A válaszom IS. Ha a magyarorszag.hu oldalon REGISZTRÁLSZ, akkor emailben kapod a jelszót, ha AKKREDITÁLSZ, akkor kapod postán a jelszót. A regisztrálás és az akkreditálás között sok különbség van, erről bővebben ITT
Ha az okmányirodás részhez akarsz regisztrálni, akkor a "SZOLGÁLTATÁSOK" fülre lépj, és ott valamelyik almenüre katt az ügyindítás vagy az időpontfoglalás felirat alatt, és utána a regisztrációra! A magyarorszag.hu -s regisztráció nem érvényes az "XR"-hez, ide egy másik reg. kell.
Tegnap én is feltetettem a téli papucsokat a Thalicskára. Mogyoródon voltam a múlt héten pénteken itt "reklámozott" gumisnál. Barum Polaris 2-es gumik + "használt" (valószínű elég keveset, mert semmi hiba és kinézetre is tökéletes) acélfelnik (frissen centírozva, kisúlyozva) 66000 Ft/4 db. Felszerelés 0 Ft/4db (10 perc). Nagyon korrekt és szinpatikus kis műhely és a személyzet is. A 10 percet értsétek a nyári kerekek csomagtartóba való bepakolásával együtt, amit természetesen szintén szó nélkül ők tettek.
Ja és eztután még egy nagybevásárlás eredményét is el tudtuk könnyedén helyezni a csomitartóban (kb. 2 hétre való mindenféle, ami egy háztartásban kellhet).ban gond lásd "Vagyonőr+", hát még egy garnitúra elhelyezése. Én eddig 45 km mentem vele, de tegnap napsütésben, majd este száraz úton. Tapasztalat elég csendesnek tartom, azt a gumit.
Bocsi lehet, hogy kicsit komplikált ez a hozzászólás, de remélem a lényeg érthető.
Eddig az új téli gumival még nem mentem csak kb. 5 kilométert ezért nem sokat tudok róla mondani. Majd ha megjön a tél akkor fog kiderülni hogy jó választás volt vagy sem. Remélem hogy nem lesz vele semmi gond mert a téli gumi tesztekben ez a típus mindig nagyon jól szerepelt.
Én is náluk vettem. Igaz én maradtam a 4 évszakos guminál, Pirelli P2500 Euro. Ár ua., szerelés ua. és nem kell tárolni és tavasszal újból szereltetni. A GY GT2 meg eladom, bár semmi bajom nem volt vele. (Állítólag 90%-os) Már 20 telet végigautóztam "4 évszakos" gumival (Barum steel radial :-)))), talán menni fog ezzel az új 4 évszakossal is. Én az eddigi tapasztalatok alapján főleg sárra és latyakra számítok. Majd tavasszal szívesen megírom a tapasztalatokat. Most még csak annyi, hogy gyors induláskor nem nyikkan meg a kerék, hanem tapad és mintha simábban futna.
Amióta bejöttek a hidegebb idők a következőket tapasztalom. Megyek mondjuk 1 km-t a kocsival, indulás hideg motorral, és megállás után szinte mindig bekapcsol a ventillátor. Mivel ilyenkor már a fütés is be van kapcsolva, az utastérbe bejövő levegőnek nagyon büdős "meleg motor" szaga van. Ennyi idő alatt miért melegszik fel ennyire a motor? Meg az a furcsa szag? Nyáron nem kapcsolt be ennyit a hütőventillátor! Ez azóta van amióta egyik reggel nem akart indulni, és azóta is furcsa a motor, nem olyan egyenletes az alapjárata, leesik a fordulat 700 alá, aztán meg rákapcsolt, rángat egyet. És nem is olyan jól gyorsul. Mivel holnap viszem szervizbe ( :o(((((( ) mit mondjak nekik.
Nem tudom mitől lehet ez a rázás, de eléggé gyakori jelenség. Nekem ez is, meg az első is csinálta. Volna egy ötletem. Össze kellene írni, hogy akiknél jelentkezik, bármi futóművel kapcsolatos nem természetes jelenség folytassa a következő kitöltését (ha van valami, ami még fonotos lenne egy statisztikához írjátok hozzá. Hátha ez alapján rá tudnánk jönnö mi csinálja. Én kezdem a sort (2 adattal mert nekem már 2 volt)
Tegnap reggel lecseréltettem a gumikat Continental TS 780-ra.
Itt http://www.startgumi.hu/ vettem a gumikat darabját 17000-ért és velük is szereltettem fel. A szerelés centírózással 1250 Ft/db. A garancia 1 év. Én meg vagyok elégedve velük és így merem ajánlani másoknak is. Szerintem sokkal jobb áraik vannak mint másoknak.
