Keresés

Részletes keresés

LMG-003 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6479

Közbe kiderült,hogy csak szétszedni vitték be.Szóval sajna nincs troli felújítás.

frischhalte Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6478

Nem lesz ennél a trolinál felújítás.

Előzmény: LMG-003 (6457)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6477

A Cegléd- Debrece-Záhony személyekre )két óránként járnak) nem kell pótjegy.

A másik két óránként járó Budapest-Cegléd-Debrecen-Záhony személyekre melyek Cegléd-Debrecen-Záhony között tök egyformák az előbiekkel kell pótjegy.

 

Normális ?

 

Mert utóbbiakat ezentúl gyorsnak hívják hisz Budapest-Cegléd között  nem állnak meg.

Ok.

 

Miért is érdekelje a Cegléd-Szolnok-Debrecen-Záhony közötti utast, hogy a vonat amire épp felszáll járt e egyáltalán Budapest és Cegléd között és ha járt megállt e ott mindenhol ?

 

 

Előzmény: ckg471 (6475)
norbertos Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6476

a sok hülye le fog szoni a gyorsvonatozásról Szolnok és Budapest között. Már sokszor Püspökladánynál Nem lehet felférni, nemhogy Szolnoktól, vagy Ceglédtől... Ott a Bhv, menjenek azzal.

 

Ez nem jó hozzáállás! Nem az utas hibája, hogy sokan vannak, tömöttek a vagonok! Ne azt szidd aki utazik, ennyi erővel te is lehetsz AZ A hülye mert te meg IC-vel utazol. (?!) A MÁV-Startnak kellene biztosítani megfelelő számú vagont egy szerelvénynél és nem az utasnak kellene lemaradnia, nyomorognia, állnia míg utazik! 

Ne vedd kötekedésnek csak gondold és olvasd át mielőtt írsz és másokat minősítesz le! Köszönöm!

Előzmény: ckg471 (6475)
ckg471 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6475

Igaza van Kósának egyébként, de maga felé hajlik a keze. Ha nem Debrecen polgármestere lenne, akkor le se szarná...

Egyébként egyetleg haszna lesz a gyorsvonati felárnak a 100-as vonalon, mégpedig az, hogy a sok hülye le fog szoni a gyorsvonatozásról Szolnok és Budapest között. Már sokszor Püspökladánynál Nem lehet felférni, nemhogy Szolnoktól, vagy Ceglédtől... Ott a Bhv, menjenek azzal.

Előzmény: RIKA424 (6473)
Dreamer Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6474

Jön a választás, milyen már az, ha nem áll ki jóként... :) Az más kérdés, hogy a MÁV végtére ugyanúgy állami cég... Oppá!

 

Politikai kutyakomédia az egész, hányingerem van!

 

Dreamer

Előzmény: RIKA424 (6473)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6473

Kósa: A vonatozás drágítása indokolatlan 

2013. május 9., csütörtök 09:40 |  

 

 

Kósa Lajos felülvizsgáltatná a gyorsvonat pótjegy bevezetését, a Fidesz alelnöke szerint indokolatlan és rossz döntés született, amikor az emelésről határozott a vasúttársaság, írta a dehir.hu.

 

Az új, gyorsvonati pótjegyet a MÁV május 15-től vezeti be egyes gyors- és sebesvonatokon.  Ára  a megtett kilométertől függően változik. Száz kilométerig 150 forinttal kell többet fizetni, 500 kilométer felett pedig 735 forint a díj. Kósa Lajos szerint a kormány célja a megélhetési költségek mérséklése, ezért határozták el a rezsicsökkentést is. Mint mondta, a gyorsvonati pótdíj bevezetése ellentétes ezzel a törekvéssel.

Ez most megint, összevetve az európai országok vasúti közlekedési tarifáival, felfelé akar kilógni a sorból. Nem helyes. Nem azt mondom, hogy a legolcsóbbak legyünk, bár jó lenne egyszer azt elérni, de legalább az átlag felett ne legyünk. A magyar vasút teljesítménye, színvonala, minősége, szolgáltatásai nem indokolják azt, hogy az európai átlagvasúthoz képest drágábbak legyenek az itthoni díjak, ezért szerintem ez egy rossz döntés, nyilatkozta Kósa Lajos.

 

Korábban az Indexnek élesen kritizálták a Fidesz képviselői, hogy a kormány tervei szerint a diákoknak és a nyugdíjasoknak is fizetniük kéne a gyorsvonati felárat. A kormánypárti frakció a héten már tárgyalna is a kormánnyal a kérdésről. Május közepétől csaknem mindegyik gyorsvonatra kiegészítő jegyet kell venni, amiért pluszszolgáltatás nem jár.

 

-----------------------------------------

 

Ha jól tudom Pajna úr (Kósa helyettese) mellett dolgozik Közlekedési tanácsadó.

Is.

 

1./ Hogyan készíti fel főnökeit ha most döbbennek rá Fónagy lopakodó áremelésére ?

Amikor a távolsági buszokon Fónagy ezt már tavaly meglépte.

Az akkori áremelés ugyanúgy fájt a debreceni diákoknak és nyugdíjkasoknak csak pont Kósának nem fájt ?

 

2./ Annyit azért megtanulhatna a közlekedési tanácsadótól a Kósa-Pajna páros, hogy NEM a MÁV emelte a díjakat.

Sőőőt.

