karakteres az auto... remelem nem szurjak el, es akkor egy eros versenyzo jon a kozepkategoriaba... mar epp itt lenne az ido kicsit felbolygatni ezen reteg nemet reszet... plane ha meg egy jo dizel is lesz(amit ketlek, de _ne_ nekem legyen igazam)...
Szóval, csak hogy a lényegre térjek, ez a Mondeo nekem jobban tetszik, így elsô blikkre, mint az elôdei. Az elsô széria egy elég jellegtelen, szürke darab volt, a második, ovális hűtôráccsal megvert széria egyszerűen idiótának tűnt, ez sokkal elegánsabb. Bár szerintem élôben lenne az igazi látni, mert a fotók sokszor idealizáltak, és mást mutatnak, mint amikor az ember az utcán botlik bele egy kocsiba.
A műszaki tartalomról nem sokat tudok, majd meglátjuk. Mindenesetre a családnak a Ford dízelekkel elég keserves tapasztalatai vannak, gondolom azért csak szeretnének lépést tartani a világgal Fordék. Van akkora potenciál a hátuk megett, hogy megtehetik, ha igazán rászánják magukat...
Szóval hajrá Ford, ha kicsit sikerülne levetkôzni vagy kiérlelni ezt a New Edge baromságot, akár még tetszetôs autókat is gyárthatnának...
Kedves OPi,
ha kerhetlek, ne ajanlgass olvasni-tanulast, mert szvsz nem ferditettem, nem szokasom, nezz utana. Amugy se az en stilusom koszones nelkul csipobol leszarozni vmit. Pont.
1. tanulj meg olvasni, nem ezt irtam, hanem kicsit mast... legalabb ne ferdits ha kerhetlek.
2. kutyabol nem lesz szalonna, eddig igen szar dizeleket gyartott, ami nem fog egyik naprol a masikra megjavulni (a PSA/Mercedes se mostanaban kezdte a szakmat, tanultak parszor 10 evet mire ide jutottak). Ha a PSA segit a fejlesztesben, vagy ez egy atcimkezett PSA motor lesz, kicsit felfurva esetleg, az mas, ebben az esetben lehet hogy jo lesz. De hangsulyozom, hogy meg kell varni az elso teszteredmenyeket, amikor tobb, lehetoleg nem nemet ujsag fuggetlen tesztje is a kezunkben lesz, es nem alaplap szerint itelni.
Nem szeretem a Fordokat, de ez szerintem nagyon gyengén sikerült.
Úgy néz ki mint egy nyújtott focus passatos tetővel, és c mercis hátsóval. Az előzőnek legalább egyedi vonásai voltak, és egyből láttad, hogy egy mondeo.
... eddig szar dizeleket gyartott a Ford, beleertve a Focus CR-t. miert valtozna ez most gyorsan meg ? azert remelem, ez a dizel jol fog sikerulni... ambar a technikai adatok meg semmit sem ernek, adatlapot mindenki tud kiadni, a valosagban bizonyitson, aztan majd meglassuk ...
tihu,
mintha remlene egy Ford topik :-)))
Amugy nekem tetszik. Hosszabb lett 17 cm-el, igy inkabb az 5-os BMW-vel vetekszik sok parametereben. Allitolag a hatso labter omega-meretu lesz!!! Nekem a belseje is tetszik, az ovalis ora jopofa, a klima 3 karikaba illesztess (ilyen van a mostani vectraban/mondeoban is) nem tetszik. A kormany poenos (mint az uj galaxy-ban).
Opi,
nem tudom miert kene rogton leszarozni a dizelmotorjat. Egy-ket parameteret hadd kopizzam ide (Autoexpress):
'But it's the diesel that will be raising eyebrows. Engineers joked that the oil-burner should carry a Cosworth badge, as performance is said to be astonishing. The 115bhp powerplant produces 310Nm of torque from a mere 1,900rpm, making it faster in gear than any of the petrol engines, including the V6. Work through the ratios and the petrol motors claim back their lead, but the TD's top speed of 122mph and a 0-60mph time of 10.6 seconds are still impressive.' Szal a parameterei szerint (115LE es 310nm 1900(!) rpm-tol) ez a 2.0-as TD az elvonalban van. Nem hinnem, hogy mar probaltad es zajosnak, kulturalatlannak tunt volna es nem is hiszem, hogy az lesz.
Mint tudod, a focus CR dizele egy gyors fejlesztes (a regi 1.8TD-bol) eredmenye, nem is reklamozzak agyon (azert annyira nem rossz, csak a HDi-k jobbak).
lore
ps: Volvo-anyuka egy ujszulottjerol beszelunk :-)