A hűtő kitakarása itt nem sokat segít (a dCi-nél), a motor termikus hatásfoka olyan jó, hogy a nagy hidegekben szinte el se jut a víz a hűtőig. Egyszer télen megtapogattam üzemmeleg motornál (20 km megtétele után) a hűtőt meg a vastag gumicsövet: szinte jéghideg volt. Úgy lehet egy picit csalni, hogy ha már egy elkezdett melegedni a motor, akkor inkább 2000 felett mint alatt kell tartani az "utazó" fordulatot ...
Húha! És az jó? Nem azért van a termosztát, hogy a hűtő csak akkor jusson szerephez, amikor tényleg szükség van rá? Meg nem úgy van, hogy klímahűtő, miegymás egyben? Honnan tudod, hogy melyik részt kell kitakarni?
A melegítés erősen anyázós meggyőződésbeli kérdés, ki így, ki úgy szereti, de a frankó az :-), hogy finoman terhelve elindulsz, mert úgy melegszik be leggyorsabban a motor.
Ja, nálam a hőfokmérő eléggé digitális jellegű. Vagy nulla pöcök, vagy kettő vagy négy, egyéb állapotot még nem láttam rajta. Nálatok is így van?
Nem véletlenül kerestem én régebben a motortér fedélből hiányzó zajvédő, hőszigetelő filcet... Régebben valaki írta, hogy kb. 25 ezer plusz pénz lenne, ha jól emlékszem.
Bár a könyv nem így írja, de én reggelente beindítom a motort, amíg a vizet (később zúzmarát és jeget) legalább az ablakokról letakarítom. Addig sincs se menetszél, se terhelés és talán gyorsabban melegszik.
Amióta hidegebb van (értsd: ~20°C környezeti hőm. helyett inkáb ~10°Cköröl) a motornak kb. 5-10 perccel tovább tart bemelegednie. Ezt úgy értem hogy mire az első pöttyött eléri a mutató. Mi lesz, ha bejön a -10°C vagy még kevesebb???
Próbálta már valaki kitakarni a hűtőt kartonpapírral? Tapasztalatok?
OFF: Én a 2107-esen 5°C alatt kitakartam a fele a hűtőt és azt tapasztaltam, hogy jóval gyorsabban melegedett a motor, és a mutató ugyanaddig ment mint takarás nélkül.
Ma végre visszakaptam Dénest. Jót tett a "kapcsolatunknak", hogy 2 napig egy olyan autóval jártam, ami hozzá képest lomha, csörög-zörög, el van hanyagolva. Ja, és nincs benne rádió, ami nálam elvonási tüneteket eredményez. Az első órákban mondjuk jólesett "csendben" gondolkodni.
Úgyhogy ma este jó érzés volt visszaülni a saját autómba. Érezni, hogy megy, mint a bolond :)) Ennek örömére a Szentendrei úton kicsit meghajtottam, a rendőrök mögöttem a Mutyuki Vagyonőr+ típúsú jármúnek látszó légellenállási csalódással. Kár, hogy nem volt kedvük versenyezni, kivi lettem volna, hogy mire képes a csodajárgányuk. (Ennél szánalmasabb már csak az I. kerületi rendőrség Smartja... Rendőrségi felirat, fényhíd, muuuhahahaha... :)))
A pénzügyi dolgokat meg áthidalom: több munka, több helyen, elkezdem a weblaptervezést üzletszerűen is, kalandvágyból. :)
A felnikbe vagy a féktárcsákba esetleg megragadhatott a sár és attól is rázhat, érdemes megnézni házilag, és ha nem még mindig meg lehet a hátsó kerekekkel cserélni az elsőket,ha ettől elmulik akkor biztos a kerékkel van a baj. Szvsz e két ok közül lesz valamelyik a hiba oka.
Legegyszerűbb megoldás kézzel végigsimitani a gumikat ,érezni lehet a szálszakadást,vagy a két első kereket hátra rakni. Valószinű gumi vagy felni problémád van.A gömbcsuklok inkább kopognak. Nagy sárban nem jártál?
5 hónapos, 7500 km van benne. Szerviz a téli gumik felrakása alkalmával lesz. Ha a gömbcsuklókkal van a baj, hát már bocsánat, de hanyatt szopom magam, annak ennyi idő alatt nem lenne szabad tönkremennie. Vagy nézessem meg?.... A fene, belémtetted a bogarat...
A Te jelenséged sem kis dolog!A rázásról annyit,hogy én már hallottam olyat,hogy hiába jó minden,a gumiba van olyan anyaghiba,ami a rázást okozza.Nem akarok vészmadár lenni,de a gömbcsuklóval minden rendben van?Milyen idős a thaliga?Szervízbe voltál?
Nem vagyok a száguldozás híve, de ennyit majdnem megy a 65-ös Thalics, ebből gondoltam. A 80-as símám megy elmondások szerint (pl Köny gépe) 180-190-et. No, mindegy, hisz úgysem erre az ámokfutásra találták ki a dCi-nket :-)