csak amolyan élőerő ellen jó, csak nem sebez nagyot, az APC, páncélosok ellen, az APCR is, csak jobb (gondolom valami másmilyen gyártású páncéltörő) és a HEAT ami ténylegesen a gyalogság ellen jó?
Egyébként volt, hogy két ellenséges alakulat egy hexán állt és csapatok, amelyek ki akarták lőni az ellent, a sajátjukat találták el.
Ügyi ha sokáig lövünk egy páncélost akár csak gépfegyverekkel is, egy idő után rájuk jön a frász és kiugrál a személyzet? Volt olyan, hogy teljes biztonságban lehettek volna a tankjukban, de kiugrottak és annyi lett. Ja ha a személyzet egy emberrel is csökken, többé már nem másznak vissza a harckocsiba? Mintha ilyet olvastam volna.
Tutorialból megcsináltam a Tigris kinyiffantása részt. Kellett taktikázni, végül Bazooka team elintézte. Shermanok nem is kellettek.
A tüzérségi tűz meg az aknavetők, meg a HE lőszer a tankokban nem nagyon ölnek meg gyalogságot. A fő hasznuk a supression növelésében van.
Minél kisebb a kaliber, annál kiseb a supression is, de a kis aknavetők nagyon pontosak. Én az ami tengerészgyalogosokkal játszottam sokat, ott a 60mmesek nagyon jó szolgálatot tettek: egy kör alatt oda lehetett vele lőni az ellennek akár 2 hex távolságra is, tuti nem találta el a saját egységet. És ha akár egy 60mm Mortart vagy 46mm GL betalál, akkor ugyan nem hal meg senki, de teljesen supressed lesz a védő, és akkor Roham! Ilyenkor nem kap Op.fire-t, ha mellé lépsz. Onnan meg már kézigránáttal vagy satchellel ki lehet ütni. Ha supressed a védő gyalogos, akkor tankkal rá is gurulhatsz (shift). Van arra lehetőség, hogy elüsd őket (overrun), az Alt+O kombinációval. Gyalogsággal közelharc (melee) Alt+M. Csak nagyon supressed gyalogsággal lehet megcsinálni, mert egyébkét felrobbantja a tankodat :). A lövegek ellen meg a füst a jó megoldás. Odateszel 81mm Mortaral egy füstpamacsot, a tank odarohan, leugrál róla a recon team és megrohamozza a 37mm-est. Később a tankok is tudnak füstöt lőni, az lesz az igazi.
Értem. De mi a helyzet a könnyű felderítőnek tituált járművekkel (pl jeep)? Mert haladni is kéne. :) Vagy arra ültessünk felderítő gyalogságot? Azért szomorú, hogy a felderítő páncélgépkocsik nem annyira alkalmasak a feladatukra. Vgy lassabban kell velük haladni. Ez amúgy jó tipp, nem tudtam, hogy akkor többet látunk.
Rivalizálás nem volt. :) Csak beálltak az úton a teherautók a harckocsik mögé. Aztán a harckocsik találkoztak gyalogsággal és elkezdték őket felszámolni, ez azért még ment is volna nekik, csak arrébb voltak lövegek is. A gyalogság meg leszállt a teherautókról és elindult gyalogosan a cél fele (1 hexa per kör). Igaz előtte 105-ös lövegek rendesen megszórták a lengyel állásokat. Az is rejtély még nekem, hogy pontosan milyen hatást is gyakorol egy ágyútűz valakire. Pl. mi a helyzet egy 60mm-es aknavetővel, ami ritkán nyiffant ki bárkit is.
Ma játszottam egy csatát a szovjetek és németek közt (első scenario a tutorials után). Hát ilyen hősies küzdelmet mindkét fél részéről. Ledöbbentem. Olyan elkeseredett csata volt. Szovjet erőkkel voltam, végül pontszámilag én győztem, de csak pár ponttal, vagyis győzelemnek nem nevezhető, bár ha tovább tart a harc, szerintem bevesszük a várost. Első döbbenet akkor volt, amikor a T34/85 kilőtte a Tigrist. Persze a tornyát oldalról. Aztán még két Vadásztigrist és Vadászpárcot nyírtunk ki. Egyik Vadászpárducot a gyalogság. Nekem csak egy Szu122 maradt. Nekik csak egy Tigris.
