4000 Ft/db nagyon jó ár!!! 5.5 J*14' 4*100*60-as felniért. Neked ez útba esik? Ha igen nagyon megköszönném, ha megkérdeznéd, hogy ha viszek magammal gumikat és csak a felniket veszem ott, akkor is vállalják-e a felszerelést. Remélem igen, mert akkor megyek oda. :o) Eddig csak 10 eFt körül találtam felniket, sajnos sok helyen azt mondják, hogy a bontott elfogyott, az új meg iszonyatosan drága. Aproneten is kerestem, de szintén semmi.
Iku. Mivel én gödöllői vagyok engem érdekelne a megbizható szerelő neve, címe, bár szerencsére még nincs rá szükség, de sohasem lehet tudni. előre is köszi.
felnivel kapcsolatba a hozzászólásokhoz: m3-as mogyoródi lehajtó 150 méter a falu irányába 4000 ft. darabja a táliára való felninek. Mogyoródi és Szadai uti kereszteződés, Gumijavitó.
Az uj Daciakat (meg a Logan-t is) ilyennel szerelik fel es nagyon gyengek. Pl. 20.000km utan sokkal jobban el voltak kopva mint a GY GT2 36.000-nel.
Mas: nyaron visit az utburkolaton 3km/h sebessegnel is - parkolodan valo manoverezes kozben ugralnak az emberek mert azt hiszik, hogy egy oriasi fekezes volt.
A csaladban harom vadi uj Dacia volt 2001 nyaran, mindharomnal ugyanaz a problema letezett - kizarva, hogy futomuallitasi gondok voltak.
Biztos, hogy egy no name, román(!) téligumi a legjobb megoldás? Mit szólnál inkább egy jobb minőségű négy évszakos gumihoz, a mostani acélfelnikre szerelve? A régi GY GT2-t meg el lehetne adni, mivel a gumisok átveszik bizományba.
Szerintem kicsit sok egy noname gumiért. Nézz át a gumis fórumra, ott kínáltak Debica Frigo-t meg Savat, igaz felnire szerelve 17-18e hufért. (ignis u.e. a mérete) Ez felni nélkül kb. 10e / db.
A Montana gumival van valakinek tapasztalata? Ma láttam a Praktikerben, a 175*65 R14-es 9990/db. Mennyire éri meg szerintetek? és mennyire lehet megbízni egy olyan gumiban, amire az van írva, hogy "Származási hely Románia"?
Hát monngggyuk a csereautó az problemás. Nekem gödöllőn van egy jó szerelőm, aki ölég olcsón, nagyon jól dolgozik. Javít Audi A6 TDI-it is, szerintem a döci sem probléma neki.
Nem kötözködés, meg nem pálya széle. A legtöbb maszekkal eddig az volt a gond, hogy sikítva dobták el a telefont a dCi betűegyüttes hallatán, tekintve, hogy nincs szerszámuk hozzá. Egy vállalta volna, de drágább volt, mint a márkaszervíz. Szóval azért nem viszem máshova, mert eddig nem kaptam olyan ajánlatot (nem is nagyon kerestem), ami annyival olcsóbb lett volna, hogy váltsak egy olyan szervízről, ahol az alábbiakat megkapom:
- hibátlan munka
- pontosság
- plusz pénzt nem fogadnak el (máshol ugye ez evidencia, enélkül a normál szolgáltatást sem kapod meg esetleg)
- mindig kaptam csereautót (relatíve ingyen) (amire szükségem van)
Az általad említett szervizeket megkérdezem, és köszi, hogy szóltál róla :)
Nem akarok kötözködni, meg a pálya széléről tudom könnyű....de! Miért márkaszervízben javíttatsz ilyen jellegű hibákat? 2 évesen már nem garis az autó, és töredék áron (alkatrésszel együtt) javítják nem márkaszervízek. Én eddig minden autómat csak a garancia miatt vittem márkaszervízbe. Akkor is, amikor éreztem, hogy pl. fékbetétet kell cserélni vagy megcsináltam magánban otthon, vagy egy sima autószerelőnél. Megvettema betétet oszt annyi. Ugyanez igaz a vezérműszíjra is. A megane klub honlapon találsz nem egy műhelyt, akik korrekt áron, korrekt munkák végeznek.
Két első lengéscsillapító, ill. a váltónál vmi. gumiharang (jó, tudom, hülye vagyok az egészhez :), vezérműszíj szett (segédszíjakkal), ékszíj, féktárcsa, fékbetét, több pénz :)))
Mert egy öreg, de nagyobb kategóriájú autóba szívesebben ölném ugyanezt az összeget. Kevesebbre számítottam, ezért sír a szám, ezért rinyálok. Meg azért, hogy ezt az összeget nem erre szántam :(
Másik csatorna:
A szervízben körülnéztem a butikos cuccok között. Amit láttam, attól kissé elszállt az agyam: a Renault modelleket meg lehet venni kicsiben, valag pénzért. Ez eddig szép. Thalia-t nem lehet kapni. Ez már nem szép. Viszont Dacia Logant igen. Ez már fáj. Komolyan nem értem. Ha még a Totalcar is jónak ítéli meg az autót, akkor vagy profilt váltottak és a Renault ennyit invesztál a történetbe, vagy tényleg jó... A hétvégén sajnos nem lesz alkalmam kipróbálni, így nem tudom meg azt, hogy van-e alapja annak, hogy fényesre nyalják mindenhol a Logant vagy csak a reklámhadjárat része...
Sziasztok!
Mi is megváltunk a család eddigi kedvencétől, nagyon szerettük. A 35 e km alatt igazából semmi baj nem volt vele. A motor remekül muzsikált, fékek 30 e km-nél még 90%-osak voltak. Remélem éppolyan hűségesen szolgálja új gazdiját, mint ahogy azt nálunk is tette.
Sok-sok kellemes és balesetmentes km-t kívánok minden Thalicskás barátomnak.
Über!
Nagyon sajnálom! :(
A motortartó bakot le kéne rendezned garanciába. Nekem a R5-ösön valami 12 év után ment szét. A lengéscsillapító meg a többi fogyóeszköz, azzal nem tudsz mit csinálni, esetleg körbe tudsz járni az autósboltokban, hátha be tudod szerezni olcsóbban. Szerintem öregebb autóval ugyanilyen bajok lesznek. Asszed azon nem fog kiszakadni egyetlen porvédő gumi sem?
Régi szép idők, úgy '93-ban 1200 Lada, alkatrészköltség nulla, mert Bp széle tele volt kidobott példányokkal, amikről bármit be lehetett szerezni. Csak pár évre rá kezdték el összegyűjteni, néhány példány évekig bírta egy helyben. :)
Tudom ez itt nem a reklám helye, ráadásul nem is vagyok érdekelt az eladásban, de... Lekentem WS Platinummal, ehhez adtak valami rovareltávolító spray-t is. Egy-egy vidéki út után a rovartetemeket befújom vele, megnézem a miniszoknyás lányokat és fél perc után könnyen letörölhető még a külső tükrőkről is, ami köztudottan a rovarok tömeges öngyilkosságának kedvenc színtere. :-))) Ha Boszi ezt a fél percet a fiúk megnézésével töltené, szerintem ugyanúgy működne. :-)))