Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11122
...
Előzmény: passziva (11121)
passziva Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11121
Renault Laguna III, Clio III és a többiek <!-- document.write(""); // -->
Teljes átalakulás

Az elkövetkező években a Renault modelloffenzívát hirdet, ennek szellemében pedig özönlenek majd az újdonságok a francia gyártótól. Jön többek között a faciliftes, majd az új generációs Laguna, az új Clio és Twingo is. Pár éven belül pedig érkezik a teljesen új Vel Satis.

[10.05] A5

banner_330('','');

A francia gyártó nem elégedett meg a Megane második generációjának bemutatásával, ennél jóval többet akar. A tervek szerint az elkövetkező években a teljes modellpaletta megújul.
A kisautók között nem csak a már lényegében a piacon lévő Modus indul majd harcba, de még egy variáns is. Ez utóbbiról csak annyit lehet tudni, hogy nagyon olcsó lesz és kevéssé variálható, mint testvére. A Clio III esetében már pontosa dátumról is beszélhetünk, az autó a jövő év végén kerül a kereskedésekbe. Itt nem csak a 8 centiméterrel megnövel hossz lesz az újdonság, de az autó kap egy a Nissannal közösen fejlesztett négyhengeres és 1.5 literes új erőforrást is. A 3 és 5 ajtós változat mellett pedig lesz szedán és természetesen keménytetős kupé-kabrió kivitel is.

Még ebben az évben, tehát 2005-ben jön a faceliftes Laguna, valamint 2007-ben egy a következő Nissan X-Trail alapjaira épülő Renault SUV. Az utóbbi a hírek szerint egy kétezres tanulmány a Koléos vonalait kapja. Ebben az autóban bemutatkozik egy másik közös fejlesztés is, egy 4 literes V8-as erőforrás is. A már említett Laguna egyébként 2007-ben teljesen megújul, és ekkor jöb egy vadi új Twingo is. Az évtized végére pedig egy kisebb ráncfelvarrás után jön az új csúcsmodell, a Vel Satis. Ez utóbbi azonban nem fog hasonlítani a mostani autóra, a hírek szerint a franciák inkább egy 4x4-es Tourert terveznek, ami a következő generációs Infiniti FX 45-re épülhet majd.

passziva Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11120
passziva Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11119
Megújul a Renault arculata 2004. október 07., 10:47   12 év után változnak ismét a Renault arculati elemei
  Talán a felirat új betűtípusa a legfeltűnőbb változás

A szeptember 25. és október 10. között zajló Párizsi Autókiállításon a Renault nemcsak a Clio Renaultsport 182 Cup-ot és az új Mégane Trophy-t mutatta be, hanem itt ismerhette meg a nagyközönség a márka új vizuális egyéniségét is.

A megváltozott vizualitás abban különbözik a jelenleg használt elemektől, hogy a Renault felirat egy modernebb stílusban jelenik majd meg, a gyémántot formázó embléma kapott egy finom körvonalat, ill. a háttér egy árnyalattal sötétebb sárga lett. Az új design egy több országban lefolytatott tanulmány-sorozat eredményeképp született meg.

Az új vizuális elemeket fokozatosan vezetik be a Renault kommunikációs anyagaiban. A Párizsi Autókiállításon, és a Renault Modus reklámkampányaiban már az új vizuális elemek szerepelnek, ám a reklámok mellett az új image a cég egyéb kommunikációiban is szerepel majd, mint a cég honlapja, publikációk, levélpapírok, vagy a dealer-ek jelvényei.

Ezt megelőzően a Renault gyémánt logója 1992-ben újult meg, míg a cég arculata az 1898-as létrejötte óta mindössze hét alkalommal változott.

passziva Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11118

"Az értkesítést október végén kezdi a Renault Hungária, az árak és a szereltségek részletei is ekkor kerülnek nyilvánosságra. A versenytársak alá célzott ár szerkesztőségünk szerint még a legédesebb testvér, a Renault Thalia számára is végzetes lehet, ugyanis a nálunk sokak szemében rosszul hangzó név ellenére a Dacia igen kellemes hétköznapi társnak tűnik, a csomagok és főként az utasok számára a konkurenciánál érzésre mindenképpen tágasabb helyet biztosít a közlekedés során."

