Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4677

Nagyon nehéz autó volt - az ilyenek rengeteget fogyasztanak városban - minden felgyorsítása annak a marhanagy tömegnek zabálja ám a naftát.

Meghát fagyottan-jéghidegen is pont úgy ment és pont úgy ugrott - mint üzemmelegen.
Nahát, azt meg miből lehet kihozni - ha nem a mérhetetlen mennyiségű benyából?

De én arra a rablómesére se vagyok kiváncsi - amikor valakinek az 1,6-os motorja 7-et eszik városban, tudod?
És nekem a város az várost jelent...mondjuk a Hungáriát, péntek déli 2-kor.

Mert azt is komálom, amikor forumokon azzal hencegnek, hogy milyen jól fogyaszt az övék városban.
- No és melyik városban jársz, kiskomám?
- Berettyóújfalun.
- Bruhhhahhahaaa

.
Előzmény: Gruau (4676)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4676
Városi 12 liter nem semmi. Kár hogy dízelben, nem gyártottak Leganzát.
Autópályás fogyasztás az még elmegy.
Előzmény: GPS (4675)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4675

Az enyém automata volt - ami egyébként ez nem számít, mert a tesója a cégnél kézi volt és a Nagyvárad-Bukarest - 630 km-en - 4 decivel fogyasztott többet az automata...igaz, picivel hamarább is ért oda.

Szóval kint remekül fogyasztott, 110...120-as tempónál 7 alatt volt, 150-160 -nál felment 8,5....9-re.

Nade a város, öregem - az 12 volt, az alatt soha.

Az Opel Vectra Ecotec 2 DOHC 16V motorja volt benne - illetve egy ahhoz nagyon-nagyon hasonlító.
.
Előzmény: Gruau (4671)
brumilány Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4674
Köszi, megtekintjük, kipróbáljuk!
Előzmény: Gruau (4673)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4673
Hát meg vallva valóban borsos az ára. De nem rég nyílt Demjénben is fürdő az viszont olcsó. Még éjjeli fürdőzés is van, plusz letudsz parkolni a lakóval előtte lévő parkolóban.
Előzmény: brumilány (4672)
brumilány Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4672
Zsóriba igen Egerszalókra nem mert az ára brutáis. A régi Szalókon voltunk, az jó volt!
Előzmény: Gruau (4669)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4671
2 literes Leganza mennyit fogyasztott?
Előzmény: GPS (4660)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4670
Nem mindig van, jó ár fekvésű termés.
Előzmény: GPS (4668)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4669
Hali!
Egerszalókra,Zsóriba, nem szoktatok járni?
Egertől az sincs messze.
Előzmény: brumilány (4664)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4668

Micsoda ocsmányság ez a Bürstner :-))))

Nekem legyen mondva. Bár a 700 rongy kicsit durva azért.
.
Előzmény: Gruau (4666)
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4667
http://www.expressz.hu/auto/lakokocsi/showAdvert13366477.html
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4666
http://www.expressz.hu/auto/lakokocsi/showAdvert13366475.html
Gruau Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4665
http://www.expressz.hu/auto/lakokocsi/showAdvert13364723.html
brumilány Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4664
Szia Patyi63!

Egész megdobogtatta szívem, amit írtál a havas Bükkről, és ködös Mátráról!
Első utunk mindig errefelé vezet! Az utolsó pár évben az első kamperos éjszakát rendszeresen Egerben töltjük. Kedvenc helyünk a fürdő mögötti Csákány utcában van. Ott letesszük a csigaházat és gyalog tíz perc alatt benn vagyunk a belvárosban. Elsőként a piacot nézzük meg, hogy milyen gombát árulnak, hogy milyet lehet szedni a környéken. Mert aznap saját szedett gombából készül a vacsora a csigaházban! Kocsival felmegyünk Várkútra és irány az erdő! Régebben itt is szoktunk táborozni, de mióta nem működik a túristaház nagyon kihalt lett a környék. Meg sajnálom a lakót azon az úton felrángatni. Akkor érné meg, ha több napig ott lennénk. Aztán a következő nap a lakó marad, mi meg megyünk Bogácsra!
Hajaj, csak már ott tartanánk, hogy merre is induljunk!....
Előzmény: patyi63 (4627)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4663

Én úgy emlékszem, hogy vagy 900 kiló. Nehezebb volt valamivel a Daciánál...bár annál sokat nyomott a latba a gyárilag beépített rozsdamennyiség súlya is :-))))

Uramatyám de fostunk a rozsdától. A motort meg se parittyáztuk - reggeltől-délig meggeneráloztuk a konyhaasztalon - a számát nem tudom hányat csináltam sajátkezüleg - nade a rozsdával nem bírtunk.

