Nem, 80-as. A hivatalos végsebesség 175. Szerintem sík és egyenes úton ennél többet is tud, de nem sokkal. Mondjuk nem vág földhöz a dolog, mert 140 felett nem nagyon közlekedek.
Egy furcsa dologban volt részem.Pár napja lementem a kerékben a nyomást ellenőrizni,mindegyik kerékben megvolt a gyári előírt érték,csak a jobb elsőben nem.Így felfújtam.Lehet,hogy nem kellett volna,ugyanis azóta úgy húz balra,hogy rendesen ellene kell tartanom.Az autó 3 hónapos,6500 km van benne,és tuti,hogy nem kapott semmilyen ütést a futómű,mert csak én használom.Nem túl fiatal az autó még ehhez?Ha valakinek volt ilyen tapasztalata,kérem írjon.
Szia!
Én a nyáron az M3-on 180-ig mertem nyomni, de már olyan 6e körüli volt a ford.szám.
Lehet, hogy még ment volna de fosi vagyok, nem mertem.
A múlt héten ültem elől utasként egy 5-ös BMW-ben, néha 220-al mentünk, de abban a kocsiban is f..tam.
Lehet, hogy ez nem is annyira kocsi függő...?
Ma volt egy kis végsebesség-vizsgálat. 175-nél elfogyott a szusz, aztán vége volt az autónak. Jó, mondjuk enyhe dombon felfelé. Odáig viszont szépen bírja. Gondolom, mivel itt 4000 fölött van a fordulat, hamarosan le is tiltana, ezért nem érdemes erőltetni. Persze itt már az úttartás és a szélérzékenység is más dimenziókba kerül, úgyhogy továbbra sem fogok ilyen sebességgel járni.
Volvós haverral mentünk, ő azt hitte, hogy én nyomom, én meg azt hittem, hogy ő akar szivatni. Aztán mikor kiszálltunk, kiderült, hogy eredetileg mindketten kényelmes utazósebességet terveztünk. :-) Volvoban 2,5-ös turbodízel BMW motor van, nincs mit szégyenkeznie.
Múlt hét szombaton volt az első hosszabb utam a thalicskámmal. Útvonal Mátészalka-Százhalombatta, M3+Lágymányosi híd átlag 130-as tempó az autópályán, 5 személy, vissza Budaörsi út-Petőfi híd magyarán keresztül Bp-en persze végig szakadó esőben hazafelé autópályán kb.120-as tempó és marha nagy oldalszél (nem ajánlom senkinek ilyen időben a kamionok előzését csak erős idegrendszerrel!). Az összes megtett km-ter 734, fogyasztás 6,5-6,6 lityi. Megvagyok elégedve a fogyasztással, a vizes uton jó volt az úttartás tehát a gumikkal is. Motor 1.4/8v.
EZT próbáltátok már okmányirodai ügyintézésre? Szerintem jobb, mint telefonálgatni, meg ilyesmi. Lehet időpontot foglalni, ügyet indítani + az "Ügyleírások"nál le van minden írva, mihez mi kell, mennyibe kerül.
"Megy a Dacia-Logan az úton, találkozik a lócitrommal. - Szervusz, én vagyok a román Renault, és te ki vagy? - Ha, román Renault?!? Akkor én meg a francia krémes vagyok."
Én előtte beszéltem 1 ügyintézővel -mint azt leírtam :)-, és kértem tőle időpontot (név, asztalszám , mit kell vinni, milyen nyomtatvány stb.stb). Így már nem kellett elöről kezdenem a monológomat amikor odamentem. Leszámítva a hivatali tempóját, nem sok időt vesztegeltem nála.
Amúgy meg sem fordult a fejemben, hogy 16V-nek adjam el! Már csak azért is, mert valamire adó autóvásárló, aki Thaliat akar venni, annak van valamilyen fogalma már ránézésre is a motorról, díszlécről!
Amit mondtál, hogy "ha egy hivatalos szerv veszi észre a hibát, akkor neked kell fizetni", ez elgondolkadtó!
Szerintem egy okmányiroda igencsak hivatalos szerv, - én meg lehetek nagyon hülye az autókhoz!- viselje a hiba következményeit a kiállító!
Valószínű, a végére fogok járni, de biztos 1 napom rá fog menni! Na ez az amiért idegenkedem a dologtól!
Én is ezt gondoltam. :))) Sőt titkon reménykedtem, hogy hátha "tévedésből" 16v-sre cserélték ki, a 8v-s helyett, de egy bibi van, ha el akarod adni, az adatok nem fognak egyezni az eredetiségvizsgálaton, és akkor kell rohangálnod a csere miatt. Sőt nekem azt modta valaki, hogy ha egy hivatalos szerv veszi észre a hibát, akkor neked kell fizetni. :(
Szerintem az még a jobbik eset, hogy csak "Thalia" van benne minden nélkül, csak hülyeséget ne irjanak bele!
Még mielőtt "bánnád", hogy nem citroened van, ne aggódj, az sem jobb a mi thaliánknál.
Sajnos én is kiszámoltam, hogy mikor a legidálásabb kiszálni egy lízingelt kocsiból, még szép koordinátát is csináltam. Végeredmény: soha! Ki van ez találva, hogy a bank bebiztosítsa magát, hogy az a "kicsi" kamat csöpögjön be neki rendesen. Hidd el én ezt a témát már jól átrágtam. És még nyílván egy pár évig thaliám lesz!
Az uniós nem sokban különbözik formailag, csak nehezebb rajta eligazodni (nincs kiírva, hogy "név" csak egy "A" betű van, és lábjegyzetben van, mit takar az "A" rész stb....), és kevesebb adat szerepel benne. Az eljárás ua., mintha új forgalmit szeretnél, de nem kell érte fizetni!
Két apáca megy a falusi úton és a kocsijukból kifogy a benzin. Bemennek a közeli tanyába és üzemanyagot kérnek. A tanyasi bácsi szívesen ad kölcsön, de mivel más nincs, csak egy éjjeli edénybe tudják tölteni. Mennek viszza, töltik a benzint. Elmegy mellettük egy lovaskocsi és a kocsis leszól: Nővérek! Én ugyan nem vagyok istenhívő, de csodálom a hitüket. :-)))
Hmmm ... azért dCi-be nem tennék olyat !!! Valami piezofejes a befecskendező, ami ha jól tudom, akkor egy ütem alatt többször porlaszt be ... Lényeg, hogy sokkal kényesebbek az üzemanyagra !!!
Ki próbált már, dizel autóba növényi olajat tölteni? Merte már valaki? Ha így megy fel az üzemanyag lassan lehet gondolkodni róla. A Metróban most van 5L olaj 993 Ft-ért. Van ismerős aki évek óta azzal jár keverve fele-fele de én azért nem merném a dci-be beletölteni.
Szerintem ha tovább akarsz gyorsítani jobb a 2500 ról váltás akkor a következő fokozat 2000 körülről indít és tovább húzatható. Ha már csak tartani akarod a sebességet elég 2000 fölé nem sokkal és lehet feltenni a következőbe. 1500 felett már simán tartani lehet. De innen nem érdemes tovább gyorsítani. Egyébként én úgy veszem észre hogy igazán 3000 körűl kezd el húzni.
Tudom nem a hírdetés helye, de jön a tél és nekem van felnivel téligumim! Szóval az ajánlat. Renault megane felnire szerelt 175/65/R14 KLEBER gumi eladó. Egy telet használt az is nagyon keveset, szinte újszerű állapotban, még a "szőrök" is rajta vannak! Az ár : 60.000 Ft (06209429838)