Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 6691

Ma is fékpróbázott. A kijelző már nem működik valamelyk oldalról (a vagy b) lehet látni a képen. 

http://indafoto.hu/martin100/image/18882811-e7d96250/user

 

http://indafoto.hu/martin100/image/18882809-dfa0d999/user

Előzmény: marky-511 (6685)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 6690

Igen. Gyorsítás, fék, ajtónyitás, irányváltás, ajtózárás......

A CAF emberei meg az adatokat értékelték. Normálisak voltak, nem zavartak el senkit aki kíváncsiskodott csak utazni nem engedtek rajta.

Nem is gondoltam, hogy ekkora mázlim lesz, hogy láthatom élőben. Nagyon szépek, vigyázzatok rájuk :)

Előzmény: marky-511 (6685)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 6689

Jövőhét hétfőn, úgy hallottam félfüllel és augusztus 10-ig tart. (ez nem biztos csak hallottam mikor két vezető beszélte.

Előzmény: marky-511 (6686)
LMG-003 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 6688

Szombaton meg Vasárnap 25/25Y-in is van mostmár egy csuklós.Tegnap a 109 volt rajta meg szombaton is.

DBvonatinfó Creative Commons License 2013.06.17 0 0 6687

Szombaton a 17:20-kor induló 22-essel mentem a Köztemetőbe és csuklós volt. Ment rajta a klíma rendesen, szerencsére pont jól volt beállítva. :) Ugyanakkor az utaslétszám még a várakozásaimat is alúlmúlta, a Böszörményi úton csak 4, majd az agrárcentrum után 8 utas volt a buszon, és szerintem később sem voltak sokkal többen rajta. Am a 16:50-es is csuklós volt szombaton.

Előzmény: Törölt nick (6684)
marky-511 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6686

4-es már megint tiszta csuklós. Ennyi erővel hétvégenként visszarakhatnák a 28-ast is, legalább több utasa lenne, és persze több km kerülne a buszokba.

 

A villamospótlást mikor kezdik? Lehet már tudni?

Előzmény: Törölt nick (6684)
marky-511 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6685

Fékpróbázott? :)

 

Király képek!

Előzmény: E N V I R O 500 (6678)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6684

Ma 30A-n és 22-esen is csuklós volt. A 30A-n egész nap.

Előzmény: DBvonatinfó (6682)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6683

Boccs félre értettem én a 44-est régi nevén is használom és azt hittem arra gondoltál.

Előzmény: LMG-003 (6681)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6682

A 9:05-kor induló 12-es is csuklós volt ma, meg a 30A-n is ott volt délelőtt az LMG-139.

LMG-003 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6681

Nem 44-est mondtam hanem sima 4-est.Vagy is 4T

Előzmény: Törölt nick (6677)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.06.16 0 0 6680

A 4-es "trolin" én is láttam két csuklóst kora este, az LMG-138-ast meg az LMG-140-est...

Előzmény: Törölt nick (6677)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 6679

 

 

E N V I R O 500 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 6678

Nálatok jártam, szép villamost láttam :)

 

Előzmény: norbertos (6674)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 6677

Ma ismét alkotott a DKV. 44-es szinte egyésznap csuklós.(140, 106 meg még vagy 2-ő)

                                        48-as 17:50-kor csuklós.(115)

atty707 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 6676

Azt is tegyük hozzá, hogy hosszú idő után ez az első hibátlan hír a dkv-tól.

Ellenben jól kicsesztek a bérletárusító "nénivel", hisz árnyék nélkül főhet a bádogdobozban egész nap! Kellemes hőfok kialakulhat majd a dobozban, kivéve, ha beszerelnek neki egy klímát.

Előzmény: KSKs (6672)
LMG-003 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 6675

Csalódott vagyok ismét.Ma utaztam az 505-ös pályaszámú villamossal amibe az új utastájékoztatós rendszer van.Amit látszólag megcsináltak a külső kijelzőket kicserélték illetve a belső kijelzőket.Sajnos a bemondó hang a régi maradt de még azt is elrontották mert sokkal torzabb lett és halkabb is ráadásul amit nagyon vártam volna az az,hogy a monitorok végre üzemeltek volna de sajnos egyik se működött.Szóval ebből az egészből valaki megint jól meg gazdagszik. :(

norbertos Creative Commons License 2013.06.14 0 0 6674
Előzmény: KSKs (6673)
KSKs Creative Commons License 2013.06.14 0 0 6673

Eddig sem volt nagyon értelmes villamosközlekedés.

Amúgy addigra nem azt nyilatkozták, hogy a pályaszakasz egy része elkészül?! Ezt feltételezve viszont a tereléssel nem lesz gond.

 

A karnevál nem mehet tömegközlekedést kevésbé zavaró helyen hiszen pont a város fontosabb pontjai a menet útvonala. Valamint ha minél jobbn elviszed a karnevált az emberekhez annál többen látják, mivel maguktól sokan nem mennének ki, mert nem szomjaznak kulturális rendezvényekre, helyszínekre pl. színház.