Egyszer hazamentem (egy május elsején), feltolattam a járdaszegélyre - és egy furcsa zajt hallottam.
Nem csaptam meg semmit...de az egyik hátsókerék igen furcsán állt.

Nahát az volt, hogy a hátsóhíd egyik lengőszára kitépett egy aktatáskányi darabot a padlóból.
Nahát, azon a május elsején nem mentünk kempingezni sehová.
.
Előzmény: caerleon (4661)
temprás Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4662
Én se csak avval állok be, még mindig használom a tükröket is, de pl. a radar észre vesz olyan akadályt is amit tükörből nem láthatok főleg a sötétbe, és ha azt veszük egy radart már lehet kapni 7000Ft-tól egy újjabb autónak a hátsólámpájának csak a harmada.

Hid el kipróbálnád megtetszene.
A tempomat biztos jó dolog, csak a magyar utakon nehéz lenne kihasználni, hacsak nem annyira állitjuk, hogy mindenki minket előzőn.
Előzmény: GPS (4655)
caerleon Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4661
a 120-as Skodámban nem tudom mennyi anyag volt :)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4660

Azután egy Daewoo Leganza, 2 literes. - 1.830 kiló....üres kesztyütartóval.

Ebben is voltegy kis vas azért. Tán még túl sok is.
5*-os töréstesztje volt, olyan A-oszlopja volt, mint a combom.

Minden ajtóba volt egy vasúti sin - oldalmerevítésnek - ha egy gyanútlan utas magára rántotta - seggreült a lendülettől.
.
Előzmény: caerleon (4658)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4659

Dehogy V, miket írok? Soros 6 henger - Audi motor, az amelyik a VW LT mikróbuszokba is volt.

Álmomba ne jöjjön elő - életem legszarabb motorja volt. Igaz, keveset zabált.
.
Előzmény: GPS (4657)
caerleon Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4658
abban is van vas :)
Előzmény: GPS (4657)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4657

Volvo 740 GL - 2,5 liter, V6, Dizel.

Elég sok vas? Ezzel jártam 9 évig.
.
Előzmény: caerleon (4656)
caerleon Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4656
jóó sok vas legyen :)

nissan vanette
toyota hiace (ezt törtem)
vw t4 :)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4655

Hahaaa - én azt hiszem, hogy a tolatóradart nem is tudnám használni. Illetve hiába is lenne olyanom - az életben nem mernék azután beállni.

Hiába na, 33 év az nagy úr ám :-)))
.
Előzmény: temprás (4653)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4654

Látod, hogy mennyire nem vagyunk egyformák?

Én például a tempomat-ot tartom egy hasznos dolognak - miközben az ismerőseim közül 10-ből 8 meg arra mondja azt, hogy "felesleges marhaság".

Vagy amit már tényleg nem tudok elképzelni az az, hogy kézzel tekerjem az oldalablakokat, vagy ne legyen centrálzáram.

Nade a klima sem akkora marhaság, ha egy esős, zimankós napon hirtelen le kell fújni az újnyi párát belülről - nem igaz?

Előzmény: temprás (4653)
temprás Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4653
Szép jó napot!

Ez a tompitott dolog nem is lett volna olyan hűlyeség, ha továbbra is megmaradt volna, engem pl idegesit mikor bringával megyek és az autós b...a lekapcsolni a refit nekem meg kisül a szemem, na ilyenkor szoktam rákapcsolni a spot lámpám, 10-ből 9 egyből lekapcsolja a 10. nem találja a kapcsolót valószinű.

Az extrák amiről folyik a vita, szerintem kinek a Papp, kinek a Pappné ez csak nézet kérdése, aki megveszi annak biztos fontos, és látja értelmét.

Én pl többre tartom az autón a tetőablakot mint a klimát.
Nekem is van tolatóradarom és ha autót cserélek azon is lesz az biztos.
Előzmény: GPS (4652)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4652

Azért ne keverjük a valódi "biztonságot" - a pénzért vett "biztonság-érzettel".

