Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2022.08.03 -1 0 12146

Gyárilag új, vagy csak Debrecenben új ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (12145)
Törölt nick Creative Commons License 2022.08.03 0 1 12145

Megint van új csuklós merci, AAAT-valami a rendszáma.

S6tech Creative Commons License 2022.07.30 0 2 12144

Igazából szerintem nem rossz ötlet hogy bevezették a Nyugati kiskörútat is a közlekedésbe, de nem így.

Én azt sem tartom jó ötletnek hogy a Piac utcáról minden szaműzve lett. A 14-es és a 42-es útvonala gyakorlatilag végig megy a kiskoruton a semmi közepén és nem érint semmit. Nem így kellett volna, pont a fontos megállókat vették ki belőle.

A 42-es menetrendje tényleg nagyon zavarzékony volt, rengeteget késtek főleg tanítási időszakban. Nem feltétlen rossz az, hogy kettévágták a 47-42-est de annak idején pont azért olvasztották össze, hogy átszállásmentesen ellehessen jutni a Teglaskertbol a belvárosba, na most ez pont megszűnt.

 

Sokkal értelmesebbnek találtam volna, hogyha a 42-es marad a Piac utcán, a régi útvonalán annyival rövidebbként, hogy a Nagyallomastol. 

 

Es pl a 47-est kellett volna meghosszabbitani a Segner térig a kiskoruton át vagy mint a 49Y-t, hogy a Széchenyi utca érintésével vagy pedig a Hatvan utcáig a kiskörúton majd a Hatvan utcán át a Segnerre, szerintem több utast vonzott volna mint így. A 14-es pedig legalább az OTI-nál maradhatott volna ha mar a buszallomás és Segner tér kikerült. A Nagy Imre utcai szakaszra pedig mehetett volna a 12-es a Segner tér - Hatvan utca -Nagy Imre utca - Csemete utca vonalon, vagy akár a 15 15Y és az pedig a Széchenyi Kossuth utcán át érné el a Klaipedát. Lehetett volna szerintem jobban átszervezni oda a közlekedést mint így ami lett.

Előzmény: Econell99 (12143)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.29 0 1 12143

Amúgy állandó jelleggel is átmehetne a 10-es meg 46-os csoport a kiskörútra. Ebben osztom a DERKE véleményét. Azoknál még értelme is lenne.

Előzmény: S6tech (12142)
S6tech Creative Commons License 2022.07.29 0 0 12142

Egy hónapra átrakni nagyobb zavarzékonyságot okozna és még tobb megálló maradna ki, és lássuk be azert akkora nagy probléma szerintem ebből nincs a Mentőállomás megálló nincs messzebb a buszállomástól. A 3 3A 4 pedig megáll a Helyközi autóbusz-allomas megállóban.

Előzmény: Econell99 (12141)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.29 0 1 12141

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2528?fbclid=IwAR0hrONvv8_IAU832wXszViqSBhs2WG1Wrvi5TirW6ImjWxA-4EFnOCDRpo

 

Egy hónapig lesz zárva a Mechwartnál megálló, egy hónapig!! nem fog megállni a 10-es meg 46-os csoport a buszvégnél. Erre kíváncsi leszek. Legalább ideiglenes átrakhatnák a kiskörütra őket a 49Y útvonalán, hogy érintsék a buszállomást, úgyis rá vannak izgulva a kiskörútra. :D 

Ebben a helyzetben még értelme is lenne, és pont ezeket a járatok nem rakják át :D

 

marky-511 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 12140

A 12-es buszra gondolt.

 

Az új megállónál állítólag gondok vannak a ráfordulással a Mester utca felől.

Előzmény: trizs77 (12138)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 12139

Az új nyugati kiskörútnak az (egyébként találó) gúnyneve a városi autópálya. :D

Előzmény: trizs77 (12138)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 12138

Debrenben autópályán is jár trolibusz ?

 

 

Előzmény: ron89 (12137)
ron89 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 12137

Csak idő kérdése, és a régit meg fogják szüntetni, mert ott nincs öböl, és feltartaná az autópálya forgalmát. Kicsit többet kell majd gyalogolni a villamoshoz, de az senkit se érdekel. Gondolom valami bürokratikus oka lehet, hogy még a régit használják.

Előzmény: S6tech (12135)
torqmatic Creative Commons License 2022.07.27 0 1 12136

feladja a troli üzemet a folyamatosan fejlődő es egyre nagyobb hatotavot biztosító elektromos buszok miatt.

