Keresés

Részletes keresés

DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.18 0 0 6539

Ezt nem tudom pontosan. Sztem teljesen mindegy, hogy szólóval vagy csuklóssal teszel meg x km-t egy nap alatt... Legalábbis én más logikát nem nagyon látok ebben a dologban. De ki tudja... A lényeg, hogy ha elő van írva az adott napra egy bizonyos km, amit le kell futni, akkor azt a járműnek le kell futnia és tök mindegy, milyen formában.

Előzmény: atty707 (6537)
by-169 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6538

Tegnap befejeztek egy szakaszt.

Ma már sínek is voltak a helyen. Új sínek még a vonalkód is rajta van.

 

Előzmény: DBvonatinfó (6529)
atty707 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6537

Ezt mondjuk nem értem. Ha van x km, amit egy nap meg kell tenned, akkor nem mindegy, hogy szólóval, vagy csuklóssal teszed meg? Akár kézi hajtánnyal is megcsinálhatod, ha azt a szerződés keretében az itk-tól bérled, vagy nem így van?

Előzmény: DBvonatinfó (6536)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6536

Sztem ezek a teljesen orwelli buszkiadások is ezért vannak, mert kell a km. Most kora este a 30-ason szólót, a 22-esen pedig csuklóst láttam, már a csúcsidő után.

Előzmény: atty707 (6532)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6535

Én mostanában nagyon ritkán látom a KZV-839-es rendszámú Plasmát a 39-esen vagy a 46Y-oson. A másik kettőnek sztem lejárt a bérleti ideje, de nem tudom.

Előzmény: hajdubus (6534)
hajdubus Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6534

Most hogy mondod/írod tényleg nem láttam őket én sem, pedig korábban reggeleként mindig jött egy a Széna térről másodrészként a C12 után, mikor dolgozni indultam. Lejárt volna a bérleti idő?

Előzmény: Törölt nick (6531)
atty707 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6533

Aki nem buszokzik, autózik.

Ez így nem teljesen igaz. Voltam ma a belvárosban dél körül, és a tour de france-on éreztem magam. Szóval amíg nem teszik fizetőssé a  kerékpárutakat (úristen mekkora ötlet stip-stop!), addig nem lesz sokkal több a bevételük. Ráadásul baromság is, hisz fix számú parkolójuk van. Nekik az nem üzlet, hogy Jóska Pista odaáll 8-kor, elmegy 17-kor, hisz csak 9 órát fizet ki. Ellenben, ha a parkolóban rotálódnak az autók, és Mari néni egy órára vált jegyet, de csak 20 percig foglalta a helyet, máris mennyivel jobban pörög az üzlet, nem igaz? Van esély arra, hogy még 2 autós vált egy órára jegyet, de csak 20-20 percig maradnak ott. 1 óra alatt máris termeltek 3 órányi bevételt.

Ráadásul ördögi kör ez. Ha növekszik az autók száma, akkor nő a menetideje a buszoknak, több busz kell(ene) a menetrend tartásához, megint ritkítanak, stb...

 

Előzmény: Yooha (6530)
atty707 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6532

Legfontosabb: nyáron nem lesz villamosközlekedés, gondolom kell a km a buszokba...

Előzmény: DBvonatinfó (6529)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6531

Üdv! Kicsit más téma, de: a Plasmákat bérlik még? Én már jó ideje nem találkoztam velük.

Yooha Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6530

"Egyre inkább azt gondolom, hogy ezek direkt csinálják, hogy minél kevesebben közlekedjenek velük."

 

A tömegközlekedés és a parkolás egy kézben van (DKV).

A parkolás jövedelmezőbb, mint a tömegközlekedés.

Aki nem buszokzik, autózik.

 

Rakd össze..