Erre nagyon sokan ráfáztak már...konkrétan ismerek olyat, aki egy egész életre. Pedig az egy fullextrás, 5-ös BMW volt...de utána "elektromosra" váltott. Örökre.

Hidd el nekem, hogy nincs az a technika, amelyik adott pillanatban a vezetési tudást és a gyakorlatot helyetesítené - mindegy hogy hány millió dollárt keresnek a bizbasz-gyártók és -kereskedők az üzleten.

Volt olyan biztonsági extra is a 60-as évek Amerikájában (nem is occsóért - még a rádiólámpás korszakban volt) - amelyik a saját fényedet kapcsolta tompítottra - ha szembejött valami.

Csak aztán kijózanodtak.
.
Előzmény: kantus (4651)
kantus Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4651

Nekem a biztonsági cuccokról  az a véleményem, hogy igenis hasznosak. Az sem igaz, h. ABS-es kocsival nem lehet kanyarodni jégen fékezés közben. Dehogynem az átlag biztosan jobban tud vele fordulni mint anélkül. De azt is látni kell, h ha eleve úgy esik be 1 kanyarba h. esélye sincs, akkor persze h elrepül. Az autó mindíg tudja a fizikát. Ez igaz a vontatásra is. Tudomásul kell venni, hogy vontatva jelentősen megváltozik az autó mozgása. Biztonságosan lakókocsit vontatva meg szerintem 90-100 közötti sebességgel lehet közlekedni. Ha van stab. ha nincs. Felette szerintem már rizikó. (nem mintha én nem mentem vna gyorsabban már)

A biztonsági és kényelmi berendezések nyilván mást jelentenek annak aki trabantwartburgskodadacizsiguli-n szocializálódott (mint én) vagy akinek ez kimaradt. A biztonság/önbizalom is más sztem azoknak. 

GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4650

Nyugi, nekem se ment elsőre. Ajjaj, de sokat káromkodtam - amig biztonságosan összejött.

Aztán persze villogtam vele - még 5 centit is tolatásból passzítottam be - csak úgy kajakra...pedig lettek volna elegen betolni.
Dehát (ezelőtt 25 évvel) mit meg nem tett az ember, hogy kivívja a hölgykoszorú elismerését, nem igaz?

Igenám, csakhogy nekem volt előtte egy olyan kis dobozos paraszt-utánfutóm...fél méteres vonórúddal.
Nahát öregem, aki azzal megtanul rükvercelni - annak egy 5,5 méteres bódé meg se kottyan - azt garantálom :-)))))
.
Előzmény: fekvőrendőr (4649)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4649
Én a már az első hiábavaló kísérlet előtt lecsatoló típus vagyok. Egyszerűen nem áll át az agyam a fordított kormányzásra.
Előzmény: GPS (4648)
GPS Creative Commons License 2009.03.10 0 0 4648

Háááát, ízlés dolga.

Egyébként a biztonsági övet ebbe a beszélgetésbe belekeverni nem túl sportszerű - mert a biztonsági övről senki nem szólt egy mukkot sem - beleértve jómagamat is.

Különben is, a biztonsági öv mára már egy magától érthetődő, nélkülözhetetlen kellék - méltatlan összekeverni a béna sofőröknek szánt, púder-bizbaszokkal.

Nézd: nekem egész nyáron volt alkalmam látni legalább 50-80 lakókocsis beállást.

1) Volt olyan, aki egyetlen Y-mozdulatból úgy bevágta miliméterre a parcellájára...hogy öröm volt nézni. Az egyik (talán dán) ürge simán megvolt legalább 65 éves - de az is egy kanyarból toszta be a bódét a helyére.

2) De láttam olyat is, amelyik óra hosszat kinlódott - már a 70-edik próbálkozásnál tartott, már tiszta kipuff-gáz volt minden...mig a végén lecsatolta - és 4 ember segítségével a helyére tuszkolták - kézileg.

3) A csúcs az volt, amikor 2 család érkezett egy fasza lakóval - és a két férfi vagy 2 órán át kinlódott a méregdrága mover-el - mint valami játszadozó hülyegyerekek.
A végén ők is kézzel passzitották a helyére - de addigra már 40-en állták körül a mutatványt.

Hát kérem - lehet választani, hogy melyikek akarunk lenni a 3 verzióból?
.
Előzmény: fekvőrendőr (4646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!