Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

b_bokonon Creative Commons License 2006.11.08 0 0 4079

Szia te-o,

dobtam neked egy mailt a bogarhatu priviben! :-)

Előzmény: te_o (4078)
te_o Creative Commons License 2006.11.08 0 0 4078
Nekem nagyon hasonló tekerőgombokkal, mint ezek kijöttek, van egy Blaupunktom. (Kis krómkarika körben, forma, stb). Ha minden kötél szakad, beszéljünk, hátha stimmel.
Előzmény: b_bokonon (4071)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4077

Valószínüleg elbénáztam a cím beírását, vagy valami egyébért a hotmail-nak nem tetszett. Másik e-mail címemről is elküldtem, onnan még nem jött vissza.

 

250CE - természetesen OK a javaslatod! :-))

Előzmény: 504LACI (4076)
504LACI Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4076
Nekem van, de hogy nekik? Nem tudok mást.
Előzmény: b_bokonon (4075)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4075

Van esetleg müködő e-mail címed?

 

a honlapon lévő info@autoradiomuseum.de -ről visszajött a mail delivery failure -rel.

 

 

 

Előzmény: 504LACI (4072)
250ce Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4074

ha kapsz egy árajánlatot küld át pls nekem is

ugyanilyen europam van szintén tekerőgombok nélkül

ha felezzük a postaköltséget mindjárt jobban járunk ;)

Előzmény: b_bokonon (4073)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4073

 

Köszi, egy próbát mindenképpen megér, küldök nekik egy e-mailt.

Előzmény: 504LACI (4072)
504LACI Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4072

Innen rendelj. Nem olcsó, de van mindene. A múltkor több mint 300 €-t hagytam ott, pár apróságért, szíjak, előlapok, gombok, stb.

Ha arra jársz ki ne hagyd, nagy élmény a kiállítás megtekintése is!

 

http://www.autoradiomuseum.de/

Előzmény: b_bokonon (4071)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.05 0 0 4071

Adott az alábbi autentikus Becker Europa az állólámpáshoz, sajnos a tekerőgombok hiányoznak róla :-((.


Esetleg valami ötlet, hogyan lehetne pótolni?

 

 

250ce Creative Commons License 2006.11.04 0 0 4070

ezért is választottam azt a megoldást hogy teszek bele egy rendes ködlámpát.

ez olyan átalakitás amit néhány perc alatt vissza lehet alakitani az eredetire

Előzmény: bakonyigg (4069)
bakonyigg Creative Commons License 2006.11.02 0 0 4069

Hali..A kodfenyszorok sajnos nagyon gyengek egy igazi kodlampahoz kepest . Viszont integralva vannak a lampatestbe, es nem tornek le....:-)

Nincs mit tenni, optimalis foncsorral is csupan harmatosak.

Előzmény: 250ce (4068)
250ce Creative Commons License 2006.11.01 0 0 4068
jó foncsort tettem bele még sem tökéletes
Előzmény: merciw115 (4066)
merciw115 Creative Commons License 2006.11.01 0 0 4067
merciw115 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 4066
rossz a foncsor!
Meg kell csinálni, és akkor jól világit - 30-40 éves viszonylatban
Előzmény: 250ce (4063)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 4065

Halihó!

 

A kasztni (a látványos rész) nem az én érdemem... Évekkel ezelőtt eladtam ugyanis a verdát. A barátaim azt javasolják, jobb, ha nem veszem szemügyre közelről a vasat jelenlegi "fényében".

Én a motort, difit, féket, futóművet, kipufogót újítottam fel rajta. Fecskét tekintve nem kis pénz, munka és idő volt. 5 évig tartott a viszonyunk... (tudom,h kemény, de ment lapjával a felújított 200D, ha akartam...)

Előzmény: b_bokonon (4061)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 4064

Hali!

 

Ha jól emléxem a fényszoróid újak! A ködlámpa valóban magasan van az állólámpásnál...

