Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T_H Creative Commons License 2012.01.12 0 0 4474

Örülök, csak nem értem az összefüggést :-)

Előzmény: fúrómester (4473)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.12 0 0 4473

Végállásnál egy pici lukon sprickol át az olaj, ennek van néha betyár hangja. Ha ez elmúlt tessék örülni! :-)

Előzmény: T_H (4472)
T_H Creative Commons License 2012.01.12 0 0 4472

Érdekes dolog történt!

 

Ahogy írtam, tegnap volt a gépben váltó és motorolaj és szűrők csere.

 

Eddig ha végállásba kitekertem a kormányt, akkor a szervónak elég hangos jelzése volt a végállásban.

Most meg csend. Hiába tekerem és "feszítem", semmi erősebb hang.

 

Ez hogy függhet össze. Kormányszervónál annyit csináltunk, hogy levettül a tartály tetejét, megnéztük milyen színű a szervóolaj, de ezen kívül semmi.

 

Mi lehet az összefüggés?

szabykRST Creative Commons License 2012.01.12 0 0 4471

sziasztok,

 

a kulso homerseklet jelado mennyire szokott elromlani?

nekem mindent mutat csak a normalis homersekletet nem :)

a jobbos tukor aljan van..leszedtem e tukrot megtisztitottam a kontaktot,de nem sokat segitett...a jelado romolhatott el vagy mashol kell keressem a hibat?

 

koszi :)

j.veyron Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4470

Székesfehérvár!

Előzmény: vargamunka (4469)
vargamunka Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4469

szia

 helyileg??

 

Előzmény: j.veyron (4468)
j.veyron Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4468

Szebb napot!

Így van! Ha emelem, megszünik a dadogos de turbót nem lehet hallani továbbra sem, és errő is is kevesebb! És ahogy írtam ez csak a jobbi eset mert van hogy fel se megy 1800-2200 fölé és ballaghatok 20-al amig le nem állítom és újra nem indítom.....aztán pár km és ugyan ez történik :(

Előzmény: vargamunka (4467)
vargamunka Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4467

szép napot 

2600-2700 nél elkezd dadogni majd ha emeled a fordulatot  megszűnik ?!!

csak érdeklődöm ?

Előzmény: j.veyron (4466)
j.veyron Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4466

Sziasztok.

Egy nagyon sürgős problémámában kérném a segítségeteket:

A jelenség a következő:

Egy hete indítás után is világított továb az izzítást jelző lámpa.5-6 per mulva elaludt, majd megint világitani kezdett ez így ment negyed órán keresztűl aztán egy hétig semmi.Tegnap reggel megint el kezdett világítani és így is maradt.Délután elindultam vele továbra is világitot, 2 km után kb 80 km/h-nál mintha le léptem volna gázról elkezdett lassúlni a kocsi egésszen addig míg max 20-al tudtam tovább haladni és a fordulat szám sem akart üresben sem felpörögi 2000-2200 fölé. Leálítottam, ujraindítottam lámpa világit sebesség megvan bár gyengéb ,10 km után megint vissza 20 km/h-ra.

Ma voltam kiolvastatni a hibát és a turbó nyomást szabájzó szelepet hozza! Üres járatban 2200 ig felpörög hallani hogy a turbó elvileg! sehol nincsen dadogni kezd 3000 nél elmarad de turbó mintha még mindig nem lenne....! MIT KELLENE TENNEM??? A  diagnosztikás azt mondja lehet mehanikus szorulás lesz esetleg tengej lógás, korom felrakodás és lehet nem is a szelep....

VÁRNÁM MIELÖBBI MEGTISZTELŐ VÁLASZOTOKAT!!!!! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!!

BiharyG Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4465

Köszi, megerősítettél abban, hogy valószínűleg jót teszek azzal, ha 160-170 ezer környékén kicserélem a váltóban az olajat, még ha a könyvében nem is írnak erről...

