Ha megnézed a szemétszállítási díjat, az is magasabb 10 % al.
Ha lesz egyáltalán majd csökkentés, akkor, ott fogunk tartani, mint előtte. "
Nem tudja Valaki véletlenül,hogy holnaptól (04.01. Hétfőtől) ki és egyáltalán mikor szállítja a szemetet? Mindenhol csak azt látom,hogy az Érdkom már nem,de hogy akkor ki,arról hatalmas kuss van mindenhol...
Érdioldal. hu-n találtam, erre mondják minden rosszban van valami jó..... valakinek:
A kiváló érdi utakra-motorvédő lemezek szinte minden autótípusra!2013. 02. 19. 20:03 — herrwolfTelepülés: ÉrdIdőtartam kezdete: 2013. 02. 19Időtartam vége: 2014. 02. 19Leírás:
A csodálatos érdi utakon megvédheti autója motorját, váltóját vagy diferenciál művét a katasztrófális utak okozta ütődéses sérülésektől. Nem utolsó sorban a hatalmas tócsákba belehajtva a sártól, víztől amik több tízezer vagy akár százezres nagyságrendű kárt is okozhatnak autójában! Terepjárókra is! 2mm-es, szinterezett komoly anyagból, eléhető áron!
Amerre lakom, a Vincellér utca egy rövid, kb 50 méteres szakaszát tavaly nyáron helyreállították.Kiváló minőségben, azóta sincs rajta egyetlen repedés sem.
Na ha azt lehetett helyreállítani, akkor pl. az Alsóvölgyi utat miért nem ?
Elég öreg a járgányom(nekem nem telik terepjáróra),hallhatóan elszakadt egy lemez, de gondolom nem csak nekem.Ezt ki fizeti meg?
Aztán a Tárnoki út egy szakasza,Diósd határa és a Kutyavári utca között.Rengetegen használják, annak miért kellett konszolidálódnia?
Le kellett volna tömöríteni és mehet a beton, rá meg az aszfalt.E helyett vártak egy telet,fél évet, a nép meg le van szarva.
Nem értitek, hogy ezt a baromságot nem lehet kimagyarázni?
Az Alsóvölgyi és a Felsővölgyi úton még a napokban is töltötték fel a rendszert vízzel, talán tömörséget néztek.Na de ennyi idő után?
Azt nem most kell nézegetni.Tavaly nyár végén kellett volna.Ott lakom, nyugdíjas vagyok, ott műszaki ellenőr sosem járt.Ha a kivitelező végzett, rögtön be is temették az árkot.Lejtés, tömörítés, tömörség vizsgálat, na ne már.
Ez egyszerűen csak szervezés kérdése lett volna. Aztán majd ha átadják, potyognak majd a milliók az érintett népségnek jutalom gyanánt, mi meg mehetünk a francba, majd csak elfelejtjük az egészet.
Látom nálad is kezd félig teli lenni az a bizonyos pohár. XD
Ez egy jó alternativa az biztos, nincs súlypénz nincs benzinköltség, nincs ozonszennyezés. De tény lassan az lenne a legbiztosabb eszköz a közlekedésre. De ezt félretéve, tényleg remélem hogy normális megoldás születik.
Nem én hanem mindanyian. Te tipikussan az vagy aki szerint a pohár félig üres, (szerintem félig tele van) Megmondanád hogy mi lett a végeredmény? Fröcsögsz de előre te sem tudod hogy mi lesz, ha csak nem nagyonis tisztában vagy vele. A Bicigliről: Amikor nálunk csatornáztak beszakadt az ut alattam, egy uaz huzott ki, nem fröcsögtem mivel a házunk előtt volt, betemettem. Azthiszed csak te közlekedsz? Én is szivok a jelenlegi állapotok miatt, de azt is belátom hogy jelenleg nem lehet jobbat csinálni, remélem hogy mostmár majd a helyreállítás ideje jön lassan. Ja és ahoz hogy biglivel ne ess "pofára" ajánlom hogy tanulj meg biciglizni, ha kell kerülj ki egy gödröt, és lassan hajts.
Nem az idő volt szoros, hanem az ember volt kevés a feladatra.
Rövidesen kezdenek majd eltünedezni a vállalkozók, hogy nem maradt pénzük az út rendbehozására.
Utófinanszírozás van, nincs előre fizetés. Ráadásul abból is visszatartanak. Nincs eltünedezés, mert akkor nincs pénz. Nincs mivel eltűnni. Sőt, olyan a szerződés, hogy csak akkor kap pénzt a fővállalkozó, ha előtte kifizeti az alvállalkozót. Akik között sok érdi is van, minden ellenkező híreszteléssel szemben.
Van elég ember is.
Jó utat csak akkor lehet alkotni, ha mag aa csatorna a földben minden műszaki kívánalomnak megfelel, mert amíg nincs véglegesen átvéve, nem szabad az utat megcsinálni, mert lehet, többször is fel kellene bontani.
A hírek szerint mostanában kezdik a rákotéseket, vagyis egyes részeket már átadnak, a jobb idő bekövetkeztével, ha a talaj megszikkad, lehet nekilátni az útépítéseknek. Vizes, sáros trutymóra nem lehet normális utat tenni, ezt te is beláthatod.
Nézd, én azt mondom, amit látok. Azt látom, hogy egy nem túl jól leaszfaltozott útból (Fenyőfa u), lett egy köves alig járható turistaút.
Te azt mondod, amit majd szeretnél látni.
Ha ősszel ebből legalább olyan út lesz, mint amilyen volt, akkor dicséretet fogok mondani ezért.
A véleményem az, hogy megfelelő, nem kapkodó munkával lehetett volna már most is jó utat létrehozni. Ha két év alatt kell csatornát építeni, akkor legyen rá elég ember is, akik meg tudják oldani a feladatot.
Nem az idő volt szoros, hanem az ember volt kevés a feladatra.
Rövidesen kezdenek majd eltünedezni a vállalkozók, hogy nem maradt pénzük az út rendbehozására.
Nyilván lesz olyan, ahol szar lesz, mert nem egyformán dolgoznak most sem a kivitelezők. Van olyan rész, ahol alig vana panasz, máshol meg százával. De előre arról hisztizni, hogy minden szar lesz, enyhén szólva butaság. Létezik garancia is. A csatornára ha jól tudom 4 év, az út kopófelületére 1 év. A városvezetésnek nem érdeke, hogy rossz legyen a kivitelezés ésne érvényesítse a garanciát, mert jövő ősszel is nyerni akarnak. Ha szar lesz a végeredmény, vesztenek. Ha jó, nyernek. Találd ki, melyik változatot szorgalmazzák?