Előzmény: atty707 (6527)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6529

Újabb komoly változást hoz a villamosépítés, bár már tegnap is ezerrel dolgoztak a Petőfi téren:

http://www.dkv.hu/hu/hirek/valtozik-a-kozlekedes-a-nagyallomason

DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6528

Nyugalom, én nem akarok ötleteket adni, ilyen elmebeteg ötleteket semmiképpen sem. Csak hát már eddig is voltak egészen furcsa esetek a kocsikiadás kapcsán...

Amit a józsai buszokkal is művelnek, nagyon undorító. Tegnap kora délután egy csuklós asszem 36-os már a Hal Köznél eléggé meg volt telve, közben visszafelé egy szóló 34-es ment, és gondolom odafelé eléggé tele volt a hazamenő gimnazisták és dolgozók miatt...

Előzmény: atty707 (6527)
atty707 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 6527

marky, DBvonatinfó: Ne adjatok ötleteket nekik, még megcsinálják! Utána nézhetjük a tömött 31/32-ből, ahogy az üres csuklós 39, 21, 23Y, 11 jár...

Egyre inkább azt gondolom, hogy ezek direkt csinálják, hogy minél kevesebben közlekedjenek velük. Ennyire idióták azért csak nem lehetnek, hogy "véletlenül" járjanak csuklósok kihasználatlan vonalon, míg a csuklóssal is tömött vonalon járatják a szólót utaslemaradással is. (Tegnap 7:10 36 szóló, a rózsásnál már nem fértek fel rá...)

DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6526

31/32 pároson valóban van egy pár szóló... Lehet, hogy rosszul érzem, de a terelés kezdete óta mintha gyakrabban járnának szólók e két vonalon. A terelés előtt is jártak, de akkor nem láttam annyira gyakran, mint április óta.

 

A 23Y meg tényleg vicc. Ennyi erővel a 21-esen is lehetne csuklós... :D

Előzmény: 31Nagyállomás (6524)
marky-511 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6525

Hát ez tényleg vicc. 39-esen mikor lesz csuklós?

 

Így négy év után megéltük, hogy 19-re jutott csuklós egyszer. A Volánnál az volt a ritka, ha szóló közlekedett. Ott is volt gond, pláne amikor a 28-as útvonala megváltozott, és két évig csak szólók mentek rajta.

De ami itt van, az röhej. 31-32-esen biztos azért van ennyi szóló, hogy jobban várják az utasok a villamost :D

Előzmény: 31Nagyállomás (6524)
31Nagyállomás Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6524
23Y ---> '102 ez azért durva... 31/32es meg jól meg van rakva szólókkal. így kell ezt csinálni!
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6523

És ez a másik véglet, hogy néha érthetetlenül lassan mennek. Ilyenből is sokat látni a Tócóskertben meg ültem már ilyen buszon is párszor.

Előzmény: KSKs (6522)
KSKs Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6522

Számomra pont az a ritka alkalom, ha 40-el mennek a buszok, folyamatosan cammognak. 50 km/h-ról álmodni nem merek.

Előzmény: DBvonatinfó (6521)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6521

Anyák napján nekem is volt szerencsém ott ülni egy másik buszon. Szerencsére ott nem ömlött be a kipufogógáz, de elég nagy volt a forróság. Néhány napja olvastam a DKV oldalán, hogy május 8-tól, ha a hőmérséklet eléri a 26°C-ot, akkor a klíma használata kötelező, ha nem éri el a 26°C-ot, akkor a járművezetőnek kötelessége biztosítani az ablakok nyithatóságát... A hírek között szerepel mindez, csak persze nem a főoldalon...

Bár most nem a legnagyobb meleg van, de mi lesz itt, ha megint 28-30°C-ok lesznek?

 

A másik dologgal kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy néhány sofőr versenypályának használja az utakat, főleg ha késés van, de pl. hétvégén is, amikor a Böszörményi úton jópár lámpa le van kapcsolva, akkor is van, aki száguldozik, emiatt pl. szintén anyák napján a 22-es három perccel hamarabb jött meg a köztemetőhöz. Persze nem állt meg az összes megállóban, de akkor is balesetveszélyes volt ez a nagy tempó, a buszon ülve már egy kicsit aggódtam, hogy nem fog-e történni vmi rossz...

