Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12132

Teljesen jogos, csak nem tudom, belemegy-e az önkormányzat, hogy megszűnjön egy parkoló.

A Mester utca megálló nagyon rossz helyen van, mert a forgalmat lassítja, mivel nincs buszöböl. Ezért nem fogják áthelyezni sem. A körutat kellett volna úgy építeni, hogy legyen hely egy rendes megállónak.

Előzmény: Econell99 (12131)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12131

Igazából azért is gondoltam a Miklós utca megálló áthelyezésére, hogy ha már Széchenyi-Tisza István kereszteződésben is van megálló, akkor legyen ott is. Meg ne csak dísznek menjen le a Miklós, ha már mindenképpen arra viszik. Igazából nagy dolog se lenne. Az öböl megvan, leraknak egy táblát, meg a jelenlegi Miklós utca megállóból átviszik a várót.

 

Meg azért a Mester-Nagy Imre kereszteződés is gáz. A Pláza irányában lévő Mester utca megállót átrakhatnák a kereszteződés után. Mert a 14-42 így megáll kb. 50 méteren belül kétszer, az A1 meg a Hatvan utca után csak Honvéd utcán. Jó, az A1 nem sokat számít, de voltak olyan hírek, hogy a Bethlen utca OTI felőli részén ki akarják iktatni a forgalmat, akkor átkerülhet a Nagy Imre utcára a 10/10A/10Y, 13, 22/24, 33 is, akkor viszont már nagyon számítana. 

 

 

Előzmény: marky-511 (12130)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12130

Ez igaz, van külön hely a sávnak. 

A Miklós utcán is lenne hely a megállónak, de nem tudom, lenne-e igény rá. Azon a részen eddig sem állt meg a busz, a jelenlegi megállótól pedig elég messze van. A belvárosi szakaszt nem fogja pótolni.

Előzmény: Econell99 (12127)
ARC187V Creative Commons License 2022.07.25 0 1 12129

Meg mikor esnek át nagy felújításon mivel üzembe helyezésük odta nem csináltak rajtuk semmit jó formán.a BKV.s társaik már rég átestek 1 nagy felújításon.

Előzmény: ARC187V (12128)
ARC187V Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12128

A SOLARIS trolikra mikor raknak légkondit.mert igy hőségben a solarison nagyon melleg van.

Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 0 1 12127

Nem tudom, hogy hogyan tervezik, de igazából Széchenyi-Antall József kereszteződésben van hely különálló balrakanyarodó sávnak. Ha ott megoldják a külön balra sávot, akkor nincs gáz. Bár a legjobb tényleg az lenne, ha érintené a buszállomást mindkét irányban, ha már a Piac utcáról ki lesz tiltva.

 

Meg ha már így marad, akkor legalább csinálhatnának egy Miklós utca megállót a Miklós-Antall József keresztesződésben, hogy valamelyest pótolja a régit. Ha jól rémlik van is ott egy buszöböl, ami jelenleg parkolóként van használva.

Előzmény: marky-511 (12126)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12126

Így a Széchenyi - Antall József utca kereszteződésben fogja feltartani.

A 42-es zavarérzékenységére sem megoldás az, ha kihasználatlan szakaszra teszik. 

Előzmény: Törölt nick (12125)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12125

Legalább nem fogja feltartani a többi buszt a Kossuth-Piac kereszteződésben. A 42-es miatt is sokan sipákolnak, egyébként pedig azok tudják a legjobban, hogy mennyire zavarérzékeny volt és milyen sokat késett, akik napi szinten használták.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12124

Rengeteg értelme van a Miklós utcára fordulni, ha nem áll ott meg. A Széchenyi utcán kéne úgy módosítani a lámpát, hogy lehessen balra térni. Legalább a buszállomás mindkét irányban érintve lenne. 

Előzmény: Econell99 (12123)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 -1 0 12123
7-es troli Creative Commons License 2022.07.24 0 1 12122

Úgy tűnik megmenekült a 401.

 

június 20.-i bejegyzést kell keresni

https://hu-hu.facebook.com/people/Omnibusz/100021968271948/

 

Regisztracio ill bejelentkezés nèlkul elérhető a link.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12121

A vásárlói járatnak elvileg pont az a lényege, hogy ingyen eljussanak azok, akiknek nincs bérlete. Az új útvonalnál figyeltek arra, hogy minél kevesebb lakóhelyet érintsen. Az egy dolog, hogy a Dobozi kimarad - kisebb rosszindulattal azt lehet mondani, hogy ott a 43-as, még ha az nem is ingyenes.

A Bem téren viszont ténylegesen voltak felszállók, és mivel az új útvonal a Bethlen utcán halad, nem lesz megállás a Bem téren, a következő pedig már a Malomparkon túl van. Arról nem is beszélve, hogy a Petőfi tér is kimarad, és sok belvárosi lakóház.

 

Nem értem, ilyen körülmények között minek kell az Auchan-nak saját viszonylat. Átszállás nélkül a legtöbb megálló nem megközelíthető, illetve a környékén kevés a lakóház.

Előzmény: Törölt nick (12120)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12120

Szvsz nem lesz sokkal több utas az A1en, sőt inkább kevesebb, mert az a pár, aki szokta használni, többnyire a dobozi környékén szokott felszállni, és a busz pont azt a környéket nem fogja érinteni jövő hónaptól. Nyilván ezzel is a spórolás a cél, de ha csak simán visszavágták volna az állomásig vagy a Munkácsy utcáig, a km nem (lenne) sokkal több, viszont az a pár utas legalább megmaradna .

