Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
A Cegléd- Debrece-Záhony személyekre )két óránként járnak) nem kell pótjegy.
A másik két óránként járó Budapest-Cegléd-Debrecen-Záhony személyekre melyek Cegléd-Debrecen-Záhony között tök egyformák az előbiekkel kell pótjegy.
Normális ?
Mert utóbbiakat ezentúl gyorsnak hívják hisz Budapest-Cegléd között nem állnak meg.
Ok.
Miért is érdekelje a Cegléd-Szolnok-Debrecen-Záhony közötti utast, hogy a vonat amire épp felszáll járt e egyáltalán Budapest és Cegléd között és ha járt megállt e ott mindenhol ?
a sok hülye le fog szoni a gyorsvonatozásról Szolnok és Budapest között. Már sokszor Püspökladánynál Nem lehet felférni, nemhogy Szolnoktól, vagy Ceglédtől... Ott a Bhv, menjenek azzal.
Ez nem jó hozzáállás! Nem az utas hibája, hogy sokan vannak, tömöttek a vagonok! Ne azt szidd aki utazik, ennyi erővel te is lehetsz AZ A hülye mert te meg IC-vel utazol. (?!) A MÁV-Startnak kellene biztosítani megfelelő számú vagont egy szerelvénynél és nem az utasnak kellene lemaradnia, nyomorognia, állnia míg utazik!
Ne vedd kötekedésnek csak gondold és olvasd át mielőtt írsz és másokat minősítesz le! Köszönöm!
Igaza van Kósának egyébként, de maga felé hajlik a keze. Ha nem Debrecen polgármestere lenne, akkor le se szarná...
Egyébként egyetleg haszna lesz a gyorsvonati felárnak a 100-as vonalon, mégpedig az, hogy a sok hülye le fog szoni a gyorsvonatozásról Szolnok és Budapest között. Már sokszor Püspökladánynál Nem lehet felférni, nemhogy Szolnoktól, vagy Ceglédtől... Ott a Bhv, menjenek azzal.
Kósa Lajos felülvizsgáltatná a gyorsvonat pótjegy bevezetését, a Fidesz alelnöke szerint indokolatlan és rossz döntés született, amikor az emelésről határozott a vasúttársaság, írta a dehir.hu.
Az új, gyorsvonati pótjegyet a MÁV május 15-től vezeti be egyes gyors- és sebesvonatokon. Ára a megtett kilométertől függően változik. Száz kilométerig 150 forinttal kell többet fizetni, 500 kilométer felett pedig 735 forint a díj. Kósa Lajos szerint a kormány célja a megélhetési költségek mérséklése, ezért határozták el a rezsicsökkentést is. Mint mondta, a gyorsvonati pótdíj bevezetése ellentétes ezzel a törekvéssel.
Ez most megint, összevetve az európai országok vasúti közlekedési tarifáival, felfelé akar kilógni a sorból. Nem helyes. Nem azt mondom, hogy a legolcsóbbak legyünk, bár jó lenne egyszer azt elérni, de legalább az átlag felett ne legyünk. A magyar vasút teljesítménye, színvonala, minősége, szolgáltatásai nem indokolják azt, hogy az európai átlagvasúthoz képest drágábbak legyenek az itthoni díjak, ezért szerintem ez egy rossz döntés, nyilatkozta Kósa Lajos.
Korábban az Indexnek élesen kritizálták a Fidesz képviselői, hogy a kormány tervei szerint a diákoknak és a nyugdíjasoknak is fizetniük kéne a gyorsvonati felárat. A kormánypárti frakció a héten már tárgyalna is a kormánnyal a kérdésről. Május közepétől csaknem mindegyik gyorsvonatra kiegészítő jegyet kell venni, amiért pluszszolgáltatás nem jár.
-----------------------------------------
Ha jól tudom Pajna úr (Kósa helyettese) mellett dolgozik Közlekedési tanácsadó.
Is.
1./ Hogyan készíti fel főnökeit ha most döbbennek rá Fónagy lopakodó áremelésére ?
Amikor a távolsági buszokon Fónagy ezt már tavaly meglépte.
Az akkori áremelés ugyanúgy fájt a debreceni diákoknak és nyugdíjkasoknak csak pont Kósának nem fájt ?
2./ Annyit azért megtanulhatna a közlekedési tanácsadótól a Kósa-Pajna páros, hogy NEM a MÁV emelte a díjakat.
Sőőőt.
A MÁV-START pont tiltakozott ellene !
Talán ha Kósa a más (MÁV) sározása helyett a frakción belül odaszólna Fónagynak, hogy : -miért csináltad ?
- Ez nem jó !
Vagy Fónaggyal szemben Kósa már nem olyan bátor mint egy MÁV-START-os igazgatóval szemben aki nem tehet a dologról és nincsenek is egy súlycsoportban.
A vele egyszintűvel nem mer kiállni, helyette ráfogja arra aki pont tiltakozott ez a hülyeség ellen.
Ez már hónapok óta így van. Tényleg jó ötlet, bár én nem szoktam utazni a 25/25Y pároson, de ahogy kívülről szoktam látni, még hétvégén is elég nagy a kihasználtsága.
Legalább neki legyen jó sorsa, ha már az utasoknak kényelmetlen lesz. :)
Egyébként megnéztem úgy is, mint nyugati villamos, arra szerintem elég pofás, és normális is. Csak az a fő gond vele, hogy ide akarják. Itt nem "divat" az, ami nyugati kultúrákban, hogy olyan sűrűn járnak a járművek, hogy álló utas jóformán nincs is. Ide ez nem felel meg. Túl sok az ülőhely, és nagyon kevés az álló. 2*1 sor ülés pont elég lenne (mint a KCSV-kban, illetve a Bengalikban), alacsonypadlósítás is felesleges plusz pénz, elég lenne a jármű egy részét akadálymentesíteni (gondolok itt a középső modulra).
Végre csúcsidőn kívül is került csuklósbusz a 25-ösre. A Vincellér utcától 10:07-kor induló járatban volt a csuklós. Kellett is rá, mert a Csokonai Színháztól kb 80 %-os kihasználtság volt rajta. REmélem, hogy egyre több csuklós busz fog kerülni a 25/25y vonalakra.
Nekem tetszik a villamos, a madár rajta meg főleg! Nem tudom mi a baj vele.
Az ülések között tényleg kevés hely van. Ez már a buszoknál is zavar, hogy gyakorlatilag az ülések között nem lehet elférni, mert Mancika leül, Jucika meg állva beszélget mellette. Meg utazni sem lehet ott, mert akkor meg én vagyok útban másoknak. Miért nem lehet összesen 3 ülésnyi szélességben az ülőhelyeket?
Nekem is nagyon keskenynek tűnik, de az alacsony padlószintnek ez a negatív hozama. Az egyik képen láthatóak a négyes ülések is, ott szerintem egy átlagember térde nem fér el, nem hogy az enyém a majd' két méteremmel...
Ja, egyébként a kabint elnézve, ott a kar baloldalt, és két pedál is lent. Ez azt jeleni, hogy lehet "választani" vezetési módot, vagy a pedál valami másra való?