Én 15000-nél cseréltettem az első Assistant átvizsgáláson gondolva hogy ha fele utam város kisebb sebességfokozatokban az átszámítva már lehet közel 30000 és a olaj bár fekete volt kellemes viszkóz volt inkább csak a fogyása miatt cseréltettem le hogy ne kelljen utánatölteni. Aztán azóta szinte nem is fogyott pedig az újabb 15 ezer mindjárt meglesz. Szerintem 30 ezer városi hegyi használatnál túl hosszú de elég a felénél cserélni csak jó olajat kell használni.
Lépésben jöttem reggel az M3 bevezetőn, amikor ráfordultam a Róbert Karcsira a kuplungpedál akadt felengedés végpontja előtt pár centivel. Továbbment, de érezhetően akadt.
Néztem lefelé miközben nyomkodtam, az akadáskor láthatóan megmozdult a fékpedál is és a gázon is éreztem egy kicsit. Hiába nyomkodtam így maradt, idegbetegség ezerrel, melóhelyre érkezésnél alapos átvizsgálás elhatározva. Amikor elértem a Lehel útig a jelenség hirtelen megszünt, közeli vizslatásnál nem láttam semmit ami gyanús lett volna és azóta sem fordult elő.
Nem magyaráztak ezek semmit csak a fejüket vakarták. Én néztem meg, hogy nekem Marelli gyártmányú a klímahőcserélő háza - ez biztos mert rá van írva - és ezen van egy plusz rögzítési lehetőség nem csak a felső ha jól emlékszem négy? csavar hanem egy további a fedél legmélyebbre futó részén no meg kicsit bonyolultabb a felületi kiképzése, de a Valeo fedél is pont jó rá csak a további csavar helyén nincs se lyuk se lehetőség csavar betételére. Hogy mitől ilyen olcsó a Valeo és mitől ilyen drága a Marelli? Tudja a Jóisten.
Szerezni hol lehet azt nem tudom, venni bármelyik márkaker.-ben lehet. Ha az egyikben nem kapsz olcsóbbat (cca 214 Ft) egy másikban biztos fogsz. Hogy ez miért van, igazán nem tudom, de Öregmackónak a fedél és a klíma típusával magyarázták. Műszakilag a két fedél típus egyenértékű!
HA végeztek töréstesztet a Thaliával akkor annak kell lenni hivatalos nyomának, Ha meg nem, akkor mindenki azt gondol amit akar.
Egyébként meg nem a csillagok száma a fontos, hanem, hogy lehetőleg elkerüljünk minden olyan helyzetet amiből baj lehet.
17 csillagos autóban is lehet nyomorékká az ember...
Ha a kérdésed a két autó tömegének viszonyára vonatkozik, arra nagyon könnyű választ találni bármely forgalmazó honlapján. Amúgy az én Thalicskám (Phase I) pl. könnyebb mint a következő széria (Phase II).
Mivel a Thaliát Törökó-ban rakják össze -és az eddigieken nem fognak változtatni- szerintem ott biztosan gyártásban marad, esetleg csak hozzánk nem fogják hozni...
:(
Én inkább valószínűsítem a párhuzamos értékesítést, ami persze biztosan függ az eladott darabszámoktól!
Ezeken nem szabad gondolkodni - olvasni sem kellene, de persze ha nem olvasssuk akkor nem tudjuk meg mekkora baromságokat írnak- mégis meddig kellene lejjebb menni?
Rollert kell venni, annak ugyan elég puritán a felszereltsége, viszont egész jókat lehet akár tizenezer forintokért is kapni...ahhoz képest bármilyen autó bazi drága és fölösleges...nem? Vagy azért van (alsó)határ?
A hivatalos kereskedőnek az az érdeke, hogy a drágább Clio-t próbálja eladni.
A hozzáértésükről és felkészültségükről (korrektséget most nem is említenék) pedig itt a topikon is többen tudnának érdekeseket mesélni. Vannak persze kivételek is szerencsére, tisztelet nekik. Én azért inkább hiszek egy független hírforrásnak.
Ez érdekes. Ha egy autón elvégzik a töréstesztet, az eredményt nyilvánosságra hozzák. Korábban már volt szó erről, és az az álláspont alakult ki, hogy a Clio 4 csillagos eredménye az irányadó a Thaliára is.