Előzmény: LoLkA (6667)
KSKs Creative Commons License 2013.06.14 0 0 6672


Egy jól sikerült tájékoztatás. Ez hülyebiztos :D

 

Nekem tetszik :)

 

http://www.dkv.hu/hu/hirek/hetfotol-uj-helyen-a-berletpenztar

Yooha Creative Commons License 2013.06.14 0 0 6671

Váó, nem akarod beszkennelni a térképeket? :)

 

Én is láttam a CAF-ot, az Aquaticum előtt állt 3 óra körül. Nekem az a fura, hogy a dekoráció meg a madár sárgája direkt nem egy árnyalat?

Előzmény: Balu424 (6664)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6670

Falikampó van nagyon sok helyen, pl. a Verestemplom falában is, vagy a Nap utcában lévő egyik téglaházon, a Svetits falábana Szent Anna utcában. A Jászai Mari utca előtt a 4-es későbbi belső végállomásánál a házfalról lóg egy egész szigetelőcsiga, színre festve. A Pallagi út - Nagyerdei körút sarkán van egy használaton kívüli oszlop, ami a pallagi vonal vezetékét tartotta.
Plusz a kocsiszín trolitelep felé eső végében van egy csonkavágány, ami a DNyBV vágányhoz cstlakozott, és úgy tartott a Külső vásártéren keresztül a Kisállomáshoz. Az 5-ös vonal kocsijai használták azt a vágányt ki- és beálláshoz, mert a Nagytemplom előtt nem csatlakozott a fővonalba.
Meg állítólag az Árpád téren a Nyíl utcát keresztező 6-os pályája helyén van egy aszfaltcsík, ami megegyezett a régi sínek helyével, de azt én sose tudtam kisilabizálni, hogy hogyan volt valójában.

Előzmény: Gábrisvitéz (6669)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6669

Balu424 és ckg471 köszönöm szépen a segítségeteket! Tehát '58-as az "új" térképem.


Az a bizonyos 2004-es könyv megvan nekem is, de az csak annyit említ a régi 2-esről két helyen is, hogy 1956-ban indult és rövid ideig közlekedett. Hogy ez a rövid idő mindössze 1 hónap volt, az most meglepett. (OFF:Bár a rekordot szerintem a mi szegedi 8-as villamosunk tartja, ami 1951. január 22-29. között létezett, de nem olyan nyomvonalon, amit más járat nem használt.)

 

Egyébként az egykori debreceni mellékvonalaknak maradtak ma is látható nyomai? (ottfelejtett oszlop, peron, táblacsonk vagy falikampó)

És meddig volt a Rózsa utca a buszok kiinduló állomása?

Előzmény: Balu424 (6664)
marky-511 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6668

Meg nézők se nagyon lesznek, kiindulva abból hogy tizen egynéhány éve is előfordult, hogy a Simonyi úton ment végig a menet. De ez legyen az ő bajuk...

Előzmény: LoLkA (6667)
LoLkA Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6667

Az a baj, hogy így sem egy értelmes villamos, sem egy értelmes buszkö9zlekedést nem lehet fenntartani a Péterfia utca és környékén.

Előzmény: marky-511 (6666)
marky-511 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6666

Szerintem jobb lett volna, ha a Hatvan utca kimarad az útvonalból és a Piac utcáról egyből a Péterfiára menne a menet.

 

Akkor kimaradna a Baltazár Dezső tér előtti tribün, azt meg csak nem akarják.

Előzmény: LoLkA (6662)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6665
Ma délután a Nagyerdőn próbázott az 511-es CAF. Csináltam képeket meg videót is de mobilról nem szenvedek vele. Majd vasárnap felrakom ha érdekli a társaságot. A spanyol személyzet nyomta hogy "no abla" ezért benyomtam a telefont néhány fotóra. Megértően mosolyogtak :-) Aztán előkerült a magyar vezér is de utazni nem lehetett.
Balu424 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6664

Egyébként ezek a debreceni térképeim vannak:

 

http://utcanev.atw.hu/dbterkep.htm

 

 

Előzmény: Gábrisvitéz (6658)
Balu424 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6663

Természetesen a térképet később nyomták ki, mikori a pontos dátuma. A 2-es villamos csak 1956.április 1 és április 30 között járt.

 

A térkép egyébként 1958-as.

Előzmény: Gábrisvitéz (6658)
LoLkA Creative Commons License 2013.06.13 0 0 6662

Miért is jó ez az útvonal?

A Bethlen - Hunyadi kereszteződés le lesz zárva, ez azért behatárol elég sokmindent.

Most le van zárva a Honvéd - Csemete is, nem tudom akkor is le lesz-e, de így az Egyetem sgt.-n közlekedő járatok csak a Füredi - Böszörméniy felé kerülhetnek. Ez nyilván mind függ a villamosépítés haladásától.

 

Szerintem jobb lett volna, ha a Hatvan utca kimarad az útvonalból és a Piac utcáról egyből a Péterfiára menne a menet.

Előzmény: KSKs (6656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!