Ez érdekes. Ha egy autón elvégzik a töréstesztet, az eredményt nyilvánosságra hozzák. Korábban már volt szó erről, és az az álláspont alakult ki, hogy a Clio 4 csillagos eredménye az irányadó a Thaliára is.
A hosszú cikk teljesen az én gondolataimat tükrözi. De azt azért nem értem, hogy miért kell egy Loganos cikkben is rúgni egyet a thalián ("Ennyi pénzért csak kisautóból épített lépcsőshátú torzszülötteket kapni, de a Logan nem az"). Valaki fizet nekik, hogy ennyire utálják, vagy nem is ránk gondolt, csak mi vagyunk túlérzékenyek??
Szűk két éves thalicskázás után őszintén mondom: nekem tetszik az autóm. Elölről is, hátulról is. :-)
Tulajdonképpen a mai világban már tökmindegy mi a kocsi neve. Braziliában meg Kinában az opeleket árulják chevrolett néven, kanadában a daewoo-t szoval már senki nem is tudja milyen kocsit is vezet tulajdonképpen.
Nekem mondjuk a Cheviről az impala jut eszembe nem a matiz.
Nade viszatérve az eredeti témára: Nevezhetnénk a Cliót ötajtós Tháliának nem? :)
Ki tudja, hogy hol lehet fedelet szerezni a pollenszűrőhöz olcsón? És melyikhez való a drágább és az olcsóbb? Honnan lehet eldönteni?
A pollenszűrő egyébként 1300 Ft Budapesten 5 helyen a FILTER CENTER -ekben (SZŰRŐBOLT). www.filtercenter.hu
Amúgy V___tibi kösz az ötletet, jó a hőmérő csak kicsit lomha hőm. csökkenéskor, de nagyon jó.
Aki márkaszervízbe akarná vinni az autóját csak azt tudom javasolni, hogy nagyon figyeljen. Én ugyan elfogult vagyok (és autószerelő), de több dolgot az átlagemberrel meg tudnak etetni, és szerintem átb....ák őket. Engem többször is próbáltak, sőt még sikerült is(!) pár aprósággal.
Ez már annyira Thalia-szerű, hogy az is. Bár, mégsem, most látom, hogy legalábbis az én talicskámtól különbözik; ez itten kék, az enyim meg szürke (jajjjj, bocsánat, sarkifény :)))
Beszereztem mindent a pollenszűrő beépítéséhez. Van egy jó hírem, meg egy rossz. Kezdem az utóbbival: a fedél az ígért 214Ft helyett sajnos 1490Ft. A magyarázat, nem az interneten nézték az árat. Egyébként megmutatták, tényleg ennyi, láttam Euróban is, 5.38 .A jó hír, hogy a szűrő a zalaegerszegi Gas-Oils Kft-nél (köszönet nádithalicskának az infóért) 1225Ft, ami csupán csak 77Ft-al több a bp-i Armafilt szűrőszaküzlet áránál, s raktárról tudtak adni.
Ez igaz, szerintem is a Thalia felel meg a Clio sedannak, csakhogy azért ez tudatosan a Clio alá van pozícinálva. Árban olcsóbb, a dízelnél következetesen mindig eggyel kisebb motor van, fele annyi extra sem kapható hozzá, a belső kialakítás is folyamatosan le van maradva... egyedüli kivétel a viszonylag gyors orrfrissítés volt, amit a Thali is megkapott. Szóval, ha marad a Thália, annak együtt kéne futni az új Clióval, mert különben a Logan bedarálja. Bár én Daciaba tuti nem ülnék bele.
szobakerult hogy jon a clio sedan. volt aki azt mondta, jojo, ez a thalia.
de nem. utanakerdeztem, es allitolag tenyleg van clio sedan braziliaban, es az nem olyan mint a thalia, megha hasonlo igenyeket elegit is ki.
Én nem kérdeztem utána, viszont É-Afrikában a saját szememmel láttam, hogy a thaliák "Clio" felirattal futnak. Úgyhogy szerintem _ez_ a clio sedan.
lehet hogy megkoveztek, de nekem nagyon fontos a biztonsag. a dakóban kihagyjak a biztonsagi azrenal java reszet. a thalia is egy sporolt valtozat a cliohoz kepest, ezt csak abbol gondolom hogy mig a clio 4csill. frontalisan, addig a thalia 3csill., és elméletileg azonos az eleje.