Bosch porlasztó: a német gyártás rég megszűnt, a többit (francia, brazil, indiai) pedig inkább nem minősíteném! Mindenképpen a japán utángyártást javaslom... (ja tűzkariákat ne felejts venni a csere előtt) Ha kell, tudok mágus szerelőt, aki a motort is csinálta...

Előzmény: DIESEL 3.0 (4062)
250ce Creative Commons License 2006.10.30 0 0 4063

a ködlámpával én is úgy voltam hogy én aztán megcsinálom bárki bármit is mond, sikerült is 2 db elég jót összesszedjek, de sajnos tényleg nagyon gyenge

most tehát egy általam eddig nagyon elvetett dologhoz nyúlok és beépitek egy tipusidegen ködlámpát

majd küldök képet meg beszámolót a "hatásfokról"

 

Előzmény: DIESEL 3.0 (4062)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 4062

Szia!

Jó téged is körünkben látni!

Ma éppen a fényszórókat takarítottam (volt egy kis kontakthiba) és ha már benéztél ide, szeretném megkérdezni, hogy a ködlámpa része műxik-e és csak egy égőt kell bele tenni, avagy nem. Esetleg nem is érdemes vele foglalkozni, mert nem is igazán jó a hatásfoka. -Gondolva az elkövetkezendő ködös időkre.

Másik kérdésem a porlasztócsúcsokra vonatkozik: a denso-t ajánla mindenki a bosch helyett (áruk nagyjából megegyezik). Csak a véleményedre lennék kiváncsi. 

 

Előzmény: GaspiW123 (4060)
b_bokonon Creative Commons License 2006.10.30 0 0 4061

Hmm, ez a fecske a hírdetésekben 1 kézből, megkímélt, eredeti állapotúként szerepel :-))

Amúgy valóban gyönyörü, gratula Gaspi!

Előzmény: GaspiW123 (4060)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 4060

Sziasztok!

 

Nézd már, az egykori fecském! Akkor még másik rendszámmal futott... Öt évig építgettem, s most milyen társaságba került!

Előzmény: b_bokonon (4058)
hatvannyolcas Creative Commons License 2006.10.30 0 0 4059

 Sziasztok!

 Ha valakinek szuksege van allolampas alkatreszre, bontas ala helyeztem a janykat, mert a rozsda cudarul szetragta. Azon felul  van egy masik meg korabrol szetbontva.

ha valakinek szuksegeltetik  valami irhat:vargatom@t-online.hu

 vagy hivhat:06702553324

b_bokonon Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4058
Előzmény: b_bokonon (4057)
b_bokonon Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4057

Hazafele beugrottam a Sztendrei út végén lévő veteránautósokhoz, ott löttem ezt a klasszikus Merci sort:

 

 

b_bokonon Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4056

Mai kis siker - egy ürömi bontóból szerzett 123-as nyitó segítségével végre "default" módon nyílik a motorház :-))

 

Kérdés:

van egy eredeti Becker Europa Courrier rádióm a Mercihez - sajnos az állomáskereső és hangerő gombok hiányoznak róla. Van sansz, hogy ezeket valahol be lehetnie szerezni?

bakonyigg Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4055

Hali, gondolom 4 sebesseges manualisra gondolsz nem?:-)

En is ilyennel jarok sokat, szerintem JOOOOOO !!!! En ugy latom, van mar eleg respektje az allolampasnak, nem bantja senki, csak mert lomha. Inkabb megnezik.

 

a teli honapokra aki nem hasznalja, az NE bakolja fel, mert elkajszulhat a karosszeria tavaszra, inkabb 3 bar a gumikba, akkor semmi bajuk nem lesz.

