Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10631

Uj modellpaletta, aham, gondolom hihetetlen valtozasok lesznek, 6 meteres matizok es csucs nexiak jonnek le a sorrol mas neven, de Chevy minosegben... Na ne...

mit is hozott a Mercedes hazassaga, vagy eppen a Saab megvetele... Azert csodakat ne varj...

Előzmény: passziva (10629)
bezsi1 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10630

Igaz hogy nincs olyan menetszél-zaj?

Neked nem reccsen be néha, mert ha nem, akkor valószínű, hogy segít a problémán!

Előzmény: kukucs33 (10628)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10629

 

 

 

én is azt hittem.

 

átmenetileg tényleg átcimkézik a daewookat chevinek 2004. végéig,

 

 

de a GM aki ugye tulajdonosa volt a daewoonak, és ugye tulajdonosa a chevinek 2005-től új modellpalettát hoz!

Előzmény: Laja73 (10627)
kukucs33 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10628

HAli!

A légterelőtől nem hinném, hogy repedne az üveg (nekem már 3 éve nem reped :-)).

Egyetlen "hátránya" van: Ha csak félig-meddig van leengedve az ablak akkor rossz úton az üveg elöl-alul neki-nekiütődik a légterelőnek és olyankor kopog. Ez is csak bizonyos mértékű leengedésnél, viszonylag szűk tartományban, szóval nem tragikus, hamar ki lehet tapasztalni, hogy hol nincs zaj. Láttam olyan terelőt is, ahol az első, függőleges részt el is hagyták, gondolom talán emiatt, az a fajta biztos csendes, bár ott meg beeshet az eső...nemtom..

üdv,

kukucs33

Előzmény: bezsi1 (10625)
Laja73 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10627
ezt én is hallottam, jót röhögtem, egyszerűen megvették a márkanevet
jönnek majd a Chevrolet Matizok...havernek meg ezentúl Chevrolet mikrohullámú sütője lesz
Előzmény: passziva (10626)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10626

 

 

újabb ellenfele  lesz a Thalianak.

 

A Dacia Loganról tudunk.

 

Uj ellenfel: Daewoo megszunik, es Chevrolet lesz belole.

A Chevi új autopalettat keszit (szept. Párizsi autószalon) persze megmarad néhány bevált daewoo. de jön a lacetti (ami deawoonak indult anno).

állítólag full felszerelve 2,5 lesz

 

http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.09.21.&194413

bezsi1 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10625
A fórumon sokat olvastam, hogy recsegnek az ablakok, ezt több tulaj is jelezte. Komolyabban nem foglalkoztam vele, - az enyém is recseg- mert csak rosszabb minőségű utakon jön elő, de az se nagyon vészes. Gondolkodtam már rajta, hogy légterelőt teszek rá, - a kereskedő véleménye szerint nem jó ötlet, mert pászos az illesztése az ablaknak a sínben, és megrepedhet- már láttam Thaliákon és elég korrektül néz ki. Nem tudom, inkább ne nekem repedjen, megvárom, míg valakinek lesz valamilyen jó 5lete, és majd alkalmazom, addig tűrök neki.
Előzmény: andras222 (10622)
andras222 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10624

Az ennél magasabb fogyasztást mi eredményezheti?

Nekem városban nyáron kb 8,5-9 literes fogyasztás jött ki

nem agyonhajtva de Igazi Városi forgalomba!

 

Előzmény: vizs (10620)
vizs Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10623

Passziva!

 

Azért nem ilyen vészes a dolog. A zörgés nem állandóan jelentkezett és nem is volt hangos. Az új Thaliámban egyáltalán nem hallható ilyen hang.

Egy Thalia tesztben az újságíró pont azt emelte ki, hogy a beltér csendes, nincs zörgés.

 

A főnököm mostani (Saab) autójában is van zörgés, pedig az egy egészen más kategória.

 

Ebből a jelenségből nem hiszem, hogy ilyen következtetést kellene levonni.

Előzmény: passziva (10621)
andras222 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10622

De az ajtófelöl jön a "recsegés"

Vagyis ez a Thalia betegsége és így is marad vagy van valami trükk?

Előzmény: bezsi1 (10618)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10621

 

 

visz!

 

komolyan amikor így olvasom a tiédhez hasonló soraid, rájövök, hogy lehet hogy nagyon megszívhatom, ha új autót veszek.

 

 

az értékvesztés összegét megéri a nyugi autózás, de itt az új autó sem jelent nyugit..

Előzmény: vizs (10620)
vizs Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10620

Nekem 7 körül fogyasztott, télen 8,2-8,4.

 

A zörej nem a jobb oldali napellenző felől jön? Én onnan hallottam és amikor a napellenzőt jó erősen hozzászorítottam a tetőkárpithoz, megszünt. Persze így nem lehet közlekedni, ezért a szélvédőnél a tetőkárpit alá csúsztattam egy "kitámasztót".

