Az enyém "patina zöld" színű. Ez az a szín, ami most a Thalia prospektus elején van! Nem is kellett várnom a kocsira, csupán 8 napot a megrendeléstől az átvételig!
tegnap én is szenvedtem a bepakolással (zsák krumpli, karton sör és egyebek): szinte be kell hasalni a csomagtatóba, ha sok a cucc.
Egy munkanélküli nőgyógyász jelentkezik autószerelőnek (RB-nél). A B. főnök vizsgázatatja: "itt ez a 16 szelepes motor, ha szakosan szétszedi 50, ha jól össze is rakja még 50!". A doki meg csinálja jól a munkát. A főnök értékel: "tessék 200!" Doki:"de ez a duplája!" B:"50 a szétszedésért, 50 az összerakásért, +100, mert mindezt a kipuffogó csövön keresztül végezte
A zöldszín pártiaknak! Ma láttam a thalia új zöldjét, olyan mint a meganeé.Eddig a hárs nagyon tettszett -persze az enyém is ilyen- , de ez a zöld nagyon el lett találva!
Üdv. minden Tháliásnak!
(Köszönet v tibor-nak, aki felhívta figyelmemet erre a topicra)
Én kb. 15 hónapja használok egy 2001-es 1.4-es (8V) Tháliát. Eddigi tapasztalataim pozitívak, a fogyasztással is meg vagyok elégedve, igaz én zömében nem városban használom.
Tavaly volt az első telem az autóval és bizony a nyári Goodyear gumival használtam. Hát bizony volt 1-2 izzasztó téli utam emiatt. Szóval megfogadtam idén téli gumival vágok neki a szezonnak.
Több márkán is gondolkodtam már (Fulda, Sava, Uniroyal, Semperit kb.15.000, illetve Dayton, Debica kb.11.000) Egy autószerelő és gumis ismerősöm, a Fuldát és Uniroyal-t ajánlotta, de a Debicát is (árához képest) jó guminak tartja. (Én a Semperit-re voksoltam volna, de azt nagyon nem ajánlotta!?) Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a téli gumikkal kapcsolatban? Főleg a Debica érdekelne, mert most e felé hajlok a legjobban.
Köszi előre is!
v_tibor, anno valoban kerttem a felvetelem, ki is toltottem a regisztaciot, de valahogy elvesztem a tomegben, meg meg a tagdijat sem utaltam, de most mar urra leszek a helyzeten, akarok egy kartyat en is :-)
Amugy az enyem hars, es gyonyoru, bar sotetzoldet akartunk, de arra varni kellett volna...
Financiális okok miatt tavaszra, nyár elejére halasztva, de mindenképpen megane lesz ugy néz ki és valszeg az is sötétzöld. Már túl vagyok az 50000 km-en nagyobb problémák nélkül.
Jut eszembe ... a Tied milyen színű??? :-) (A klubban 5 givernyzöldet találtam)
A tagok közt a Honlap-on nem látom a Nick-edet, így a színt sem ... pedig már az első hsz-edben kérted a felvételt. Vagy csak én vagyok vaksi? Átnéztem vagy háromszor 8-(
Szerintem a következő is lehetett. Ha megnézed a gázpedálnál nagyon frankó, szakszerű, pericíz munka következtében a pedált körülvevő tömítés szokott ilyen "fennakadásokat" okozni. Nekem is csinálta, és amikor megnéztem mi a franc akad nem hittem a szememnek! Láttátok milyen "profi" munka van ott?
Az enyimnek is van, csak nem raktam fel rá, mert egyrészt sajnáltam kiluggatni, másrészt meg akkor nehezebb felszedni takarításkor. Hát maradt az igazgatás...
Milyen szőnyeg van a kocsiban? Csak azért kérdezem, mert én a gyári szőnyeggel jártam pórul, előrecsuszott és megakasztotta a pedált a felső ötödbe, és az általad leirt tüneteket produkálta! Be is paráztam rendesen, mert pont akkor volt szó a kuplungdiózsirzásról/cseréről! Na mikor rájöttem kihajítottam belőle a gyári szőnyeget és beraktam egy gumisat, azt amugy is könyebb takaritani !
Egyszer én is jártam így, még az első 100 km alatt, el is mentem a szervízbe igen szomorúan. Nagyon udvariasan és óvatosan, (ahogy különösen veszélyes elmebetegekkel szokott az ember érintkezni,) elmagyarázták, hogy ha nincs lerögzítve a vezetőoldali szőnyeg, akkor az előrecsúszhat beszálláskor, aztán mindig beakad a kuplungpedálba, az felengedéskor felhajtja és a visszacsapódó szőnyeg kattan egyet. Nem lehet hallani, csak érzi az ember a lábával.
Hát szerintem nézz ennek utána, remélhetően ez okozhatja a problémát...
Ma beszereltem a pollenszűrőt, az egész nem tartott tovább fél óránál. Köszönet az útmutatóért. Küldök mail-ban 3db képet, mert a patent más, mint a Te autódban. Ha gondolod, tedd fel a képek közé.
Én 15000-nél cseréltettem az első Assistant átvizsgáláson gondolva hogy ha fele utam város kisebb sebességfokozatokban az átszámítva már lehet közel 30000 és a olaj bár fekete volt kellemes viszkóz volt inkább csak a fogyása miatt cseréltettem le hogy ne kelljen utánatölteni. Aztán azóta szinte nem is fogyott pedig az újabb 15 ezer mindjárt meglesz. Szerintem 30 ezer városi hegyi használatnál túl hosszú de elég a felénél cserélni csak jó olajat kell használni.