hát itt azt mondta a renault-kisasszony, hogy a 3 év végén a maradványértéket nem kell kifizetnem mindenáron, mert lehetséges annak az összegnek hitelként való kifizetése, vagy az autót beszámítathatom egy akkori újba.
gyanus, gyanus.......ugyanis itt tette keresztbe a szoknyába bújtatott lábát
A légterelőt a szervizben is ajánlották, de hozzátették hogy gondoljam meg, mert az ablak melletti rést nem úgy tervezték, hogy oda még a légterelő rögzítésének is be kell férnie, így ez feleslegesen feszíti az üveget.
Állítólag több olyan esetük is volt, hogy nagy hidegben vagy melegben valamelyik első ablaküveg váratlanul megrepedt, bár egy másik kolléga szerint ez légterelő nélküli kocsiknál is ugyanúgy előfordul.
(Ennek ellenére lehet, hogy megpróbálom )
Egyébként elmondásuk szerint nem rossz a Thalia, a 4-5 milliós Meganokkal sokszor több apró gond van.
Hát végül is ez sem rosszabb, mintha vki hitelre veszi meg a kocsit. Csak a maradványértéket -ami ugye egy nagyobb összeg- a kocsi 3 éves korában ki kell fizetned. Gondolom ez az összeg attól is függ, hogy mekkora a havi törlesztő részlet. Bár ezt a hitelformát kevesebb magánszemély választja.
1. Nagyon tré a 75 lovas 1.4es, vagy nem kell tartani tőle, illetve milyen fogyasztással számoljak?
Nekem 98 pacis 1.4-es van, de vezettem már 75-öst is, az sem sokkal volt visszafogottabb, szerintem családi autónak az is tökéletes.
2. Vette már fel valaki maradványértékes konstrukcióban hitelt a Renault-tól, mikor 3 évig fizetem a havi részleteket, és a végén egy maradványértéket egyben ki kell fizetni, vagy azt továbbfinanszíroztatni, vagy az autót bele lehet forgatni egy újba.
Na, ezt nem tudom, mi 6 évre vettünk fel hitelt 20% előleg mellett, eddig jók voltak a részletek, mert erősödött a forint, és hónapról hónapra kisebb összeg volt a csekken :o)
Az, hogy milyen a 75Le-s motor függ attól is, hogy korábban milyen kocsit vezettél. A kispolszki után nagyon jó volt, de az 1,6-os scenic után gyenge.
Néhány leg az 1,4/8V-ről:
170-es sebesség ( és nem 1 percig!)
6,8-7,5 közötti átlagfogyasztás (klímával is)
A maradvány értékes hitelt általában azoknak ajánlják, akik 3 év múlva le akarják cserélni a kocsit. A maradványérték kb. a kocsi beszámítási ára, és lehet előről kezdeni az egészet. Előnye, hogy a 3 év alatt jóval kevesebb a törlesztőrészlet
Amit elfelejtettem írni az előző hozzászólásaimban, az az, hogy nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismerhettünk Titeket, élőben is ugyanolyan normálisak vagytok, mint így, a neten keresztül. :o)))
Az idő rövidsége miatt sajnos több emberrel nem sikerült megismerkednem, az alább felvetett 2 napos Thali 5lete nem rossz, meg kellene fontolni! Utána már csak a helyet kéne kinézni, és felvenni a kapcsolatot a szállásadóval egy kis kedvezmény ügyében :o)))
Kívánom, hogy ettől nagyobb probléma ne legyen a kocsiddal! Ez bizony thalia jelenség. Nyugodj meg még 1-2 ezer km, és fel sem fog tünni. De ha nagyon zavar korábban írta vki, hogy a légterelő segít vmit a helyzeten.
Disztárcsák lopásvédelmét én egy hé alatt megoldottam, ugyanis magas padka mellett tolatok be állandóan pici helyekre kifelé alaposan lejtő úton....
