Valószinüleg lemerült a kulcsomban az elem, nem tudom távirányitással nyitni a kocsit. Az egyetlen kis csavart kicsavartam, de ettöl még nem jött szét a kulcs. Feszegessem vagy van vmi trükkje?
Szia! A szerviz inkorrekt volt! Kutya kötelessége lenne rendbe hozni az általa okozott problémát... Szintén 2005-ös SW Lacetti-m van, szelep problémával (szintén típushiba) vittem szervizbe a Soroksári úti márkaszervizbe. Miután garanciálisan megjavították, kiadták az autót, majd hazafelé menet tapasztaltam az általad is leírtakat. Fapad, rugó nélküli komfort, "óriás" buckák, stb. Rázott, kopogott a futómű. Telefonon jeleztem a szerviznek. A szervizes rögtön tudta, hogy mi lehet a hiba eredete. Véleménye szerint az autó megemelésekor a lengéscsillapító kiakadt, szintén típushibából fakadóan. Persze bepróbálkoztak azzal, hogy fizessek érte több tíz ezret, de végül megcsinálták garanciában. Szóval ne hagyd magad, főként, ha valóban megemelték az autót! Üdv, NaTro
Köszi a választ, ezek szerint van egy pici remény hogy visszaáll esetleg. Így katasztrófa vele közlekedni. A szervizben voltam újra egyébként, és ott azt mondták terheljem és járjak úgy vele hátha.... hát nem tudom.
Szia Mindenki! Laceti 1.4 csapott hát, és mindíg kijön ez a hiba, ha lehűl a levegő és párás a légkör: szervíz lámpa világít, semmi nem tapasztalható, vagy egy kicsit rángat indulásnál aztán semmi de ég a lámpa. Megállás valamiért 5-10perc indulás lámpa nem jelez. Megint semmi, majd u.ez kezdődik előlről. Áprilistól a meleg napok végéig 4 év alatt( jó időben) semmi nem történik. 1 éves korában feltették a kábelt, de nem írt ki semmilyen kódot.(Már félek a nyírkos taknyos időtől!) MI LEHET ITT A GOND? HA VALAKI TUDJA SEGÍTSEN! HEEELP!!
2005-ös Lacetti Sw-m van, a következő problémával: A múlt héten volt az autó 4 éves szervizen, és rögtön ezután azt tapasztaltam, hogy a hátsó futómű elkezdetett rázni. Olyan mintha sportfutómű lenne alatta, borzasztóan kemény lett a rugózása, és biztos vagyok benne, hogy előtte nem ilyen volt. A szervizbe visszavittem persze, de ott mindenféle baromsággal jött a szerelő (a lacetti futóműve sportos, a kombikat meg kell pakolni különben pattognak, rosszul koptak a gumik attól van, stb.) A lengéscsillapítókat bemérte géppel, azok jók. Komolyan mondom felnyitottam a csomagtérajtót, és lenyomkodtam a kocsi hátulját, alig rugózik teljesen kemény. Esetleg ha van valami ötletetek, hogy mitől lehet ez a jelenség megköszönném a segítséget! Üdv!
Szia Georgee bá, köszönöm a választ és a tippet. Szakszervízben mondták a hibakód kiolvasását követően, hogy a katalizátort jelezte. Ott javasolták, hogy ha még 1x kigyullad, cseréltetni kell, mert ha netán ellenőrzik majd a rendőrök a kipufogómat (!), jól megbüntethetnek... Nos, úgy gondolom, maradok annál, hogy a lámpa önmagában nem érdekel, csak, ha egyéb tünet is arra utal, hogy a katalizátor rossz. Ebben nagy segítséget kaptam itt a fórumon. A rendőrök meg csak nézzék a kipufogó gázaim összetételét. Ki hallott már ilyet? A rossz benzin meg tényleg tragédia. Mit jelent a "járj még vele kicsit", ha rendszertisztítót teszek bele? 10 km? 100? :-) Ormió
Szia Georgee bá, köszönöm a választ és a tippet. Szakszervízben mondták a hibakód kiolvasását követően, hogy a katalizátort jelezte. Ott javasolták, hogy ha még 1x kigyullad, cseréltetni kell, mert ha netán ellenőrzik majd a rendőrök a kipufogómat (!), jól megbüntethetnek... Nos, úgy gondolom, maradok annál, hogy a lámpa önmagában nem érdekel, csak, ha egyéb tünet is arra utal, hogy a katalizátor rossz. Ebben nagy segítséget kaptam itt a fórumon. A rendőrök meg csak nézzék a kipufogó gázaim összetételét. Ki hallott már ilyet? A rossz benzi meg tényleg tragédia. Mit jelent a "jáj még vele kicsit", ha rendszertisztítót teszek bele? :-) Ormió
Én Chevy szervízben dolgozom és nem a katalizátor az oka az úgynevezett"MIL" lámpa felgyulladásának. Több oka is lehet. Vagy az EGR szelep szorulása miatt jelez(ez az olcsóbb)vagy a motorban lévő szelepek szorulása miatt(amire már jött ki javítási utasítás) ami viszont a drágább.De okozhatja a befecskendező szelepek esetleges meghibásodása vagy a gyújtó gyertyák szükséges cseréje is.Mindenesetre érdemes bevinni egy szak szervízbe és kiolvastatni a hibakódot a gyári műszerrel. Az már sokat segít. Egy biztos majdnem minden esetben a rossz minőségű üzemanyag okozza a hibát és sajnos mindegy az ember hol tankol, mert mindenhol nem túl jó üzemanyagot kap. Ami szokott segíteni az az amikor már nagyon kevés benzin van a tankban akkor ráönt az ember 2 doboz valamilyen üzemanyag rendszertisztítót és jár még vele kicsit. De a hibakódot sajnos töröltetni kell utána.