Előzmény: andras222 (10615)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10619
esetleg egy török leszámolás darabjai??:))
Előzmény: Laja73 (10617)
bezsi1 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10618
Részletezni kellene a zajt! Nem az ajtók felől hallod a recsegést, mert az sajnos thaliás betegség!
Előzmény: andras222 (10615)
Laja73 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10617
hát ha tényleg csak város, akkor 7,5-8 között
zajok a tetőből?
Előzmény: andras222 (10615)
Laja73 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10616
itt kimaradt a kérdőjel, illetve a "ja" szócska nem a "bizony" szinonímája, hanem a rácsodálkozás jele...ja, és köszi a választ, így utólag:)
Előzmény: Laja73 (10614)
andras222 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10615

Sziasztok!

 

 

én is a Thaliasok közé tartozom!

Kérdésem a következő lenne 1,4 8V Tahalia fogyasztása városban

milyen nagyságunak kéne lennie?

 

Másik "zajok" a tetőből hogyan lehet orvosolni!

köszi

 

 

Laja73 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10614
ja, olyasvalami, mint az előgyújtás anno...és a blokk beszikrázása hogy jön ide?
Előzmény: ÖregMackó (10611)
gabocsiga Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10613
Minden rönó szervíznek van, csak az a baj hogy nem lehet mindíg kiszűrni a hibát... Ugyanis ha éppen nem produkálja a fhj. a hibát, nem találja meg a gép...
Előzmény: ÖregMackó (10611)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10612

 

 

"De hol van ilyen szervíz Mo.-n?"

 

Az összes rönyókereskedés rendelkeizik evvel.

Előzmény: ÖregMackó (10611)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10611

Egy olyan elektronikai eszköz amely jelzi a befecskendező rendszernek, hogy a dugattyú a felső holtponthoz ért lehet kérem bespriccelni.

 

El tudom képzelni hogy a számítógép indítás előtt ellenőriz minden fontos elemet amely résztvesz a működési folyamatban éa ha valamelyik nem jó akkor letilt minden indítási tevékenységet. Csak ennek egyéb jelzés nélkül semmi értelme. Az igaz hogy ha a kocsi a szervízbe ér csak rá kell dugni a számítógépre és már tudható mi a hiba. De hol van ilyen szervíz Mo.-n?

Előzmény: Laja73 (10610)
Laja73 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10610
valaki mesélje mán el, mi ez a fh-i j-adó. meg hogy miért is jó az öreg módszer
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10609

 

 

logikailag igazad van, de megis: a felső holtponti jeladó meghal, akkor az önindító is néma marad..

 

ott álltam amikor szerelték.

Előzmény: ÖregMackó (10607)
bezsi1 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10608

2 hónapos korában nekem is előfordult ugyanez a hiba,2x 1 héten belül amit leírtál. Eljárás ugyanaz, kb 50-ik indításra indult. A szervizben nem említették hogy jeladó hiba lenne, kontakt hibával kiszúrták a szememet.

Előzmény: Eleven26 (10604)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10607
Hát a felső holtponti jeladó elromlása esetén azért még az önindító forogna esetleg.
Előzmény: Eleven26 (10604)
passziva Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10606

 

 

Na úgy látom ez egy rönyóelcseszés.

 

A Twingoban nekünk is meghalt a hatodik évében a felső holtponti jeladó.

Miután használtan kereskedésben vettük, és 6 hónapon belül jártunk, visszavittem, kicserélték.

 

Én a régi trükköt alkalmaztam, hogy elinduljon.

 

Kivettem az egyik gyertyát, rá a gyújtikábli, indítózás, szikra a blokkon.

 

Utána szinte nem is jött elő a hiba, de persze megcsináltattam.

 

Amugy ez egy kis, csésze alá való tányér méretű valami.

Előzmény: Eleven26 (10604)
sfbukfenc Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10605
Elgondolkodtam a fedélzeti computer beépítésén. A legfontosabb feladata legalábbis számomra a fogyasztás mérése. De akkor nem kellene egy átfolyásmérő is?
Előzmény: diesel_uberalles (10565)
Eleven26 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10604

Sziasztok

Igaz, hogy nem szoktam surun irogatni, de szinte napi rendszeresseggel olvasom a forumot.
A kovetkezo dolgokat nem panaszkodasnak irom, hanem inkabb, hogy tudjatok rola.
2004.09.16 12:00 Indulas Sopronbol Becsbe targyalasra, az uton semmi gond, az auto szepen megy, meg is erkezek rendben.
2004.09.16 18:00 Indulas vissza Becsbol, beszallas a kocsiba, kulcs berak elforditom, hogy inditsak, nem indul. Sokszor ujraprobalom, semmi. Akkor nincs mas hatra, fel kell hivjam az assistance-t. A telefonban segitokeszek, bekerik az auto adatait, sot az azonositas vegett a felet mar az ugyfelszolgalatos mondja vissza. Kuldik az automentot, hoppa itt jonnek ra, hogy nem ervenyes az assistance szolgaltatasom, mert szept 3-an lejart es az RH meg nem hosszabitotta meg (en aug 20 korul feladtam a hosszabbitasrol a levelet). Mas valasztas nincs fizetni kell es akkor segitenek. Kuldik az automentot egy ora amig megerkezik. Kozben en visszaulve az autoba probalkozok elinditani. ugy kb huszadikra vegre elindul. Automento lemond. Hazafele az autopalyan a dugoban araszolva imadkozas, csak le ne alljon.

