A Lacetti Golf-kategória, a Thaliának a Kalos az ellenfele. Kizártnak tartom, hogy a csúcsfelszerltségű Lacetti ára 2,5 millió lesz. Ez esetleg az alapfelszereltségű modell ára lehet. A legdrágább Kalos is majdnem 3 millió.
Uj modellpaletta, aham, gondolom hihetetlen valtozasok lesznek, 6 meteres matizok es csucs nexiak jonnek le a sorrol mas neven, de Chevy minosegben... Na ne...
mit is hozott a Mercedes hazassaga, vagy eppen a Saab megvetele... Azert csodakat ne varj...
A légterelőtől nem hinném, hogy repedne az üveg (nekem már 3 éve nem reped :-)).
Egyetlen "hátránya" van: Ha csak félig-meddig van leengedve az ablak akkor rossz úton az üveg elöl-alul neki-nekiütődik a légterelőnek és olyankor kopog. Ez is csak bizonyos mértékű leengedésnél, viszonylag szűk tartományban, szóval nem tragikus, hamar ki lehet tapasztalni, hogy hol nincs zaj. Láttam olyan terelőt is, ahol az első, függőleges részt el is hagyták, gondolom talán emiatt, az a fajta biztos csendes, bár ott meg beeshet az eső...nemtom..
ezt én is hallottam, jót röhögtem, egyszerűen megvették a márkanevet
jönnek majd a Chevrolet Matizok...havernek meg ezentúl Chevrolet mikrohullámú sütője lesz
A fórumon sokat olvastam, hogy recsegnek az ablakok, ezt több tulaj is jelezte. Komolyabban nem foglalkoztam vele, - az enyém is recseg- mert csak rosszabb minőségű utakon jön elő, de az se nagyon vészes. Gondolkodtam már rajta, hogy légterelőt teszek rá, - a kereskedő véleménye szerint nem jó ötlet, mert pászos az illesztése az ablaknak a sínben, és megrepedhet- már láttam Thaliákon és elég korrektül néz ki. Nem tudom, inkább ne nekem repedjen, megvárom, míg valakinek lesz valamilyen jó 5lete, és majd alkalmazom, addig tűrök neki.
A zörej nem a jobb oldali napellenző felől jön? Én onnan hallottam és amikor a napellenzőt jó erősen hozzászorítottam a tetőkárpithoz, megszünt. Persze így nem lehet közlekedni, ezért a szélvédőnél a tetőkárpit alá csúsztattam egy "kitámasztót".
Minden rönó szervíznek van, csak az a baj hogy nem lehet mindíg kiszűrni a hibát...
Ugyanis ha éppen nem produkálja a fhj. a hibát, nem találja meg a gép...
Egy olyan elektronikai eszköz amely jelzi a befecskendező rendszernek, hogy a dugattyú a felső holtponthoz ért lehet kérem bespriccelni.
El tudom képzelni hogy a számítógép indítás előtt ellenőriz minden fontos elemet amely résztvesz a működési folyamatban éa ha valamelyik nem jó akkor letilt minden indítási tevékenységet. Csak ennek egyéb jelzés nélkül semmi értelme. Az igaz hogy ha a kocsi a szervízbe ér csak rá kell dugni a számítógépre és már tudható mi a hiba. De hol van ilyen szervíz Mo.-n?
2 hónapos korában nekem is előfordult ugyanez a hiba,2x 1 héten belül amit leírtál. Eljárás ugyanaz, kb 50-ik indításra indult. A szervizben nem említették hogy jeladó hiba lenne, kontakt hibával kiszúrták a szememet.
Elgondolkodtam a fedélzeti computer beépítésén. A legfontosabb feladata legalábbis számomra a fogyasztás mérése. De akkor nem kellene egy átfolyásmérő is?