Hát tapasztalataim szerint a páncélos felderítő német harcjárművek csak a lövegeket vonzzák. Én nem negyon használtam őket, ill. csak az ellenséges gyalogság lefogására. Felderíteni minden jó, de a recon patrol még olcsó is, meg pont ráfér egy Light tankra Guadalcanalnál :).
2 dolog:
-ha lasabban mész, akkor sokkal több mindent látsz.
-mindig érdemes rally unitot nyomni, meg jobbklikkel körbenézni az elől lévő egységekkel, mert estleg meglátnak még több ellent.
Na ja, ha rivalizáslás folyik a haderőnemek között, akkor persze nehéz győzni :).
Épp most töltöttem le az SP MBT-t és nekem nagyon tetszik. Még csak kóstolgatom, de tényleg egy élmény modern technikával földbe döngölni a PLO-t meg a briteket :).
Köszi a segítséget. Igazából egy scenarioban egy vadászt kaptam egy reptérre és azt hittem, hogy az új játékban már így is használhatóak. Ezekszerint nem.
A csatánk egyértelműen hemzsegett taktikai hibáktól, meg nem is nagyon dolgoztuk ki. Mondjuk azt hittem, hogy felderítő páncéllautók ugyanúgy vagy kissé rosszabbul, de képesek felderítésre. Ezek szerint csak a Recon patrol a jó?
Tény az is, hogy amiket leírtál, mind tudtam, csak a terv az volt, hogy az előrenyomuló páncélosok (előttük haladnak a felderítők) mögött gépesített gyalogság halad, ami erdős és városi terepen a páncélosok elé kerül. Addig pedig a páncélosok védik. A vége végül fejetlenség lett, a páncélosok előrenyomultak (őket unokatesóm kezelte). A gyalogság lemaradt. Utána szívás volt. :)
Más. Megnéztem a SP MBT-t. Igen, az SP WAW után nem oly jó a grafikája, meg a képek is csak régi ff felvételek.
A repülőknek két fajtája van: a csapásmérő gépek és a szállítórepülők.
A csapásmérőket nem lehet lehelyezni a térképre, ezek a tüzérségi támogatásnál jelennek meg, ott lehet támogató csapást rendelni. Az első támadáskor leoldják a bombákat, utána ( már ha nem repülnek haza) csak gépűgyúval fognak rácsapni az ellenre. Vigyáni kell, mert marha rosszul látnak, és simán lebombázzák a saját tankot, ha csak azt látják. Nagyon fontos beállítáni a rácsapás és a távozás irányát is, hogy jól végigsorozza a gomoszokat.
A szállítórepülőket le kell pakolni a deploy fázisban. Még szintén a Deploy fázisban bele kell pakolni az egységeket (Load), és még mindig a deploy fázisban meg kell tervezni a ledobást. Ezt a kis ejtőernyő ikonnal tudod, a tüzérségi csapás és a speciális egységek gombja között. Be lehet állítani, hogy hányadik körben érkezzenek. Ebben a körben meguktól bejönnek, ledobják az ejtőernyősöket/kirakodnak, és kész. Ilyenkor nem is jelennek meg kijelölhető egységként harc közben.
Sem a csapásmérőket, sem a szállítókat nem jó úgy használni, ahogy mondod: az olyan, mintha taxiznának föl és alá a csatatéren.
A németekkel meg: csak tankokat pillanatok alatt szétszed néhány jól elhelyezett AT löveg. Iszonyú fontos, hogy némi (sok) gyalogságot is vigyél magaddal, és persze a tankok se rohanjanak előre.
