Igen fontos az ET méret!Ugy tudom a gyári 38-as,de a 40-es is jó!Az enyémen az van! Az osztókör a Lacetti esetén 4×114,3, a középfurat pedig 56,5 mm kell legyen.A felni 6Jx15 vagy 7Jx15 jelü Remélem tudtam segiteni!!
Sziasztok! Biztos volt már, de megkérdem. Alufelnit szeretnék venni a 195 55 R15 ös gumihoz. Van még valami szám, adat, amire figyelnem kell? Nem szeretném megrendelni azt, ami esetleg szorul, bő vagy mittudom én.
Sziasztok 1 hete vettem 1,4-es sport lacetti-t,háát amit itt olvastam nerm valami biztató de majd meglássuk :D Olcsón jutottam hozzá 3milla volt akcióban nyilt nap alkalmábol szép meg jó de még nagyon sokat zabál....
egy éves és 8 napos a kocsi :) most viszem pénteken az első kötelező szervízre, eddig külsőleg három, ill. négy hibát produkált a kocsi, íme: - jobb napellenzőnél lefigyelt a kárpit (félévesen ilyen volt már) - bal külső tükör kerete megadta magát, szintén tavaly nyáron - jobb hátsó ajtó díszléce elkezdett leválni, decemberi díszléc csere óta negyedik a kipuffogó hátsódob állapota, ez már képre és szóra sem érdemes
Az én 1.6-os Sw-m kuplungja ugyanezt csinálja 56000 után, a tiednél mit csinált a szervíz? ja, és csak egyesből kettesbe esetén, ráadásul nem mindig. Egyébként semmi hiba majdnem 3 év után.
Üdv Mindenkinek. A szelepcsere után egy kicsit keményebb lett a motor járása. Már örültem hogy hű milyen dinamikus, erőssen ajánlották a szervizesek hogy legalább 1000 km-ig ne bántsam, hadigazodjanak a helyére a szelepek. Úgyis lett. Kicsit jobb lett, de a bólintást nem hagyta el. A fogyasztás nem változott. De azt inkább benzinkút függővé tenném. Korábban irtam hogyha a neve sincs kúton tankolok akkor akár 1- 1.5 literrel is kevesebbet kajál az autó. Ha meg márkás kúton teszem ezt, akkor ez az adat törlődik. Jelenleg a sima úton 7-8 liter a fogyasztás, a helyben topogás máris 9 fölé emeli. Ez kb 4 km mozgást jelent, főleg igy téli viszonylatban. Ennyit a szelepcsere változásról. Szépnapot mindenkinek!!!!
Az enyém is kigyulladt,de 50ezer után!Félek,ha cserélik megváltozhatnak a fogyásztási adatok!Jelenlegi helyzetben 6.5-7 liter a fogyasztása!Ird meg tapasztaltál-e negativ tendenciát!!
Tisztelettel köszöntöm a MÁRKATÁRSAKAT! Nem jelentkeztem hogy mit végeztem a kétéves szervizen, onnan az apropó hogy hosszú idő után, bejelentkezett a TOLI! Hát az nekem 23eft-be került. A magyarázat: 5000 km-t mentünk 1 év alatt. Nem kellet szürőket cserélni. "A szervizbe" Más kérdés hogy utánna itthon a Fiam kicserélte. Valami jutányos áron szerezte be az Opelos haverjain keresztül. A Tolinak mondom a sárga lámpával kapcsolatban, ugyan ez a jelenség játszodott le nálam, csak olyankor keményebben bántam vele, majd megálltam, kis szünet után ujra inditottam és nem világitott a lámpa. PÁrszor meg lett ismételve aztán beállt folyamatos világitásra, és kaptam új szelepeket. ÉN azt tanácsolom, ess túl rajta! Úgy is az a vége. Egyébként jó az autó csak sok a hülye az úton, nem usztuk meg a telet hogy belénk ne csuszott volna a "jó ember". Nem komoly csak rosszul eset hogy ennyire nem érdekli a másikat hogy baj történhet, mert megy a jégbordán mint a meszes. No jó utat MINDENKINEK. És szép nyári emléket a Lacsival!
Nemtudjátok véletlenül, hogy a kesztyűtartóvilágításnak, a hamutartóvilágításnak és a műszerfalvilágításnak melyik a biztosítéka? Egyszercsak elaludtak, gondolom egy kiégett izzó miatt kimehetett a bizosítékuk.