Renault Laguna III, Clio III és a többiek <!-- document.write(""); // --> Teljes átalakulás
Az elkövetkező években a Renault modelloffenzívát hirdet, ennek szellemében pedig özönlenek majd az újdonságok a francia gyártótól. Jön többek között a faciliftes, majd az új generációs Laguna, az új Clio és Twingo is. Pár éven belül pedig érkezik a teljesen új Vel Satis.
[10.05] A5
banner_330('','');
A francia gyártó nem elégedett meg a Megane második generációjának bemutatásával, ennél jóval többet akar. A tervek szerint az elkövetkező években a teljes modellpaletta megújul. A kisautók között nem csak a már lényegében a piacon lévő Modus indul majd harcba, de még egy variáns is. Ez utóbbiról csak annyit lehet tudni, hogy nagyon olcsó lesz és kevéssé variálható, mint testvére. A Clio III esetében már pontosa dátumról is beszélhetünk, az autó a jövő év végén kerül a kereskedésekbe. Itt nem csak a 8 centiméterrel megnövel hossz lesz az újdonság, de az autó kap egy a Nissannal közösen fejlesztett négyhengeres és 1.5 literes új erőforrást is. A 3 és 5 ajtós változat mellett pedig lesz szedán és természetesen keménytetős kupé-kabrió kivitel is.
Még ebben az évben, tehát 2005-ben jön a faceliftes Laguna, valamint 2007-ben egy a következő Nissan X-Trail alapjaira épülő Renault SUV. Az utóbbi a hírek szerint egy kétezres tanulmány a Koléos vonalait kapja. Ebben az autóban bemutatkozik egy másik közös fejlesztés is, egy 4 literes V8-as erőforrás is. A már említett Laguna egyébként 2007-ben teljesen megújul, és ekkor jöb egy vadi új Twingo is. Az évtized végére pedig egy kisebb ráncfelvarrás után jön az új csúcsmodell, a Vel Satis. Ez utóbbi azonban nem fog hasonlítani a mostani autóra, a hírek szerint a franciák inkább egy 4x4-es Tourert terveznek, ami a következő generációs Infiniti FX 45-re épülhet majd.
Megújul a Renault arculata
2004. október 07., 10:47
12 év után változnak ismét a Renault arculati elemei
Talán a felirat új betűtípusa a legfeltűnőbb változás
A szeptember 25. és október 10. között zajló Párizsi Autókiállításon a Renault nemcsak a Clio Renaultsport 182 Cup-ot és az új Mégane Trophy-t mutatta be, hanem itt ismerhette meg a nagyközönség a márka új vizuális egyéniségét is.
A megváltozott vizualitás abban különbözik a jelenleg használt elemektől, hogy a Renault felirat egy modernebb stílusban jelenik majd meg, a gyémántot formázó embléma kapott egy finom körvonalat, ill. a háttér egy árnyalattal sötétebb sárga lett. Az új design egy több országban lefolytatott tanulmány-sorozat eredményeképp született meg.
Az új vizuális elemeket fokozatosan vezetik be a Renault kommunikációs anyagaiban. A Párizsi Autókiállításon, és a Renault Modus reklámkampányaiban már az új vizuális elemek szerepelnek, ám a reklámok mellett az új image a cég egyéb kommunikációiban is szerepel majd, mint a cég honlapja, publikációk, levélpapírok, vagy a dealer-ek jelvényei.
Ezt megelőzően a Renault gyémánt logója 1992-ben újult meg, míg a cég arculata az 1898-as létrejötte óta mindössze hét alkalommal változott.
"Az értkesítést október végén kezdi a Renault Hungária, az árak és a szereltségek részletei is ekkor kerülnek nyilvánosságra. A versenytársak alá célzott ár szerkesztőségünk szerint még a legédesebb testvér, a Renault Thalia számára is végzetes lehet, ugyanis a nálunk sokak szemében rosszul hangzó név ellenére a Dacia igen kellemes hétköznapi társnak tűnik, a csomagok és főként az utasok számára a konkurenciánál érzésre mindenképpen tágasabb helyet biztosít a közlekedés során."