Lehet, hogy már tudod, de azért leírom: van lehetőség a tankokon szállítani gyalogosokat. Nem sokat sajna, meg nagyon sérülékenyek, ha a tankon csücsülnek, amikor becsap a mennykő, de egy Recon Team még a Light tankokon is elfér, és leugrálhatnak földeríteni, különösen fás terepen. A gyalogosok sokkal figyelmesebbek, és könnyebben észreveszik az ellent. A tankon utaztatott gyalogság az assault (ellenséges gyalogok közelről felrobbantják a tankod) ellen is véd.
Azért kérdésem még lenne. Konkrétan, amikor kapok a pályára repülőgépeket, hogyan szállok fel velük. Mert csak a földön gurulnak. Ki is írja, hogy sebesség pár mérföld. Szóval nem ok.
Unokatesómmal csak úgy kezdtünk egy II.vh-t a németekkel. A lengyelek meg elpáholtak minket (37mm-es páncélelhárító ütegekkel). Kicsit elcsesztük. Erre másik unokatesóm megjegyezte, ha mi lettünk volna a német vezérkarban, nincs II. vh. :))
Karácsonyra barátaimtól a Párduc harckocsiról kaptam könyvet. Nagyon jó.
Létezik egy SPWAW, ami az SP1 Windowsra újraírt változata, némi módosításokkal. Ezt a Matrix Games csinálta, ingyenes, úgy 400 mega és mostanában nem egyszerű a letöltése.
Van aztán az SPWW2 és az SPMBT. Ez az eredeti DOS-os SP1 és SP2 továbbra is DOS-os, de felújított, rendbetett változata. Windows alatt egész jól megy, bár XP alatt lehetnek gondok. Ezt a SP Cammo nevű társaság csinálta, szintén ingyenes, de csak kb. 50 mega és a www.wargamer.com/spcammo címről lehet letölteni. At SPMBT tényleg modern csatákat dolgoz fel, 1946 és 2020 között, de a mostani verzió egy kicsit szűk: asszem 36 scenario van benne, ami még nem is lenne kevés, de campaign csak egy van: egy dögnehéz és gyalogságorientált (amit utálok) vietnami campaign. Gőzerővel készül a köv. verzió, amiben több lesz.
A manualban elég jól le van írva ez az orders dolog :).
A radio emlékeim szerint egy százalékos érték, hogy van-e rádiója az egységnek. Ha nincs, akkor csak vizuális kapcsolatban lehet a felettesével. Ez kb. 3 hex távolságot jelent.
A Higher command link, azaz a paracsláncolat elég fontos dolog, ha Command control-lal játszol.
Minden parancsnoki egységnek van Order pontja, ez a középső oszlopban van feltüntetve. Háromféle paracsnoki egység van: a Platoon parancsnok, a Company parancsnok, illetve a HQ. Ha elfogy a közvetlen felettesed parancsnoki pontja, akkor a fentebbi parancsnoksághoz fordulhat, ha él a kapcsolat ( ie. van rádiója vagy vizuális kapcsolatban van vele). Valamilyen parancs kiadása mind ezt az Order pontot csökkenti. Az egységnek a tüzeléshez, vagy a célként kijelölt irányba mozgáshoz nem kell Order pontot felhasználni. Ha az egység nem a cél irányába akar mozogni, akkor 1 vagy 2 Order pontjába kerül a felettesének. (2, ha nincs közvetlen kapcsolatban vele). Tüzérségi ill. légi támogatás kérése 1 order pont, shift-elése is. A formáció (stance) megváltoztatása egy egységnél 1 order pont, az egész Platoon-nál 3. Ha védekező ( defensive) formációban vannak, akkor nem tudnak mozogni, csak automatikusan visszavonulni.
Az order pontok visszatérése az egység legmagasabb rangú katonájának a rangjától függ. 2-7 Order pontot kaphatsz vissza a kör végén, benne van a manualban a pontos érték.