 

www.auto2.hu

 

passziva Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11117

 

 

Különben ez logan-thalia verseny elgondolkoztatott.

 

1.

A fabia sem rontja polo eselyit megis egyarban vannak nagyjabol, es kb, ugyanazt tudjak.

 

 

2.

nem lehet-e, hogy logannal akakrjak kivaltani a thaliat?

gondolok azert erre, mert jon 2005ben a clioIII, de uj thaliarol meg nem hallottam, pedig most is a thalia a clio alapjaira epit.

 

 

3.

szobakerult hogy jon a clio sedan. volt aki azt mondta, jojo, ez a thalia.

 de nem. utanakerdeztem, es allitolag tenyleg van clio sedan braziliaban, es az nem olyan mint a thalia, megha hasonlo igenyeket elegit is ki.

 

 

4.

lehet hogy megkoveztek, de nekem nagyon fontos a biztonsag. a dakóban kihagyjak a biztonsagi azrenal java reszet. a thalia is egy sporolt valtozat a cliohoz kepest, ezt csak abbol gondolom hogy mig a clio 4csill. frontalisan, addig a thalia 3csill., és elméletileg azonos az eleje.

namost egy plédobozban havi 20ert menni, amiben siman meghalhatsz egy koccanásnál nem biztos hogy jo uzlet. szoval a dacia egyfelol a felelotlen emberek autoja is lesz, mert hat a gyerekemet csak nem itelem halalra. jo tudom minden autoban meg lehet halni, lásd lédiDi, de azért nem mindegy hogy milyen könnyen.

 

 

5.

a Dakonal jonnek ezzel a maradvanyertekes vasarlasi lehetoseggel, hogy 1749eFt az auto, 450 befizetsz, es havi 20at fizetsz 48 hónaoig, es a 4 ev vegen vagy befizetsz 640 eFtot, vagy beszamitjak az autodat egy uj dakoba.

namost kerdes ugye az, hogy 4 ev mulva mit fog eri a dacia?

ilyenkor mindig kis nexiam jut eszembe, aki semmivel sem jobb/rosszabb mint az opel astra (vannak kozos elemek), mégis majd annak 60%-ba kerül, és az értékbesztése 150%-kal magasabb.

 

 

6.

a rönyó a modust nagyon drágán (2,8-3,5 milla) akarja itthon adni, szerintem kész bukás lesz. ennyiért nagyon erős ellenfelek vannak a kis egyterűek között, és hát ez bajos lehetsz nekik.

a megant atszabjak, és hát a cliot is lassan meganosítani kell, egyfajta vonulat legyen a rönyókon. ot van nekik meg a nissan kapcsolat, ami ugye azert lesz erdekes, mert most azt kell figyelni, hogy ott milyen autok jonnek ki. a modus, scenic klonok mar szalagon vannak.

a nissan pedig 5 evet ad gariban, es csak leheletnyivel dragabb.

 

 

 

stones Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11116

Ha a Logan szerelési és anyag minősége eléri legalább Tháliáét, akkor márkán belüli konkurensek lesznek, amiben a drágább típus fog elbukni nálunk, ráadásul a Dákónál a Totalcar szerint lesz egyszer platós ill. kombi  változat is.

oldi1 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11115

 

 

   Kedves Thaliasok!

 

 2000 km-es thalias vayok.Egyenlőre nagyon tetszik.Jó a fogyasztás 6,3 már három

tankolás óta.Az üzemanyag jelző viszont nagyon pontatlan.Lehet ezen állítani.

  Nem találok megfelelő helyet egy jó mobiltartónak.Tud valaki ötletet adni?

