Vállról indíthatót vettem tavaly tavasszal útszéli románnál. Igazi kínai vacak.
Nem olyan rossz, mint amilyennek először látszik. (de...)
-Hangos.
-Rázkódik.
-A kormány kb. 20 perc munka után tört ketté.
-vezetékek rendszeresen törnek
-nehéz elindítani. Túl nagyot ránt vissza a berántó.
-1 év munka után szétesett a kuplung, és örökjáró lett.
-hozzá adott kantár használhatatlan
-tanksapkán kijön a benzin, csak 3/4-ig érdemes tankolni.
-rossz az egyensúlya, kormánynál megfogva hanyatt esik.
+ erős.
+ 2-3 rántásra mindig elindul.
+ mindig van alapjárat.
+ 2 damilfejet adtak hozzá, mindkettőt megtekerem, és munka közben nem vacakolok a damillal, hanem fejet cserélek.
+ A fűrésztárcsa is egész használható.
+ szöghajtást nem sikerült szétvernem, pedig akácos, bodzás, vadrózsás bozótot írtottam vele, és nem kíméltem. (modnjuk, ha szétmegy a hajtás, akkor 3000-ért ad a román egy újat hozzá...)
+ A szétesett kuplung helyett új, kompletten, házastól, mindenestől kb. 4000 Ft.
+ cakk-pakk 40e Ft volt.
+ damillal nem tudok olyan gyorsan kaszálni vele, hogy a motort megszorítsam. Erős.
+ jó a damiladagolás. Határozott lekoppantás után 1 adagot teker ki. Mindig 1-et. Véletlen leütődésre nem érzékeny.
Szerintem megérte. Ütöttem-vágtam, ami a csövön kifért. Mindig én voltam a gyenge láncszem, előbb elfáradtam, mint a gép. Egy 400e Ft-os husit, vagy stihl-t sajnáltam volna ennyire bántani. + azt nem hagyom kint nyugodtan a pincében a hegyen.