mINDEKINEK hELLO! Az alábbi linken található egy letölthető ASTRA F javítási kézikönyv. Sajnos, némelyik ábra nem jól látszik, de hátha tudjátok használni.
új családi autót szeretnénk venni. 2004-05-ös dízel H astrát néztünk ki. Lebeszéltek a 307-esről, így ez maradt.
Láttam, hogy viszonylag sok fajta motor van, 1.7-esben kettő is: 82 és 101 LE-s. Elsősorban ezeket láttam. A totalcaron olvastam, hogy már van 1.3-as is, de gondolom az fiatalabb.
Melyik jó? Elsősorban meghibásodás és fogyasztás érdekel. Nem lényeges szempont a gyorsulás, mert családi autó lesz, de nem ártana, ha menne is..
Sziasztok! Új vagyok itt,Üdvözlök mindenkit aki e villámos márkát választotta. Nekem is van egy ,mégpedig egy Kadett 1,7D.1989es. Riasztó,központizár,szervókormány,meg természetesen rozsda itt ott.
A gondom a köv: Hidegen nehezen indul,sokat kell gázadással köszörülni/10-15 sec/,ha elkapja noncs alapjárat,csak ha tartom a gázpedált.Korábban kb 2év és 70.000km simán röffent -20ban is. Csinál továbbá olyat,hogy inditás után mig nem pörettem meg a motort egy erősebb gázfröccsel,elég kopogósan jár/ mint egy öreg FIAT diesel/.Ilyenkor elindulva vele gázadásra a kopogás már nekem fáj,de egy -üres-gázfröccs -korom kombináció után lehalkul normális diesel csattogásra. Illetve részterhelésen rángat.kb olyan 3ik seb 50km/ó körüli fordulatoknál.Először csak kicsit,aztán jobban,végül már ki akar esni a motor.Kuplung ki-be,megint előlről. Fölé kell váltani,akkor nem rángat be.De ez nem normális szerintem. Ha az adagoló nem kapja meg a motorról a "meleg" jelzést az egyik vezetéken a kettőből, a csattogást nem lehet elmulasztani.
Erre varrjatok gombot. Mihez nyuljak? Műhelyünk van,Fater,meg egy haver is autószerelő,bár az Öreg már nem praktizál.
Köszönettel B.István
Ui: Ezt először elküldtem aZ Astra Kadett topikba is,de ide kellett volna. Ha valaki kétszer olvassa,és zavarja ,attól elnézést kérek.
Astra G-ben kellene egy pár vezetéket átjuttatnom az utastérből a motortérbe. Van erre valakinek ötlete, hogy hol lehetne ilyennel próbálkozni? A gyári átvezetést elég bonyolultnak találom, hogy oda berakjak plusz vezetékeket. Azon kívül nem találok egyéb lukat, hacsak nincs elburkolva. Mert hát a tüzfal hangelnyelővel van borkolva. Az autó egyébkként egy GM motoros dízel változat. X17DTL
Sziasztok én opel astra h hoz keresnék váltót M32 es tipust ha esetleg van valakinek.1.9 diesel az enyém és 2005 évj.Ha valaki tud hivjon 06705110340 Előre is köszi
Előszőr is mikór volt olajcsere azzal kellene kezdeni mert lehet hogy régi az olaj és híg, másrészt az olaj gombát kell megnézni mert az ad jelet a lámpának. Olaj sártól koszos lehet és ragadhat , Ha kiveszed van rajta egy kis lyuk és talán ki tudod pucolni kicsit negjáratni egy tűvel a benne lévő pici lapocskát, azt nyomja az olaj.
Ha ez sem segít akkór az olaj szivattyúba is van szelep , és állás után elejti az olajat, vagy maga a szivattyú kezd kopott lenni de ezt betudják mérni órával a gomba helyén. Remélem tudtam valamit segíteni sajnos sok az összetevője de elöszőr méresd be az olajnyomást.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogyha 1-2 orát áll az autóm az olaj visszajelző lámpám kb 5-6 másodperc múlva alszik el!???? astra classic II 1.7cdti 82le
van egyproblémám astra 1,7tds isuzu autómmal. Néha nem úgy megy ahogy kellene olyankor hangossabban is jár és kokszol is kicsit, olykor meg megy mint a meszes és halkabb a járása. Mi lehet vele ? A porlasztók csinálhatják vagy a turbó szarakszik?
Lehet benne légtömegmérő 93 -as az autó és azt eheti a fene? segitsetek kideríteni niért csinálja.