 

Köszönöm:oldi1

circum Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11114
Ja, azon annakidején én is csodálkoztam, hogy a thalicska olcsóbb, mint a pont u.olyan felszereltségű clio... :-O
Előzmény: csipeti (11113)
csipeti Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11113

Szerintem a Thalia és a Logan sokáig úgysem fog párhuzamosan futni. Nem hiszem, hogy megéri két autó egymás elleni harcát ugyanabból a kasszából fizetni. Ha a Logan számításaik szerint bejön nekik, akkor a Thalit vagy "felminősítik", és ténylegesen az új Clio négyajtósaként, azon az áron és ugyanabban a frissítési ciklusban árulja majd (nem eggyel lemaradva, mint most), vagy nem lesz folytatás. Az első változat a mostani Thalinak is jót tenne, nem úgy, mint a második. Szerintem.

Előzmény: circum (11112)
circum Creative Commons License 2004.10.07 0 0 11112

Azzal, hogy a hasonló felszereltségű Logan és mondjuk a Thalia között nincs nagy árkülönbség (kb. 15%), szerintem is az lesz az eredmény, hogy aki több pénzt tud kiadni kocsira (pl. magas felszereltséget igényel), annak nem lesz probléma megvenni a Thaliát, ami azért a legtöbb szempontból jobbnak minősíthető a Logannál.

 

Akinek nagyon ki kell számolnia a pénzt, az meg nem problémázik olyanokon, hogy milyen tapintású a műanyag. (Tartsatok igénytelennek, engem sem érdekel. Ha érdekelt volna, lehet, hogy nem thalicskám lenne.)

 

Abban viszont takacsr-nek igaza van, hogy aki ténylegesen szállítani akar valamit a kocsival (és az a valami nem sok pici bőrönd), annak a Thalia kilőve. Elszomorító, hogy voltak képesek egy 510 lityis csomitartót ilyen pakolhatatlanul kialakítani... Ja, és gondosan beraktak a hátsó ülés mögé egy lemezt, ami alatt max. egy síléc fér át, de az is inkább csak meggörbülve. :-[

 

Előzmény: takacsr (11104)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11111

Szia!

 

Emil jött, válasz ment.

 

Egyéb:

 

a klub lapját ma frissítem, keddig nem leszek, így az új regisztrációk sem kerülnek fel addig

Előzmény: steve53 (11109)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11110
Rendszámtába keret ügyben nincs meg a minimális létszám, úgyhogy szerintem az lesz, hogy matrica formájában rá lesz ragasztva az, ami kell. Passz. A nem fizető tagokat én nem kívánom hajtani, sajnos van más ezer bajom. Mindenkinek a saját belátására bízom a dolgot, de az tuti, hogy ha lesz vmi kedvezmény, vagy ajándék, vagy nyerünk egy utat a török gyárba, vagy tudja a franc, az csak annak jár, aki hozzájárult ehhez a mókához. Hajtottam én sok embert, aki befizette a tagdíjat, de a mai napig nem tudtam legyártani, mert nem adta meg az adatait, hogy hova küldjem... Uff.
Előzmény: mynames (11089)
steve53 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11109

Szia !

 

Az Emilt elküdtem, remélem megkaptad. Sajnos csak otthon esténként érek rá netezni.

 

 

Előzmény: diesel_uberalles (11057)
renó16V Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11108

Hi sfbukfenc!

 

Olvastam,hogy 1148 Ft-ért tudsz utastéri szűrőt.Ez hol van?Most voltam a renaultnál, 6000 ft-ot akartak lehúzni rólam, egy alkatrészbolt pedig 3000 kért volna érte.Ha megírnád nekem,honnan szereszted,hálás lennék.Üdv

Előzmény: sfbukfenc (11003)
Garfield007 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11107

messze alljon tolem, hogy szidom... az mas kerdes, hogy per. pill. a belseje nem igazan ragadott meg, hogy finom legyek...

