Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Ááááááááááá bazz!!!!!!! :-))))))))))))))) Ez komoly, nagyon dúrva!! Vajon ki is ment azzal..?? :-)) Ja, megnéznék egy DS WRC-t. :-))) Az már tényleg extra raritat kategória.
Ja azt hallottátok hogy 2012-től a Magyar1-en fogják közvetíteni a Forma1-et? Végre kitörölhetem a szennyokádó RTL-t a beprogramozott csatornák közül. Czollner visítását, meg bumburnyák Balázska hülye kérdéset sem kellesz többet hallgatunk, mehetnek vissza oda ahonnan jöttek. Bárcsak az egész csatorna megszűnne...........
Ott lenne nálatok a helye a gépnek! Ami késik nem múlik. Zoli figyelj már, tudod sokat beszélünk itt erről a kell mert ritka meg drága effektusról, és mondtad hogy a börzéken sok ilyen bróker van. Ezt ott hogy kell elképzelni, tehát kajakra mondják hogy nekik azért kell csak mert ritka meg ilyesmi? Amúgy meg fingjuk nincs a rallyhoz, meg semmilyen más technikai sporthoz? Ez tényleg így megy?
A Sierra Cosworth 40 roptit sehol nem ér, még 25-öt sem, legalábbis szerintem.
Köszi a beszámolót Ati ! Benne volt minden amire kíváncsi voltam. Jövőre már nem lesz Ice man a rallyban. Nem is neki való ez, szerintem erre ő is rájött. Kérdés mit kezd majd a Williams-nél....
Húúú Miki, mikor megláttam ezt az R5-öt nekem is rögtön ez ugrott be hogy kurva ronda. Nem KELL :) !!!
Azt néztem hogy a Sierra Cosworth egyre inkább elszállt árban. Ahelyett hogy olcsóbb lenne, már 40 ezer meg afölött jár az ára....nevetséges.
Nézted Ati, a modellissimo-n megjelent 99 euróért Sainz Katalán rally-s "aszfaltos :) " verziója....de honnan került ez elő ? Ezer éves darab.
Auto Art Rally Ford Focus RS WRC No.4, Rallye Catalunya Sainz/Marti 2002 Martini Maßstab 1:18Artikelnummer Auto Art: 8021199,00 €Artikelnummer: 23617
Bemásoltam nektek, mert ott van bal oldalt a kedvenc szócskánk !!!!!!!!! RARITAT :) !!!!!!! RITKA? DRÁGA !
Erről már sokat beszéltünk, sosem fogom megérteni az ilyen "gyűjtők" gondolkodását, meg nem is akarom. Bár' lehet hogy az ilyenek meg minket nem értenek. De azért dúrva olvasni amit írsz, sajnos ez van!! Tudjátok hogy én meg főköcsög lettem amikor leírtam ezeket régebben! :-))))
Más: hetek után megint felnéztem a carmodel-net-re, ez a legegyszerűbb nekem hogy megnézzem mik kerültek éppen forgalomba, vagy hogy miket ígérnek bizonyos gyártók. Itt minden együtt van, se kedvem, se időm kutakodni mindenfelé.
Van itt ez-az. Ritka ronda dekorral UH R5 Turbo, ( Thomasse - Gorregues / 84' TDC ) Sunstar Ascona Svéd Rally verziója, ( Kullang - Berglund / 80' Svéd Rally ) amúgy ránézésre mintha összeszedettebb lenne mint a legelső Monte-Carlo-s autó.
Ezek nekem meg blinknek, szaros 150 és 200 Euróért. Brumm limitált kiadások, Ferrari 156-os témára, plusz a szállító teherautóra ráhúzva. Fleg a 4 darabos szett érdekes, a komplett Ferrari csapat az 1961-es Olasz GP-n Monzában: Phill Hill, Ricardo Rodriguez, és Richie Ginther. Hill VB is lett ebben az évben, ritka jó volt ez a 156-os, a Ferrari második farmotoros F1 versenyautója. Szép kis szett nagyon.
