Ki tudja, hogy hol lehet fedelet szerezni a pollenszűrőhöz olcsón? És melyikhez való a drágább és az olcsóbb? Honnan lehet eldönteni?
A pollenszűrő egyébként 1300 Ft Budapesten 5 helyen a FILTER CENTER -ekben (SZŰRŐBOLT). www.filtercenter.hu
Amúgy V___tibi kösz az ötletet, jó a hőmérő csak kicsit lomha hőm. csökkenéskor, de nagyon jó.
Aki márkaszervízbe akarná vinni az autóját csak azt tudom javasolni, hogy nagyon figyeljen. Én ugyan elfogult vagyok (és autószerelő), de több dolgot az átlagemberrel meg tudnak etetni, és szerintem átb....ák őket. Engem többször is próbáltak, sőt még sikerült is(!) pár aprósággal.
Ez már annyira Thalia-szerű, hogy az is. Bár, mégsem, most látom, hogy legalábbis az én talicskámtól különbözik; ez itten kék, az enyim meg szürke (jajjjj, bocsánat, sarkifény :)))
Beszereztem mindent a pollenszűrő beépítéséhez. Van egy jó hírem, meg egy rossz. Kezdem az utóbbival: a fedél az ígért 214Ft helyett sajnos 1490Ft. A magyarázat, nem az interneten nézték az árat. Egyébként megmutatták, tényleg ennyi, láttam Euróban is, 5.38 .A jó hír, hogy a szűrő a zalaegerszegi Gas-Oils Kft-nél (köszönet nádithalicskának az infóért) 1225Ft, ami csupán csak 77Ft-al több a bp-i Armafilt szűrőszaküzlet áránál, s raktárról tudtak adni.
Ez igaz, szerintem is a Thalia felel meg a Clio sedannak, csakhogy azért ez tudatosan a Clio alá van pozícinálva. Árban olcsóbb, a dízelnél következetesen mindig eggyel kisebb motor van, fele annyi extra sem kapható hozzá, a belső kialakítás is folyamatosan le van maradva... egyedüli kivétel a viszonylag gyors orrfrissítés volt, amit a Thali is megkapott. Szóval, ha marad a Thália, annak együtt kéne futni az új Clióval, mert különben a Logan bedarálja. Bár én Daciaba tuti nem ülnék bele.
szobakerult hogy jon a clio sedan. volt aki azt mondta, jojo, ez a thalia.
de nem. utanakerdeztem, es allitolag tenyleg van clio sedan braziliaban, es az nem olyan mint a thalia, megha hasonlo igenyeket elegit is ki.
Én nem kérdeztem utána, viszont É-Afrikában a saját szememmel láttam, hogy a thaliák "Clio" felirattal futnak. Úgyhogy szerintem _ez_ a clio sedan.
lehet hogy megkoveztek, de nekem nagyon fontos a biztonsag. a dakóban kihagyjak a biztonsagi azrenal java reszet. a thalia is egy sporolt valtozat a cliohoz kepest, ezt csak abbol gondolom hogy mig a clio 4csill. frontalisan, addig a thalia 3csill., és elméletileg azonos az eleje.
Renault Laguna III, Clio III és a többiek <!-- document.write(""); // --> Teljes átalakulás
Az elkövetkező években a Renault modelloffenzívát hirdet, ennek szellemében pedig özönlenek majd az újdonságok a francia gyártótól. Jön többek között a faciliftes, majd az új generációs Laguna, az új Clio és Twingo is. Pár éven belül pedig érkezik a teljesen új Vel Satis.
[10.05] A5
banner_330('','');
A francia gyártó nem elégedett meg a Megane második generációjának bemutatásával, ennél jóval többet akar. A tervek szerint az elkövetkező években a teljes modellpaletta megújul. A kisautók között nem csak a már lényegében a piacon lévő Modus indul majd harcba, de még egy variáns is. Ez utóbbiról csak annyit lehet tudni, hogy nagyon olcsó lesz és kevéssé variálható, mint testvére. A Clio III esetében már pontosa dátumról is beszélhetünk, az autó a jövő év végén kerül a kereskedésekbe. Itt nem csak a 8 centiméterrel megnövel hossz lesz az újdonság, de az autó kap egy a Nissannal közösen fejlesztett négyhengeres és 1.5 literes új erőforrást is. A 3 és 5 ajtós változat mellett pedig lesz szedán és természetesen keménytetős kupé-kabrió kivitel is.