Előzmény: atty707 (6520)
atty707 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 6520

Volt "szerencsém" ma a '002-n a "kakasülőn" utazni 20 percet. Egyrészt ömlik be az utastérbe a kipufogógáz (ujjnyi rés van a burkolatban), másrészt az ülés, és a busz burkolata kb. 55fok-os volt, kézzel nem lehetett megérinteni.

"Természetesen" az ablakok nem voltak nyithatók. 

1. Rohadna le a keze annak, aki lezárja az ablakokat!

2. Miért kell az embereket megsütni, illetve elgázosítani?

Gyakorlatilag az összes szóló buszon jelentkezett már ez a probléma!

 

A járművezetőknek nem jelent semmit az a 3 színes kört tartalmazó közlekedési segédfény? Rendszeres az, hogy piros fény ellenére is beviharzanak a kereszteződésbe. Reggel csak a szerencsén múlt, hogy az egyik '11x nem csapott el bennünket a fórum előtti zebrán. Nekünk már zöld volt, amikor a busz megérkezett a zebrára, így bárkit elcsaphatott volna!

DBvonatinfó Creative Commons License 2013.05.15 0 0 6519

Ma láttam az 500-as KCSV-t elmenni a Nagyerdő felé és ha jól láttam, utasokat szállított. Mondjuk eléggé valószínű, mert távolról láttam, hogy a Kossuth tér megállóban megáll és nyitva az összes ajtaja és volt mozgolódás a megállóban rendesen. :D

by-169 Creative Commons License 2013.05.14 0 0 6518

http://www.haon.hu/szerdatol-ujabb-valtozas-a-tomegkozlekedesben/2267811

 

Petőfi téren is elkezdik lassan a munkát. Érdekes lesz hurok nélkül a Nagyállomás.

by-169 Creative Commons License 2013.05.14 0 0 6517

Köszi. Lehet már utaztam vele vagy hasonló nagy fehér busszal Békéscsaba vady Szeged felé.

Előzmény: GST 341 (6516)
GST 341 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 6516

Ez nem más mint az LPX-265. Tegnap a Hajdú Táncegyüttest vitte Nánásra táncversenyre.

Előzmény: by-169 (6512)
atty707 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 6515

Azért csodák nincsenek. (Na meg felesleges csuklós buszok) Valahonnan el kellett venni a 25-be berakott csuklósokat...

Előzmény: BLdeb (6514)
BLdeb Creative Commons License 2013.05.12 0 0 6514

Ritka, mint a fehér holló. Pedig nagyon eleklne, főleg reggelenként.  Viszont az utóbbi időben hétköznap reggel többször találkoztam szóló 31-essel :-( . Á nem volt tömegnyomor rajta :-) .

Előzmény: by-169 (6505)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.12 0 0 6513
by-169 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 6512

Segner téren belestem az épülő büféváróra. Több helység alapja látszik elől tornác féleség alakul.

Ez milyen busz és hol szokott járni? L-el kezdődik a rendszáma így tudtam lekapni Különjáratban.

 

vonakodó Creative Commons License 2013.05.12 0 0 6511

Elnézést a kontárkodásért:

 

Van valakinek - vagy hol találnék - egy összevetést a miskolci, a szegedi és a debreceni új villamosok adatairől? (csak a főbb adatok: súly, hossz, szélesség, befogadóképesség, ár stb.?)

Igaz, hogy a debreceni CAF szélesebb a többinél? Nem fog ez gondot okozni ha kanyarban találkoznak? Köszönöm a segítséget!

LMG041 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 6510
Azt én hétköznap reggel 6-7 óra között meg 13 óra környékén.
Én ma csak azon lepődtem meg hogy a 118-as 351 csinált HÉTVÉGÉN ami általában nem szokott lenni
Előzmény: by-169 (6509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!