 

Évek óta temetik a trolikat sokan, pedig bőven vannak még hiányosságok az elektromos buszokkal. Több hónap telt el itt is a forgalomba állítás eredetileg tervezett időpontjához képest és még azt se lehet tudni, hogy ez mikor történik meg. Az üzemeltetésről pedig még nem is beszéltünk, de ha a Volánbuszos tapasztalatokat vesszük alapul, akkor itt se lesz túl rózsás a helyzet. Szóval a trolibuszhálózat felszámolása rövid vagy akár középtávon - főleg ilyen üzemanyagárak és ilyen elektromos buszok mellett - biztosan nem aktuális.

Előzmény: 7-es troli (12133)
S6tech Creative Commons License 2022.07.27 0 0 12135

A Csemete utcán lett egy új megálló de a 12-es még a régiben áll meg, miért? Egyébként azt hittem a 12-est is átteszik a Segner tér - Hatvan utca - Nagy Imre utca - Csemete utca útvonalra 

Adambence Creative Commons License 2022.07.26 0 0 12134

Az eCitarókról mit lehet tudni? Úgy rémlik, nagyban promózták a májusi átadást, aztán ha jól láttam még a kinti töltőoszlopok munkálatait sem kezdték el

7-es troli Creative Commons License 2022.07.26 0 2 12133

A nagy kérdés az, hogy mekkora a futásteljesítménye a debreceni illetve a budapesti GST troliknak. Ugyanis tobb kötelező javitas, karbantartás ahhoz kötött. A BKV GST trolijai szerintem sokkal tobb km-t futottak, sokkal rosszabb utviszonyok között, mint A DKV-s társaik. Pesten az utastér is gyorsan lelakottá vált, míg Debrecenben még mindig jobban vállalhatók, de rendszeres tisztítás elengedhetetlen.

 

Nekem erős a gyanúm, hogy idehaza Debrecen lesz az első varos ami majd feladja a troli üzemet a folyamatosan fejlődő es egyre nagyobb hatotavot biztosító elektromos buszok miatt. Sajnos azert Látható, hogy nem arra járnak a trolik ahol sok az utas. pl van olyan nagy lakótelep ami csak busszal érhető el pedig 20 evvel ezelőtt még voltak tervek a troli hosszabbitasa ra Segner tertől.

A viszonylag jo állapotú trolikat meg eladják keletre. De ne legyen igazam.

Előzmény: ARC187V (12129)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12132

Teljesen jogos, csak nem tudom, belemegy-e az önkormányzat, hogy megszűnjön egy parkoló.

A Mester utca megálló nagyon rossz helyen van, mert a forgalmat lassítja, mivel nincs buszöböl. Ezért nem fogják áthelyezni sem. A körutat kellett volna úgy építeni, hogy legyen hely egy rendes megállónak.

Előzmény: Econell99 (12131)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12131

Igazából azért is gondoltam a Miklós utca megálló áthelyezésére, hogy ha már Széchenyi-Tisza István kereszteződésben is van megálló, akkor legyen ott is. Meg ne csak dísznek menjen le a Miklós, ha már mindenképpen arra viszik. Igazából nagy dolog se lenne. Az öböl megvan, leraknak egy táblát, meg a jelenlegi Miklós utca megállóból átviszik a várót.

 

Meg azért a Mester-Nagy Imre kereszteződés is gáz. A Pláza irányában lévő Mester utca megállót átrakhatnák a kereszteződés után. Mert a 14-42 így megáll kb. 50 méteren belül kétszer, az A1 meg a Hatvan utca után csak Honvéd utcán. Jó, az A1 nem sokat számít, de voltak olyan hírek, hogy a Bethlen utca OTI felőli részén ki akarják iktatni a forgalmat, akkor átkerülhet a Nagy Imre utcára a 10/10A/10Y, 13, 22/24, 33 is, akkor viszont már nagyon számítana. 

 

 

Előzmény: marky-511 (12130)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12130

Ez igaz, van külön hely a sávnak. 

A Miklós utcán is lenne hely a megállónak, de nem tudom, lenne-e igény rá. Azon a részen eddig sem állt meg a busz, a jelenlegi megállótól pedig elég messze van. A belvárosi szakaszt nem fogja pótolni.

Előzmény: Econell99 (12127)
ARC187V Creative Commons License 2022.07.25 0 1 12129

Meg mikor esnek át nagy felújításon mivel üzembe helyezésük odta nem csináltak rajtuk semmit jó formán.a BKV.s társaik már rég átestek 1 nagy felújításon.