Én szintén új vagyok itt, de a Lacettivel annál több tapasztalatom van, hiszen 100 ezer km.-ert tettem az 1,6- os SW -be.A torpanásról a korom és egyéb lerakódásról csak annyit, hogy gázzal kell használni! Én 70.000 km-ert tettem az enyémbe autógázzal és semmi probléma nem jelentkezett ilyen ügyből kifolyólag.A típusbetegségek zömén én is átestem, de a motornak semmi gondja nem akadt. Érdeklődve olvastam az ezirányú észrevételeket és szomorúan konstatáltam , hogy nem igazán akar a gyár ezen változtatni.Egyébként meg vagyok elégedve a típussal, lehet szeretni.Olyannyira, hogy kb. 2 hét múlva veszem át az új Lacsimat, igaz ezt már diesel motorral.Kíváncsi vagyok a különbségre, mert ez már 2008-as modell lesz.Később majd beszámolok a tapasztalatokról.Üdv.
hellóka én még uj vagyokitt. nekem egy 1.6sw van 2006.10 havi. átvétel után nekemis jelentkezett a megtorpanás mint jelenség a lápa nemgyulatki irány a szerviz kiolvasás negativ. kapott egy uj programot amitöl 400km ig müködött utána megint torpanás irány aszerviz. szerelök széttártkezekkel és csováló fejel néztek rám mitkeresek már megint itt. ujab kiolvasás negativ. uj szoftver és mentem is 15km és kigyulatt a lámpa szerintetek irány vissza. a labdaszonda jeladó kábel volt a hibás kicserélték azota mentem 30ezer km és fasza. most a kuplung szarakodik hideg mocinál kerregö kopogó hang felengedéskor melegedés után megszünik szerviz csere +szokásos kilincs. hát izelitönek ennyit sziasztok.
Most veszek egy fél éves 1.4-es Lacettit. Tud valaki ajánlani egy olyan olcsó, de megbízható szervizt budapesten? Már mindegyikről hallottam annyi rosszat, hogy nem tudom, mi az igazság. Kinek van igazi tapasztalata?
Az átvételnél mindenre figyelni kell!Persze a legfontosabb,hogy a rendelt extrák meglegyenek!A többi biztos bent lesz! Az elsö idökben is autózz dinamikusan,pörgesd ki 3500-4000-ig,mert hajlamos arra,hogy bekormozódjon!Akkor kigyullad az elektromos motorvezerlés és már mehetsz is a szervizbe!Sokan panaszkodnak a fogyasztásra,de szerintem,ha megfelelöen be van járatva 10000 után be fog állni 6-7liter közé!Nekem 2 éves az autóm,de most télen sem mértem 7 liter feletti fogyasztást!
Nincs jobb, mint amit írsz, sajnos. Teljesen le kell engednem az űlést. Igy a ki-beszállás is kényelmesebb. De nem látom a kocsi orrát. Úgy érzem magamat, mint a vadászpílóta a MIG-ben, éjszaka, felhőben...
Már régóta nem írtam semmit, most itt az ideje. 1,6 SW Plat. 98000 km, még csak öt tompított izzó égett ki, más semmi baj nem volt, eddig. Már lassan cserélni kellene, néztem is néhány más típust, de az ár-érték arányt figyelve még most is megéri ezt a márkát választani, esetleg dízelben. Ha nagyon sok időm lenne, akkor összeszámolhatnám az eddigi ráfordított összes kiadást, mert minden számlát lefűztem. A tavaly decemberi futásteljesítmény 6400 km volt, az útnyilvántartás szerint. Még nem volt időm utánajárni a dízel szervizárainak. Már most szoktatom magam a sebességhatárok betartására, de elég nehezen megy. Most ennyi és mindenkinek a legjobbakat kívánom.
Ezt mondja a cimbi is a szalonban, hogy lehet, hogy most jó, de magától nem fog megjavulni. Csak tudod, egy 2 éves kocsiban a motort szétbombázni, kitudja, hogy lesz az összerakva...
Sikerült regelnem a lacettiklub.hu - n, felvetem ott is a kínomat ! ;)
Örömmel üdvözöllek és invitállak én is a kripic által jelzett fórumra. "Torpanás, EGR szelep"-en olvashatsz részletesen. Addig is mindenképpen szelepcsere- szerintem, ha ezt jól csinálják az autó is jobb lesz! Ez a betegség magától nem gyógyul meg, csak a garancia jár majd le.