A letöltésekhez meg egy kis adalék: a játék benne volt valamelyik játékújság szeptemberi vagy októberi számában, nem t'om pontosan.
Csak egy kis megjegyzés ehhez az ardenneki Királytigris-témához: tudomásom szerint az ardenneki csatában az említett tank a németeknek bár rendelkezésére állt, horribilis üzemanyagfogyasztása, lassúsága és a nem megfelelő terep miatt egyáltalán nem vetették be. A páncélosok zöme Panzer IV, StuG és Párduc volt, mennyiségileg kb. ebben a sorrendben. Azt speciel nem tudom, JagdPantherből mennyit vetettek be, de biztos volt az is (nem sok). A tíz évvel ezelőtti meg régebbi könyvek/filmek készítői akkor még persze máshogy gondolták, mellesleg a szövetségesek (a nyugatiak) minden német tankot Tigrisnek neveztek a típus megjelenése után, az orosz Marder/Elefant kavarásról nem is beszélve.
A formációk objektíváit csata közben a parancsnok tudja módosítani, ha van elegendő Orders pontja. Asszem ez 2 pontba kerül. Az egyes csapat objektívája 1 pontba kerül, szintén a parancsnoktól levonva; ilyenkor a csapatra kell menni, bal gombbal a célt kijelölni és kész. Az Orders lassan szokott töltődni, így csínján kell vele bánni.
Hu, lehet, hogy kék az a piros zászló. :)))
De nem írtad még, te a rarity módot bekapcsolva hagyod- e?
Az MBT-t megtaláltam, majd valakit megkérek, hogy szedje le nekem. :)
Úgy látom, az is Wines.
Van egy lőszerszállító féllánctalpas jármű a németeknél aminél nem jöttem rá, hogy az (annyi van a neve után, hogy LBT vagy mi.) Aztán a neten találtam forrást. Enciklopédiában nincs benne.
Az is tetszik még, hogy dzsippel nem lehet egy egész csapatot elszállítani, és ez reális.
Ja még egy kérdés: akkor mi van, ha a vezértankot kilövik, de a személyzet megmarad. Namost ilyenkor még ők a parancsnokok, de mit csináljak velük, hisz gyalogosak lettek. Ültessem fel őket egy harckocsira?
Hat barmit letolthetek, ha akarok.
Ammo truck mukodeset jol sejted, mindig vigyel belole parat! En a legvedelmek melle is szoktam tenni. Arra emlexem, hogy a piros zaszlokat lehetett az elejen letenni, a kekeket meg modositgatni.
Vicces lenne egy tiszta királytigris-sereg - a versenycsiga ahhoz képest csak úgy huss ! :-)))
Emléxem, még a régi szép SP1-es DOS-os időkben mennyit szoptam az Ardennekbeni hadjárattal (vö. A halál ötven órája). Tiszta királytigris, később tiszta tigris seregem olyan csigalassan haladt előre, hogy döntetlennél jobb sose jött ki. Végül egy tiszta vadászpárduc-sereggel nyertem meg azt a csatát - ami azért egy hangyányit irreális :)
Rarity: és te használtad? Nem tudom az mennyire befolyásolja a játékélményt. Én inkább kikapcsoltam.
Objective: deploynál nem foglalkoztam vele. Csata közben párszor lehetett újból módosítani. Szóval nem tudom. Szomorú is lenne, ha nem adhatna ki újabb parancsot a parancsnok.
Ammo depor, truck stb: ha jól sejtem úgy műxik, hogy ugyanarra a hexára áll az egység és feltölti, igaz?
WOW ! Mindig is imádtam az SP2-t. SZVSZ sokkal érdekesebb ma is használt hitech cuccokkal csatádzani, mint WW2 ócskavasakkal :) Örülök, hogy van most egy ilyen. Töltöm szorgosan, de picit lassú (1.5K), SZVSZ fel kéne tenni valami, a wargamernél fickósabb szerverre.