Előzmény: ARC187V (12128)
ARC187V Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12128

A SOLARIS trolikra mikor raknak légkondit.mert igy hőségben a solarison nagyon melleg van.

Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 0 1 12127

Nem tudom, hogy hogyan tervezik, de igazából Széchenyi-Antall József kereszteződésben van hely különálló balrakanyarodó sávnak. Ha ott megoldják a külön balra sávot, akkor nincs gáz. Bár a legjobb tényleg az lenne, ha érintené a buszállomást mindkét irányban, ha már a Piac utcáról ki lesz tiltva.

 

Meg ha már így marad, akkor legalább csinálhatnának egy Miklós utca megállót a Miklós-Antall József keresztesződésben, hogy valamelyest pótolja a régit. Ha jól rémlik van is ott egy buszöböl, ami jelenleg parkolóként van használva.

Előzmény: marky-511 (12126)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12126

Így a Széchenyi - Antall József utca kereszteződésben fogja feltartani.

A 42-es zavarérzékenységére sem megoldás az, ha kihasználatlan szakaszra teszik. 

Előzmény: Törölt nick (12125)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12125

Legalább nem fogja feltartani a többi buszt a Kossuth-Piac kereszteződésben. A 42-es miatt is sokan sipákolnak, egyébként pedig azok tudják a legjobban, hogy mennyire zavarérzékeny volt és milyen sokat késett, akik napi szinten használták.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12124

Rengeteg értelme van a Miklós utcára fordulni, ha nem áll ott meg. A Széchenyi utcán kéne úgy módosítani a lámpát, hogy lehessen balra térni. Legalább a buszállomás mindkét irányban érintve lenne. 

Előzmény: Econell99 (12123)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 -1 0 12123
7-es troli Creative Commons License 2022.07.24 0 1 12122

Úgy tűnik megmenekült a 401.

 

június 20.-i bejegyzést kell keresni

https://hu-hu.facebook.com/people/Omnibusz/100021968271948/

 

Regisztracio ill bejelentkezés nèlkul elérhető a link.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12121

A vásárlói járatnak elvileg pont az a lényege, hogy ingyen eljussanak azok, akiknek nincs bérlete. Az új útvonalnál figyeltek arra, hogy minél kevesebb lakóhelyet érintsen. Az egy dolog, hogy a Dobozi kimarad - kisebb rosszindulattal azt lehet mondani, hogy ott a 43-as, még ha az nem is ingyenes.

A Bem téren viszont ténylegesen voltak felszállók, és mivel az új útvonal a Bethlen utcán halad, nem lesz megállás a Bem téren, a következő pedig már a Malomparkon túl van. Arról nem is beszélve, hogy a Petőfi tér is kimarad, és sok belvárosi lakóház.

 

Nem értem, ilyen körülmények között minek kell az Auchan-nak saját viszonylat. Átszállás nélkül a legtöbb megálló nem megközelíthető, illetve a környékén kevés a lakóház.

Előzmény: Törölt nick (12120)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12120

Szvsz nem lesz sokkal több utas az A1en, sőt inkább kevesebb, mert az a pár, aki szokta használni, többnyire a dobozi környékén szokott felszállni, és a busz pont azt a környéket nem fogja érinteni jövő hónaptól. Nyilván ezzel is a spórolás a cél, de ha csak simán visszavágták volna az állomásig vagy a Munkácsy utcáig, a km nem (lenne) sokkal több, viszont az a pár utas legalább megmaradna .

Egyébként a tóci felé is járt Auchan busz egy időben, de megszűnt mert alig volt rajta valaki. Aki ott lakik és nincs kocsija, nem fog 2x20 percet buszozni a madaras teszkóba, hanem gyalog leugrik a lidlibe, aldiba, sparba vagy a 15733 kisbolt közül valamelyikbe.

S6tech Creative Commons License 2022.07.22 -1 1 12119

Előzmény: Econell99 (12118)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.21 0 0 12118

Ha tényleg így lesz akkor még utas is lesz rajta. :D 

 

Bár én még mindig ezt tartanám a legértelmesebb útvonalnak: Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - István út - Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Pósa utca - Kishatár út.

Így lenne az igazi az utasforgalom.

 

 

Előzmény: S6tech (12117)
S6tech Creative Commons License 2022.07.21 0 2 12117

Na augusztustól az A1-es útvonala is módosul.

Nagyállomástol indul a Nyugati kiskörúton és az Egyetem sugárúton át.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!