Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tihu Creative Commons License 2000.09.21 0 0 29
A Ford szerint az autó: Unser Hoffnungsträger...
/Reményhordozónk.../
Hát most aztán tényleg mindent beleadtak.
OPi Creative Commons License 2000.09.21 0 0 28
karakteres az auto... remelem nem szurjak el, es akkor egy eros versenyzo jon a kozepkategoriaba... mar epp itt lenne az ido kicsit felbolygatni ezen reteg nemet reszet... plane ha meg egy jo dizel is lesz(amit ketlek, de _ne_ nekem legyen igazam)...
Előzmény: tihu (27)
tihu Creative Commons License 2000.09.19 0 0 27
GREG!

Töled kölcsönöztem öket!:)))

Nekem bejön:)))


Tihu

GreG Creative Commons License 2000.09.19 0 0 26
Hmmmm
Ismeros képek :-)

A www.autokatalogus.com-on 58 kép van.

Lovei Gergely
www.netau.to

cr2 Creative Commons License 2000.09.19 0 0 25
Majdnem vettem egyet...
Előzmény: OPi (23)
tihu Creative Commons License 2000.09.18 0 0 24
OPi!
Ez a dízel a PSA-val együtt fejlesztve!
Nem common és nem direkt...
Hosszú életü!

OPi Creative Commons License 2000.09.18 0 0 23
cr2 - sajat tapasztalat ? erdekelne...
Előzmény: cr2 (22)
cr2 Creative Commons License 2000.09.18 0 0 22
A Focus TD egyedüli hibája a kultúrálatalnság, amúgy meg keveset fogyaszt és nagyon jól megy.
Előzmény: OPi (9)
Gorcsev Creative Commons License 2000.09.18 0 0 21
Hogyne, lazán... A hátsó ülések helyére :)))
Előzmény: GTI 16V (19)
lore Creative Commons License 2000.09.18 0 0 20
Y3K kolleganak -ahogy ot ismerem- a mondeo meg 'Mickey Mouse' kategoria :-))))))
Előzmény: GTI 16V (19)
GTI 16V Creative Commons License 2000.09.18 0 0 19
Y3K!

Power Stroke 7.3L lehet, hogy a legkobb, de belefér egy mondeoba? :))

Előzmény: Y3K (10)
lore Creative Commons License 2000.09.18 0 0 18
Szep koszones volt, fargo, nem csalodtam :-)))
Előzmény: fargo (17)
fargo Creative Commons License 2000.09.18 0 0 17
Jónapot Kívánok!
(A köszönés már meg is van ;-)

Szóval, csak hogy a lényegre térjek, ez a Mondeo nekem jobban tetszik, így elsô blikkre, mint az elôdei. Az elsô széria egy elég jellegtelen, szürke darab volt, a második, ovális hűtôráccsal megvert széria egyszerűen idiótának tűnt, ez sokkal elegánsabb. Bár szerintem élôben lenne az igazi látni, mert a fotók sokszor idealizáltak, és mást mutatnak, mint amikor az ember az utcán botlik bele egy kocsiba.

A műszaki tartalomról nem sokat tudok, majd meglátjuk. Mindenesetre a családnak a Ford dízelekkel elég keserves tapasztalatai vannak, gondolom azért csak szeretnének lépést tartani a világgal Fordék. Van akkora potenciál a hátuk megett, hogy megtehetik, ha igazán rászánják magukat...

Szóval hajrá Ford, ha kicsit sikerülne levetkôzni vagy kiérlelni ezt a New Edge baromságot, akár még tetszetôs autókat is gyárthatnának...

lore Creative Commons License 2000.09.18 0 0 16
Kedves OPi,
ha kerhetlek, ne ajanlgass olvasni-tanulast, mert szvsz nem ferditettem, nem szokasom, nezz utana. Amugy se az en stilusom koszones nelkul csipobol leszarozni vmit. Pont.

lore

Előzmény: OPi (14)
OPi Creative Commons License 2000.09.18 0 0 15
alaplap = adatlap :-)
OPi Creative Commons License 2000.09.18 0 0 14
lore !

1. tanulj meg olvasni, nem ezt irtam, hanem kicsit mast... legalabb ne ferdits ha kerhetlek.

2. kutyabol nem lesz szalonna, eddig igen szar dizeleket gyartott, ami nem fog egyik naprol a masikra megjavulni (a PSA/Mercedes se mostanaban kezdte a szakmat, tanultak parszor 10 evet mire ide jutottak). Ha a PSA segit a fejlesztesben, vagy ez egy atcimkezett PSA motor lesz, kicsit felfurva esetleg, az mas, ebben az esetben lehet hogy jo lesz. De hangsulyozom, hogy meg kell varni az elso teszteredmenyeket, amikor tobb, lehetoleg nem nemet ujsag fuggetlen tesztje is a kezunkben lesz, es nem alaplap szerint itelni.

