Beszéltem apámmal, 120 ezer van benne most elvileg, 30-40k km-el lett véve nagyjából 10 éve, de én 90%-ra mondanám, hogy tekert lehetett... Bár pl. futóműben nem kopog még semmi, kormánynak nincs holtjátéka, a mi renault-unkban 200 körül ezek már jelentkeznek.
Valamiért az volt bennem, hogy az angol 4 ajtósnál már nem volt hátul tárcsa, de akkor rosszul tudtam, kösz a javítást.
Lényeg a lényeg, szerelő kerestetik, aki látott már ilyet :)
visszanéztem két és fél évet a váltó szóra keresve, de nem lettem igazán okosabb...
Szóval faternak van egy 2001-es N16 sedan (ez még a japánban készült, hátul is tárcsafékes), 1.5 benzin, 90 le asszem a paripák száma.
Probléma: váltó kidobja az ötödiket, de már harmadik, és negyedikben is kihagy néha, és beránt a kocsi terhelés alatt egy pillanatra.
Váltóolaj tuti nem volt cserélve soha, sajnos most nem tudom a km állást, de kb. mindegy is, mert használtan lett véve kb. 10 éve, előtte tekerhettek rajta...
Atta2 aktív még, vagy tudtok ajánlani valakit aki ért a javításához?
Ma szereztem egy másik hátsó ablaktörlő motort, hát nem az a baj, hanem vezeték.
Azzal már kézben érezni, hogy mikor megy, akkor is remeg, ugrál, ez beszerelve nem érezhető.
Furcsa, hogy mikor mosom a hátsó ablakot, akkor folyamatosan megy, csak amikor szakaszosan töröl, akkor akad el, lehet hogy az alaphelyzet vezeték van törve? Egyébként tudtok-e segíteni abban, hogy
- a hátsó ajtó mögött állva, a jobb vagy a bal oldali kábel kötegben megy a motor kábele? Vagy bontsam az egészet vissza?
- a hátsó ajtó kárpithoz a kétféle patenteket hol lehet venni, mert jó pár hiányzik, meg már törött is volt, egyszer már a kezemben maradt az egész, mikor annál fogva akartam lecsukni az ajtót :)
A sárga hosszú, meg a lemezben lévő fekete rövid pöcsös is kellene
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2005-ös 2.2dci x-trail-em. Azzal kezdte, hogy felvillant a kézifék lámpa, majd az abs és az esp. Az elején ez csak hol felvillant, hol eltűnt. Jelenleg állandó és a turbó is elment. Keresnék egy jó villamossági szerelőt Budapest környékén. Akihez hordom nem tud kiolvasni semmit.
Remélem tudtok valakit ajánlani aki jó, nincs 2 hónapra elhavazva és nem aranyáron dolgozik (ebből 2 is elég).
A jelenség : nagyon erős kigyorsításra leáll, majd újraindításra pár másodperc alatt visszaesik az alapjárat és leáll a motor, újraindításokra ugyanaz, hibaüzenet nincs- késöbbi kiolvasásnál sem.. Ha leveszem a légtömegmérő csatiját, akkor indul, alapjárat kicsit játékosan de van, és 2500-ig pörgethető a motor, majd fulladozik. Ezt értem is, hiszen kivettem a légtömegmérőt így a rendszerből, de legalább el tudok menni az autóval a helyszinről.
A légtömegmérő cseréje megoldja, újra működik minden, majd valamiért hetek vagy hónapok múlva ugyanaz a szitu. Combos pinz pár havonta v. hetente cserélgetni a cumót benne, mindig gyári légtömegmérőt kap.
Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel? Vagy megoldási javaslata valakinek?
Előre is köcc a köbön a válaszokért, lehetőségekért.
Pár hete elkezdte csinálni hogy hideg motornál indításnál beindult, majd lefulladt. utána indítózásra semmi. Ezt először pár naponta csinálta, majd egyre sűrűbben. Most ott tart a dolog hogy vagy beindul vagy nem.
1x volt hogy meleg motornál is lefulladt indítás után, de akkor 10-15mp-ig ment 1-2 henger, de gázadásra nem reagált.
Többször (az esetek kb. 80%-ban így indult el) sikerült úgy beindítani, hogy a légtömegmérő kábeleit megmozgattam, és aztán pöcc röffre indult. Szerelőm szerint szerencse, szerintem meg ez már túl megy a szerencsén.
Most szerelőnél van, de nála egyelőre indul. Hiba kód nincs. És nem nagyon akar vele foglalkozni ahogy észrevettem.
Tehát kéne segítség az ötleteléshez, valamint egy megbízható szerelő Bp-en, aki esetleg foglalkozna vele, mert így nem lehet járni a kocsival.
Ja még annyi hogy amikor beindul, semmi gond nincs, megy a következő leállításig.
Uhh, hát szüljön sünt aki kitalálta ezt :) Nőgyógyászba oltott E.T. megoldotta.
Képek előtte, utána, majd este letesztelem, a valóságban mit mutat. Az izzók jó szürke fémesre égtek már belül, de elvileg 2009-ben cserélték őket, szóval nem hiba.
A tulajnak előtte azt mondták, ne cseréljen izzót, mert belülről elopálosodnak a búrák, és az egész lámpatestet kell cserélni. hmmm. Szerintem átb..ák.
Tudsz ajánlani megbízható szakit Maglód vagy XVII ker közelében a CVT olaj (és motorolaj) cserére? Nem szeretném valami fakezűnél elcseszetni a kocsit, nekem meg nincs emelő meg akna, és ugye csak így lehet.
Olvastam, hogy sok helyen spórolás vagy nem értés miatt DexronIII-at öntenek bele, ami nem az igazi. Illetve a suzukit is amikor vittem, kb tőlem kérdezték, hogy kellene cserélni.
Az uj aratol hanyatt fogsz esni, szoval marad a bonto.
Az a vicc, hogy egy csomo ilyen apro alkatresz, ami sohasem kell, nyilvan hegyekben all. De mivel kutyautok a bontosok, es semmi tipusismeretuk nincs, ezert azt se tudjak, mit akarsz.
En raktam ve a vezeto oldalra kapaszkodot annak idejen.
A facelift elott benne volt a fem konzol, facelift utan kivettek belole. Persze a bontosnak fogalma sem volt, mondtam, hogy ha mutat autot, megmutatom, mi kell belole :)
Sziasztok! 2003 n16a almerához keresek egy gumidarabot ami a motorháztető zsanér és a sárvédő között van, a vízlefolyó részen. Javításkor elhagyták:( Bal oldali. Nem tudom hogy nevezik, de ilyesmit sehol nem találok.