Ez meg nekem: 1/12 Minichamps Duki 999-es, 2004-es SBK gép,( Regis Laconi ) szerintem a valaha létezett egyik legszebb Ducati versenygép, "régi" szép idők, amikor még full gyári SBK Ducati-k születtek Borgo Panigale-ban. És a modell ára baráti, 38 Euró!
Okos Tóni, szerintem nézd meg a Vaterán, Teszveszen, esetleg a netes apróhirdetések közt, vagy keress rá a google-ben, biztos lesz találat. De legelőször a Vaterán nézném meg a helyedben.
Gyakorlatilag Loeb-ön kívűl mindenki vakon ment az irdatlan porban.
Meeke például inkább megállt a szakaszon,hogy ülepedjen,és még így is jobb ídőt futott mint az előtte indulók.Solberg nullázott.
A ford erőlködése szánalmas.Ismét Latvalát nyomták hátra.
Latvala egyre jobb aszfalton,Hirvonen meg szerintem elbújna már lassan szégyenében a történtek után.Ogier először defektezett,majd a 17-esen motorhiba miatt megállt.
Pedig ő tudott volna borsot törni csapattársa orra alá az utolsó futamon.
Remélem már aláírt a fordhoz,és hamarosan hivatalos lesz!Nagyon remélem!
Igen a két Mini 4-5.
Sordo simán előrébb jöhetett volna,mert a tempó ismét megvolt.De sajna volt neki is defekt,illetve a poros első gyorson ő is sokat zsákolt.
A power stagen meg jól bekavartak,vitték a pontokat:-)))
Igazából nem irigyellek.Szerintem az is a baj nálad,hogy te mint gyűjtő állsz ki árulni,nem pedig kőkemény hidegvérű kereskedő.És ezért néha megbántodsz,illetve felidegesítenek.
Ha nem lenne erőteljes kötődésed,akkor lehet másképpen látnád,de így nehezebb.
Szóval megértelek,mert egyszerre két oldalól látod az eseményeket.
A videót nem láttam a motor balesetről. már eltávolították...durva az ilyen.
Nekem a Nascaros-fiú neve sajnos semmit nem mondott, soha nem néztem, de sajnálatos.
Börzével kapcsolatban van némi tapasztalatom....nem mentem ki árusítani már az utolsóra, mert kiborítottak teljesen az azelőtti börzén. Atival beszélgettünk pont erről. Eladni baromira nem éri meg, mert még annyit sem adnak érte mint amennyi a beszerzési ára, de még abból is alkudna, volt olyan aki egy eredeti IXO-ra amit kitettem 3000 forintra akart adni 500-at és még ő volt felháborodva mikor visszarakattam vele a cuccot és megkértem hogy fáradjon odébb....Meg a sok "szakértő" akinek fingja nincs róla mi az Isten az a modell, vagy egyáltalán mit kéne tudni ennek a gépnek a múltjáról....de KELL, mert RITKA, DRÁGA.....Tudom mindig itt kötünk ki, de mindenhol ez van bassza meg ! Folyamatosan ezeket a szavakat hallom vissza. Nem az hogy azért veszi meg mert tetszik, hanem azért mert drága és ritka, de amúgy azt sem tudja mi a fasz az a rally. Ettől megfájdult a fejem és inkább kihagytam mint árus. Kinéztem, de nagy nulla volt az egész. Az mondjuk jól esett hogy sok vevő örült mikor meglátott és mondták hogy már 4-szer körbe mentek, de nem találtak, hol van az asztalom ? Mondjuk ez picit zavaró is volt, mert nem tudtam körbe nézni, mindig jött valaki aki elkapott "egy szóra". Én amúgy tudjátok jól, imádom a modelleket, de untam magam kint ezen a kínálaton.
