Ha még garis (nem tudom), akkor vissza kell vinni, de vigyázz, hogy ne egy másikból tegyék át, hanem ragaszkodj a Nippon Denso-hoz. 10-ből 11 diagnosztikai szakember ezt ajánlja :)
Bontottan 13.000,- körül van itt:
Citroen, Peugeot, Renault autoalkatrész szakbolt: XIII Katona József u. 24. (1)339-8207, (30)9425-297
és garanciát is vállal a bontottra.
Az új 18.000,- körül van
És a klubbkártyára adnak 10% kedvezményt
Ma reggel hívtam őket, hasonló problémával.
Délután elmentem egy maszek diagnostikával is foglalkozó céghez, de szerencsére -kopp-kopp- szép a Dyna EKG-je.
Ja és ingyen megcsinálták a mérést, amit a RH-Dél-Pest 6.000,- - 10.000,- közé ajánlott. Hm...
A fütyülés az ajtónál nekem, már 70-nél jelentkezik. 1 hónapos az autó. az ajtó már a leg belső pontjára van állitva. Becsukott ajtónál ha kicsit megnyomom a tömitő gumit kilátok a gumi mellet, Vagyis vékony a gumi. Ha nemtudják megcsinálni nyomok a belsejébe sziloplasztot.
Ha a fütyülés kivétele az ajtó igazításával jár, az garis, feltéve, hogy g. időn belül van. ebből eredendően ingyenes, ill. annak kellene lennie. Más kérdés, hogy érdemes e bolygatni, ha egyébkéntileg szépen a helyén látszik az ajtó.. Nekemnek 100 felett van fütyülés 1 kevés, de egész enyhe és nem zavar különösebben. Viszont azt már megfejtettem, hogy a bal hátsó ajtótól származik a hang.
Ha csak abból indulunk ki, hogy azért is kell fizetni, amit "kifelejtettek" belőle (mint pollenszűrő, porvédőlemezt, motorház szigetelés stb.), mert mégsem mondhattuk, hogy az előző szériákban benne volt, akkor nyílván azért is fizetni kell, amit ki akarsz szereltetni belőle, mert nincs szükséged rá. :)
Bár nem igazán sejtem mit takat az a fütty az ablaknál?
Holnap viszem a thaliát a szervízbe, hogy kiszedjék a fütyülőt az ajtó felső sarkából. Ilyen esetbe ez garanciális javításnak számit, vagy fizetni kell érte? Ha valaki tudja irja le. Előre is köszi.
1db 2,2 kohm NTC (hőmérséklet függvényében változó ellenállás)
1db 33 kohm ellenállás
1db 390 ohm ellenállás
Ha külső és belső hőmérséklet mérést is akarsz, akkor duplán vedd meg, s szükséged lesz még egy háromállású kapcsolóra. Egyébként a képeken minden tökéletesen látszik. Nekem is elsőre sikerült.
Ezenkvül, ha profin akarod beszerelni, kell még a csatlakozóba két db 77 03 497 344 átvezető tüske, amit a Renault szervízekben tudsz megrendelni kemény 31 Ft-ért.
Szokás szerint csak olvasgatós vagyok, de mostanában eléggé el vagyok havazva, úgyhogy elég rendesen el voltam maradva az olvasással is.
Lenne néhány gondolatom, kérdésem.
1. Hőmérő téma: Én annak idején az NTC-ből is és az ellenállásokból is 3- garnitúrát rendeltem, (hátha elbaltázom) így a sikeres műtét után maradt 2 garnitúra amit nagy tisztelettel felajánlok a klubtagok azon csoportjának akiknek beszerzési nehézségei vannak Ára: 1 db E-mail névvel és címmel
2. Homályosítsatok már légyszives föl hogy mi ez a rendszámkeret izgalom, mert nem találtam a visszaolvasottak között (bár biztos volt róla szó).
3. Diesel: Köszönöm a tagsági kártyát, először elkeztem körömmel piszkáni a szélét
de viszonylag hamar rájöttem hogy ez nem matrica:)
Egyébként mindegyik terv tecccik már alig várom hogy fölragaszthassam
4. Jól olvastam hogy fedélzeti szg.-t lehet illeszteni a thaliába?????
Ez talán emelne annyit az autó értékén amennyit bukunk a Logan megjelenésével
CSak egy kérdés...Biztosan annyi az a MODUS ár...Nem bántásból de annyiért idehaza már egy igencsak konfortos kocsit lehet venni még a Renaultnál is....Vagy csak lehet én nem tudok számolni???
