Nekem is 59-es az autóm,ha valami segítség kell szólj bátran.Végig csináltam az enyémmel a felújítás menetét,lesz melód bőven de a vége megéri.Mennyire komplett a vas?Ha kell alkatrész hozzá szólj.A motorszámot el tudnád küldeni?
Aha, belülről nyitható a tankfedél, és akkor a csomagtérfedél is. Eléggé korai tehát a gép, lehet hogy csak a műszerfalat cserélték ki az idők folyamán...
A gömbölyű Wartburg gyártása 1967-ben megszűnt, de a gyár még 8 évig szállított pótalkatrészeket a törvényi kötelezettsége szerint (ez v-mi európai előírás, mert most is így van, a magyar törvényekben is), komplett karosszériát is.
Ezen pótalkatrész-karosszériákban külső színtől függetlenül fehér volt a műszerfal, fekete műanyag a hangszórórács (az első szerelésű szövet), fekete-fényezetlen a műszerek karimája, 353-asba való fekete a hamutartó, az első-hátsó szélvédő csak gumikerettel rögzült a karosszériába az első szerelésű alukeret helyett, nincs beütött karosszériaszám a tűzfalon, a lemezek kialakítása a kiskerekű karosszériáé, és - ha még megvan - van egy háromszögletű műanyag jelvény a jobb oldali A-oszlopra belül felragasztva.
900-as: erre a kormányból lehet következtetni, ez a kürtgyűrűs kormány 1961 végéig volt, addig a motor is csak 900-as volt.
Nem tudom, hogy a kockáé és a gömbölyűé miben különbözik, de lehet, hogy kockába jó. A kockáénak az átmérője 45mm, a behúzófül 37mm-re nyúlik ki a testből, továbbá a bendix karja (amit a fülbe kell beakasztani) 4mm széles. Ja és a mágnes végén van két M6-os furat a rugó mellett a rögzítéshez. A ferde csatlakozócsavarok szerintem nem jelentenek problémát, bár a gyárin egyenesek.
Ahaam, így már értem:). Akkor marad az egyedi gyártás a peremes háznak, aztán bele egy mai szabványos méretű szimmeringet, aminek a belső átmérője és a vastagsága stimmel az eredetivel.
(Csak azt nem értem, hogy másnak ez még hogy nem okozott problémát, vagy miért nem reagált rá senki?! Gondolom nem én vagyok az első a világtörténelemben, aki púpos blokkot újít fel:))