Szia, köszönöm, egyenlőre teljesen hibátlanul megy. Ha kigyullad is a lámpa, amíg egyéb tünete nem lesz, nem viszem szervizbe. Remélem, megúszom... :-) Ormió
Ha tényleg a katalizátor a gond, csörgő-zörgő hangja lesz, illetve megnő a kocsi hangja, nől a fogyasztás, lomhább lesz a kocsi. (Matizoknál ki szokott égni a kerámia) Az ára igen jelentős!
Sziasztok, Lacetti SW 1,6 50 ezer Km-t futott. Sárga lámpa, mondják, a katalizátortól volt, és ha még1x kigyullad a lámpa, ki kell majd cserélni. Mennyire számíthatok költségben? Mi van, ha ég a lámpa, de tovább használom (először ugyanis megnyugtattak - nyaralás előtt -, mehetek vele, majd utána hozzam be a szervizbe.). előre is köszönet :-) Ormió
Érdekes dolgokat mondasz!Ha elolvasod más autók topikjat is,hasonló gondokkal találkozol!Ajánlom a Totálcar népitélet topicot!Ott öszintén ir mindenki a kocsijáról,nem mintha itt nem tenné ugyanezt!A szelep problémákat a nem megfelelő bejáratás és a benzin is okozhatja!Csere után megszünhetnek ezek a problémák,ha odafigyelünk! Családi autónak az SW tökéletes,biztos vagyok bent,hogy szeretni fogjátok! Én 90ezret mentem már vele,de a szelepcserén kivül más gondom nem volt vele! Jelenleg adalékolt 95-öst vagy 98-as oktánszámú benzint használok!Nem biztos,hogy ami olcsóbb az jó is!Úgy látszik a Chevik érzékenyek az üzemanyagra!!
Elnézést mindenkitől, hogy Lanos-t érintő kérdéssel fordulok hozzátok, de nem találtam más fórumot, ahol kérdésemet feltehetném.
Mennyi a korrekt ára egy 1.6-os, 16 szelepes (106LE) jó állapotú, bontott Lanos blokknak? Csak a csupasz blokk, generátor, trafók, stb. nélkül, hengerfejjel. Saccperkábé is jó lenne, hogy képben legyek.
A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:) A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot... A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel. A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel.. a régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit. A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat illetve a lacettiklub honlapját úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam... A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett.. A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább.. Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam... A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák? Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző? Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít? Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás.. Melyik évjárattól vannak az új szelepek? Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet.. Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..
A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:) A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot... A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel. A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel.. a régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit. A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat illetve a lacettiklub honlapját úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam... A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett.. A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább.. Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam... A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák? Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző? Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít? Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás.. Melyik évjárattól vannak az új szelepek? Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet.. Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk.
Üdv Lacettisek!
Idestova 1 éve vagyok Lacetti – 1,6 platinum sedan – tulaj, a tapasztalataim és az élményeim vegyesek. Előtte egy 1,3-as Daewoo Lanost hajtottam 6 évig „panaszmentesen”. A Lacettin eddig kilométerórát és vezető ülést cseréltek, most pedig fogy a hűtőfolyadékom (kb. 1L/1000 Km) és hónapok óta nem találják az okát. Egyébként szerettem a gépet szerintem szép és nagyon kényelmes, ha még a fogyasztásból is lehetne 1-2 litert csökkenteni, akkor maga lenne a tökély.
Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete a hűtőfolyadék szökésre vonatkozóan azt megköszönném!
Üdv Mindenkinek!
Sziasztok! Lenne Lacetti-re való 4 db. könnyűfém felni gumival együtt. Adatok: méret 205/50-R16, dunlop sport, kb 17000 km-t futott, hibátlan, szinte új. A felni AWS Classic Lacetti-re való gyűrűvel. A felni karc, és sérülés mentes, szintén hibátlan. Sajátom és vigyáztam rá, de mivel eladtam az autót, így megmaradtak a kerekek, és eladnám 25000/db áron, valamint adok hozzá 4 db. kerékőrt ajándékba.
Hello! Hozzas huzavona után, Focus vs. Lacetti az utóbbi mellett döntöttem. Remélem nem fogom megbánni. Tanácsokat kérnék, hogy miket nézzek meg az autón, mielőtt megveszem, mik a tipikus hibák? Amúgy vétel előtt elviszem egy Szakszervízbe, hogy nézzék át teljesen. Ezzel kapcsolatban is érdekelne, hogy melyik a legjobb Chevy szervíz Budapesten? Előre is köszönöm!