Na jó, ha nem is arról, de helyin a járatszám rajta van (legalábbis Szegeden általában). Az, hogy távolsági vagy külön-bér-magán-járat, az már fogósabb ...
De a helyi meg távolsági (tehát a meneterend szerinti) szeret befele "tolakodni" :-)
Nem kötözködés képem, de miből derül ki számomra, mondjuk hátulról úgy 50 méterről egy buszmegállóból induló buszról, hogy az menetrend szerinti járat vagy csak mondjuk egy bér, magán, stb. busz?
Thali 14/8 fogyasztási adatokkal tudok szolgálni tartós teszt alapján, város, hegyi szerpentin, autópálya, országút teljesen vegyesen a nyár folyamán, a következő jött ki:
Most, hogy így mégegyszer elolvastam ez az autóbuszos szabályt, picit elgondolkoztam. Ha jól révedek (nem mai) tanulmányaimra, akkor úgy emlékszem, hogy csak a helyijáratokra vonatkozik(zott). Itt meg az van, hogy menetrend szerinti ...
Bevallom, most én is tanultam valamit ... :-)
Az más kérdés, hogy egy ilyen busz elindulásakor (mindenféle megbántási szándék nélkül) mire figyelnek, mire tudnak figyelni a buszsofőrök: csengő - ajtó be - index -tükör - fékről le - leszált vagy még rohanó utasok - autók a sávban - s ezek mindenféle kombinációja ... ilyenkor óhatatlanul eszembe jut egy szegedi kisiskolás trolibuszos esete :-(((((((( Áhhhh! Még most sem tudom, ott kit hoztak ki hibásnak, de sajnos ez már tökmindegy ...
Szerintem nem igazán szereti (5.-ben 50-nél kb 1250-et forog, a nyomatékgörbe szinte itt rajta sincs a kordináta rendszeren), pont ezen a tájon van egy kis rezonancia is ...
Thalia II. - még nem láttam netes bemutatót, de gyakorlatilag megegyezik a II-vel, pongyolán fogalmazva: az oldalsó és hátsó indexbúrákat kihypózták :-), na jó és megjelent egy új motorizálás (80 pacis dCi), bekerült a Clio műszerfalbetét, meg gondolom néhány jelentéktelen változtatás ...
Tehát a Tied II-es
ui: a Totalcar írását némi szűrőn keresztül célszerű vizsgálni, bár ezt ők is hangoztatták (szubjektíven tesztelnek) !!!
Az én 1,4/8v remekül megy 5.-ben 50-nel, csak azért nem szeretem ilyenkor igazán, mert ha rá kell lépni a gázra lutácska egy kicsit ilyenkor 80-ig, de azután megindul rendesen.
Na szóval, kb.3-4 éve jött ki az 1.szériás thalia. Arról ismered meg, hogy az első lámpái még a régi clioé. Ilyet már biztos nem adnak újonnan a szalonban. Aztán valamikor 2002-ben kiadták az újabb 2.szériás verziót. Első lámpák az új clioé. Szerintem már ilyet sem kapsz szalonban. És most szeptembertől jött a 3.széria, a Phase III Thalia. Ha most rendelsz, ilyet kapsz. De ne várj nagy változást a 2.szériához képest. Néhány hete napokig volt téma az "új" thalia itt a fórumon olvass vissza, de a www.thaliaklub.hu is részletezi.
Az én 1., és 2. thaliám nem a szériára vonatkozott. Az én esetem hmmm......, hogy is mondjam speciális, de lehet, hogy nem tenne pozitív hatást rád, ha ismernéd a részleteket.
1.4 16V-vel is simán lehet menni 50-nel 5-ikben :o))) Falun kívül megyek vele 130-140-et, jön a "falueleje" tábla - fék, és 50-el is maradok 5-ösben......
Bár nem én vagyok Tibor, de válaszolok Neked és passziva-nak is.
Hogy honnan tudod, melyik a Tiéd? Nézz rá :-) A Thalia 1-nek laposabb, szögeletesebb az első lámpája, ha nem olyan, már csak 2-es lehet, mert a 3-as augusztus végétől van a kereskedőknél :o)))
A 2-es különbözőségét diesel taglalta lentebb :o)
---------------------------
Passziva,
Ha most rendeled meg, már a 3-ast kapod! Boszi írásában mást jelent az "első" és a "második"' kifejezés, neki már 2 Thaliája volt!
A 3-as főbb ismérveit olvasd el diesel hozzászólásaiban :o)))
Nekem thaliam van ez alapján szólnék hozzá egy két szót. Volt egy pár autóm így valamennyire tudok különbséget tenni az autók között. Jelenleg 1.5 dci-m van. Nem mondanám azt, hogy rossz autó vagy jó autó a thalia. Igaz kicsit megdöbbenek a benzinesek fogyasztása láttán. A thalicska előtt egy 1.4 bravam volt és átlagban megállt 6,5 l-ben pedig a fiatok ( volt három) híresek arról hogy legalább 0,5 literrel többet esznek a konkurensek autóinál. Ilyen árfekvésű autótól nem nagyon kell többet várni. Igaz van egy pár bosszantó dolog az autón de hát kompromisszumot kell kötni.Igaz csak 4 hónapos a gépem és 10.500 Km van benne de ennyi használat után azt tudom ajánlani a kétkedőknek hogy bele lehet vágni, igazán nagy csalódás nem fogja érni az illetőt. Családi autónak megfelelő. A thalia 3 árait pedig egy kicsit lehúzósnak érzem a renault részéről. De szerintem ez csak azért van hogy letörjék az 1 és 2 thaliák árait és jöhet a logan. Kinek kell majd thalia 3 ha olcsóbban tud logant venni. Megmondom: az aki nem akar elvből "román" autót és kinyögi a 3-as thalia árát. Nincs más alternativa vagy drága thália vagy logan. De lehet hogy mellé nyulnak mert azt elfelejtik hogy van más autómárka is. Most még büszkék arra, hogy kaszáltak a thaliákkal. A reklámban miért nem az van kiírva hogy velsantis netán safrane reklamációs iroda?
A kérdésedre röviden válaszolok. Egy jó tulajdonság (a sok között) a fogyasztása, rossz, hogy nem a 80 lovas diesel motor van benne! Nem beszélve a 100-asról!
Más.
Kedves Passziva!
Ennyi idő alatt, amit a fórumba irogatással töltöttél, már X Renault szalonban kipróbálhattad volna a Thalia összes típusát, és személyesen meggyőződhettél volna arról, mit tud az autó, s hol mennyi kedvezményt adnak, mennyiért veszik be a használt gépedet, stb. Az én legrosszabb és legjobb ajánlatom között 350000, nem tévedés, háromszázötvenezer kemény magyar Ft volt a különbség. Na, melyiket választottam? :-)))
SÜRGŐS!!!
Sziasztok, légyszi ne küldjetek el a ..csába, de nagy segítségre van szükségünk. Vállalkozó kedvűek és autósok figyelem: most szombaton lesz egy filmforgatás, ahová kellene nekünk sok-sok játszó autó, vagyis autós statiszta. Kisfilm, kis költségvetés, minimál benzinpénz, de novemberben már a mozikban lesz! Tehát akinek van kedve szerepelni, van autója, és ráér szombaton 2-től 8-ig, hogy eljöjjön egy forgatásra, az feltétlen jelezzen a forgatas@index.hu címre, ma bármeddig. Részletek, egyebek emilben. Köszi, köszi nagyon Üdv CsKata