Ennyi. Persze tudom hogy nem kereskedsz, csak eladod ha esetleg valami fölöslegessé válik, mint Zoli is pl. de mégsem láttam tőletek eddig soha elmebaj áron modellt kirakva. Mindig úgy lövitek be az árat, amennyit ténylegesen ér az adott gép. Nem tudom láttad-e azt a srácot aki egy utcai RS200-ast árul fix 22-ért, vagy 16500-as licitről indulva. Eladni nem fogja az biztos. Én ugyanezt a modellt tudnám most megszerezni egy embertől 8000 Ft-ért. Dobozos cakk-pakk. De itt is olvasható a szöveg: ritka stb........ Az lehet hogy ritka, mert nem gyakori az tény, de figyelembe kéne venni hogy egy Ricko-t árul, nem Kyosho-t.
Én sem kereskedem Miki,tudod,csak ha valami kikerül a gyűjteményemből.
Aztán néha onnan is csupán a hecc kedvéért írnak,és olyan árat mondanak hogy ökölbe szorul az ember agya.
De semmi komoly vásárlási szándék,csak bosszantják az embert.
Az eladó oldalól meg az árfelhajtás...no ezzel egyetértek.
Az ilyentől nem kell vásárolni,csak ugye ott van az a momentum,hogy látja ez is,az is hogy mennyiért vannak hírdetve,és erre apellál.Ez káros.Mindenkinek.Kivéve az eladónak ha talál néhe egy palimadarat.De hosszú távon úgy is belebukik.
Az biztos hogy néha pofátlanság alkudni, én szinte soha nem tettem sehol sem. Csak indokolt esetben, de akkor sem akartam a cucc árának a felét lespórolni. De írnak ott okosságot ahogy olvastam, pl. a Retro-Autós dolog teljesen jogos, meg a mentő,rendőrautó, főtaxis átalakítások is........... Amúgy meg ha az eladói oldal teszem azt 60%-a elmebeteg árakon árul, akkor ne várja hogy a vásárlói oldal normális legyen. A mindig alkudozó majmokkal, meg a 6-szoros feláras, extra akciós, jógikkal van a gond szerintem. Ha ezek kevesebben lennének, nem menne a balhé. És akkor nem látnánk olyat, hogy írja a madár, 100 valahány ezerért ez meg ez a modell egyben extra akciós, utána meg ott van feltéve vaterára 1 Ft-ról. Mindkét oldalnak fejlődni kéne nagyon sokat, mondom ezt úgy hogy én kizárólag vásárló vagyok, mert az eladás, üzletelés sosem érdekelt.
Érdekes dolgokat lehet olvasni a bolhapiacon mostanában. Hannibal gyerek kiborította a bilit rendesen, de az tény hogy sok igazságot írt. Ha Pesti lennék se mennék börzére.
Olyan mint Tomizawa-é San Marino-ban. Ahogy nézem a motoros fórumokat már elindult a találgatás, állítják hogy Rossi Dukijának első kereke okozta a halálos sérülést. Aki jobban megnézi a videót, az is láthatja hogy Edwards Yamahájának első kereke is mekkora erővel ütközik Simoncelli hátának, itt már nincs az a projektor ami megvéd. Szerintem sok súlyos sérülése volt, és ezekbe halt bele. Amúgy meg tök fölösleges szerintem azon agyalni hogy ki hogy gázola el. Szerencsétlen versenybaleset. Szörnyű ez az egész, nagy tehetség volt, akármennyire ostorozták néha a stílusa miatt. Sajnos már nem ülhet fel jövőre a literes gépre.
Az Indycar-os Dan Wheldon halálos balesete után újabb tragédia történt, a MotoGP Maláj futamán Marco Simoncelli ( Gresini Honda ) halálos balesetet szenvedett. Colin Edwards-al és Rossi-val ütközött, amint a videón is látszik, a fejéről lerepült a sisak. Ismét nagy veszteség érte a motorversenyzést kedvelőket, az egyik legnépszerűbb versenyző ment.
Nem hiszem, hogy nem gondolkodnak el a fordnál, hogy mi is lehet a hiba!!!! A mini megmutatta, hogy nem kell csoda a citroenek ellen, nem értem a fordot! Nem értem őket, lóvé van, ocsi van, ész 0!!!!! Szegény pettert még az ág is húzza.....