Az ilyennek írni kéne, hogy ne kótyavetyélje el ezt a prima kis törpe-lakóját 1,3 millióért...hisz ez simán megér legalább 2,5 milliót is - egy olyannak, aki tudja értékelni.
Na, beszéltem a fickóval, hát az van, hogy a Burstner egyik sarka be van rogyva, mert téglákon állt, és ott beszaladt. De állítólag megjavították, csak kicsit látszik.
És sátor az almás - ahogy gondoltam. Na, akkor nincs csere-bere egyelőre. .
Húha, nekem csak ha a román Kárpátok jutnak az eszembe (amit végigjártam vagy 800-szor) - hát feláll a hátamon a szőr, ha arra gondolok, hogy ott kéne végighúzni egy 1300 kilóst a hátunk mögött.
Sajnos jó hosszú szakaszok vannak, ahol nem ritka a 14% sem...ami azért már messze nem gyerekjáték ekkora utánfutóval, ugye? .
Hát ez megítélés kérdése, egy kemping találkozón kb 200-300 egység van abból kb 50 lakóautó a többi lakókocsi. Namost azokról nem beszélek akik nem jöttek el vagy egyáltalán nem járnak talikra. Igaz a kereskedő akitől veszem az újat is elmondta, hogy február az uborka szezon de december január az jó volt igy mondta és már készül a március áprilisi szezonra.
A vontatásra mint irtam az enyém 1300 kilógram pl opel zafira 1.8 dizel renault megan simán viszi és azokkal sima B jogsi elég .
A találkozók azért jók mert a klubb az árakban elég jól lealkudja az árakat, általában a termálbelépő benne van az árban és kb két napra az ebéd is megvan (ökörsütés,gulyás) Csak itt meg több pálesz és bor fogy a sok ismerkedés miatt.
Komoly lizingcég sokmindenhez ért - ez igaz. Csakhogy ebből kevés van.
A zöme azt jelenti, hogy valójában nem mások, mint a bankok jutalékos hitelkihelyezői - vagyis az égvilágon semmit nem birálnak el, mindennel a bankhoz kell szaladgáljanak...mert saját hatáskörük valójában nincs is.
Nagyon nagyon ritka az a lizingcég - amelyik a saját pénzével játszik és azt helyezi ki....ergo döntőképes is.
Én "n" számú olyan hányadék, úgynevezett "lizingcéget" ismerek, ahol két pénztelen yuppi összeáll, megveszik a drága öltönyt, kibérelik a drága irodát - és ihaj-csuhaj.
A bank meg nem csinál kabinet-kérdést a dologból - mert pont úgy bírálja el a kuncsaft papírjait - mint egy rendes hitelkérelemnél - a két bohóc meg csak azért van, hogy ne egyenesen a bankba egye a fene a pácienseket. .
Szerintem sem nagyon kapkodnak érte Bátonyba is volt aki kéttengelyes bódékat hordtak be Svájcból eladásra. Alig bírták eladni, súlya miatt. Azokhoz már komolyabb autó kell, illetve már egy E kategóriás jogsi.
Hát igen ennyi ha jól alkudsz a kereskedőnél. Egyébiránt ennek a tabbertnek egy előnye még van ha jó a verdája valakinek akkor sima B vel is húzhatja,mert az össztömege 1300 kg.
halihó na ez az amihez én nem értek csak hallottam róla ja én meg csak rágom a kefét két hónapja hogy meglegyen az új lakókocsi . Forgalombahelyezés és most a lizing és persze a rinya nehogy elvigyék az orrom elől. de mostmár sinen vagyok, végállomás következik.
Ez a szakértelem így nem igaz. A lízingek nagy többségét nem az ingatlan meg a kocsi adja. Nagyobbrésze a lízingeknek, termelő eszközök, gépek, bérletéről szól, és nem magánemberek lízingelnek az esetek 90 százalékában.
Hát igen, a barátom 5,5 méteres Caravellair -je is pont egy guriga volt. Egy szép, tágas, "papirjairendbenvannak" bodé - az ennyibe kerül, mese nincs. .
Egy guriga, de kicsit alkudozhatunk. Ugye előnyben vagyok mert a kereskedőtől van egy fix beszámítási ár. Ha csak annyiért adom oda,hogy egyszerűbb a papirozás akkor is jól járok. Egyébként, ezeket a Tabberteket kb 1.1-1.2 között árulják. Németben néztem 4000 euro árban vannak.