Előzmény: lore (12)
OPi Creative Commons License 2000.09.18 0 0 13
Y3K - lehet hogy igazad van, sajnos csak az europai szemelyauto dizeleit ismerem a Fordnak...
Előzmény: Y3K (10)
lore Creative Commons License 2000.09.18 0 0 12
BGC,
nekem pont az tetszik benne, hogy se kivul, se belul nem olyan tulzott nyuidzs dizajnos mint a fucus.

OPi,
tomor vagy, de nem velos. Ez indok szerinted, hogy eddig nem volt jo akkor ezutan sem?? Micsoda hulyeseg...

lore

BGC Creative Commons License 2000.09.18 0 0 11
Hi!

Nem szeretem a Fordokat, de ez szerintem nagyon gyengén sikerült.
Úgy néz ki mint egy nyújtott focus passatos tetővel, és c mercis hátsóval. Az előzőnek legalább egyedi vonásai voltak, és egyből láttad, hogy egy mondeo.

BGC

Y3K Creative Commons License 2000.09.18 0 0 10
"eddig szar dizeleket gyartott a Ford, beleertve a Focus CR-t. miert valtozna ez most gyorsan meg"

Ez lehet hogy igaz a "Mickey Mouse" kategoriaban, de az IGAZI motoroknal a Ford-e az egyik legjobb dizel motor a vilagon - Power Stroke 7.3L.

www.ford-diesel.com

Előzmény: OPi (9)
OPi Creative Commons License 2000.09.17 0 0 9
... eddig szar dizeleket gyartott a Ford, beleertve a Focus CR-t. miert valtozna ez most gyorsan meg ? azert remelem, ez a dizel jol fog sikerulni... ambar a technikai adatok meg semmit sem ernek, adatlapot mindenki tud kiadni, a valosagban bizonyitson, aztan majd meglassuk ...
Előzmény: lore (7)
tihu Creative Commons License 2000.09.17 0 0 8
Iore!
Ne vedd el az örömömet:)))

Opi!

Ez a dízel a Peugeot-val együtt lett fejlesztve, a német Auto-Bild is csak dícséri!

Ez most annyit tud, mint a VW dízel!

Tihu

Előzmény: lore (7)
lore Creative Commons License 2000.09.17 0 0 7
tihu,
mintha remlene egy Ford topik :-)))
Amugy nekem tetszik. Hosszabb lett 17 cm-el, igy inkabb az 5-os BMW-vel vetekszik sok parametereben. Allitolag a hatso labter omega-meretu lesz!!! Nekem a belseje is tetszik, az ovalis ora jopofa, a klima 3 karikaba illesztess (ilyen van a mostani vectraban/mondeoban is) nem tetszik. A kormany poenos (mint az uj galaxy-ban).

Opi,
nem tudom miert kene rogton leszarozni a dizelmotorjat. Egy-ket parameteret hadd kopizzam ide (Autoexpress):
'But it's the diesel that will be raising eyebrows. Engineers joked that the oil-burner should carry a Cosworth badge, as performance is said to be astonishing. The 115bhp powerplant produces 310Nm of torque from a mere 1,900rpm, making it faster in gear than any of the petrol engines, including the V6. Work through the ratios and the petrol motors claim back their lead, but the TD's top speed of 122mph and a 0-60mph time of 10.6 seconds are still impressive.'
Szal a parameterei szerint (115LE es 310nm 1900(!) rpm-tol) ez a 2.0-as TD az elvonalban van. Nem hinnem, hogy mar probaltad es zajosnak, kulturalatlannak tunt volna es nem is hiszem, hogy az lesz.
Mint tudod, a focus CR dizele egy gyors fejlesztes (a regi 1.8TD-bol) eredmenye, nem is reklamozzak agyon (azert annyira nem rossz, csak a HDi-k jobbak).

lore
ps: Volvo-anyuka egy ujszulottjerol beszelunk :-)

OPi Creative Commons License 2000.09.17 0 0 6
de a dizelek megint szarok lesznek... a focus dizeleit sem dicsertek sokan...
cr2 Creative Commons License 2000.09.16 0 0 5
Nagyon tuti lesz az autó, bár a műszerfala elég VW-s, mint a Galaxynak.
tihu Creative Commons License 2000.09.16 0 0 4
tihu Creative Commons License 2000.09.16 0 0 3
tihu Creative Commons License 2000.09.16 0 0 2
Heavy! Mit 0-zol be nekem ide???:)))

Jönnek a képek:











tihu Creative Commons License 2000.09.16 0 0 1
Kinek mi a véleménye?

Szerintem jól sikerült, bár van benne a Passatból, C-Merciböl és a Lexus IS 200-ból is, nagyon ésszerü autónak tünik.

A méretei megegyeznek az 5-ös BMW-vel!

Motorok: 1,8i (110 és 125LE), 2,0i (145LE), 2,5i (170LE) benzinesek, 2,0d (90 és 115LE) dízelek.

Tuti, hogy ki fogom próbálni.

Tihu

Heavy_D Creative Commons License 2000.09.16 0 0 0
0

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!