Javaslat: www.origo.hu/szoftverbazis - ez a 46MB nem sok, ma egy átlag demo is minimum a duplája, biztos szívesen felteszik. Onnan elég jó a letöltés.
Szerintem a manualban le van irva ez a radio. Mar nem igazan emlexem ra, de valami szazalekot talan, hogy annyi esellyel kaphat uj parancsot (lephet) a commandtol. Amugy mindig deploynal pakoltam le a zaszlokat, utana mar nem tudtam allitgatni, annyit nem jatszottam vele. Rarity: nem csinalhatsz tiszta kiralytigris-sereget, mert az elso par db megvetele utan mar nincs lehetoseg tobbet venni.
Lenne még kérdésem. Próbálgatom a Command Controllal és rájöttem a mikéntjére, csak még pár dolog nem világos.
A parancsnoki egységek jelölhetnek ki célt (Objective), utána mitől függ az, hogy mikor jelölhet ki újat? Mondjuk mert változott a kitűzött cél. Van amikor csak szürke a piros zászló ikonja, van amikor meg újból jelölhető.
Másik, hogy honnan látszik, hogy egy egység rendelkezik - e rádióval? Radio/rarity? Azt sejtem, hogy a rarity az, hogy milyen ritka az egység (ezt én ki is kapcsoltam), a radionál a 70 pl mit jelent?
Most hirtelen más nem jut az eszembe.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok.
Én helyhiány miatt letöröltem, most feltenném újra, de nem lehet letölteni a www.matrixgames.com címen. Meg sem lehet találni - aztán végül is egy gamesdomainos linken keresztül megtaláltam a Matrix Games oldalán a SPWAW-részt, de a letöltési linkek egyike sem működött.
Nem tudjátok, mi történt ? Átment fizetősbe, vagy mi ?
Ha nem, tudtok esetleg működő letöltési linket (legálisat) ?
Frankó a játék, mióta megvan, nyomatom kegyetlenül. A grafika nem egy vizuális orgazmus, de sebaj. Az értékek szerintem reálisak (páncélzat, átütés meg ilyenek). Néha mondjuk produkált marhaságokat: szemtől-szemben álltam egy tankkal, meglőttem, erre kiírta, hogy hátul találtam el... Hál' Istennek az ilyesmi azért ritka.
A tüzérség használatához szólnék egy-két szót. Az onboard, tehát térképen lévő artyk (általában mortarok) NAGYON jól használhatóak, ha az aktuális mortarral adjuk ki a tűzparancsot. Értsd: pl. van G0, H0 meg I0 mortarod. Rámész a G0-ra, B gomb, lősz ahova akarsz, de csak vele. Utána ki a bombard menüből, H0, B gomb, parancs a H0-nak stb. Eredmény: a bombázásig hátralévő idő 0.1-0.3 kör lesz, ami elég cool! Sajna az offboard (nem térképen lévő) artykkal ezt nem lehet megcsinálni, viszont miután kiadtál nekik egy tűzparancsot, amíg nem lőnek, lehet shiftelni, azaz "arrébb tolni" a célt max. 2 mezővel. Igaz, ez növeli a tüzelésig hátralévő időt, de nem sokkal. Általában megéri korrigálni. Általánosan elmondható, hogy a mortarok (viszonylag) pontosan lőnek, kevés a muníciójuk, tehát ne pazaroljunk feleslegesen (bár lehet, hogy csak a 120-asoknak, én mindig azokkal lődözök:)). Az "igazi" artilleryk (tehát az offboardok [kb. "csatatéren kívüliek"]) meg szórják a terepet rendesen, általában "függőleges" irányban. A legjobban használhatóak a tüzérek generált csaták előtt, a gép ellen: tudod, hova pakolhat a gép, és 3-5 hexával ezen határ előtt az összes ágyúddal megszórod a vonalait (bombardot már lepakolásnál is lehet használni, és az első kör előtt már lőnek is). Az eredményt nem részletezem...:)
Az aknamezőkről: NATTTYON durvák. Védelmi hadműveletnél pénz felét aknákra, a többit sniperre, tüzérségre meg légvédelemre, és nincs az a ruszki áradat, amelyik áthatolna rajta (kis térképeknél pl. 2-3 hex vastag és teljes hosszúságú aknamező 20-30-as erősséggel gyk. áthatolhatatlan). 10 pénzből kijön 5 db 10-es akna, 500 pénzből 250 (!) 10-es akna, vagy 125 20-as stb. Ha e mögé snipereket is telepítünk (figyelik az ellenséges gyalogokat+szinte láthatatlanok) és van egy-két ágyúnk, amivel a próbálkozó mérnököket pusztítjuk, teljes lesz a siker. Az esetlegesen átjutó (csekély számú) tankot tartalékokkal vagy pct. ágyúkkal gyerekjáték kiirtani. Épp ez a bajom azzal, mikor assaultot kapok, és a terep tele van aknával. Dunsztom nincs, hogy lehet megcsinálni. Esetleg füsttel meg veszteséggel (végső esetben csalással). Jók még a sherman dozerek, csak sajna a németeknek nem nagyon van ilyen.