Szóval mire észrevettem, hogy ez a domború dísztárcsa ebben az esetben hamarabb ér a járdaszigethez mint a gumi, szépen összekaristoltam... Persze az ezüstszín alatt fehér, hogy jobban látszodjon... No mindegy, 3 méterről és menetközben már nem látszik és legalább nem lopják le.
Nálam a két első ajtó ablaküvege szokott pattogni, ropogni a jó kis pesti utakon, teljesen fölhúzott ablakoknál. Ha egy kicsit leengedem az üveget, de csak annyira, hogy ne legyen rés, kevesebbet ropog. Az utasoldali első ajtó üvege ropog hangosabban és többet. Olyan, mintha szorulna az üveg a tokjában.
El fogom vinni a szervizbe, csak még nem vettem rá magam...kíváncsi vagyok, tudnak-e kezdeni vele valamit.
Meghalt hétvégén a Nexiám, s bár újraélesztették, most gondolkodom azon, hogy veszek egy Thalia Comfortot 2250 eFtért.
1 milka indulom van hozza.
Kérdésem, hogy
1. Nagyon tré a 75 lovas 1.4es, vagy nem kell tartani tőle, illetve milyen fogyasztással számoljak?
2. Vette már fel valaki maradványértékes konstrukcióban hitelt a Renault-tól, mikor 3 évig fizetem a havi részleteket, és a végén egy maradványértéket egyben ki kell fizetni, vagy azt továbbfinanszíroztatni, vagy az autót bele lehet forgatni egy újba.
Tapasztalatok érdekelnének, miben jobb ez mint a hagyományos hitelkonstrukciók?
Nekem 100 felett volt valami süvítés, de vagy megszoktam, vagy már nincs.
Azon kívül még a váltózár likán jött a menetzaj, míg itt valaki szólt, hogy dugaszoljam el:)
Üdvözlök mindenkit!
Kicsit több mint egy hónapja vagyok elégedett Thalia tulajdonos. A fórumot néhány hónapja olvasom, ez idő alatt az elmúlt évek termésén is sikerült nagyrészt átrágni magam. A rendszeres hozzászólás nem erős oldalam, most is alapvetően egy apró, de bosszantó hibával kapcsolatos kérdést szeretnék feltenni. Előtte azonban összefoglalom tapasztalataimat
Egy Suzukit cseréltem le egy 1.4/8V Azure-ra. A választásban a fő szempont a nagy csomagtér, a nagyobb biztonság és természetesen a kedvező ár volt. Először vezetve szokatlan volt a viszonylag magas üléspozíció (kevesebbet látni felfele, pl. lámpákra, viszont többet előre), és a kisebb visszapillantó tükrök.
Viszont alacsonyabb fordulaton is érezhetően jobban húz mint a Swift, lehet vele dinamikusan autózni, főleg városban és a Vas megyei kis utakon, ahol legtöbbet használom. Ez kellemes meglepetés volt mert a tömeg/LE és tömeg/nyomaték arány ennél a (75 LE-s) motornál rosszabb mint az 1.3-as (68 LE-s) Suzuki-nál.
Sokkal csendesebb is annál, az elején szokatlan is volt, hogy alapjáraton és kis fordulaton nem hallani a motorhangot (pedig a motorháztető belsején nálam sincs hangszigetelés).
A fogyasztás az eddig kb. 2600 km alatt 6,7 és 7,2 között alakult, az előbbi felerészben horvát autópálya +klíma az utóbbi pedig vegyes, kb. fele részben rövid szakaszos városi használat
Mindent összevetve nagyon hamar meg lehetett szokni a kocsit, a tükröket, ülést, kormányt, rádiót beállítva nagyon komfortos érzés vele az autózás.
Bosszant viszont az alábbi probléma (ha jól emlékszem ezt már írta valaki régebben, de nem született rá egyértelmű válasz):
70-80-90 (változó) sebesség felett, felhúzott ablaknál az első ülésen ülők füle mellett egyre erősödő suhogó hang hallatszik (mindkét oldalon). Olyan, mintha nem lenne rendesen felhúzva az ablak.
