Mi szöget nem találtunk szerencsére,vagy lehet,hogy találtunk csak kicsorbult az új metzeler vastag belsőtől.Találtunk viszont egy gödröt,benne egy kis sárral,nem volt veszélyes,de mindjárt az első körben sikerült felakadnom egy fára.2-3 perc veszteség elég is volt,hogy lemaradjak az élbojtól.Nem bírtam őket behozni,8.lettem.Absz.:25. Misike lelki próblémákkal küszködve rajthoz állt,felvette a harcot kemény,köves cross pályával és a sárral,de két kör után feladta. Ákos rossz rajt után hamar felvette saját (őrült)ritmusát az erdei részeken behozta lemaradását,6. lett.Megelőzve márka társát H. Lacikát.
Köszönöm kimerítő válaszodat. Sajnos egyenlőre csak használtban gondolkodom. Igaz lehet h nem is kéne még nagyobb ha a mostani Dt-t rendesen ÁTJÁRNÁ az erő (már az a kevés is ami gyárilag benne van). Meg úgy hallom csörgedezik is benne vmi szóval elöbb ezt kell renbe raknom..de majd jelentkezem újabb kérdésekkel :D
pl:
Alapvetően mi a különbség a cross és az enduro motortípus között?
a lámpa,önindító,? v már crossmotorokon is van önindító?
Kedves Barátaim! Szomorú hírt kell veletek közölnöm.Janika édesanyja a mai napon tragikus körülmények között elhunyt.Tisztelettel kérek mindenkit,akinek lehetősége van jelenjen meg a temetetésen,osztozva ezzel motorostársunk fájdalmában. Köszönjük az Édesanyának!Köszönjük,hogy fiát felnevelt,tisztességre,becsületre tanította,Igaz Barátunká tette.
A szó szoros értelmében Te megjártad Nagykanizsát /is/! Mi a rák van a gumijaiddal, szerintem tegyél fel Kendát, azzal valószínűbb hogy végig tudsz menni defekt nélkül, elég rossz szériában vagy ezzel a franc tudja most mi a neve új gumikkal! :O
Jana és Misinek meg egy hatalmas GRATULA!!! Nagyon szép eredményeket sikerült elérnetek, le a kalappal és csak így tovább!
/Csak csöndben és tök mellékesen merem csak leírni, vasárnap délután /végre már/ sikerült motoroznom egy kicsit a DRZ-vel, a két quados elvtárssal /Gábor és Péter/ egyetemben, persze gázút volt, a homok király, igazi fosó, de a Dunlop-ok nagyon a toppon voltak! Nagyon tetszik a DRZ....., jól van nem csöpögök tovább, mentem hunyni!;)/
Ezt neked kell eldönteni, egyikkel sem nyúlsz mellé /2T vs. 4T/, legfeljebb csak akkor ha nem endurot veszel hanem mondjuk pl. csoppert! ;) Pályára, versenyezni, bár az sem mindegy milyen versenyről van szó, de általában a 2T jobb, és embere válogatja, ha valaki tud, az 4T-vel is lesz*pat mindenkit!;) Hobbi célra, terepen elcsámborogni meg inkább a 4T-t javaslom, bár ez is ember függő, nekem speciel erre a célra 4-5 évig egy 2T Suzuki RMX250-em volt, amivel nagyon megvoltam elégedve, igaz a vége felé már nem annyira, amikor a karbim elkezdett sz*patni! Honda vagy Yamaha, majdnem mindegy, bármelyik márka modelljéből mellé lehet nyúlni ha használtba gondolkodol, bár még az új motorok is tudnak furcsákat művelni, a vétel inkább szerencse kérdése, mint okosság, és hogy milyen modellek léteznek, inkább ne kezdjem már el sorolni, menj szépen a gyártók honlapjára, vagy keresd meg őket a google.com -on, és ha majd konkrétan tudod melyik a szimpi modell, kérdezz róla újra, akkor már pontosabban tudok,-unk segíteni a kérdésedben!
Megjártuk Nagykanizsát!A változatosság kedvéért megint defektet kaptam.Magamról-ennyi.Jana és a Misi felvették a fordulatot és szépen végeztek!!!Jana-9. Misi.12. E2-ben. Majdnem 30 indulóból!!!Ők már megérezték az ízét,mit is jelent egy komoly verseny.Erről papolok nektek állandóan,hogy próbáljátok ki magatokat.
Na jó estét mindenkinek! Semmiféle információval nem rendelkezünk a versenyzőinkről. Felhívom az illetékes elvtársak figyelmét eme hiányosság pótlására. A telót nem kell megcsinálni mert van másik(ja ez Robinak szól).
Megvan a sport1-es felvétel kazettán!! Egy kicsit még szenvedek vele mert nem sikerült bedigizni, de jövőhéten meglesz. Ha kész akkor majd szólok és odaadom lemezen.
Automatica létrehozza a rádió csatorna nevét könyvtárként, majd minden file-t, számot, külön ment, persze sajnos nem minden rádióműsor sugároz így, sajnos némelyik egyben van ill. lesz a végén!