Egyébként a tóci felé is járt Auchan busz egy időben, de megszűnt mert alig volt rajta valaki. Aki ott lakik és nincs kocsija, nem fog 2x20 percet buszozni a madaras teszkóba, hanem gyalog leugrik a lidlibe, aldiba, sparba vagy a 15733 kisbolt közül valamelyikbe.

S6tech Creative Commons License 2022.07.22 -1 1 12119

Előzmény: Econell99 (12118)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.21 0 0 12118

Ha tényleg így lesz akkor még utas is lesz rajta. :D 

 

Bár én még mindig ezt tartanám a legértelmesebb útvonalnak: Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - István út - Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Pósa utca - Kishatár út.

Így lenne az igazi az utasforgalom.

 

 

Előzmény: S6tech (12117)
S6tech Creative Commons License 2022.07.21 0 2 12117

Na augusztustól az A1-es útvonala is módosul.

Nagyállomástol indul a Nyugati kiskörúton és az Egyetem sugárúton át.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12116

Ott van még a 90Y is, az a Petőfi téren is megáll.

02:30-kor :D 

Előzmény: S6tech (12115)
S6tech Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12115

Igen az igaz de a Munkaügyi központ előtt lévő piac utca megállónál megáll de valóban ez nem túl számottevő járat.

Előzmény: Törölt nick (12114)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12114

Az A1 egyik irányba sem áll meg az ítélőtáblánál, a Petőfi téren és a vízműnél. :) De lényegtelen igazából, a kiskörúti megállók is majd 10 évet álltak kihasználatlanul.

Előzmény: S6tech (12113)
S6tech Creative Commons License 2022.07.16 0 0 12113

Az A1 a Piac utcán marad, tehát az továbbra is fogja használni a Piac utcai megállókat.

Előzmény: Econell99 (12104)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.16 0 1 12112

A DERKE javasolta, hogy legyen simán 49-es, ha már úgyse közlekedik, csak az Y és az A, de nem...

Előzmény: Econell99 (12111)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12111

Na, ezt nem is tudtam. :D

 

Mondjuk eleve nem egyszerű követni a 49-es csoportot. (Ahogy a 46-ost sem)

Előzmény: ron89 (12110)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12110

Jelenleg csak 49Y és 49A közlekedik, utóbbi csak a Nagyállomástól. Sima 49-es most nem is jár, így azt nem lehet áthelyezni. :)

Előzmény: Econell99 (12108)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12109

Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet

 

Közben meg smartcity szakértőt keresnek? Arra van keret? Gondolom nem minimálbéres állás lenne.

 

 józsai buszok visszavágása a Doberdóig.

Úgy gondolják elég lesz a Böszörményin a félóránkénti 15-ös és 24-es? Mert ha valamivel pótolják a józsaiakat, akkor úgyanannyi busz megy, csak lesz egy plusz átszállás.

Az FB kommentekben a sofőrhiányt is emlegetik elég sokan a ritkítás okaként. Most is van fent hirdetés, úgyhogy elég hihetőnek tűnik.

 

Előzmény: Törölt nick (12106)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12108

Annak mi értelme van, hogy csak a 49Y kerül át? Tegyék át az egész, vagy egyiket se. :D

Előzmény: marky-511 (12105)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12107

Az Erzsébet utcán marad minden a 49Y kivételével.

Igaz, bocs. A 10-es nem tették át. Viszont a Piac utca buszmentes lesz, jó hogy most épült át a Petőfi téri buszmegálló. A jövő nyári, következő villamos pótláshoz pont jó lesz.

 

Engem az döbbent meg, hogy egyelőre semmi negatív reakció nincs a Facebook-on.

A dehir oldalán elég sok hozzászólás van már, viszonylag kevés köztük a pozitív. A DKV oldalán persze kevesebb, de ott úgyis törölve lesznek.  Nem mintha túl sok jelentőségük lenne.

 

Előzmény: marky-511 (12105)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12106

Sajnos várhatók voltak ezek a változások. Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet. Nem hivatalos információ, de több forrásból is hallottam, hogy további takarékossági intézkedések vannak tervben pl. józsai buszok visszavágása a Doberdóig.

 

 

 

 

marky-511 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12105

Az Erzsébet utcán marad minden a 49Y kivételével.

 

Engem az döbbent meg, hogy egyelőre semmi negatív reakció nincs a Facebook-on.

Előzmény: ron89 (12103)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12104

Igen, így a Piac utcán már csak a 19-es marad félig, más nem.

 

Az Erzsébet utcán azért ott lesz még a 46-os csoport, és az 5-ös troli. A 46-os is kérdés, hogy meddig.

 

Bár most, hogy a 42-es a Segner teret és a buszállomást nem fogja érinteni, jó eséllyel meg fog ugrani a forgalom a 46-os csoporton.

 

Előzmény: ron89 (12103)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12103

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2511

Itt is elkezdődött. :( Jön megint a "bővített" hétvégi menetrend. A villamosok  és a trolik megúszták egyelőre. Nem lepne meg, ha szeptembertől is csak a tanszünetes menetrend térne vissza.

 

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2513

A kiskörúton közben buszkaravánok fognak közlekedni. :) 14-es, 42-es, 49-es is erre fog járni. Ezzel is a km spórolás a cél, ha jól sejtem, főleg a 14-esnél lesz kevesebb. A Piac és az Erzsébet utcákon ezzel szinte meg is szűnik a buszközlekedés. 

Hajnali, késő esti járatok megszűnnek, a 42-est újra szétvágják a Nagyállomásnál (felkészül a 30-as is?), áremelés jön , a fejlődés megkérdőjelezhetetlen. 

Smartcity!!!!!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!