2004.09.18 11:00 Elviszem a szalonba, hogy nezzek meg mi lehet a hiba, azaz csak vinnem mert nem indul megint. Az autot kitoljuk a garazsbol, probalkozas, biztositektabla, minden ok. Nem adjuk fel, kb szazadikra egyszer csak elindul. A szervizben udvariasan fogadnak. Kozlik, hogy felso holtponti jelado. Majd szerdara lesz alkatresz akkor jojjek vissza. Persze ott kozben mikor probaltak 10-bol 10-szer indult.

2004.09.20 17:00 Felhivom a RH-t, hogy erdeklodjek, hogy miert nincs meg assistance-om. A holgy udvariasan kozli, hogy hat het mire postazzak a kartyat es azutan lesz bennt a szamitogepben a hosszabbitas. Mivel elotte atmentem a kocsihoz es megint nem indult, mondom rogton intezkedek az RH-nal, hogy szerdara legyen aki elvontat a szervizig (assistance). Kerik a kocsi adatait, rendszam, tulaj neve, alvazszam. Itt jott a ledobbenes, a kocsi nincs is bennt a szamitogepben. (erdekes mert eddig az osszes marketing anyag meg ilyesmi mindig megerkezett)

Most itt tartok.

Az egesz azert bosszanto mert mindig minden adatbazisban benne vagy, csak abban nem, amire szukseged lenne:-(((

 

Kicsit a hibajelensegrol:

Egyszeruen nem lehet elinditani az autot. Elektromossag van, mert a lampak egnek. Meg sem probal inditozni mert a fenyszorok semmit sem halvanyulnak mikor elforditom a kulcsot. A muszerfalon az osszes visszajelzo rendben. Jah, es a potkulccsal sem indul. (Az auto ket eves 1.4 16V 23e Km van benne) Kerdesem az lenne, hogy mennyire tuti, hogy a dolog megoldodik a felso holtponti jelado cserejevel, es mi a biztositek arra, hogy az uj nem adja meg magat? (Szerviz persze ilyen kerdesekre olyannal etet, hogy mas felet, jobbat raknak bele). A szerviz szerint ez tipushiba. Akkor lehet csak en nem hallottam rola, hogy tobbezer Clioban is elofordulna? (elvileg azokban is ez a motor van)

 

Udv

Eleven

sfbukfenc Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10603
Ez a pattogás nekem is megvan! Thalia sajátosság?
Előzmény: Grizzly67 (10595)
mzdude Creative Commons License 2004.09.21 0 0 10602
az ablak meg nekem is pattog, de csak mióta összetörtem

Ehh, ez jól hangzik. Én a ropogásra először erősen kanyargós úton figyeltem fel. Akkor arra gondoltam, hogy nem elég masszív a karosszéria, és tekeredik egy kicsit.

Ablakemelővel kapcsolatosan egy tanulságos sztori, kicsit hosszú lesz. A régi R5-öst a család 6 évesen vette meg. Elöl elektromos ablak van benne. Hét és nyolc éves korában először a bal, aztán a jobb oldali ablak hibásodott meg, amennyire emlékszem, a motor égett le bennük, ezért cserélni kellett. Ez akkoriban is kellemes történet volt, az alkatrészt 25000 Ft körül adták, ami 97-98 környékén ugyebár nem akkora összeg volt, mint manapság. Közben újra és újra előjött, hogy a központi zár sem nyitott rendesen, amit mindenféle tisztításokkal és kenésekkel sikerült orvosolni.
Nemrég tönkrement az egyik hátsó, mechanikus ablakemelő szerkezet is az ötösben. Az egyik bontóban járva sikerül szóba elegyednem a tulajjal, aki elmondta, hogy ez a szerkezet soha nem romlik el, csak meg kell kenni néha. Ekkor esett le, hogy valószínűleg nálam is ez volt a hibája, és egy egyszerű tisztítással/zsírozással meg lehetett volna úszni, hogy most 7000 forintos bontott vagy 23000 forintos új alkatrészt legyek kénytelen venni bele. Valószínűleg az elektromos ablakok egykori cseréje is megelőzhető lett volna így, ha jön valaki, például egy k.b.szott szerelő, aki azt mondja, hogy ecsém, ha már itt van olajcserén, akkor 5000 forintért kitrágyázom az ajtókat, nem lesz velük gondod. Azt mondtam volna, csináld. Senki nem volt ilyen, ezek csak cserélni tudnak, mindent csak a maga kárán tanul meg az ember, meg ha véletlenül kihúzza valakiből.
Előzmény: Laja73 (10599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!