Még ebben az évben, tehát 2005-ben jön a faceliftes Laguna, valamint 2007-ben egy a következő Nissan X-Trail alapjaira épülő Renault SUV. Az utóbbi a hírek szerint egy kétezres tanulmány a Koléos vonalait kapja. Ebben az autóban bemutatkozik egy másik közös fejlesztés is, egy 4 literes V8-as erőforrás is. A már említett Laguna egyébként 2007-ben teljesen megújul, és ekkor jöb egy vadi új Twingo is. Az évtized végére pedig egy kisebb ráncfelvarrás után jön az új csúcsmodell, a Vel Satis. Ez utóbbi azonban nem fog hasonlítani a mostani autóra, a hírek szerint a franciák inkább egy 4x4-es Tourert terveznek, ami a következő generációs Infiniti FX 45-re épülhet majd.
Megújul a Renault arculata
2004. október 07., 10:47
12 év után változnak ismét a Renault arculati elemei
Talán a felirat új betűtípusa a legfeltűnőbb változás
A szeptember 25. és október 10. között zajló Párizsi Autókiállításon a Renault nemcsak a Clio Renaultsport 182 Cup-ot és az új Mégane Trophy-t mutatta be, hanem itt ismerhette meg a nagyközönség a márka új vizuális egyéniségét is.
A megváltozott vizualitás abban különbözik a jelenleg használt elemektől, hogy a Renault felirat egy modernebb stílusban jelenik majd meg, a gyémántot formázó embléma kapott egy finom körvonalat, ill. a háttér egy árnyalattal sötétebb sárga lett. Az új design egy több országban lefolytatott tanulmány-sorozat eredményeképp született meg.
Az új vizuális elemeket fokozatosan vezetik be a Renault kommunikációs anyagaiban. A Párizsi Autókiállításon, és a Renault Modus reklámkampányaiban már az új vizuális elemek szerepelnek, ám a reklámok mellett az új image a cég egyéb kommunikációiban is szerepel majd, mint a cég honlapja, publikációk, levélpapírok, vagy a dealer-ek jelvényei.
Ezt megelőzően a Renault gyémánt logója 1992-ben újult meg, míg a cég arculata az 1898-as létrejötte óta mindössze hét alkalommal változott.
"Az értkesítést október végén kezdi a Renault Hungária, az árak és a szereltségek részletei is ekkor kerülnek nyilvánosságra. A versenytársak alá célzott ár szerkesztőségünk szerint még a legédesebb testvér, a Renault Thalia számára is végzetes lehet, ugyanis a nálunk sokak szemében rosszul hangzó név ellenére a Dacia igen kellemes hétköznapi társnak tűnik, a csomagok és főként az utasok számára a konkurenciánál érzésre mindenképpen tágasabb helyet biztosít a közlekedés során."
Különben ez logan-thalia verseny elgondolkoztatott.
1.
A fabia sem rontja polo eselyit megis egyarban vannak nagyjabol, es kb, ugyanazt tudjak.
2.
nem lehet-e, hogy logannal akakrjak kivaltani a thaliat?
gondolok azert erre, mert jon 2005ben a clioIII, de uj thaliarol meg nem hallottam, pedig most is a thalia a clio alapjaira epit.
3.
szobakerult hogy jon a clio sedan. volt aki azt mondta, jojo, ez a thalia.
de nem. utanakerdeztem, es allitolag tenyleg van clio sedan braziliaban, es az nem olyan mint a thalia, megha hasonlo igenyeket elegit is ki.
4.
lehet hogy megkoveztek, de nekem nagyon fontos a biztonsag. a dakóban kihagyjak a biztonsagi azrenal java reszet. a thalia is egy sporolt valtozat a cliohoz kepest, ezt csak abbol gondolom hogy mig a clio 4csill. frontalisan, addig a thalia 3csill., és elméletileg azonos az eleje.
namost egy plédobozban havi 20ert menni, amiben siman meghalhatsz egy koccanásnál nem biztos hogy jo uzlet. szoval a dacia egyfelol a felelotlen emberek autoja is lesz, mert hat a gyerekemet csak nem itelem halalra. jo tudom minden autoban meg lehet halni, lásd lédiDi, de azért nem mindegy hogy milyen könnyen.
