Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bakonyigg Creative Commons License 2006.11.19 0 0 4139

Hali... en itt inkabb gyujtashibara gondolok... kondenzator erintkezesek rendben?

egy 200-as annyira igenytelenul (jo ertelemben) primitiv, hogy egy kis tulszivatas  nem art neki, max a te penztarcadnak tankolasnal...:-). Mi ujsag a megszakitoval? A hideg-meleg ellentet sok aprosagot kihoz egy inkabb allo verdabol... Elogyujtasszabalyzo vakuumcso? (mondjuk alapjaraton nem szabalyoz semmit, de szivhat nagy falsot a motor, ha likas a gumicso...) A stromberg itt a legritkabb esetben szokott hibas lenni, csak mindenki azt hiszi, pedig inkabb jo az, mint rossz. Nezzen meg egy 2E.. Pierburgot, aki komplikaltat akar latni, ott aztan van minden ami szep es jo.   

udv mindenkinek. (Ja, szelephezagok rendben? Gyujtas  jo helyen van?)

Előzmény: te_o (4134)
merciw115 Creative Commons License 2006.11.17 0 0 4138
nem teljesen!
A feles és egyes szériák sajátja volt a "fémbelű" hűtőrács, aztán ezt is megtalálta a modern ipari fejlődés és műanyagra cserélték

Kattintsál ide, itt van egy kettő kép fent (pld szakirodalomnál van egy 200/220-as /8as!)

http://www.veteran-mercedes.hu
Előzmény: Topi.. (4137)
Topi.. Creative Commons License 2006.11.17 0 0 4137
Sziasztok!

Azt írtátok, hogy a kék csoda plasztikrácsos hűtőmaszkja nem eredeti, hanem aprólyukas alu való rá. Ez valamelyik régebbi tipusú? pl. W108

Ja kapok ajándékba egy Becker Europa rádiót, ha a Mercivel tudok érte menni!

Szép hétvégét mindenkinek:

Topi
GaspiW123 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4136

Hali!

 

A jó Stromberg! Kevesen értenek hozzá, de sokan csavargatják (bár ne tennék)...

Egy okkal több, hogy az olajkályhákat szeretem!

Előzmény: b_bokonon (4135)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4135

OFF:

A bogárnál még nem volt soha ilyen, pedig ott defaultként magasra raktam az alapjáratot (a bogár feleségem napi autója, ő úgy szereti, ha van erő a gépben :-)) ).

Próbáltam én tekerni padlógázzal, de sajna az sem segített, meg az aksi sem állt a helyzet magaslatán. Egy karburátorossal meg fogom nézetni, nem olyan egyszerü ezeknek a merci karbiknak a lelkivilága, ahogy már tapasztaltam a 123-assal.

ON.

Előzmény: te_o (4134)
te_o Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4134
Hát, ha megszívja magát, akkor elvileg a padlógázzal tekerés segíthet. Még jobb, ha a szívatót valahogy eliminálni lehet. (ne mondd, hogy a Bogárral még nem volt ilyen? :)

Más:
tegnap megnéztem ezt.. Elvileg kis munkával egészen széppé tehető, ami fura, hogy a hátsó kerekei kicsit úgy állnak, mint a lengőtengelyes Tatra platósé üresjáratban. Ja, meg hogy az M180 motor van benne a gyári 280 -as (M130) helyett (belepapírozva, hivatalos). Szóval kicsit custom stílusban érdemes lenne belevágni. A kasztni korrektül meg van csinálva, egy-két apróbb hibát kéne korrigálni.
Előzmény: b_bokonon (4133)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4133

Ja, én is arra gondolok, hogy megszívta magát benzinnel.

Van arra valami trükk, hogy ilyenkor hogyan lehet mégis elindítani? Vagy az egyetlen módszer megvárni míg lehül a motor, és elpárolog a felesleges benzin?

Előzmény: merciw115 (4132)
merciw115 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4132
Valószínüleg megszíva magát benyával és azért nem indult!
Az is lehet, hogy kóboráram van valahol és egyszerűen leszívta az akksit!
Előzmény: b_bokonon (4130)
merciw115 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 4131
gratula a géphez!
Sok élvezetet kívánok hozzá!
Előzmény: Topi.. (4103)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.15 0 0 4130

Ma érdekeset produkált a Merci. Kihasználandó a novemberi tavaszt, az állólámpással mentem el a lányom elé az iskolához. Két hét állás után pöccre indulás (ugye benzines), szép simán krúzolás az iskolához kb 5 km. Az alapjárat egy kicsit magasnak tünt. Az iskola előtt azonban teljes halál - inditómotor szépen forgott, de sehogy nem akart életre kelni a motor, még csak nem is köhögött. Mikor kezdett lemerülni az aksi, szégyenszemre hazajöttünk HÉVvel.

Este rákészültünk a hazahozatalra - bikakábel, vontatókötél... azért próbaképpen elfordítottam a kulcsot, és elsőre, pöccre beindult a motor!!!

Szóval MELEG motornál nem indult el... a leállítás után még 1/2 órával sem, de több órával később már azonnal startol. Gondolkodva, valószínüleg a szivató nem megy vissza valamiért, és megszívta magát, esetleg más probléma?

GaspiW123 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 4129

Hali!

 

A rúgók és afrik közé teszik be a gyáriak, kb. 3 x 15 cm-es papírszalag. Én a pad alatt találtam meg összecsavarodva a padlólemezek között az allólámpásomban...