Remelem a renault felirat mogott levo celokat is ismered, hogy hova szanjak az autot es miert is akarnak nagyobb jovot neki, mint a thalianak? na mindegy, egy ev mulva terjunk erre vissza :-)

Előzmény: takacsr (11106)
takacsr Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11106
Azert nem lesz gond vele,mert rajta lesz a renault nev,sok piacon direktben,sok piacon pedig ,mint nalunk is logan by renault formaban.A renaultnak volt ideje,gatyaba razni a romanokat.A török gyarral szemben sincs igazan minösegi kifogas,szerintem itt sem lesz.A röno sokat var ettol a tipustol,sokkal többet mint a thalitol,nem engedheti meg maganak egyszerüen,hogy a minöseggel elszurjak a boltot.Fölösleges elöre szidni,majd meglassuk.
Előzmény: Garfield007 (11105)
Garfield007 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11105

takacsr, miert vagy olyan biztos, hogy a minoseggel nem lesz gond? azert a puding probaja az eves...

Szazszor inkabb elhiszem egy Chevrolet nevet viselo Lacetirol, hogy nem lesz vele minosegi problema, mint egy kezdetben romaniaban osszerakott Dacia nevu Renault autorol... azt hiszem erezheto a kontraszt...

Előzmény: takacsr (11104)
takacsr Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11104
Az en fantaziamat is felkeltette a Logan, (december ota ,van thalicska dci-m ,25000 kmel ,minden gond nelkul) de csakis a kombi,jövöre megjelenö dci-vel,+klima +abs is kellene)kivancsi leszek mit kostal majd 1 ilyen gep,de ha 3 milla alatt lesz gondolkodni fogok erösen.Szerintem bevallhatjuk,azert,hogy a thali nem a vilag legszebb kocsija,meg föleg hatul baromi szük.A dacia kombi pedig eleg csinos+rohadtul tagas lesz szerintem,a minöseggel pedig nem lesz gond az tuti.
Garfield007 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11103
OregMacko, ezen ne csodalkozz, csak olvasd el az itteni es a tobbi topicban tett latogatasait... Egyszeruen nem ertem az embereket, en sem vagyok hibatlan, de azert hulyesegekkel nem osztom az eszt... ha nem tudok segiteni, nem irok semmit...
Előzmény: ÖregMackó (11102)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11102
Nagyon a begyedben van a fazon....
Előzmény: Garfield007 (11095)
tocsesz Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11101

Hi mindenkinek!

 

Hát szerintem sem egy álom a Logan, de Én azért kíváncsi vagyok rá. Ha lesz tesztvezetés mindenképpen elmegyek és kipróbálom. Majd a a saját tapasztalatok alapján döntök milyen is igazából. Sajnos a magyar eladási ár kicsit elszállt, de ez várható volt. Itt sokmindennel így van ez. Abban biztos vagyok,hogy nem fog szétesni, azért csak mindenhol azt hiresztelik, hogy Renault fejlesztés, ennyi erővel a mi autóinkra is mondhatná bárki, hogy szétesik. Egyébként amikor elhoztam a Thalicskámat haza felé leesett a jobb oldali c oszlop belső borítása. :o)

Az én faterom is gondolkodik rajta, hogy ilyet vegyen-e, de természtetesen előtte jól meg fogja nézni. (Autószerelő, karosszériás tapasztalatokkal) Réges régen volt Daciája, bár az még a szétesős széria előtti volt, és nem volt vele sok gondja. A faterom egyébként az 1,6-os magas felszereltségűre kíváncsi, de megnéz mást is, pl. a Thaliákat.

Azt nem tudom, hogy az 1,4 8v-re miért hoznak ki ilyen magas fogyasztási adatokat. Talán az autó súlya miatt? A motorja egy az egyben ugyan az, mint a Thalia 1,4 8V.

 

Szerintem nem rontja egyébként a Thalia esélyeit. Aki a legolcsóbbat fogja venni, és szerintem ebből fogy majd sok, (lásd a sok Matizt) az valamiért csak 1,8 Mft körül szán autóra, aki pedig a drágábbakat, az azért veszi, mert ez tetszik neki, tehát semmiképpen nem venne thaliat szerintem. Nem lehet mindenkinek ugyanolyan az ízlése. Akkor mindenki Thaliával járna.

