Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6628

Nem feltétlenül arra, a fejegységet azért linkeltem, mert gondoltam fontos, inkább arról van szó, hogy a hangon kívül semmiféle visszajelzés nincs, és ezt nagyon nehezen tudja befogadni az agyam, mert egy 8ezer forintos tolatóradar is tartalmaz valami kijelzőt, nemhogy egy olyan gyári megoldás, ahol 8 érzékelőből kellene rájönni, mi van közel. Akármilyen visszajelzés, pl. a W211es Mercedesen is csak egy ledes vacak van a műszerfalon, de az is több, mint a semmi.

Csak meglepődtem, hogy van ilyen, és tényleg így van-e, vagy én nem veszek észre valamit.

Nagyon egyszerű példa, parkolok az utcán két kocsi közé párhozamosan, és fogalmam nincs, hogy most a bal hátuljra van közel a hátsó kocsihoz, vagy a jobb eleje az első kocsihoz.

Előzmény: PassatOwner (6627)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6627

Nekem navi is van (RNS MFD2), s az is csak csipog. 2008-tól van RNS510. Az már komolyabb. Ott szép színeseket is rajzol, ha erre gondoltál.

Előzmény: Törölt nick (6626)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6626

Sziasztok,

Puszta kíváncsiság, került a köreimbe mostanában egy elég jól felszerelt B6 Passat, de ezzel a - gondolom - legegyszerűbb rádióval:

Azt kérdezném, hogy az létezik, hogy ebben az autóban a csipogáson kívül semmi visszajelzés a parkolóradarról? Ez, tekintve, hogy 8 érzékelő van körben, roppant frusztráló, legalábbis számomra. Biztosan így van?

4 motion Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6625

most cseréltem egy 2009-es cr-ben és 77-es volt benne,persze a hosszabbat hozta az ügyfél de flexel orvosoltam a problémát.

Előzmény: Gabesz2.0 (6621)
diszesuveg Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6624

Nekem is volt ilyen hibám.Kardántengely felfüggesztő csapágy volt a ludas.

Előzmény: Franky4H (6614)
a6avant4f Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6623

És ezzel mennyire lett kiküszöbölve a hiba?

Előzmény: Gabesz2.0 (6621)
k.of Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6622

Valahol azt írták hogy 2009-től van 100mm hatszögtengely,de amit a szakik mondanak az a tuti.

Előzmény: Gabesz2.0 (6621)
Gabesz2.0 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6621

"A Porsche Hungáriába azt mondták, hogy a CRTdi be már azt szereltek, és csak a Pd be volt 77mm"

 

Az állitás igaz ahogy mica-r is irta...

 

2008 crdi = 100 mm

 

 

Előzmény: nsblackmarket (6620)
nsblackmarket Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6620

Pont hogy nem! Mert mindenki mást mond... A lényeg, hogy mikortól volt 100mm es a balance tengely? 2008 as CRtdi CBAB motorkodúba milyen van? köszi

mica-r Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6619

Akkor már kaptál választ

Előzmény: nsblackmarket (6618)
nsblackmarket Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6618

Sziasztok tudtok abban segíteni, hogy milyen évjárattól cserélték le a 77mm ről 100mm re a balance tengelyt az olajpumpába? A Porsche Hungáriába azt mondták, hogy a CRTdi be már azt szereltek, és csak a Pd be volt 77mm. Köszi

Luschin Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6617

Szia!

 

Köszi az infót, a jövő héten ha lesz rá energiám megnézetem...

Előzmény: PassatOwner (6616)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6616

Piros felkiáltójel = szervíz mód. Ki kell olvasni a hibát. Szerintem menj be egy szervízbe.

Előzmény: Luschin (6612)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6615

Jah. Úgy van. A jutubon láttam. Nekem nincs benne a menüben. Brühühüüüü....

Viszont minden megvan hozzá, hogy működjön, csak a szoftver le van tiltva. Gondolom csak szervíz tudja visszavarázsolni.

Előzmény: diesel444 (6611)
Franky4H Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6614

Sziasztok!Van egy b6-os 2.0 tdi 4 motion passat-om.Menet közben 2200-2500-as fordulatnál erősen berezonál a kasztni egészen addig amíg feljebb nem váltok.Ez a jelenség 70km/h-ás sebbességnél jelentkezik 4.sebességtől.4.-ben,5.-ben is.Akocsi turbócserére szorul de nem hiszem,hogy ez miatt lenne a gond,mert az inkább sípol gázadásra bármilyen fokozatban vagy sebességnél meleg motornál.Újabban 6.-ban is csinálja 2200-as fordulat felett.Találkozott már valaki ilyen gonddal?Mi lehet a probléma?A kocsi nem rég hagyta el a 200000-et ,de már mikor megvettem 188000-nél a haza fele úton is volt ilyen probléma de akkor nem volt ennyire érezhető.Elég agresszív remegést tud produkálni.Nekem meg agresszív agyérgörcsöt...Előre is köszi a válaszokat!

tejes10 Creative Commons License 2015.06.20 0 0 6613

Sziasztok 

 

2006-os 2.0 pd tdi gyári 170 le autom van ami meg van chippelve. Most vettem észre, hogy 3 000-es fordulat és az fölött halkan mintha sipolna valami, én arra gondolok hogy a turbó valahol ereszt, nem tilt le, az autó megy rendesen. Sohasem nyomtam neki ész nélkül, ha esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet vagy tapasztalt hasonlót azt megköszönnèm ha segítene. Sajnos a szerelő most egy ideig nem ér rá és nem tudom elvinni hozzá.

