Ha esetleg közzé tennétek, hogy hol lehet használt dísztárcsát venni, akkor az is kiderülne, hogy kinek adják el. Ha tőlük nem vennénk meg, akkor befuccsolna a dísztárcsa lopás biznisz. Bocs, tudom, hogy ez csak vágyálom.
Az instrukcióid alapján most készültem el a hőmérővel, kiváncsi leszek, hogy a holnapi nap folyamán siker koronázza-e tevékenységemet, ugyanis szombat lesz a napja, hogy szerelem!
Nekem is az tetszik jobban, meg "tisztább" is, mert ennél Diesel kérheti majd csak a jogdíjat az alap fotóért ... Pszzzt! A másik TC-s ... de azért ha komoly, készülhet még kép jogdíj nélkül is :-)))
A Renault Hungária felejtős, régebben már volt velük tárgyalás. Eredménytelen. Mellesleg jegyzem meg, jobb is. Így szabadabban meg lehet mondani a frankót, nem kell, hogy ránk könyököljön az RH. Akivel amúgysem felhőtlen jónéhányunk viszonya, mert inkorrekt volt/van/lesz.
Maradnak a kereskedők, a véleményüket lentebb idéztem.
Azért ezt nem árt átgondolni. Képzeletebeli párbeszéd:
Thalia Klub: Jó napot kívánok, tessék mán engedményt adni nekünk!
Renault Hungária: Oszt mire fel?
TK: Mert sokan vagyunk, és ha kapunk kedvezményt, akkor a RH szervizeibe visszük az autókat javításra meg olajcserére.
RH: És ha nem adok kedvezményt, hova viszik?
TK: Hááát, izéé, máshova.
RH: Akkor ugrik a garancia. Egyéb kérdés?
Ja, felhívtam a márkakereskedőmet, hogy mi a pöcs van a Garancia+ kártyámmal, meg a végszámlával. Ők akkor tudják számlázni, ha a RH is számlázta feléjük. Mondom jó, de két hónapja várok. Hát majd hónap vége felé talán várható. Az szép. A kártya mikor érkezik? Az kb. 3-4 hónap szokott lenni. Köszönöm, nincs több kérdésem.
A RH kóros munkaerőhiányban szenved, vagy mi??? Mi a fene tart ennyi ideig ezen? Be kell vinni a kocsi alvázszámát a rendszerbe, írni egy számlát, elpostázni aztán csók. Hihetetlen.
Hát igen a státusz mindig szimbólum lesz (és itt most nem a mi Status-unkra gondolok). Ezeken a státusz-szimbolistákon csak mosolyogni szoktam ... :-))
Mi anno a racionalitást helyeztük előtérbe, és ez is lesz egy esetleges újabb beszerzés esetén ...
de a renyó MODUS-t megnéztem egy ausztriai kereskedő parkolójában kívülről...
kb 2 percig alatt szerzett benyomásaim:
KICSI RAKTÉR (kb fiat panda, ill yaris, de tényleg!)
tetszetős műszerfal (középen 15*25cm digitális TFT monitorszerűséget láttam - nem volt bekapcsolva)
a belső kárpitja cslicsáré volt: lehet, hogy inkább fiatalos szabadidő kocsit csináltak gazdag francia szülők 18-25 éves gyerekeinek vagy fiatalos anyukák bevásárló kocsiját-amivel akár 4esben is kényelmesen lehet közlekedni...az egész olyan opel meriva hatást keltett, annak eleganciája nélkül, kissé kisebb méretben...
a kép , amit lehet látni róla, szebb, mint az eredeti.
hátulról azért szép!
más téma:
Azt kell, mondanom, a LOGAN viszont egy roppant jól eltalált kocsi. egészen pontosan a keleti blokk felszabadulása után (1989) eltelt 15 év után ELÖSZÖR sikerült egy nyugati gyárnak, hogy a keleti piacra nem egy lebutitott, NYUGATI embereknek gyártott kocsit adjanak el, hanem egy árban és minőségben is teljesen ránk szabott, sőt ide tervezett autót. nagy sikert jósolok neki. Magyarországon viszont nem szabadott volna megengedni, hogy használják a Dacia nevet... :(
Azt hallottam valakitől, hogy a magyar átlag-kocsivásárló kb. egy teljes kategóriával jobb és drágább kocsit vesz, mint, amit MEGENGEDHETNE magának!
Ha a magyar vásárlók nem lennének annyira elbutítva a sok autóreklámról , amelyek azt sugallják, hogy egy 3,5 millás golf jó vétel!...
az átlagvásárlónak nincs 3.5millája még 6 éves 1,5%thm-re se!
meggyőződésem, hogy a magyarok úgy vesznek autót (tisztelet a kivételnek), hogy közben hogy más fontosabb dolgokat (gyerek továbbtanulás, lakástakarékosság...) elhanyagolnak!
most elmondanám, orvos vagyok, és sokan kérdezték, miért nem vettem valami jobb kocsit....? Hát B:::M::g! , mert ez is 2,5 milla volt, hát mindenki meg van őrülve?!
A párom azt mondta egyszer: náluk a portárs vett tháliát....
Nos, ha kicsit reálisaban gondolkoznána az emberek, és nem hagynák magukat befolyásolni ...
Szerintem is az RH-nál kellene az engedményt kicsikarni, esetleg a kekeckedő szervizekben lehetne rájuk hivatkozni, a klubról írhatnának az "alkotóműhelyben" is. A matricát már nagyon várom, kiváncsi vagyok, hogy itt a keleti végeken (Mátészalkán és környékén) hány vérbeli klubtag van.
A szervizben a motordiagnosztikán azt mondták minden oké! Más rendelleneséget nem tapasztaltam országuton jól fogyaszt 6,3 liter! Nekem a városi fogyasztás gyanús! Bár a gyári adatokat látom és azok szerint jól de itt olvasok 7-8 literes fogyasztást is! Ezért problémázok. amúgy az én autom 1,4 8V 2002 évjárat 32000 Km-es szervizelt
Jövő héten utalom a pénzt, csak az a gond, hogy elfelejtettem a OTP internetes jelszavamat. :o) Ilyen még sosem fordult velem elő. Be kell ugranom az OTP-be helyre tenni a dolgot, utána utalok!
Ami a kedvezményeket illeti: Jó ötlet, hogy a RH.-nál próbálkozzunk, ha ott sikert érünk el, akkor az midnenhol érvényes nem kell külön-külön "tárgyalgatni". Ha mégis egyenként kell menni, akkor én vállalom a Kőbányai Baumgartnert, mert 5 percre dolgozom, és a Kelet-Pestit is, mert attól pedig 10 percre lakom, ha szükség lesz rá.