Előzmény: vargamunka (4464)
vargamunka Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4464

szép napot !

Váltó olaj téma :

ha le kell ereszteni mindet enged le .......

nem keveredhet egymással több  fajta (fél szint és hasonló)

nagykönyv szerint  nem kell cserélni soha ......

én cseréltem  még idáig csak hálás volt a váltóm ......

találkoztam olyannal aki motorolajat önt bele  én maradok az erre a célra kifejlesztett olajnál 

üdv

balesetmenteset mindenkinek

 

T_H Creative Commons License 2012.01.11 0 0 4463

Én ma cseréltem benne (elméletileg) 170 000km.nél (előélet ilyen szempontból ismeretlen)

Még csak 1km-t mentem vele. Megemelés nélkül pont 2,9l ment bele.

nyikj Creative Commons License 2012.01.10 0 0 4462

Az enyémben 120 000 volt, amikor idegesítő ciripelő hang jött felfelé kapcsolásokat követő gyorsításkor. Sokáig nem találtuk az okát.

 

A váltó olaj kicserélésekor megszünt a hang. Érdemes cserélni 100 000km-ként. 3 liter ment bele.

Előzmény: fehértour (4459)
csumpala Creative Commons License 2012.01.10 0 0 4461

Üdv.Ez elég ........kérdés volt.a váltó olaj is olaj aminek a váltóban a sok vas reszelék miatt is cserélni kell,nemcsak a viszkozitás miatt.

Előzmény: fehértour (4459)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.10 0 0 4460

Kell cserélni, de még mennyire!

 

Enyémben 120.000 nél volt a csere, 100.000 nél már erős daráló hangja volt.

Utána kuss volt a váltóban.

 

Most 180.000 nél is ki lett cserélve, oszt béke.

Előzmény: fehértour (4459)
fehértour Creative Commons License 2012.01.10 0 0 4459

Sziasztok !

A váltóba miért kell olajat cserélni, ha nincsen megbontva a rendszer ? Ha kell milyen intervallumban ? Mi van ha nem cserélek, következmény? 190000 km van a cdti-be szerintem ezidáig ez nem volt cserélve.

Üdv.

 

csipike01 Creative Commons License 2012.01.09 0 0 4458

Az enyémben kb 220000 volt, amikor Vargamunka olajat cserélt benne. Olyan volt, mint a víz.

Kis futás után hallható és érezhető volt a különbség.

Igaz, 1.9 es de szerintem javasolt.

Előzmény: BiharyG (4457)
BiharyG Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4457

Jó estét!  A szakemberektől kérdezném: 2008-as Trafic (M9R) váltójában kell-e (és ha igen, mikor?) olajat cserélni? Esetleg más fontosabb cserélendő dolog, így 160e km környékén? Köszi a válaszokat!

llaller Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4456

Szia kedves Vargamunka!ma kaptuk meg az mms-t,köszönjük az újévi köszöntőt,és kivánjuk neked és kedves családodnak a legjobbakat!

Előzmény: vargamunka (4435)
llaller Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4455

köszi csumpala,már mézem is.

Előzmény: csumpala (4453)
Vivaro1 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4454
Előzmény: llaller (4452)
csumpala Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4453

Üdv.A racing-bazár.hu-n nézd meg a keresőbe ird be vivaro vagy trafic.

Előzmény: llaller (4452)
llaller Creative Commons License 2012.01.08 0 0 4452

szevasztok "ősszecsuktam" a tolóajtót a vivarón, helyrehozhatatlan, esetleg valaki "ezüst színben tud valahol, nem baj ha vakablakos, köszönöm laller

frecska Creative Commons License 2012.01.07 0 0 4451

Nekem ez is tetszik, OPEL TIS 2000 ben található. (és van egy pár hasonló)

 

 

Reklamáció:A szembejövő járművek fényszórójának visszatükröződése a belső tükörben zavar. A vezető azt hiszi, egy másik jármű előzi éppen.