 

Szóval végül csak annyit, hogy nem dícsérni akarom, de szídni sem, mert még nem ismerjük. Lehet ezért haragudni rám, de ne legyünk már olyanok, mint néhány "suzukis", hogy csak a mi autónk a jó és a másik az nem.

 

tocsesz

 

mynames Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11100

Köszi topo!

 

Azt hiszem emelni fogok az áron!

 

Topo nem látlak a tagok közt..?

 

mynames

Előzmény: topo (11098)
sfbukfenc Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11099
De nem kell rá éveket várni, nem büdös. Végülis ez is fejlődés. :-))) Úgy vagyok a Logannal, mint régen a Swiftekkel. Nem tetszik, de olcsó, viszont ha belerakatom azt, amire nekem egy autóban szükségem van, pedig nincsenek nagy igényeim, akkor már vehetek jobbat is. Nekem az jön le a cikkekből, hogy csupán az ára miatt dícsérik. Objektív véleményt nem tudok róla mondani, mert még nem láttam, de az is biztos, hogy nem fogok elmenni megnézni egy szalonba se. Egyszerűen nem érdekel. 
Előzmény: Garfield007 (11076)
topo Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11098

 

Mynames!

 

OFF: Itt Miskolcon rozsaszín SR50 120e-ért van kitéve a motorkereskedésben.

Előzmény: mynames (11093)
sfbukfenc Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11097

Szia nádithalicska!

Hétfőn megrendeltem a pollenszűrő fedelet Egerszegen, ma délben hívtak, hogy itt van, mehetek érte. Nagyon örültem :-))), annak viszont nem, hogy felébresztettek, mert éjszakás vagyok. :-((( Mint tegnap írtam, a múlt héten tulajdonos váltás volt állítólag, bár szerintem a személyzet nem változott.

Előzmény: nádithalicska (11019)
mzdude Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11096
Az újságírók meg a sok hozzáértő menjen a fenébe. Amikor kijött a kcsaseggű Megane, akkor az ronda volt. Kijött hasonló fenékkel az Opel Vectra, az persze szép. A Renault bukott a Vel Satissal, a franciák hülyék. A Volkswagen bukott a luxuspassattal, háááát istenem, nem veszik ezek a csúnya vevők. A Peugeot elektronikájával sok a baj: hülye franciák. A Mercedes képtelen úrrá lenni a szoftveres problémákon, ezért felvesznek valami 300 programozót és megritkítják az elektronikus funkciókat: aaahh, a megbízható német technika, biztosan meg fogják oldani. Stb. stb.
Előzmény: bezsi1 (11086)
Garfield007 Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11095

mynames, nem a tagdijjal volt bajom... azzal melyen egyetertek...

a masik hozzaszolasodra volt reakcio...

Előzmény: mynames (11093)
mynames Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11094

Bocs, azt elfelejtettem, hogy pl. nézd meg az ignis klubbot...

 

mynames

mynames Creative Commons License 2004.10.06 0 0 11093

Garfield007 !

 

A tagdíjra gondoltál? Tudod szerintem ez akkor is így fair... Egyrészt a "csapatépítő" jellege miatt. Ad egy bizonyos "tartozol valahová" érzést, mert aki belép az ezt akarta, ezt vállalta. Másrészt az anyagi oldala miatt, ami könnyebbé tehette volna a hivatalos thalia klub megszervezéset. Mindenki """kiizzad""" egy EZREST (kb 4l és egy kicsi gázolaj ára), nahát...

 

OFF 2X Segítsetek infóval plíz, sürgős! Van egy eladó Simson SR 50 robogóm (kiskerekű), én 50E pénzt kértem érte és naponta kb 4-5 emberke hív fel! Túl olcsón adnám?

 

Thx: mynames

Előzmény: Garfield007 (11092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!