Ami (többek közt) kéne még a játékba:
1. Egy gomb, amivel a magasságot, mondjuk különböző színekkel mutatja a térképen. Általában látható, hogy mi van alul meg felül, de ha a táj teli van fákkal, oberstgruppenführer legyen a talpán, aki átlátja a dolgot.
2. Vadászok. A ny*valyás amcsi (vadász)bombázókat hogy a t*róba intézzem el? Mert a légvédelem ellenük bizony nem sokat ér. Kampányban 4 db igen tapasztalt Flak88-ast cipelgettem magammal, kb. 15-ször kaptam légitámadást a nyakamba, ebből 1 gépet lőttek le, miközben általában mind a négy pufogtatott (néha többször is) ugyanarra a gépre.
3. Scenario játszása közben a pontszám megtekintése. Ez általában benne van a hasonszőrű játékokban, pl. East Front meg ilyenek, ebből meg kifelejtették. Ejnye.
Kérdéseim is vannak, please help!
1. Ha kampányban kilövik egy tankomat, és megmarad a személyzet, majd reparálom a tankot, megmarad az experience?
2. És ha a személyzet is elhalálozott?
3. Gyalogsággal kampányban még nem nyomultam, de mi van, ha legyakják a gyalogomat? Azt is reparálhatom(-nám)? Exp-je megmarad?
Egyelőre ennyi, előre is thx.
Ui.: Sturmtiger RULEZ! Belelősz egy gyaloghadsereg közepébe, és 2-3 hexás körzeten belül mindenkit kiirt (a 38-as ágyú warheadja marha nagy)! Olyan is volt, hogy egy pozíción állt 4 ellenséges tank meg mellettük pár gyalog. Egy lövés a tankokra: 2 tank kinyírva (egy lövésből!), gyalogok ereje felezve, amelyik nem purcant ki, fut vissza Szibériába... Nem semmi! Ammora vigyázni, csak 14 van. Elkél neki egy ammo depot.
Ui. No. 2: Panther Uhu setétben RULEZ! Infrával mindig legalább (asszem) 10-es a látótávolsága. Volt egy olyan pálya, ahol 1 (!) volt a visibility (asszem thunderstorm+éccaka). Szegény ruszkik bóklásztak a céljaik felé, nem láttak semmit, én meg 2 Bagollyal, meg az elmaradhatatlan aknamezőkkel veszteség nélkül bolsevik harckocsitemetőt csináltam a pályán...
Ui. No. 3: Bocs, hogy (megint) regényt írtam, dehát most volt rá időm.
Ui. No. 4: Írjatok, nehogy lefulladjon a topic! :)
van valakinek kedve egy PBEM meccshez?
Még szinte sose játszottam ember ellen, és a gép elleni játék most már csak rontja a képességeimet ;) (Könnyű hozzászokni a gép marhaságaihoz)