Nálam a 2.0-ás (tuned by KC - ez itt a reklám helye) -nyáron 8,3 (sok klímával 8,6-8,7) litert szürcsöl be fele pálya,fele város üzemmódban. -télen 7,3 főleg pályán, országúton 6,8 körül.
Hozzátéve h. télen nem erőltetem a 140 körüli tempót inkább 110 körül kocogok. Gyorsulni gyorsulok rendesen, de nem akarok elszállni még véletlenül sem. A gyerek óta vhogy nem keresem a felesleges kockázatot.
Nekem városban 7,5-8liter volt télen a fogyi. Nyáron 6,5-7liter. Horvátország oda-vissza egy tankkal 1400km 6liter az átlag. De mrá nincs meg az autó tevely nyáron adtam el Pestre egy szélvédősnek de a nyáron már ő is hírdette és szerintem el is adta. Nem közületek vette meg valaki? 2002-es ezüst színű HVC-683 volt a rendszáma 134 000ezerrel hírdette aki tőlem elvitte és annyi volt benne mert enyém volt új korától és tőéem 115 000el vitte el.
Nekem az első két télen simán 11-12 körül volt az átlag, jó részt rövid városi utakkal. Aztán került bele egy vizes Webasto, így reggelente meleg motorral indulok ugyanazokra a rövid városi utakra, azóta (lassan 2 éve) 8 - 8.5 az átalgom.
én kb. egy éve feladtam a dolgot, a 2002-es vivaróm városban kb. 10-et fogyaszt, és nem tudta senki megmondani, mitől van ez, és nem az általatok emlegetett 8l körül fogyaszt.
Áldott Karácsonyt és BÚÉK minde kedves Fórumozótársamnak!
Nagyon szépen köszönöm szíves közreműködésed!!! Nálam a kerék!!! Igazán rendes tag vagy!!! Ha esetleg jársz erre (Mezőkovácsháza), és ráérsz, egy pár sörre a vendégem vagy!!! Boldog karácsonyt!!! Üdv: karimama!!!
Hali! Kössz a tippeket. TEC2 magasnyomású szelep hibát, és nyomásesést írt a közös nyomócsőben... Azt mondta a szaki, hogy első körben egy új üza. szűrőt kapjon, aztán majd látjuk...
Sziasztok! Egy kis problem adódott ma reggel a 114-Le-s Vivarónkkal. Egyszercsak leállt, STOP,PIROS MOTORHIBA kódokkal. Újraindítottam (kicsit tovább indítózott,mint szokott) és minden hibakód nélkül elmentem vele pár km-t. Hazafelé kivillant az IZZÍTÁS lámpa, de semmi egyéb. Ma este újra eljátszotta a reggeli leállást a fent éeírt módon. Újraindult, és utánna semmi. Azt vettem észre, hogy a fordulatszám mérő mozgásakor valami kerreg is :( . Para, mert kedden már utasokkal megrakva dolgoznia kéne a verdának... Valakinek valami ötlet, tapasztalat? Előre is köszi.
Sziasztok én is terevezem trafic max 4éves vásárlását sz.a változatát 115lovassat tudtok-e nekem segiteni abban van- e valami tip.hiba vagy amire nagyon oda kell figyelni. azon kivül hogy m.személyé legyen viszonylag kevés kilométer és ne kinti auto legyen vagy a3tipusbol melyik a legmegbizhatobb r.&n.& opel 2 napja volt fent 1 trafic még szinben is jo volt d.u tették fel másnap 10kor már elvolt adva
Nem, ebben van ködlámpa és a lökhárító ugyanolyan sötétszürke műanyag, mint a Trafic-emen. Hátsó klíma, hátsó kiegészítő fűtés, és a gyári rádió helyett valami gagyi de dvd lejátszós izé van benne :)
Én néztem azon a környéken egy még nem rendszámos ezüst primastart hétfőn, ilyen hosszú ezüstöt, amit kintről hoztak és szerintem olyan 400-450E km lehetett benne. Ködlámpa nélküli de már az újfajta lökhárítós, ami úgy néz ki hogy a kökhárító kerete színre van fújva, aldalt is meg alul is egy csíkba?
Ezüst színű, órájában 122e, és állítólag valami banki lefoglalt autó volt. Mondjuk ehhez képest új rendszáma van... A tolóajtó üvegében nincs kis ablak, a bal oldalon viszont van.