A MÁV-START pont tiltakozott ellene !

 

Talán ha Kósa a más (MÁV) sározása helyett a frakción belül odaszólna Fónagynak, hogy :  -miért csináltad ?

  - Ez nem jó !

 

Vagy Fónaggyal szemben Kósa már nem olyan bátor mint egy MÁV-START-os igazgatóval szemben aki nem tehet a dologról és nincsenek is egy súlycsoportban.

 

A vele egyszintűvel nem mer kiállni, helyette ráfogja arra aki pont tiltakozott ez a hülyeség ellen.

 

 

 

ckg471 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6472

Szerintem se, mert pont a hátsó műhelyből hozták át a csarnokba...

Előzmény: LoLkA (6471)
LoLkA Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6471

Mellesleg nem úgy néz ki ez a jószág, mint aki megújulni készül...

Előzmény: Dreamer (6470)
Dreamer Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6470

Innye... a kilencvenes évek elején/közepén mennyit utaztam a 327-esen :)

 

Hmmm retro...

 

Dreamer

Előzmény: LMG-003 (6464)
ckg471 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6469

Egyik se racionális...

Egyszerűen nincs rá szükség. Minek?

Előzmény: LMG-003 (6468)
LMG-003 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6468

Lehet lett rá pénz.Vagy csak unatkozásból össze legózzák.

Előzmény: ckg471 (6467)
ckg471 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6467

Oh...

És mi alapján döntöttek úgy, hogy egy 5 éve vázig bontott kocsit befejeznek?

Előzmény: LMG-003 (6464)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6466

Ez szerintem is remek hír! :)

Előzmény: LMG-003 (6457)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6465

Ez már hónapok óta így van. Tényleg jó ötlet, bár én nem szoktam utazni a 25/25Y pároson, de ahogy kívülről szoktam látni, még hétvégén is elég nagy a kihasználtsága.

Előzmény: vanyi94 (6456)
LMG-003 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6464

atty707 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6463

Ez remek hír. :) Mindig is imádtam a ZiU-kat, gyermekkori nosztalgia. :) Ezek a Solarisok nem nyerték el a tetszésemet...

Előzmény: LMG-003 (6461)
atty707 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6462

Legalább neki legyen jó sorsa, ha már az utasoknak kényelmetlen lesz. :)

Egyébként megnéztem úgy is, mint nyugati villamos, arra szerintem elég pofás, és normális is. Csak az a fő gond vele, hogy ide akarják. Itt nem "divat" az, ami nyugati kultúrákban, hogy olyan sűrűn járnak a járművek, hogy álló utas jóformán nincs is. Ide ez nem felel meg. Túl sok az ülőhely, és nagyon kevés az álló. 2*1 sor ülés pont elég lenne (mint a KCSV-kban, illetve a Bengalikban), alacsonypadlósítás is felesleges plusz pénz, elég lenne a jármű egy részét akadálymentesíteni (gondolok itt a középső modulra).

 

Előzmény: Ricsi89 (6454)
LMG-003 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6461

Már a műhelyben van.

Előzmény: Törölt nick (6458)
ckg471 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6460

Nebassz... :O

Előzmény: LMG-003 (6457)
Dreamer Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6459

Ez volt már? Bár nem debreceni, de érdekes!

 

Dreamer

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6458

És mikor? megmarad a piros fényezés?

Előzmény: LMG-003 (6457)
LMG-003 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6457

A 327-es pályaszámú trolit felfogják újítani.

vanyi94 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6456

Végre csúcsidőn kívül is került csuklósbusz a 25-ösre. A Vincellér utcától 10:07-kor induló járatban volt a csuklós. Kellett is rá, mert a Csokonai Színháztól kb 80 %-os kihasználtság volt rajta. REmélem, hogy egyre több csuklós busz fog kerülni a 25/25y vonalakra.

Yooha Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6455

Nekem tetszik a villamos, a madár rajta meg főleg! Nem tudom mi a baj vele.

Az ülések között tényleg kevés hely van. Ez már a buszoknál is zavar, hogy gyakorlatilag az ülések között nem lehet elférni, mert Mancika leül, Jucika meg állva beszélget mellette. Meg utazni sem lehet ott, mert akkor meg én vagyok útban másoknak. Miért nem lehet összesen 3 ülésnyi szélességben az ülőhelyeket?

Ricsi89 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6454

És láttátok a pilótafülkét? Legalább 10 utas még ott is elfér kényelmesen. :) Nem fognak szűkölködni a pilóták. :)

Előzmény: atty707 (6451)
marky-511 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6453

Nekem is nagyon keskenynek tűnik, de az alacsony padlószintnek ez a negatív hozama. Az egyik képen láthatóak a négyes ülések is, ott szerintem egy átlagember térde nem fér el, nem hogy az enyém a majd' két méteremmel...

 

Ja, egyébként a kabint elnézve, ott a kar baloldalt, és két pedál is lent. Ez azt jeleni, hogy lehet "választani" vezetési módot, vagy a pedál valami másra való?

Előzmény: atty707 (6451)
atty707 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6452

Ez így van, szokatlanul jó a terelés megvalósítása. :)

Előzmény: marky-511 (6449)
atty707 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6451

Csak nekem túnik helypazarlónak, és szűkösnek a tuja belseje? Nem sok ember fog elférni bennük. :S

Előzmény: marky-511 (6450)
marky-511 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6450

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!