Jó reggelt!Te 4-kor még nem alszol vagy már kialudtad magad?Félelmetes vagy...
Valamelyik nap láttam a vaterán is,de duplát a képről ítélve újszerű állapotban.80-ér.a burkolat nincs meg hozzá,de azt bárki tud csinálni.Viszont a Caerleonnak nagy lenne abba a kicsi lakóba.
Hááát, ha ez a kibelezett roncs még a hollandusoknál is 25 ezer Ft...akkor az enyém - amelyik vélhetően új állapotban van (hiánytalan első-hátsó burkolattal, újszerű kéménnyel, mindennel) - az bizonyára többet ér valamivel.
De úgy döntöttem, hogy NEM adom el....nem mintha szükségem lenne rá, hanem egy bódés-havertől nem kérek érte annyit - mint amennyit szeretnék érte kapni - ha eladnám. 25-ért biztos nem szedném ki a bódéból - semmiképp.
Másrészt meg tartok tőle, hogy ha majd eladósorba kerül a bódém - akkor nagy pofa-huzogatásoknak leszek kitéve, hogy "há' máá egy tetves fűtés sincs benne?"
Szóval egyelőre marad - jobb a békesség.
Dehát, a jelek szerint nem is akkora gond egy ilyet venni 20-25 ezer környékén - hisz itt van ez a hirdetés is. Igaz, kicsit macerás a szállítása- de megkérdezhetem Váradit, hogy nincs-e ilyesmijye elfekvőben - és ha van, akkor mennyiért méri?
Azt sajnos nem!De ha valamennyit pötyögsz németül akkor csinálj úgy mintha pöszén mondanád a szavakat..-na akkor abban a formában kitudod találni,hogy mekkora hány személyes stb.Mondjuk ők egy ekkora lakóra is azt állítják,hogy két személynek kényelmes,de akár többen is elférnek benne szükség esetén!Hát erre mit mondjak:az enyém 3,5 méter..))
Így legalább első kézből értesülünk a bódék felől. Szerintem alkudj meg vele, hogy te is keresel rájuk vevőt.Jövöre honoráriumként egy kéttengelyes 7 méteres bódét adjon.
Aútópályán á.ltalában 80-90 el közlekedek. Egyszer én is mentem tartósan 110-et, de pl ott már észre lehetet venni hogy kellene rá a stabilizátor. Nem is kényelmes és fárasztó, mert minden elhaladó autó, főleg kamion esetén a szél igen megdobja a lakót.
Vannak, akik teljesen, hülyének nézi a másikat. Ez szerintem, 700 ezernél többet nem nagyon ér. Ezért kell körbe járni a kínálatot,hogy informáltabbak legyünk.
Persze igaz, egyébként alapban amerikában a voyagerek 2200-2400 kg-ot húzhatnak és ott csak automata váltós modell van. Csak itt európában vihetnek kevesebbett mert mások a szabályok, de a gyári eu modellek is 1800 2000 kg-ot húzhatnak. Egyébként lassan járj tovább érsz.
Hát mondjuk a "puttony jólbeállított féke" nem tudom mennyit segit a 14%-oson - dombnak felfelé ? :-)))))
Azt tud ám néha kemény lenni - pláne ha nem egyedül aútozik az ember - egy jól megválasztott, állandó sebességgel és sebességfokozatban - hanem még egy-két autós-emlős hülyeségei miatt még lasítani, gyorsítani, váltogatni is kell...nahát, az már tud néha "tartalmas szórakozás" is lenni olykor. :-))) .
Voltam arra de Split mellett is az 800 kilcsi. Az automatáról annyit hat évet használtam és akkor romlott el. A titok egyébként nekem az elejére egy külön olajhűtő volt felrakva. A váltó jav 240 a voyihoz tokkal vonóval. Drága a dizelhez a kuplungtárcsa 70 ezer, hogy melyik bírja tovább nem tudom. Egyébként rendszeres utvonalam a Bajna Szomor-Tát útvonal. Egyébként ha jól beállított a puttony féke észre sem veszed.