A kemping sátorfűtőnak nevezettől nekem nem volt ilyen gondom. Az ilyen volt és az elősátorban is és a lakóban is van szellőző. Az elősátorban mivel 6 m hosszú már kettővel fűtök és fagypont környékén pólóban lehet lenni.
Ez így van!És attól lesz olyan levegőtlen az egész.Mi azzal a palackraszerelőssel muszályból fűtöttünk a műhelyben rövid ideig aztán eladtuk.2-3 órás használat után csöpögött a mennyezetről a pára és délutánra megfájdult a fejünk!,,kivonjaazokszigéntetavízbűű" Ilyen elven műkszik a szieszta kályha is.Attól is megdüdden a manyus.
Hali Bocsi de szerintem az elősátorban nincs gond max a lakón belül lehet. Ezek szerintem hasonló elven működnek,mint az az ufószerű kempig sátorfűtő, amit a kemping palacra lehet rakni. A legelső lakómban fűtöttem azzal, gond nélkül és ma is azt használom az elősátorba. Ha jól tudom a láng és a külső környezet között van egy izzo közeg,ami az esetleg elégetlen gázt még elégeti.
Szia a tengely már nem számít,bár a rendőrök tudják,hogy a két tengelyes tuti nehéz pót. Tudtommal: B kat. fékezett pótkocsinál járműszerelvény 3500 kg össztömegig és a pótkocsi össztömege nem haladhatja meg a vonó jármű öntömegét.
3500 kg-ot meghaladja az össztömeg B+E.
Természetesen arról nem beszéltem,hogy a gépkocsi forgalmiban engedélyezve legyen az a súly amin belül van az ufo.
Sziasztok, alig győzöm olvasni az elmúlt két nap termését.
Iszugy, akkor, ha nem potyognak azok a bizonyosok az égből akkor találkozunk, de addig biztos dumcsizunk itt is. Egyébként még tervben van romániai húsvétolás az ottani lakósokkal ott is lesz lovasszánkózás.
Jó hir a lakósoknak, tegnap sok-sok forraltbor és hagymás zsiros deszka kiséretével eltemettük a telet, bár a hó még nem olvadft el, de jelei vannak. Egy kép a temetési menetről: Csónaktémához lenne egy kérdésem, haverom csónakja és meg akartam venni, de vaciláltam,hogy brékes szállítani. Aluminium a padlózata úgyhogy elég korrekt. Szerintetek mennyit érhet, természetesen motor nélkül.
Üdv!Azért a kezdetek kezdetén voltak érdekes megoldások.Van amelyiken hátul van az ajtó van amelyiken kettő is van belőle,hát még a formák!Egyik-másik tényleg olyan,mint a 3 ajtós szekrény.Bár abban az időben nem azzal foglalkoztak,hogy mennyit fogyaszt!
Minden valamirevaló autójukat az olaszok rajzolták. Na, de a ferdeszemüeknek is.
Ha az ő ízlésük után menne, minden autójukat körzővel és vonalzóval rajzolnának meg. Volt egy ilyen "gyönyör-autója" az Audinak is - az Allroad. Nahát, az német munka volt. Úgy is nézett ki.
2007-ben még a közlekedési főfelügyeleten vizsgáztattam, gond nélkül. Azért ezeket a járműveket nem lakják úgy le mint pl. egy autót, szerintem nem a kor, hanem az állapot számit inkább. A mostanim 10 évvel fiatalabb, de mivel németek gyártoták így extrákról vagy újitásokról nem igazán beszélhetünk.
nekem kb. 1 perc alatt behozta, sokszor az indexet és a gmailt, nehezebben hoza be. Az előző bódém 1979-es évjáratú volt, idén veterán lett.( Predom n-126)