Olajos rongy a kipufogoba, akksi ki, szonyeg ki, csomagtarto csak lehajtva, de nem bezarva, ha van benne szonyeg akkor az is ki, ablakok ketujjnyira le, ajtogumikat szilikonos rongygyal bedorzsolni . Kezifek nem behuz, ablaktorlo fel, ennyi. 4-5 honapot igy siman ki fog birni.

Akinek nem futott a garazs, az ne takarja le inkabb.

Es beinditani csak akkor, ha legalabb 10 km-t mesz is vele.

Szep almokat

Előzmény: Géza Norbert (4053)
Kimu77 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4054
Hali!
Nincs véletlenül vkinek eladó jó minőségü I.szériás kormány?
Ja és 1 kitünő min. első lökös? Előre is köszi.
Géza Norbert Creative Commons License 2006.10.28 0 0 4053

Sietnem kellett, amikor próbáltam leírni, hogy mi van...

 

Most van időm:

'71 200D.

A kocsi hátúlján a felirat Automatic, amikor fényképen nézegettem a kiszemelt példányt. Gondoltam ez lesz az!

Első szemrevételezésnél említette az előző tulaj, hogy csak volt automata, mert valaki kicserélte benne a váltót. Letörtem, de megvettem...

A műszerfal arról árulkodik, hogy tényleg autómata volt. Mivel manuális váltó van benne, gondoltam, hogy kicserélem a műszerfalat.

Ezért kértem W114-115-től képet, az általa árulandó műszerfalról. Azon az látszik, hogy a nálam a sebességfokozatot jelző ablakocska mögött víritó betűk egyszerűen el van takarva egy fekete lappal. H.Laci által küldött fényképen ugyan az látszik.

Átgondolva a dolgot egyenlőre marad a saját műszerfal, mert nagyon szép. aztán majd elválik, hogy melyik lesz cserélve. Vagy a váltó vagy műszerfal, vagy marad minden így.

 

Mellesleg egy 200D, 55 LE, 1,5t + 1 3 sebességes manuális váltó milyen összhangot produkál meneteljesítményben?

Van valakinek erről infója?

 

Üdv,

Géza Norbert

 

 

 

 

 

Ezeket találtam. Éppen hogy csak látszik valami.

 

Ferde a kormányom :-) és még mindig nem cseréltem ki a magnót.

Előzmény: 250ce (4051)
w114-115 Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4052
Akkor legalább ennyi megmarad emlékbe!!! Sajnos, nincs kilátásba, hogy hamarosan egy w115 "akármilyen" diesel autonak legyek a gazdája... :(
De azért, akkor is segítettem volna, ha csak azt kéred, hogy fényképezzek le egy diesel műszerfalat, mert nem tudod eldönteni, hogy kicserélnéd vagy nem!
Előzmény: Géza Norbert (4049)
250ce Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4051

ezt nem egészen értem

mármint hogy mit akarsz mire és miért kicserélni

amúgy amit mondasz a sebességfokozat visszajelzője (vagy nevezzük aminek akarjuk) 2 csavarral van felfogatva a műszeregységre (hátulról)

amúgy ha van ilyened pluszba én vevő lennék egyre, ha megvan hozzá minden

(vagy tudok adni cserébe müszeregységet)

Előzmény: Géza Norbert (4049)
csimaz Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4050

 

 Szia!

 

 '73-as,szervós,elektromos szélvédőmosó, hátsóablak-fűtéses.

 koppra felújítva a motorja /azóta 7000-et mentem vele/, újrafestve, újrahúzva a tetőkárpités a szőnyeg,friss zöldkártya/2006.10.24/ , műszaki:2007.10.11

Hibái:nem eredeti tetőablak/viszont kitűnően zár/, ajtókárpitba vágott hangszóró/nem én voltam a bűnös/, B-oszlop, és a csomagtér tömítései hiányoznak

 Ára:kb 700-800 e között

 aki látta azt mondja,hogy kis ráfordítással ot-re vizsgáztatható

 érd: 30/2695928 

Előzmény: bakonyigg (4031)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!