Luschin Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6612

Sziasztok!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, amivel eddig a 3 év alatt nem találkoztam, amióta meg van a 2006os, 1,9 105 le-s passatom.

Pár hete bizonyos üzemi hőmérsékleten (nem telejsen melegen) úgy 60-70-nél felvillant a piros felkiáltójel, és hangosan csipogott. Ha vissza engedtem a gázt, akkor elmúlt és az nap nem is jelentkezett. Most már full melegen is csinlája néha és már 20-30 km/h-s sebességnél is, de nem találok összefüggést. Most is ha vissza veszem a gázt elmúlik.

Szertintekek mi lehet ez? Esetleg a turbóval kapcsolatos leeht?

 

Köszi előre is!

diesel444 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6611

Hali!

 

A Footwell Light-ot lehet szabályozni százalékosan ha jól emlékszek! Lehet le van véve 0-ra nem?

Előzmény: PassatOwner (6585)
Gianniz Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6610

Nem lesz más megoldásod. A szűrő élettertama korlázotott, ha megtelt, akkor csere, vagy alternatív megoldás. A mosogatással semmire nem fogsz menni - középtávon.

 

 

Előzmény: duend (6603)
duend Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6609

Hat igen, nagy kar! Sajnos telefonon nehezebb rabeszelni az embereket, mint szemelyesen....

Előzmény: PassatOwner (6608)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6608

Hát kár! Én még a Borán cseréltettem nála üveget. Olyan minden hájjal megkenntnek tünnt. Persze, a munkájával nagyon elégedett voltam.

Előzmény: duend (6607)
duend Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6607

No, nagyon szepen köszönöm a szämot, es hogy kikerested nekem!
Egyreszt nem vällalja, mert csak sajätot rak fel, de miutän mondtam, hogy lemondok a garanciärol, es vettem böven foliät, ha esetleg elbasznäk, tehät ezutän sem vällalja, mert nem er rä...
Ekkor bedobtam a "nagyon häläs lennek" szöveget, es hogy böven räfizetnek a rendes munkadijjra, hogy elöre vegyen, de nem, nem es nem... Ajänlani sem tud senkit... Ez erthetö, hisz az egy szakmäban dolgozók ugye nem ismerik egymäst nevröl sem... :)

 

Előzmény: PassatOwner (6606)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6606

Az üvegest hívtad?

Előzmény: duend (6603)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6605

Esetleg meg lehet valahogy kerülni, hogy ne kelljen mennem szervízbe?

Előzmény: PassatOwner (6604)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6604
Előzmény: PassatOwner (6585)
duend Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6603

"Csak" 500 volt, a 720 mar a szurore jott ajanlat, azt mar nem szeretnem kifizetbi... :)

Es megegyszer: se kikapcsolni, se kiiktatni, se kiszerelni, se megmokolni, se ätprogramozni nem akarom. Legälis uton szeretnem vhogy orvosolni a dolgot. A kerdesem arra vonatkozott, hogy van-e vmi rendes utja annak, hogy meghosszabbitsam az elettartamät, gondolok itt vmi specko tisztitäsra, vagy ilyesmi, vagy még az elött adjam el, hogy teljesen eltömödne? Vagy nincs az orszägban hozzäertö mühely, akik olcsobban cserelnek ilyen rendszert? Nem arrol van szo, hogy sajnälom a penzt a kocsitol, de most ment rä 600, es ezzel a 700-al mär majdnem az auto ertekenek a felenel järunk, tehät ezt a mokät erthetö okokbol mär nem szeretnem bevällalni, akkor sajnos ez megy, es feladva az elveim, jön egy uj mazda 6 szivo benzin... (ezzel most nem vw kontra mazda vität szeretnek generälni, maradjunk csak a DPF ügynel... )

 

PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6602

Értem.

 

De az emberünk valszeg nem ezt választja.

Ha meg már úgy is itt vagy a lábtérvilágításhoz tudsz mondani valamit? :-)

Előzmény: mica-r (6600)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6601

Amúgy érdekes a link. S én is már gondolkodom rajta. De egy EUR6-nál, ahol ha elfogy az AdBlue folyadék, s letilt az autó, mennyire tudja a helyi erő kiiktani annak a DPF-ét, hogy az ne csináljon hülyeséget. Emberünk most fizetett 720 ezret az új központi sámítógépért. Valszeg garanciális. Gondolom mennyire örülne neki, ha azt valaki megpiszkálná.

Előzmény: Gianniz (6597)
mica-r Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6600

Az adott kocsiból ki lehet programozni, bár nem ez volt az alapvető kérdés...

Előzmény: PassatOwner (6589)
PassatOwner Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6599

Te autószerelő vagy?

Előzmény: Gianniz (6597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!