Előzmény: Topi.. (4122)
H.László Creative Commons License 2006.11.14 0 0 4128
W115 220D motor a vaterán, hátha valakit érdekel:

http://www.vatera.hu/w115_220d_motor_14553243.html

b0b0 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 4127

koszonom mindenkinek a kimerito valaszokat. megfogadom a tanacsot. azt remelem a vart eredmeny sem marad el.

 

ja, meg 1 kerdes.

 

izzitogyertya ugyben igy tel elott szeretnek kis elorelepest. 1 nem mukodik. eleg ha azt cserelem, vagy mind a 4et? es milyent erdemes tenni bele? bosch gondolom jo, csak draga...

 

meg a tipusa?

 

barati udvozlettel

 

b

Előzmény: 250ce (4121)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.14 0 0 4126
Úgy tünik az... Köszi :-)))
Előzmény: Topi.. (4125)
Topi.. Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4125
http://limousine.strichacht.de/mb-codes.htm
Előzmény: b_bokonon (4107)
Topi.. Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4124
Bocs, lemaradt a link:
Előzmény: b_bokonon (4105)
Topi.. Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4123
Bocs az amatőr kérdésért: ez nem valami hasonló listák oldala?

Topi
Előzmény: b_bokonon (4107)
Topi.. Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4122
Sziasztok!

Megnéztem a hátsó ülés támláját (hátulról) de csak egy ragasztófoltot találtam a középkönyöklő lemezén. Itt lehetett a datenkarte?
Előzmény: GaspiW123 (4098)
250ce Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4121

1. azzal teljesen egyetértek hogy lehetőleg ATE

2. légtelenitésnél a munkahengert leszerel(legalábbis félig leoldani) és úgy légteleniteni

Előzmény: b0b0 (4114)
250ce Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4120
kösz olvastam, most irtam választ
Előzmény: b_bokonon (4118)
GaspiW123 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4119

Hali!

 

Ezt az utángyártott karmantyúzgatást nem javaslom... Vedd meg a koplett Ate munkahengert (nem olcsó) és a további 15-20 évig megint jó lesz. Amúgy, ha van affinitásod hozzá, magad is meg tudod bütykölni... (ez a zseniális ezekben a Mercikben)

Előzmény: b0b0 (4114)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4118

250ce,

 

küldtem Neked mailt a Becker rádió gombokról!

K.Tib Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4117
Nekem mind a két kuplung henger folyt mikor megvettem az autót, a nyomóhengerben saját kezűleg cseréltem a karmantyút, és házilag még a rugót is barkácsolni kellett, mert el volt törve, így kijött kb.3000Ft-ból, viszont a munkahengert szervíz cserélte, és nem csak a gyűrűt, hanem a komplett öntvényt mindenestül, és 5000Ft-volt. azóta nem csöpög, de az általad leírt tünetek nálam nem jelentkeztek az öreg tömítésekkel sem. A szervizt viszont bátran ajánlom: Tímár Motors Újpesten.
Előzmény: b0b0 (4114)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4116
Ruszki oldal - ez nem csak az 1980 utániakat dekódolja?
Előzmény: candle (4109)
b_bokonon Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4115

Szerintem nyugodtan menjél vissza a szervízbe. Gondolom nem ingyen csinálták a javítást. Normális szervízben ilyen reklamálásból nem lehet gond, ha meg gond van nem kell odamenni többet. Nekem pl. a 123-ason kellett kardánt javítani, utána nagyon rázott az egész autó - visszavittem, reklamáltam (udvariasan), ingyenesen aznap kijavították (persze nem volt egy nagy kaland, csak figyelni kellett volna az összeszerelésnél).   Azóta is odaviszem, semmi gond nincs.

Előzmény: b0b0 (4114)
b0b0 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 4114

kedves topictarsak.

 

muszaki kerdesem volna. egy kis kviiz, lassuk ki mennyire ert a lanykakhoz.

 

szoval volt egy kuplung munkahenger tomites problemam. az javitokeszlettel megoldodott, viszont ezt kovetoen hiaba mukodik a rendszer a pedalom elso korben beesik 2-3cmt, majd csupan utanna kezd kemenyedni-mukodni rendeltetes szeruen.

 

egyszeruen kezzel ki be mozgathato a felso tartomanyban, keson jelentkezik a nyomaspont. es emiatt igen csak padloig kell nyomni hogy mukodjon.

 

nem hiszem hogy legtelenitesi problema volna...inkabb valami tavtarto, alatet maradhatott ki?

 

nem en csinaltam, szervizesek. azert kerdem. vagy csak siman reklamaljak a szakiknal?

 

jaj, roppant ritka a megbizhato szakember.

 

kosz a tippeket elore is

 

udv

b

 

 

250ce Creative Commons License 2006.11.12 0 0 4113
remélem most lesz kép
Előzmény: K.Tib (4111)
250ce Creative Commons License 2006.11.12 0 0 4112

azóta természetesen a lámpabúrák le lettek cserélve domborúra

Előzmény: K.Tib (4111)
K.Tib Creative Commons License 2006.11.12 0 0 4111
Szivesen megnéznék pár képet a coupéról, biztos sokat változott mióta legutóbb láttam!
Előzmény: 250ce (4102)
K.Tib Creative Commons License 2006.11.12 0 0 4110
A képek alapján elég repedezett a műbőr, nem érdemes nagyon drága kencét rákölteni. Viszont bármilyen autó-bőrápolót használhatsz, rontani nem ront rajta. A műszerfalhoz a legjobb a szivacsos végű cipőfényező kenőcs.
Előzmény: Topi.. (4103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!