Egy kis aggodalom előjött ma reggelre. A lényeg, hogy nehezen akart indulni. Olyan volt, mintha egy henger nem működött volna. Vártam egy kicsit hogy melegedjen a motor, utána ment rendesen, de addig darabosan forgott a motor, és a ford.szám 1100-1500 között ugrált, meg az a furcsa vízcsobogásos hang hallatszott a pedáloknál (korábban már beszéltünk erről, hogy mi okozza ezt a jelenséget, de már nem emlékszem). Mitől lehetett? Remélem hazafele nem kell kihívnom az assistance-t!! :((((
Teljesen ráizgultam a hőmérő projektre, meg tudnátok mondani mit is kell vegyek hozzá, ellenállások, stb, illetve az üzletben milyen névre hallgatnak a kis kütyük?
Végignéztem v__tibornak a nagyszerű képeit de még nem mertem hozzáfogni a sajátomhoz, majd ha megvettem a szükséges bigyókat.
Más.
Miután "rendes" bácsik magukévá tették dísztárcsáimat, észrevetttem, hogy az első keréknél nincs porvédő sapka a tengely végég, hátul viszont van, másnak is így van?
A hétvégén láttam élőben is egy Thalia 3-ast, mellettem parkolt Nagykőrösön.
Háááát....khmm....szóval szerintem nem lett szebb a fehér indexbúrától és a elején a hűtőrács (vagy mi a nyavalya az...) cseéjétől, és akkor még finoman fogalmaztam.
Olyan furcsazöld színe volt, 1.4 8V-s, és szerintem aznap jöhetett ki a kereskedésből, mert a hátsó üléseken ott volt mindenféle papírja amit az átadásnál a kezébe nyomtak...
Igen akörül van a márkaker.-ben. A lentebbi címen 6-7000 körülre emlékszem, tán még egyezkedni is lehet: egy Megane-os márkatárs az egyik oldalit megvette először mert csak az volt akkor, a másik oldalit meg később becserélte a két símáért ...
De azt hogy eredetileg a mostaniakban az lenne, egy kicsit skeptikusan nézem. Bár a mostaniakban utastérszűrő fedél már van ... :-)
Citroen, Peugeot, Renault autoalkatrész szakbolt: XIII Katona József u. 24. (1)339-8207, (30)9425-297
Nem lomboztál le. Pont ezekre a dolgokra próbáltam utalni azzal, hogy korlátozottak a lehetőségeim ... s ezek csak vázlatok! Aki rendelkezik az alapanyaggal, profibban meg tudná kreálni. A hátteret lehetne halványítani, a számokat lehetőleg minél nagyobbra venni (ez utóbbit korábban is írtam). Ha energiám engedi rámozdulok még - egy jó kis lagzis hétvégén vagyok túl ... :-)
Jaááj, most vagyok bajban, nem tudom, melyik szervizbe vigyem a kocsit. A budapesti piacot két cég uralja, a Baumgartner és a Renault Budapest, de egyik se szimpatikus. Nem megy az ülésfűtés a kicsikében, és valahogy nem rajongok a gondolatért, hogy egy esetleg hozzá nem értő valaki az ülés környékén bizelgálja azt a kábelköteget, amiben a légzsák vezérlése is van...
No persze az ülésfűtés beépítése is érdekes módon történt. Gyári tehnolodzsi: drót, szigetelőszalag, másik fajta ragasztószalag, befőttesgumi, csipetnyi gány, úccseláccik, menjünk Janikám dobgyunk be egy sört. Motortérben egykét műanyag bizbasz nincs teljesen a helyére nyomva, nem baaaj, nem attól megy a verda.
Ha minden igaz, akkor holnap, de legkésőbb szerdán meglesz a kocsi!!! Már izgalommal várjuk, vajon milyen rendszámot kapunk... Szegeden most a JIJ ment, de láttam már néhány JJE-t is, bár ez lehet, hogy vásárhelyi és nem szegedi sorozat.