Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Ez oké. De a CAFka nem ma jött le a falvédőről, nem prototípus, nem igaz? Másrészt meg az első példány már itt kering éles útvonalon. Mi van, ha ténylegesen fékhiba mitt "nagy sebességről" nem tud megállni egy kereszteződésben, és telibe csak egy civis18-at teli utasokkal?
Mindegy, ez az egész villamos projekt annyira bűzlik már, hogy lassan ez is belefér...
Ez egy normális dolog. A városi vasúti járművek általában nem tömegcikkek és sokszor csak néhány darab készül belőlük, így tesztelni élőben is csak akkor van lehetőség, amikor a vevőnek gyártják. (Nem tudják előre, hogy egy esetleges vevő, milyen paraméterekkel rendel villamost.)
Nyilván tervezésnél figyelmbe vesznek minden előírást és paramétert, de az éles teszteknél fog kiderülni, hogy a jármű valóban teljesíti-e a követelményeket.
Alstom metrókocsi is "fékproblémák" miatt nem kapott jó ideig típus bizonyítványt.
"A jövő héten érkező járművön jelenleg Spanyolországban végeznek teszteket, azt vizsgálják, hogy teljes terheléssel meg tud-e állni egy lejtőn."
Mi van? Maaaargit ezek normálisak? Miféle jármű az ilyen, amit most tesztelnek, hogy meg tud-e állni a lejtőn? Basszus! Nem úgy kellene tervezni az ilyeneket???
Vagy majd a CAFka utastájékoztatóban lesz ilyen szöveg, hogy
"Kedves utasaink! A következő megálló az Aquaticum lesz, mert ott tudjuk megállítani a villamost a vakvágányon? Addig is bőszen csilingelünk, hogy az autósok takarodjanak előlünk, önök meg kapaszkodjanak!" ????
"A buszokkal reményeink szerint megfelelően helyettesíthetjük a villamosközlekedést. A menetidejük ugyanannyi lesz, mint a villamosoké, nagyjából negyven perc alatt teszik meg az utat a Petőfi tértől a Nagyerdőig."
A teljes kör 4, pontosabban 39 perc.
"A járatsűrűségen sem változtatunk, nem lehet fennakadás a személyszállításban."
A VP-k ritkábban fognak járni, mint egyébként a villamoson.
Hazudnak ezek össze-vissza a videóban (is)! Nem lesz villamos közlekedés, mert munkálatok így, meg úgy. Ellenben a CAFka vígan rohangál ugyanazokon a síneken. Ráadásul kivonják a forgalomból a kósa sétányt, amit csak és kizárólag villamossal lehetett "átszelni". Akinek meg arra van dolga, az szenvedjen, nem mindenki van olyan egészségi állapotban, hogy azt a "kis sétát" vígan dalolászva megejtse! Egyébként egy-két éve már szétbombázták azt a szakaszt. Akkor nem jutott eszükbe, hogy hóha kábelt is kellene fektetni??? Nem baj, kisebb összeget mernék tenni rá, hogy a munkálatok nem lesznek készen augusztus végéig, remélhetőleg a HV készen áll arra, hogy újra normális buszok (GKZ-542 és társai) közlekedjenek a városban!
Tényleg! Dózsával mi van már? Én is úgy emlékeztem, hogy Mr. 20% jobb keze (vagy kétbal) úgy nyilatkozott, hogy legkésőbb május 31-ig átadják a kész szakaszt!
Nem a hurokkal van baj, hanem a Pálma előtti fordulóval. De ha ez gondot okoz, akkor hogy akarják pótolni a CAFkával a KCSV-ket? Azok is lassan élettartamuk vége felé közelednek.
Egyébként pár dolgot nem értek Debrecen villamosbeszerzései körül. Annak idején is át kellett építeni az 1-es vonalát, mert a KCSV-k szélesebbeknek sikerültek, mint a Bengálik (ha már csak Debrecennek tervezték a KCSV-ket, akkor miért nem lehetett úgy megcsinálni, hogy ne kelljen a pálya nagy részét átépíteni???), ráadásul most ugyanezt eljátszották. A CAFka nem képes azon a nyomvonalon járni, ahol a KCSV-k. De hisz ez is "egyedi" tervezés, azért kell próbafutás! Mi a szentséges jóistenért nem lehetett akkor már úgy módosíttatni, hogy ki lehessen váltani a KCSV-ket is velük??? Ha meg nem ezekkel akarják kiváltani, akkor uccu neki, írják ki a pályázatot már most, és akkor 10 év múlva itt is lesznek (amennyi töketlenkedés van a közbe-szerzéseken)
Ma már 17óra környékén vitték le de ha olyan 15óra körül kimégy szeredán vagy csütörtökön akkor biztos találkozol vele. Pénteken elvileg kicsit hamarabb megy a remízbe, de lehet már vége a fékpróbának mert ma már a aqaticum végétől megállás nélkül jött vissza és állt a forgalomba az 508-as után.