a kulso homerseklet jelado mennyire szokott elromlani?
nekem mindent mutat csak a normalis homersekletet nem :)
a jobbos tukor aljan van..leszedtem e tukrot megtisztitottam a kontaktot,de nem sokat segitett...a jelado romolhatott el vagy mashol kell keressem a hibat?
Így van! Ha emelem, megszünik a dadogos de turbót nem lehet hallani továbbra sem, és errő is is kevesebb! És ahogy írtam ez csak a jobbi eset mert van hogy fel se megy 1800-2200 fölé és ballaghatok 20-al amig le nem állítom és újra nem indítom.....aztán pár km és ugyan ez történik :(
Egy nagyon sürgős problémámában kérném a segítségeteket:
A jelenség a következő:
Egy hete indítás után is világított továb az izzítást jelző lámpa.5-6 per mulva elaludt, majd megint világitani kezdett ez így ment negyed órán keresztűl aztán egy hétig semmi.Tegnap reggel megint el kezdett világítani és így is maradt.Délután elindultam vele továbra is világitot, 2 km után kb 80 km/h-nál mintha le léptem volna gázról elkezdett lassúlni a kocsi egésszen addig míg max 20-al tudtam tovább haladni és a fordulat szám sem akart üresben sem felpörögi 2000-2200 fölé. Leálítottam, ujraindítottam lámpa világit sebesség megvan bár gyengéb ,10 km után megint vissza 20 km/h-ra.
Ma voltam kiolvastatni a hibát és a turbó nyomást szabájzó szelepet hozza! Üres járatban 2200 ig felpörög hallani hogy a turbó elvileg! sehol nincsen dadogni kezd 3000 nél elmarad de turbó mintha még mindig nem lenne....! MIT KELLENE TENNEM??? A diagnosztikás azt mondja lehet mehanikus szorulás lesz esetleg tengej lógás, korom felrakodás és lehet nem is a szelep....
VÁRNÁM MIELÖBBI MEGTISZTELŐ VÁLASZOTOKAT!!!!! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!!
Köszi, megerősítettél abban, hogy valószínűleg jót teszek azzal, ha 160-170 ezer környékén kicserélem a váltóban az olajat, még ha a könyvében nem is írnak erről...
A váltóba miért kell olajat cserélni, ha nincsen megbontva a rendszer ? Ha kell milyen intervallumban ? Mi van ha nem cserélek, következmény? 190000 km van a cdti-be szerintem ezidáig ez nem volt cserélve.
Jó estét! A szakemberektől kérdezném: 2008-as Trafic (M9R) váltójában kell-e (és ha igen, mikor?) olajat cserélni? Esetleg más fontosabb cserélendő dolog, így 160e km környékén? Köszi a válaszokat!
Nekem ez is tetszik, OPEL TIS 2000 ben található. (és van egy pár hasonló)
Reklamáció:A szembejövő járművek fényszórójának visszatükröződése a belső tükörben zavar. A vezető azt hiszi, egy másik jármű előzi éppen.
Ok:Elválasztófal üvegezése kedvezőtlen szögben állGyártási megoldás:A W0LF7BBA55V650431 járműazonosító számtól kezdve (2005. július 22.) a rakodótér elválasztó fal módosított hajlásszögű üvegezéssel kerül gyártásba.
A 2007-es modellévre tervbe van véve a rakodótér elválasztó fal nem tükröződő üvegezésének kivitelezése.
Hibaelhárítás:Indulatos vevőreklamáció esetén mód van a rakodótér elválasztó fal lecserelésére egy új, módosított hajlásszögű üvegezéssel szerelt rakodótér elválasztó falra (PN 93 161 449 / Cat.No. 44 30 744). A belső visszapillantó tükör eltávolítása, meghatározott országokban fennálló törvényi feltételek miatt, nem egyszerű.
pl. ha alacsony a hőmérséklet, bekapcsolja a hűtőfolyadék fűtést.
Valami feszültség eséssel kapcsolatos a probléma, mert a bekapcsolt tompított miatt is a tápfesz esik le.
Mi traktorokat szerelünk, és ha ilyen van, akkor általában a kályhánál kezdünk. Tehát akkusaruk, főbizti, testelés, stb.....bár valaki biztosan végignyomozta ezt is.