 

Ok:Elválasztófal üvegezése kedvezőtlen szögben állGyártási megoldás:A W0LF7BBA55V650431 járműazonosító számtól kezdve (2005. július 22.) a rakodótér elválasztó fal módosított hajlásszögű üvegezéssel kerül gyártásba.

A 2007-es modellévre tervbe van véve a rakodótér elválasztó fal nem tükröződő üvegezésének kivitelezése.

 

Hibaelhárítás:Indulatos vevőreklamáció esetén mód van a rakodótér elválasztó fal lecserelésére egy új, módosított hajlásszögű üvegezéssel szerelt rakodótér elválasztó falra (PN 93 161 449 / Cat.No. 44 30 744). A belső visszapillantó tükör eltávolítása, meghatározott országokban fennálló törvényi feltételek miatt, nem egyszerű.

frecska Creative Commons License 2012.01.07 0 0 4450

Akkor ezek szériában gyártott, műhibák.

Előzmény: Norcso74 (4449)
Norcso74 Creative Commons License 2012.01.07 0 0 4449

Szia,

 

a kuplungos eseményt nekem is csinálja, főleg az első métereken, hidegen. Ha már mentem párszáz métert, beáll "normál" üzemre....

 

Üdv.

 

Norcso

 

 

Előzmény: frecska (4448)
frecska Creative Commons License 2012.01.06 0 0 4448

Gázpedál problémám 2009 nyarán nekem is volt, kizárólag full meleg motornál,

indítás után kb. 5-15 másodperc elteltével a fordulatszámmérő, egy picit, kb. a mutató

vastagságnyit lejjebb ment, onnan tudtam, hogy tudok indulni. Kimértünk a pedált és a tárolót de semmi.

Opel márkaszerviz 6000 Ft ért megállapította, hogy nem tudja, mi van,

de egy komplett computer cserét ajánlott 360 000 Ft-ér. Nyár végén kipucoltuk és átfordítottuk az EGR szelepet,

vagy 1 hónapig úgy használtam, majd visszaállítottuk eredeti állapotába.

Az utóbbi 2 évben nem csinálta, (nagyon rendes tőle). Nekem olyan is szokott lenni, hogy

kereszteződésbe érve kinyomom a kuplungot, és egyben fékezek is, akkor pár másodpercig

a motor berángatja az egész kasznit. Az autó 2004 es 1.9 CDTI VIVARO.

 

bergember2 Creative Commons License 2012.01.06 0 0 4447

pl. ha alacsony a hőmérséklet, bekapcsolja a hűtőfolyadék fűtést.

Valami feszültség eséssel kapcsolatos a probléma, mert a bekapcsolt tompított miatt is a tápfesz esik le.

Mi traktorokat szerelünk, és ha ilyen van, akkor általában a kályhánál kezdünk. Tehát akkusaruk, főbizti, testelés, stb.....bár valaki biztosan végignyomozta ezt is.

Előzmény: csipike01 (4446)
csipike01 Creative Commons License 2012.01.06 0 0 4446

Ez mind oké, de jó lenne végre magtalálni, hogy valóban mi okozza ezt a problémát.

Pl mi köze a motorhőmérséklet érzékelőnek a gázpedálhoz?

Logikusan nem lenne semmi, de mégis van?

Előzmény: KCTUNING (4445)
KCTUNING Creative Commons License 2012.01.05 0 0 4445

Üdv,

Aki a gázpedál (no reakcio)ra olcso megoldást akar,az egy kapcsoloval szakitsa meg a motor hőfok

érzékelőt (ami a termosztát házon van).Inditás elött megszakitod ha beindult visszakapcsolod.

Tesztelés képen lehuzhatod a csatit ,biztos hogy mindig lesz gázpedál.

 

Előzmény: vanyek82 (4440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!