Nem feltétlenül arra, a fejegységet azért linkeltem, mert gondoltam fontos, inkább arról van szó, hogy a hangon kívül semmiféle visszajelzés nincs, és ezt nagyon nehezen tudja befogadni az agyam, mert egy 8ezer forintos tolatóradar is tartalmaz valami kijelzőt, nemhogy egy olyan gyári megoldás, ahol 8 érzékelőből kellene rájönni, mi van közel. Akármilyen visszajelzés, pl. a W211es Mercedesen is csak egy ledes vacak van a műszerfalon, de az is több, mint a semmi.
Csak meglepődtem, hogy van ilyen, és tényleg így van-e, vagy én nem veszek észre valamit.
Nagyon egyszerű példa, parkolok az utcán két kocsi közé párhozamosan, és fogalmam nincs, hogy most a bal hátuljra van közel a hátsó kocsihoz, vagy a jobb eleje az első kocsihoz.
Puszta kíváncsiság, került a köreimbe mostanában egy elég jól felszerelt B6 Passat, de ezzel a - gondolom - legegyszerűbb rádióval:
Azt kérdezném, hogy az létezik, hogy ebben az autóban a csipogáson kívül semmi visszajelzés a parkolóradarról? Ez, tekintve, hogy 8 érzékelő van körben, roppant frusztráló, legalábbis számomra. Biztosan így van?
Sziasztok tudtok abban segíteni, hogy milyen évjárattólcserélték le a 77mm ről 100mm re abalance tengelyt az olajpumpába? A Porsche Hungáriába azt mondták, hogy a CRTdi be már azt szereltek, és csak a Pd be volt 77mm. Köszi
Sziasztok!Van egy b6-os 2.0 tdi 4 motion passat-om.Menet közben 2200-2500-as fordulatnál erősen berezonál a kasztni egészen addig amíg feljebb nem váltok.Ez a jelenség 70km/h-ás sebbességnél jelentkezik 4.sebességtől.4.-ben,5.-ben is.Akocsi turbócserére szorul de nem hiszem,hogy ez miatt lenne a gond,mert az inkább sípol gázadásra bármilyen fokozatban vagy sebességnél meleg motornál.Újabban 6.-ban is csinálja 2200-as fordulat felett.Találkozott már valaki ilyen gonddal?Mi lehet a probléma?A kocsi nem rég hagyta el a 200000-et ,de már mikor megvettem 188000-nél a haza fele úton is volt ilyen probléma de akkor nem volt ennyire érezhető.Elég agresszív remegést tud produkálni.Nekem meg agresszív agyérgörcsöt...Előre is köszi a válaszokat!
2006-os 2.0 pd tdi gyári 170 le autom van ami meg van chippelve. Most vettem észre, hogy 3 000-es fordulat és az fölött halkan mintha sipolna valami, én arra gondolok hogy a turbó valahol ereszt, nem tilt le, az autó megy rendesen. Sohasem nyomtam neki ész nélkül, ha esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet vagy tapasztalt hasonlót azt megköszönnèm ha segítene. Sajnos a szerelő most egy ideig nem ér rá és nem tudom elvinni hozzá.
Olyan problémával fordulok hozzátok, amivel eddig a 3 év alatt nem találkoztam, amióta meg van a 2006os, 1,9 105 le-s passatom.
Pár hete bizonyos üzemi hőmérsékleten (nem telejsen melegen) úgy 60-70-nél felvillant a piros felkiáltójel, és hangosan csipogott. Ha vissza engedtem a gázt, akkor elmúlt és az nap nem is jelentkezett. Most már full melegen is csinlája néha és már 20-30 km/h-s sebességnél is, de nem találok összefüggést. Most is ha vissza veszem a gázt elmúlik.
Szertintekek mi lehet ez? Esetleg a turbóval kapcsolatos leeht?
Nem lesz más megoldásod. A szűrő élettertama korlázotott, ha megtelt, akkor csere, vagy alternatív megoldás. A mosogatással semmire nem fogsz menni - középtávon.
No, nagyon szepen köszönöm a szämot, es hogy kikerested nekem! Egyreszt nem vällalja, mert csak sajätot rak fel, de miutän mondtam, hogy lemondok a garanciärol, es vettem böven foliät, ha esetleg elbasznäk, tehät ezutän sem vällalja, mert nem er rä... Ekkor bedobtam a "nagyon häläs lennek" szöveget, es hogy böven räfizetnek a rendes munkadijjra, hogy elöre vegyen, de nem, nem es nem... Ajänlani sem tud senkit... Ez erthetö, hisz az egy szakmäban dolgozók ugye nem ismerik egymäst nevröl sem... :)
"Csak" 500 volt, a 720 mar a szurore jott ajanlat, azt mar nem szeretnem kifizetbi... :)
Es megegyszer: se kikapcsolni, se kiiktatni, se kiszerelni, se megmokolni, se ätprogramozni nem akarom. Legälis uton szeretnem vhogy orvosolni a dolgot. A kerdesem arra vonatkozott, hogy van-e vmi rendes utja annak, hogy meghosszabbitsam az elettartamät, gondolok itt vmi specko tisztitäsra, vagy ilyesmi, vagy még az elött adjam el, hogy teljesen eltömödne? Vagy nincs az orszägban hozzäertö mühely, akik olcsobban cserelnek ilyen rendszert? Nem arrol van szo, hogy sajnälom a penzt a kocsitol, de most ment rä 600, es ezzel a 700-al mär majdnem az auto ertekenek a felenel järunk, tehät ezt a mokät erthetö okokbol mär nem szeretnem bevällalni, akkor sajnos ez megy, es feladva az elveim, jön egy uj mazda 6 szivo benzin... (ezzel most nem vw kontra mazda vität szeretnek generälni, maradjunk csak a DPF ügynel... )
Amúgy érdekes a link. S én is már gondolkodom rajta. De egy EUR6-nál, ahol ha elfogy az AdBlue folyadék, s letilt az autó, mennyire tudja a helyi erő kiiktani annak a DPF-ét, hogy az ne csináljon hülyeséget. Emberünk most fizetett 720 ezret az új központi sámítógépért. Valszeg garanciális. Gondolom mennyire örülne neki, ha azt valaki megpiszkálná.