Sziasztok!Nekem van egy (Y17DT)Isuzu1.7dti astrám 2001-es.Menet kőzbenszaggat,rángat(nem mindig) Az OPEL -nál nem irt ki hibakódot,de elmentem egy au.vill.szer.-hőz,akinek jóbb a müszere.Nála a mot.vezérlő elektronikát irta.Állo helyzetben +93'C-fok a beszivott levegőt érzékel!! Ha a légtőmegmérőről lehúzzuk a csatlakozót nem áll vissza -40'C-ra , ill. nem ír kábelszakadást.Ezzel szemben +100'C-ra megy fel az érték.Egy másik szerelő azt mondta ,az autó hamis adatokat add vissza,és nem az a baj,hanem az adagolóvezérlő elektronika a hibás.Most nem tudom kinek van igaza.Állítolag szokták javítani,nem kell drágán másikat venni.Ha tud valaki tapasztalattal segíteni , megköszönöm!! Email: erneszt70 @citromail.hu
Szia! Nekem is (Y17DT)isuzu motoros astrám van ,ezzel a problémával.Neked sikerült már megjavítattni?Cimem:erneszt70@citromail.hu Ha igen mi volt a hiba?
Sajnos sorra jönnek elő a hibák a B-s zafirámon......1.9 cdti 150 Le.
Ma jöttem vele haza, autópálya 160 tempomat...és már majdnem haza érkezvén furcsa erős hangot hallottam a motortérből(zene mellett!!!!!) majd mikor lassaban mentem úgy 50 körül, akkor égett gumi vagy égett kuplung szagot éreztem....
Haza értem és a garázsban felnyitottam a motorháztetőt és erős szag csapott meg +++füstölt vmi!!
Nem tom mit tegyek? el merjek e vele indulni holnap? mondjuk az bisztos h beviszem a szervíbe!!!
Diagnosztikával ki lehet az ilyen hibák okát mutatni????
van egy egyeves Opel Astra Classic 1.7CDTi-s kocsim aminek immar masodszor jelzett hibat a kipufogo osszetetel lampa. Az elso esetben olaszorszagban javitottak nem kis bonyodalmak aran es mivel nem tudtunk olaszul es a GM sem nem tudom miert jelezett , masodszor magyarorszagon vittem szervizbe ahol is azt mondtak hogy a computer a fojtó szelep hibajat jelezte es csak nyugtazni kellet.
A KERDES:
Mi is az a folytó szelep es milyen hibajelensegeket okoz a hibaja?
Sziasztok! Egy kis segítséget kérek! Olajat szeretnék cserélni a barátnőm kocsijában, 89-es Opel kadett 1.5 TD (Isuzu motoros) eddig a szerelő cserélte. Sajnos nem tudom milyen olaj kell hozzá. Könyve nincs meg, kérnék egy kis segítséget. Köszi.
Neked benzines autód van ?Ha érdekel az adagolók müködési elve,akkor nézd meg az AUTÓSZERELŐ-MŰHELY című fórumon.ÍRD BE a keresőbe ,hogy adagoló. Jó szórakozást.
Na ez kezd érdekelni. Ha a vákum dob csak az alapjáratot emeli akkor miért van a motor hőfokához igazítva. Nem ismerem ennek az adagolónak a belét de látom hogy 1 kart mozdít és szerintem több kaját ad neki. Tehát valami dúsító szerű szerepet játszik. Ha megkérhetlek légyszíves írd le valójában hogy működik ez a renszer( szerinted). Tehát hogyan állítja az előtöltést és mikor melyik szelep dolgozik, valamint mikor kell áramot kapnia és kattania kell-e neki.
tulajdonképp az adagoló alatti szelepről beszélünk.
Ha nincs más megoldás, akkor marad a Te verziód, bár elég macerás átjuttatni egy plusz kábel a homlokfalon, de még dolgozom rajta. Ráadásul ennek a computere benn van a bal első doblemez és sárvédő között. :)
Nincs véletlenül egy villamos rajzod a G Astráról is? Kellene egy 15-ös (gyújtás) vezetéket lelnem a motortérben, de egyelőre nem találtam. Ezt kéne az adagolóra kötnöm, hogy az autót el lehessen inditani és leállitani. Most ideiglenesen kap villanyt. Néztem a motortérben a reléket, de ott ugy van megoldva, hogy gyujtásnál mérhető 12V, de addig megmarad, amig jár a motor, hiába veszem ki a slusszkulcsot a zárból. Amint leáll a motor, a relé is kattan és nincs gyujtás fesz. Gyanitom, hogy a gyujtás (15) vezeték először a kompjuterbe megy bele és onnon jön tovább a motortérbe. Fel lehetne rakni egy külön inditógombot, de maradnék inkább a gyári megoldásnál, vagyis kulcsos inditásnál.