5.
a Dakonal jonnek ezzel a maradvanyertekes vasarlasi lehetoseggel, hogy 1749eFt az auto, 450 befizetsz, es havi 20at fizetsz 48 hónaoig, es a 4 ev vegen vagy befizetsz 640 eFtot, vagy beszamitjak az autodat egy uj dakoba.
namost kerdes ugye az, hogy 4 ev mulva mit fog eri a dacia?
ilyenkor mindig kis nexiam jut eszembe, aki semmivel sem jobb/rosszabb mint az opel astra (vannak kozos elemek), mégis majd annak 60%-ba kerül, és az értékbesztése 150%-kal magasabb.
6.
a rönyó a modust nagyon drágán (2,8-3,5 milla) akarja itthon adni, szerintem kész bukás lesz. ennyiért nagyon erős ellenfelek vannak a kis egyterűek között, és hát ez bajos lehetsz nekik.
a megant atszabjak, és hát a cliot is lassan meganosítani kell, egyfajta vonulat legyen a rönyókon. ot van nekik meg a nissan kapcsolat, ami ugye azert lesz erdekes, mert most azt kell figyelni, hogy ott milyen autok jonnek ki. a modus, scenic klonok mar szalagon vannak.
a nissan pedig 5 evet ad gariban, es csak leheletnyivel dragabb.
Ha a Logan szerelési és anyag minősége eléri legalább Tháliáét, akkor márkán belüli konkurensek lesznek, amiben a drágább típus fog elbukni nálunk, ráadásul a Dákónál a Totalcar szerint lesz egyszer platós ill. kombi változat is.
Szerintem a Thalia és a Logan sokáig úgysem fog párhuzamosan futni. Nem hiszem, hogy megéri két autó egymás elleni harcát ugyanabból a kasszából fizetni. Ha a Logan számításaik szerint bejön nekik, akkor a Thalit vagy "felminősítik", és ténylegesen az új Clio négyajtósaként, azon az áron és ugyanabban a frissítési ciklusban árulja majd (nem eggyel lemaradva, mint most), vagy nem lesz folytatás. Az első változat a mostani Thalinak is jót tenne, nem úgy, mint a második. Szerintem.
Azzal, hogy a hasonló felszereltségű Logan és mondjuk a Thalia között nincs nagy árkülönbség (kb. 15%), szerintem is az lesz az eredmény, hogy aki több pénzt tud kiadni kocsira (pl. magas felszereltséget igényel), annak nem lesz probléma megvenni a Thaliát, ami azért a legtöbb szempontból jobbnak minősíthető a Logannál.
Akinek nagyon ki kell számolnia a pénzt, az meg nem problémázik olyanokon, hogy milyen tapintású a műanyag. (Tartsatok igénytelennek, engem sem érdekel. Ha érdekelt volna, lehet, hogy nem thalicskám lenne.)
Abban viszont takacsr-nek igaza van, hogy aki ténylegesen szállítani akar valamit a kocsival (és az a valami nem sok pici bőrönd), annak a Thalia kilőve. Elszomorító, hogy voltak képesek egy 510 lityis csomitartót ilyen pakolhatatlanul kialakítani... Ja, és gondosan beraktak a hátsó ülés mögé egy lemezt, ami alatt max. egy síléc fér át, de az is inkább csak meggörbülve. :-[
Rendszámtába keret ügyben nincs meg a minimális létszám, úgyhogy szerintem az lesz, hogy matrica formájában rá lesz ragasztva az, ami kell. Passz. A nem fizető tagokat én nem kívánom hajtani, sajnos van más ezer bajom. Mindenkinek a saját belátására bízom a dolgot, de az tuti, hogy ha lesz vmi kedvezmény, vagy ajándék, vagy nyerünk egy utat a török gyárba, vagy tudja a franc, az csak annak jár, aki hozzájárult ehhez a mókához. Hajtottam én sok embert, aki befizette a tagdíjat, de a mai napig nem tudtam legyártani, mert nem adta meg az adatait, hogy hova küldjem... Uff.
Olvastam,hogy 1148 Ft-ért tudsz utastéri szűrőt.Ez hol van?Most voltam a renaultnál, 6000 ft-ot akartak lehúzni rólam, egy alkatrészbolt pedig 3000 kért volna érte.Ha megírnád nekem,honnan szereszted,hálás lennék.Üdv