az éjjel láttam a lakódat :) . Jöttem hazafelé, és Magyarszéken is áttipliztem. A hátsó sorban áll, szélétől asszem a második ? ( A sarokban áll 2 Tabbert, egy 1 és egy 2 tengelyes. )
Amikor gázos autóztam, nekem is volt szivattyúm, jól szuperált évekig. Ha elfogadsz egy jótanácsot: a tömlö(ke)t cseréld le narancssárga színű GPL feliratúakra, azok évek múlva sem repedeznek be, nem úgy , mint a hegesztő tömlők.
megláttuk-eldöntöttük,hogy megérdemled,hogy segitsünk rajtad :))-Gyulám a kényesebb feladatot vállata (hátha szerencséje lesz :) -becsomagoltuk,jól kibélelve nehogy megrepedjen,mert akkor lenne csak baj! - én pedig feltettem az ire a pontot és utjára bocsátottam!!!
Az biztos, hogy - miután tényleg kitárgyaltunk már itt többszáz bódét is - szóval ha nekem vontatási súlyproblémáim lennének - akkor én már ott ólálkodnék valahol az udvaron - ahol az az Adria áll :-))))
Ha még kéznél van a link - http://www.hasznaltauto.hu/2813182 - vess egy pillantást a vizseblokk-fotójára. Ilyen guszta holmit márpedig ótvar, olcsó, igénytelen bódéba nem szerelnek.
Abból következtettem, hogy az egész bódé egy kemelkedően jóminőségű cucc lehet. 600 kilóban és 275 rugóért - magyar rendszámmal. .
Akkor te - mint érintett - hogy vélekedsz erről a mai, 600 kilós, rendszámos kis-Adriáról 275-ért?
Nem tudom miért van, de nekem az az érzésem, hogy ez azért egy magasabb minőségi kategória a Bastei-nál...azonos, vagy lehet még lacsonyabb árban is. .
Caerleon azért vette a jelenlegi bódét, hogy ne keljen az E kategóriás jogsi vontatásához. De szerintem majd ha jelen lesz a fórumon majd elmagyarázza Neked részletesebben.