A levegő érezhetően nem jön be az utastérbe.
Visszavittem a kereskedésbe, a próbaúton persze nem volt vészesen hangos. Azt mondták, hogy ez a normális menetszél, másnak még nem volt gondja vele.
Én mindenesetre kicsit hangosnak találom, főleg autópályán (a Suzukinál nem volt ilyen).
Magamtól az ablak menti tömítő műanyag/gumi csík nem megfelelő illesztésére gondolok.
Tudna valaki valami tippet adni? Másnál is előfordult ilyen?
További jó autózást mindenkinek!
laba
én olvastam a leírását a totalcaron, tulajdonképpen nagyon jól eltalálták a romániai igényt... szerintem ha Mo.-n renault néven adnák el ugyanennyiért, biztos itt is fogyna.
a renault biztos sokat akar majd leresni a szervizelésen is. nekem is 8V motorom van, mint az alap daciának, de nem hinném, hogy olyan könnyen lehet majd "házibarkácsolni" mint a daciát anno, már csak az elektronika végett is... bár lehet, hogy majd feketepiacon megjelenik a renault-ot olvasni tudó kalóz szoftver +csatlakozó. (ha az uttóbbi megjelenik, vevő leszek rá, az biztos!)
mindenestre szerintem is igazz, hogy nem fog többé annyi thália fogyni nálatok!!
az összes dacia logant romániában szerelik össze?
KorI
mellelseg egy kép: én és a muszklim egy horvát szerpentínen .... :)
"Lehet, hogy csekkolom majd Vásárhelyet is. Én még Békéscsabáról hallottam jókat, főként a használtautó beszámítás tekintetében."
Használt autót nem számíttattam be náluk, viszont én ott vettem:(
Egyáltalán nem voltam elmosva tőlük és a mai eszemmel, az eddigi tapasztalataim, benyomásom alapján, ha most venném, vagy most venne valaki a családból, akkor Vásárhelyen venném, pedig nekem nem az a terülteileg illetékes.
Lehet, hogy mindegyik szalon egykutya, csak én nem szeretem,ha pl. a szemebe hazudnak, és, ha hülyének néznek. Ez nagyon rossz szájízt hagyott bennem.
Végülis egy autót - mégha Renult Thalia is - nem úgy vesz az ember, mint egy kiló bontott csirkét és így talán még érzékenyebb az ilyesmire.
Olyan fél 7 tájban jöttünk haza a 4-esen Monor táján, szép hosszú, tömött sorban, átlag 50-60-as sebességgel. Monor belterületén kivágódott mögülem egy Skoda120-as, majd nagy fékezésre késztetve betolakodott elém, mert jöttek szemből.
Kis, kölcsönös integetés után ismét előzésbe fogott, az előtte haladó 2105-ös Ladát előzte meg, azonban közben odaért a szemből jövő autó. A Skodás ezért ráhúzott a Ladásra, aki így ment le az útpadkára ezerrel. Na, a Ladásnak sem kellett több, gázt adott, visszaelőzte a Skodát, és ugyanúgy leküldte a padkára......
Én meg ott figyeltem őket röhögve, és amikor beértünk Üllőre, vigyorogva megtapsoltam a Ladást, nagyon tetszett, hogy visszaadta a kölcsönt.
Igazán nincs mit köszönni, a program lényegében saját magától szerveződött, nekem nem nagyon volt szerepem benne, maximum az ötlet, hogy legyen most egy ilyen :o)))
.....bégül is, ha úgy nézzük, az egyik tervezett program így is meg volt tartva, ugyanis Lakitelek-Tőserdő is a Kiskunsági Nemzeti Park egyik része....:o)))
Az új autónak nagy az értékvesztése. Viszont ilyen árért, vagy kevesebbért kaphatsz 1-3 éves dízel Thalia-t, klímával. Vagy benzinest. Gondolom látszik melyikre szavaznék :))))