Kösz a választ, ezt mondták a szervízben is, hogy a pörgetés nem árt a motornak. No most erre én azt mondtam, hogy ez az utolsó, amitől tartok, hogy nálam ellustul az autó, merthogy meglehetősen dinamikusan használom. Amióta írtam, azóta is rendben van az autó, nem gyenge, nem világít a lámpa. Nemtom mi legyen...
Nálam a tavalyi, nem túl erős, télen jelentkezett ez a probléma. Többször előjött, majd egyszer elvittem autópályára kicsit megpörgetni (kb. 200km-t mentem, vele) azóta nem jött elő újra a checklámpa. Szerintem érdemes ezt először kipróbálni mielőtt szétszedeted a motort, ha még nem tetted.
Nagyon rég jártam erre, de most úgy hozta az élet - vagy a Lacetti -, hogy idejét érzem újra néhány szó váltásának a márkatársakkal.
Mielőtt kérdeznék, gyorsan válaszolok én is egy-két kérdésre :
"Hosszabb leállás után indultam el ma az autóval és azt tapasztaltam, hogy az 1.6-os kombi légkondicionálója hangos kattanással kapcsol be. A hang a motorházból jön, mi lehet az oka?"
Pubi ! A kattanás ami a motortérből jön a klímabekapcsolásakor, a kompresszor hangja, akkor kattan - relatíve hangosat -, amikor üzembe helyezed. Ha egyébként rendesen teszi a dolgát a klíma, akkor a kattanó hang -szerintem- rendben van.
Dolfi ! Én tegnapelőtt voltam 2 évesen ( 1.4 ), két helyzetjelző izzó volt plusszos, az olajat én vittem, így pár forint híján 40 rugesz volt és 2,5 óra. Az árban benne van a "zöldkártya" is.
No és most, amit én szeretnék kérdezni :
Autóm két éves, 25.800 km van benne. Pár napja kint éjszakázott, majd amikor reggel indultam -ésszel a hideg motorral- egyszer csak elkezdett "háromhengerezni", legalábbis érzetre olyan volt, majd ez pár száz méter után elmúlt, azonban a check engine lámpa villogot néhányat, majd stabilan elkezdett világítani. Szervízbe be, kapott rendesen tisztítósprayt a moci, komputer rádug, gyújtáshibát jelzett, kiütötték. Azóta megvolt ugye a két éves szervíz, majd tegnap mindenféle motorrángatás vagy gyengülés nélkül - meleg motornál - újra elkezdett világítani a check engine lámpa, majd egy fél órás leállás után már nem világított, ma sem világít, a kocsi rendben lévőnek "tűnik". Szervízt hívtam, cimbi azt mondta, be se vigyem a kocsit, teljesentuttibiztos, hogy a már jól ismert P300 - as hibakód van, megrendeli a kipufogó szelepeket, aztán majd ha megjött a cucc, kicserélik nekem, nem úszom meg én sem, mint ahogy sok más Lacettis sem.
No most, amiket eddíg leírtam, igazából nem is leptek meg, mert amikor megvettem a kocsit, már akkor is tudtam, hogy ez gyerekbetegsége. Ellenben kérdésem az vagyon, hogy ha a lámpa továbbra is csöndben marad és a motor is rendben lesz, érdemes - e szétbontatnom a motort ? Vagy ezzel célszerű addíg várni, amíg ténylegesen működésbeli jelei is lesznek - gyengül, rángat stb. - a hibának ? Igazából az nem nagyon érdekel, ha csak pillog a lámpa, attól viszont már parázok, hogy egy hosszabb úton megadja magát a moci, aztán szívok egy nagyot családostul.
Mik a tapasztalatok, ha kétszer már bejelzett a lámpa és egyszer a motor is prüszkölt egyidejűleg, akkor mindenképpen menjen a kés alá akkor is, ha nem produkálja tovább a hibát ?
Válaszotok előre is köszönöm, és üdvölzöm a csapatot : Toli. :)
Ne hagyd, hogy hátsó fék tisztítás címén lehúzzonak egy valag pénzre. A tárcsákat nem kell tisztítani, a kézifék dobja meg nem akkora, hogy két-három féktisztító flakonnal belenyomjanak. (Ezt saját káromon tanultam...)
Hosszabb leállás után indultam el ma az autóval és azt tapasztaltam, hogy az 1.6-os kombi légkondicionálója hangos kattanással kapcsol be. A hang a motorházból jön, mi lehet az oka?